Şimdi Ara

BİR SERVİS HİKAYESİ.....

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
2.090
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şimdi Renault topiginde servis hikayeleri okudum...Yaşamış arkadaşlar yazmışlar. Bende yazıyorum okuyun...TOYOTA servis.... Pazar akşamı hayır işimiz vardı .İstanbuldan uzaklaştık..Fren ikaz lambası yanmaya başladı..Aklım başımdan gitti. Hidrolik boşalır, balata biter, vs. vs. Daha 2 ay önce periyodik bakımdaydım...Hemen bu sabah arabayı alıp Çobançeşme SONKAR a gittim. Derdimi anlattım. Arabayı aldılar. Ben Salonda 1,5 saat pasta, börek, mini piizza, çay, kahve tıkınıp durdum. Gazeteleri okudum. Arabam geldi pırıl pırıl yıkanmış...Fatura 28 + 28 Lira...56 eder...Tahakkuk 0 lira...Hidrolik eksilmiş tamamlanmış...4 teker sökülüp balatalar ve frenler kontrol edilmiş...Her şey normal...Borcum yok...Para almadılar...Haa deneme sürüşü de yapıldı...Tertemiz arabamı alıp eve geldim...Gözüm fren lambasında...Hayır artık kırmızı yanmıyor....Teşekkür ediyorum...Buda bizim servis ...SONKAR ÇOBANÇEŞME....Bende yazayım Renault çu arkadaşlarım okusunlar dedim....TOYOTA farkı....Servis farkı....Övünmek gibi olmasın.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 16 Temmuz 2007; 23:50:22 >







  • Evet, Toyota'da servis farkı diğer markalara göre gerçekten çok ağır basıyor.

    Artık bütün markaların hemen hemen bütün modelleri sorunsuzluğa doğru gidiyor,farkları detaylarda oluşmaya başladı.Servis de çok önemli bir detay..
  • Güzel bir duygu olsa gerek...
  • Takdir ettim servisi.Başın ağrımasın istiyosan toyota alacaksın arkadaş.
  • adamlar iyiki yedeiklerini fatura etmemişler. yoksa arabanın arızasından kazandığını yiyeceklere verecekmişin
  • Harbiden ne var ne yok silmiş süpürmüş
    quote:

    Orjinalden alıntı: cebelli

    adamlar iyiki yedeiklerini fatura etmemişler. yoksa arabanın arızasından kazandığını yiyeceklere verecekmişin




  • Boşuna bağırmıyoruz burda servis ve müşteri memnuniyeti ile de Toyota 1. sırada diye

    Hele diğer çoğu marka kullanıcılarının serviste yaşadıklarını duyunca insan bir kat daha şükrediyor ve tercihini Toyota dan yana kullanmakta ne kadar da doğru bir karar verdiğinin farkına varıyor...





  • quote:

    Orjinalden alıntı: cebelli

    adamlar iyiki yedeiklerini fatura etmemişler. yoksa arabanın arızasından kazandığını yiyeceklere verecekmişin




  • Hepsini yemedim. Yarıdan fazlası kocaman tepside duruyordu....Çıkarken aklım onlarda kaldı...Kısmet gelecek sefere....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 17 Temmuz 2007; 18:44:29 >
  • aslında bu durum markadan çok servis politikasıyla ilgili birşey..önemli olan servisin edindiği misyon..yani iş servis yöneticilerinde bitiyor..eğer bulunduğunuz ilde aynı markanın birden fazla servis varsa bu doğal bir durum..ama servis tek ise bu tip şeyler olmuyor..

  • quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    aslında bu durum markadan çok servis politikasıyla ilgili birşey..önemli olan servisin edindiği misyon..yani iş servis yöneticilerinde bitiyor..eğer bulunduğunuz ilde aynı markanın birden fazla servis varsa bu doğal bir durum..ama servis tek ise bu tip şeyler olmuyor..

    Bizim ilde Toyota servisi 1 tane.Müşteri memnuniyeti inanın arkadaşın söylediği şekilde.

    küçük bir il ve küçük bir servis olmasına rağmen nezaman gitsem illa ki 1-2japon yetkilinin incelemelerine şahit oluyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: silverstar68


    quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    aslında bu durum markadan çok servis politikasıyla ilgili birşey..önemli olan servisin edindiği misyon..yani iş servis yöneticilerinde bitiyor..eğer bulunduğunuz ilde aynı markanın birden fazla servis varsa bu doğal bir durum..ama servis tek ise bu tip şeyler olmuyor..

    Bizim ilde Toyota servisi 1 tane.Müşteri memnuniyeti inanın arkadaşın söylediği şekilde.

    küçük bir il ve küçük bir servis olmasına rağmen nezaman gitsem illa ki 1-2japon yetkilinin incelemelerine şahit oluyorum.



    hangi il çok merak ettim..ben şimdiye kadar hiçbir toyota servisinde japon yetkili ile karşılaşmadım da..
    toyota ile ilgili olarak karşılaştığım tek japonlar depremden sonra adapazarı fabrikasına inceleme için gelmiş olan japonlardı..
    diğer servislere örnek olabilir bu durum...o yüzden soruyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi türbülans -- 17 Temmuz 2007; 22:25:59 >





  • quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    quote:

    Orjinalden alıntı: silverstar68


    quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    aslında bu durum markadan çok servis politikasıyla ilgili birşey..önemli olan servisin edindiği misyon..yani iş servis yöneticilerinde bitiyor..eğer bulunduğunuz ilde aynı markanın birden fazla servis varsa bu doğal bir durum..ama servis tek ise bu tip şeyler olmuyor..

    Bizim ilde Toyota servisi 1 tane.Müşteri memnuniyeti inanın arkadaşın söylediği şekilde.

    küçük bir il ve küçük bir servis olmasına rağmen nezaman gitsem illa ki 1-2japon yetkilinin incelemelerine şahit oluyorum.



    hangi il çok merak ettim..ben şimdiye kadar hiçbir toyota servisinde japon yetkili ile karşılaşmadım da..
    toyota ile ilgili olarak karşılaştığım tek japonlar depremden sonra adapazarı fabrikasına inceleme için gelmiş olan japonlardı..
    diğer servislere örnek olabilir bu durum...o yüzden soruyorum...

    Aksaray Özeller Toyota Servisi.

    aracımı ilk aldığımda 14 ay önce bakıma götürmüştüm aracın bakımdan çıkmasını müşteri bölümünde arkdaşım ile bekliyorduk. o sırada 2 japon geldi, serviste bir hareketlilik bir heyacan millet ayağa falan kalkıyor Hiç unutmam biz müşteri bölümünde oturduğumuz halde giriş kapısından bizi yanımıza kadar geldiler ve tokalaşıp gittiler.

    daha sonra ki bakım zamanında gittiğimizde araçların tamirinin yapıldığı kısımda 3-4 japon ve yanında birsürü servis görevlisi birşeyler konuşuyorlar bir yandan da not falan alıyorlardı.

    bir kere de farları ayarlamak için gitmiştim ama kimse yoktu

    yani bugüne kadar 3 kere gittim 2 kere japon yetkililer gördüm...

    Ama şunuda söyleyim bir Konya gezisi sırasında yeni corollaların geldiği dönemdi, yeni corollalara görmek için bir servise gitmiştik. ilgi alaka iyiydi ama biz arabalara bakarken bizim yanımızda duran bir görevliye sorduğumuz sorulara biraz havalı cevap vermesi canımızı sıkmıştı.

    yeni hepsi dört dörtlük değil servis iyi olsa bile arada çalışan elemanlar bile bazen canınızı sıkmaya yetebiliyor.

    Yetkili servisten memnunum temiz iş yapıyorlar.




  • toyota servislerinden genelde fazla şikayet olmuyor zaten..bir çok marka araç kullandığımdan servis olayını biliyorum..en berbat servisler ford ve renault..ama daha önce dediğim gibi eğer yakın bir yerlerde müşterinin gidebileceği alternatif varsa işler değişiyor...

  • quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    toyota servislerinden genelde fazla şikayet olmuyor zaten..bir çok marka araç kullandığımdan servis olayını biliyorum..en berbat servisler ford ve renault..ama daha önce dediğim gibi eğer yakın bir yerlerde müşterinin gidebileceği alternatif varsa işler değişiyor...

    belki de büyük firmaların ve rakabetin bol olduğu büyük şehirlerde kalıcı olabilmek için müşteri memnuniyetinin ne derece önemli olduğunu ve büyük firmalara bu yüzden fazla denetim yapmanın gereksiz olduğunu düşündüklerinden bizim yaşadığımız yer gibi küçük şehirlerde ki servislere daha çok önem veriyorlardır...

    Bilmem katılır mısınız?
  • bu yorumunuzda haklı olduğunuzu söylemek isterdim ama üzülerek işler öyle değil demek durumundayım..benim yetkili servis müdürü olarak tanıdığım bir çok arkadaşım var..firmaların servisler üzerindeki baskısı inanılmaz fazla..firma baskısı nedeniyle arızalı parçayı onarmak yerine değiştirmek yoluna gitmelerinin zorunlu kılındığına bizzat ben şahit oldum..aradaki fark şuradan kaynaklanıyor..bazı servisler bu uygulamayı yoluna uydurup garanti kapsamında veya servis giderlerinde göstererek hallediyor..bazısı tüketiciye çıkan faturada gösteriyor..

    sonuçta denetim disiplini getirir..keşke her toyota servisinin yöneticisi japon olsa diye düşündüm birden..

  • quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    bu yorumunuzda haklı olduğunuzu söylemek isterdim ama üzülerek işler öyle değil demek durumundayım..benim yetkili servis müdürü olarak tanıdığım bir çok arkadaşım var..firmaların servisler üzerindeki baskısı inanılmaz fazla..firma baskısı nedeniyle arızalı parçayı onarmak yerine değiştirmek yoluna gitmelerinin zorunlu kılındığına bizzat ben şahit oldum..aradaki fark şuradan kaynaklanıyor..bazı servisler bu uygulamayı yoluna uydurup garanti kapsamında veya servis giderlerinde göstererek hallediyor..bazısı tüketiciye çıkan faturada gösteriyor..

    sonuçta denetim disiplini getirir..keşke her toyota servisinin yöneticisi japon olsa diye düşündüm birden..

    Olayın bu boyutunu düşünmemiştim.Haklısınız.

    Kimisi dediğiniz gibi kılıfına uydurup garanti kapsamında işi hallediyor kimiside faturaya yansıtıyor.

    Bu açıdan bakıldığında sizin başta da belirttiğiniz gibi iyi servisler - kötü servisler (işini dürüst yapmayan yada yapmak istemeyen ya da buna mecbur bırakılan).

    bu yaklaşımın zamanla kendilerine olumlu ya da olumsuz döneceği bir gerçek. gerçi belirttiğiniz gibi rakabetin bol olduğu bir şehirde ister istemez müşteri memnuniyeti hat safhada oluyor.

    ama asıl politikalarını anlamak için tekel olmaları şart değil mi ?





  • quote:

    Orjinalden alıntı: taşkafa

    Şimdi Renault topiginde servis hikayeleri okudum...Yaşamış arkadaşlar yazmışlar. Bende yazıyorum okuyun...TOYOTA servis.... Pazar akşamı hayır işimiz vardı .İstanbuldan uzaklaştık..Fren ikaz lambası yanmaya başladı..Aklım başımdan gitti. Hidrolik boşalır, balata biter, vs. vs. Daha 2 ay önce periyodik bakımdaydım...Hemen bu sabah arabayı alıp Çobançeşme SONKAR a gittim. Derdimi anlattım. Arabayı aldılar. Ben Salonda 1,5 saat pasta, börek, mini piizza, çay, kahve tıkınıp durdum. Gazeteleri okudum. Arabam geldi pırıl pırıl yıkanmış...Fatura 28 + 28 Lira...56 eder...Tahakkuk 0 lira...Hidrolik eksilmiş tamamlanmış...4 teker sökülüp balatalar ve frenler kontrol edilmiş...Her şey normal...Borcum yok...Para almadılar...Haa deneme sürüşü de yapıldı...Tertemiz arabamı alıp eve geldim...Gözüm fren lambasında...Hayır artık kırmızı yanmıyor....Teşekkür ediyorum...Buda bizim servis ...SONKAR ÇOBANÇEŞME....Bende yazayım Renault çu arkadaşlarım okusunlar dedim....TOYOTA farkı....Servis farkı....Övünmek gibi olmasın.....

    Yiğidi öldür ama hakkını yeme diye bir tabir vardır.2007 VW Polo sahibiyim.Toyota servis ile ilğili bir anı anlatmak istiyorum.Yakın bir akrabam Sivas Toyota servise aracını götürerek şu şu bakımlar yapılsın diyerek arabasını bırakıyor.Servis de Aracı tepeden tırnağa bakım yaparak gerekli parçaları değiştirerek fatura çıkarıyor.Lakin araç sahibi itiraz ediyor ve diyor ki ben yalnızca şu şu işlemlerin yapılmasını belirterek teyit ettirmiş idim diyor.Toyota servisi büyük bir incelik göstererek madem öğle bizim ikramımız olsun diyerek ek ücret almıyorlar.Takdire şayan bir uygulama değil mi.




  • arkadaslar ben bugun servıse gıttım cok memnun kaldım ayrıca bı başlık açıcaktım ama madem acıılmış belırteyım burda minnetimi.daha öncede benım açtıgın bı baslık vardı belkı gorenlerınız olmustur !!yenı toyotadan ses gelıyo'' diye.orda bikac arkadasa da olmus fren kariprelerınde (yanlıs yazmıs olabılırm )bı sorun var diye.onlar servıse gıtmıs degıstırılmıs bende bugun servıse gıttım.sorunumu anlattım servıs izmir gaziemır servısı bu arada.aracı aldılar gozumun onunde 20 dk denedıler lanet ses bu sefer gelmedı.fakat benım içimin rahatsız oldugunu gorduler ve bız ses duymadım gordugunz gıbı ama istersenız yıne de degıstırelım dediler.ben gercekten cok memnun oldum.kolay kolay her servısın böle bişey yapacagını sanmam.ayrıca bu sorun bellı zman üretımınde meydana gelmıs ötekı sahiplere duyulur...
  • bize denk geldi herhalde en kıl toyota servisi.

    aracı teslim aldığımda bi takım paspas istedim veremeyiz dediler(neyse verdim parayı aldım kerameti 30 ytl ama yarım elma gönül alma olayı)

    10.000 bakımda park sensörü hediye edermisiniz dedim(Bursada tüm toyotalarda var) bi olmaz dediler bi bakarız dediler bi arabayı bırakın bi görüşelim zart zurt dediler arabayı almaya gittim akşam boş. 200 ytl ama size 130 verelim dediler oha dedim renaultta ekranlısı 130 onu bile 80'e veriyolar zaten.

    şirket aracı diye zenci muamelesi yapıyorlar sanırım.

    ama şimdiden 3 kişiyi döndürdüm. bu da kendi çapımda tepkim ne yapayım.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.