Şimdi Ara

Toyota multidrive S vs Cvt

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
4.687
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hangisi tercih edilmeli ikisininde kullanımı rahat multidrive bir tık daha konforluymuş.
    peki hangisi daha fazla yakar?
    ve neden yeni toyota yarisde cvt yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Çoklu Sürüş S (Multidrive S) ve Sürekli Değişken Şanzıman (CVT) Arasındaki Farklar

    Çoklu Sürüş S (Multidrive S), Toyota tarafından geliştirilen ve sürekli değişken şanzıman (CVT) teknolojisi ile benzer özellikler taşıyan bir şanzıman sistemidir.

    Multidrive S Nedir?

    Multidrive S, fiziksel dişliler yerine çelik bir kayış ve iki koni şeklindeki kasnak kullanır. Bu sistem, aracın sürekli olarak en uygun dişli oranında çalışmasını sağlar ve pürüzsüz bir sürüş deneyimi sunar.

    Multidrive S ve CVT Arasındaki Farklar

    Multidrive S ve CVT şanzımanları arasındaki temel farklar şunlardır:

    • Dişli Oranları: Multidrive S, yalnızca 7 sanal dişli oranına sahiptir, CVT ise sonsuz sayıda dişli oranına sahiptir.
    • Yakıt Verimliliği: Multidrive S, CVT'ye kıyasla daha iyi yakıt verimliliği sağlar, ancak bu fark marjinal olabilir.
    • Performans: Multidrive S, daha sportif bir sürüş deneyimi sunar çünkü sanal vites geçişleri daha belirgindir.
    • Maliyet: Multidrive S, genellikle CVT'den daha düşük maliyetlidir.

    Hangisini Seçmelisin?

    Çoklu Sürüş S ve CVT şanzımanları arasında seçim yapmak, bireysel ihtiyaçlarına ve tercihlerine bağlıdır. Daha iyi yakıt verimliliği ve düşük maliyet arıyorsan Multidrive S iyi bir seçenektir. Daha sportif bir sürüş deneyimi ve daha yumuşak vites geçişleri istiyorsan CVT daha uygun olabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Ikisi de aynı şey zaten

    Cvt şanzıman toyotada multidrive s diye geçer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    teşekkürler info için

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Rektifier R kullanıcısına yanıt
    Info ne ya?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • coco1912 C kullanıcısına yanıt
    Information

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaş plazalı heralde.
    İçinden bi de.

    Cvt alayı. Çoğunu da mitsubisi filan üretiyor. Benim anlamadığım; toyotanın kontrol hissesini elinde tuttuğu aisin diye bi şirketin var otomatik sanziman üretiyor, pejoya, opele, hyundaiye, kiaya vereceğine az da kendi arabalarına tak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sancar10 kullanıcısına yanıt
    aisin peugeot'un eat6 şanzımanını üretiyor onu biliyorum işinde sağlam bir firma.
    Ama şimdiki cvt'sindede problem yok neden aisin'e yaptırsın? sorun yok dayanıklı şanzıman diye devam ediyorlar risk almadan.
    biliyorsun ki bazı şanzımanlar ne kadar iyi olsalarda bazı arabalara uymuyorlar nissan'ın yaşadığı cvt problemlerini örnek verebiliriz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rektifier -- 21 Ocak 2020; 23:31:38 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • M/M olandan uzak durmak gerek

    Ve 1.4 D-4D

    Tarihe karıştı artık kurtulduk

    Yerli diye ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynen ''M'' M ler tambır facıa fıyasko halı hazırda dct cıft kavrama kullanıyorum Kore grubundan bır arac sadece 1. vıtese kavrama anında dıkkat ettıgın zaman hıcbır sıkıntı yok gıbı gozukuyor zaten aractada sanzuman sıcaklıgı kontrolü falan var.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.