Şimdi Ara

TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA (1573. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
13 Misafir (3 Mobil) - 10 Masaüstü3 Mobil
5 sn
35.050
Cevap
332
Favori
2.218.443
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15711572157315741575
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • medizinischen Labor kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım 2017 sıfırı 65e geçen ay aldı. İkinci el çok saçma fiyatlara sahip. Bence bayileri arayın ellerinde kalan 2017ler için fiyat alın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaptorFX

    Arkadaşım 2017 sıfırı 65e geçen ay aldı. İkinci el çok saçma fiyatlara sahip. Bence bayileri arayın ellerinde kalan 2017ler için fiyat alın.

    hocam bu araç çekiyor mu?
  • Corolla sevdamız dün bitti aracımı sattım.
    Çok severek 3 sene kullandım. Allaha şükür hiçbir sıkıntı açmadı bana umarım yeni alan arkadaşa da açmaz.
    Şimdi yeni araç bakıyorum kısmet artık. Burayı canlı tutan @_AveNTuriN_ hocama paylaşımlarından dolayı çok teşekkürler. Birçok önemli bilgi paylaşarak bizleri yönlendirdi saolsun.
    Herkese Corolla ile kazasız belasız sürüşler dilerim.
    Sağlıcakla kalın.
  • medizinischen Labor kullanıcısına yanıt
    Yağmurlu bir günde dik bir yokuşta çıkamadığımız oldu.

    Genel olarak yokuşta kalkışı berbat ötesi. Günlük kullandığım Doğan L aracımız var. Dik rampada ondan kat kat kötü. Hızlanması kötü.

    İnişli çıkışlı iller için hiç tavsiye etmem. Ancak genel olarak düz bir yerde ve sakin kullanacaksanız bu fiyata böyle bir araç kalmadı. Sürüşü oldukça güvenli, konforu fazlasıyla iyi. Ancak iş yokuş çıkmaya veya ani hızlanmaya geldi mi sizi fena üzer. Araç aynı donanımla 1.6 olsaydı tadından yenmezdi.

    1.33 motor corolla tarihinin yüz karasıdır. Aksi söyleyenlere güvenmeyin, tüm samimiyetimle söylüyorum görüp kullandığım en kötü motor. Panda 1.2, 1.3 Murat 131 de dahil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaptorFX

    Yağmurlu bir günde dik bir yokuşta çıkamadığımız oldu.

    Genel olarak yokuşta kalkışı berbat ötesi. Günlük kullandığım Doğan L aracımız var. Dik rampada ondan kat kat kötü. Hızlanması kötü.

    İnişli çıkışlı iller için hiç tavsiye etmem. Ancak genel olarak düz bir yerde ve sakin kullanacaksanız bu fiyata böyle bir araç kalmadı. Sürüşü oldukça güvenli, konforu fazlasıyla iyi. Ancak iş yokuş çıkmaya veya ani hızlanmaya geldi mi sizi fena üzer. Araç aynı donanımla 1.6 olsaydı tadından yenmezdi.

    1.33 motor corolla tarihinin yüz karasıdır. Aksi söyleyenlere güvenmeyin, tüm samimiyetimle söylüyorum görüp kullandığım en kötü motor. Panda 1.2, 1.3 Murat 131 de dahil.

    bizi üzer o zaman bu hocam.Biz 6 senedir 2006 toyota corolla sol kullanıyorduk. 1,6 vvt-i motor 110 beygir benzinliydi aracımız canavar gibiydi.Sattığımız araçtan sonra bu işimizi görmez denilenlere göre anladığım kadarıyla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • RaptorFX kullanıcısına yanıt
    Doğan ile 1.33 corolla nın torku aynı görünüyor. 0-100 hızlanma corolla nın 1 sn daha iyi. Doğan eski olduğu ve muhtemelen lpg li olduğu için corolla dan iyi önermeniz yanlış. Size öyle gelmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet arkadaşlar Corolla 1.6 lt Life Mart ayı itibari ile satışa kondu. Çekmiyor,gitmiyor 1.33 lt motor diyenler için oldukça iyi bir alternatif. Fiyatı da oldukça rekabetçi şekilde 75 bin TL olarak belirlendi. Hayırlı uğurlu olsun.

    1.33 lt Life ise 71500 TL
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    1 yıl sonra yenisi çıkacak araç için lütfetmişler. Ancak araç almak isteyenlere en azından gönül rahatlığıyla önerilebilecek bir araç olmuş artık life paket corolla.

    Ayrıca başlangıç paket megane 4den daha güçlü bir araç sunmuş oluyor corolla 132 - megane 4 115 beygir.
  • cLk kullanıcısına yanıt
    Doğan'ın (benzinli)daha hafif ve arkadan itişli olduğunu dikkate almamışsınız.
  • Araç yenilenecek doğru ama yenisi rakiplerine bakınca kaça çıkacak. Zaten artık araçların donanımı değişmiyor, tasarım oynanıyor. F/P olarak düşünenlere hitap ediyor. Evet çok geç kaldılar, çoktan 1.6 getirmeleri lazımdı ama çekik gözlüler işte,değişikler.
  • Fiyatlar güncellenmiş ancak bir anormallik var. 1.6 life çıkmış ve 1.33life 2018 model yılı fiyatı ile aynı fiyata

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı fiyat değil yandaki kampanyalı kısmına bakın.3500 TL fark var aralarında. Bu fark da bu ay için var, 3500 TL destekleme kararı aldı. Eğer satışlar beklediği gibi giderse büyük ihtimalle 1.6 lt olan versiyona zam gelir. Toyota en düşük bu modellerinde kazanmıyor gibi birşey. Bu fiyata araç sunan bir rakibi bile yok. 1.6 lt motor özellikle f/p olarak değerlendirilebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaptorFX

    Yağmurlu bir günde dik bir yokuşta çıkamadığımız oldu.

    Genel olarak yokuşta kalkışı berbat ötesi. Günlük kullandığım Doğan L aracımız var. Dik rampada ondan kat kat kötü. Hızlanması kötü.

    İnişli çıkışlı iller için hiç tavsiye etmem. Ancak genel olarak düz bir yerde ve sakin kullanacaksanız bu fiyata böyle bir araç kalmadı. Sürüşü oldukça güvenli, konforu fazlasıyla iyi. Ancak iş yokuş çıkmaya veya ani hızlanmaya geldi mi sizi fena üzer. Araç aynı donanımla 1.6 olsaydı tadından yenmezdi.

    1.33 motor corolla tarihinin yüz karasıdır. Aksi söyleyenlere güvenmeyin, tüm samimiyetimle söylüyorum görüp kullandığım en kötü motor. Panda 1.2, 1.3 Murat 131 de dahil.

    Ya siz aracı kullanmayı bilmiyorsunuz ya da bilerek bu şekilde konuşuyorsunuz.



    Hafif yokuş yukarı giderken 1.2 TSI Octavia ile kapıştım iki boy fark ile önündeydim.

    Düz yolda giderken C180'in biri kafa tuttu 90 km ile giderken bana yol boyunca ikimizde hırs ile kapıştık ben ondan bir boy öndeydim daha da yaklaşamadı.

    Astra J kasa 1.6 atmosferik ile ışıklarda kalkış yaptım patinaj önleyici sistem aktif bıraktım özellikle ona rağmen kalkışta ben aldım ardından üç boy farkla geçtim onu.



    Atmosferik araba devir sever devir ister eğer sen düşük devir yüksek vites çıkmaya çalışırsan tabi ki tıkanır. Yedi kişi araç içinde sıkıntısız bir şekilde yokuşu çıktım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Corolla 1.33 lt aracı bende test ettim söylenildiği gibi gitmeyen bir motor değil.Ama mantığı performanslı kullanım için günümüz motorlarına göre farklı. Bu motor devir seviyor,maksimum torkunu 4 bin devir civarında veriyor. Bunun anlamı spor kullanım ve dik yokuş çıkmaya başladığınız zaman bu devrin altına fazla düşmemeniz lazım. Dur kalk yaparsanız da bu devre yakın şekilde araç yüklü iken kaldırmak gerekli.Yani gaza basacaksınız devri yükselteceksiniz ondan sonra kontrollü şekilde ayağınızı debriyajdan çekip iyice devir aldıktan sonra 2.vitese atmanız lazım.

    Zor şartlar altında ben klasik 1.vitese atayım aheste aheste aracı kaldırayım derseniz kalkmaz ,rezil eder. Araçta zaten ASR var, patinaja düşme korkusu yaşamazsınız. Yine yokuş kalkış desteği de mevcut olmasa bile el freni var. Eskiden bir de bu dert vardı,dik yokuşta araç kaldırmak ustalık isterdi,hiçbir elektronik yardımcı destek yoktu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuerkraider


    quote:

    Orijinalden alıntı: RaptorFX

    Yağmurlu bir günde dik bir yokuşta çıkamadığımız oldu.

    Genel olarak yokuşta kalkışı berbat ötesi. Günlük kullandığım Doğan L aracımız var. Dik rampada ondan kat kat kötü. Hızlanması kötü.

    İnişli çıkışlı iller için hiç tavsiye etmem. Ancak genel olarak düz bir yerde ve sakin kullanacaksanız bu fiyata böyle bir araç kalmadı. Sürüşü oldukça güvenli, konforu fazlasıyla iyi. Ancak iş yokuş çıkmaya veya ani hızlanmaya geldi mi sizi fena üzer. Araç aynı donanımla 1.6 olsaydı tadından yenmezdi.

    1.33 motor corolla tarihinin yüz karasıdır. Aksi söyleyenlere güvenmeyin, tüm samimiyetimle söylüyorum görüp kullandığım en kötü motor. Panda 1.2, 1.3 Murat 131 de dahil.

    Ya siz aracı kullanmayı bilmiyorsunuz ya da bilerek bu şekilde konuşuyorsunuz.



    Hafif yokuş yukarı giderken 1.2 TSI Octavia ile kapıştım iki boy fark ile önündeydim.

    Düz yolda giderken C180'in biri kafa tuttu 90 km ile giderken bana yol boyunca ikimizde hırs ile kapıştık ben ondan bir boy öndeydim daha da yaklaşamadı.

    Astra J kasa 1.6 atmosferik ile ışıklarda kalkış yaptım patinaj önleyici sistem aktif bıraktım özellikle ona rağmen kalkışta ben aldım ardından üç boy farkla geçtim onu.



    Atmosferik araba devir sever devir ister eğer sen düşük devir yüksek vites çıkmaya çalışırsan tabi ki tıkanır. Yedi kişi araç içinde sıkıntısız bir şekilde yokuşu çıktım.

    bu geçişleri 1.33 toyota ile mi yaptınız? ayrıca 156 bg lik mercedes ile kapışıp 1 boy öndeydiniz? 101 bg lik araa ile? yada farketmez 132 bg lik araç ile?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr


    quote:

    Orijinalden alıntı: tuerkraider


    quote:

    Orijinalden alıntı: RaptorFX

    Yağmurlu bir günde dik bir yokuşta çıkamadığımız oldu.

    Genel olarak yokuşta kalkışı berbat ötesi. Günlük kullandığım Doğan L aracımız var. Dik rampada ondan kat kat kötü. Hızlanması kötü.

    İnişli çıkışlı iller için hiç tavsiye etmem. Ancak genel olarak düz bir yerde ve sakin kullanacaksanız bu fiyata böyle bir araç kalmadı. Sürüşü oldukça güvenli, konforu fazlasıyla iyi. Ancak iş yokuş çıkmaya veya ani hızlanmaya geldi mi sizi fena üzer. Araç aynı donanımla 1.6 olsaydı tadından yenmezdi.

    1.33 motor corolla tarihinin yüz karasıdır. Aksi söyleyenlere güvenmeyin, tüm samimiyetimle söylüyorum görüp kullandığım en kötü motor. Panda 1.2, 1.3 Murat 131 de dahil.

    Ya siz aracı kullanmayı bilmiyorsunuz ya da bilerek bu şekilde konuşuyorsunuz.



    Hafif yokuş yukarı giderken 1.2 TSI Octavia ile kapıştım iki boy fark ile önündeydim.

    Düz yolda giderken C180'in biri kafa tuttu 90 km ile giderken bana yol boyunca ikimizde hırs ile kapıştık ben ondan bir boy öndeydim daha da yaklaşamadı.

    Astra J kasa 1.6 atmosferik ile ışıklarda kalkış yaptım patinaj önleyici sistem aktif bıraktım özellikle ona rağmen kalkışta ben aldım ardından üç boy farkla geçtim onu.



    Atmosferik araba devir sever devir ister eğer sen düşük devir yüksek vites çıkmaya çalışırsan tabi ki tıkanır. Yedi kişi araç içinde sıkıntısız bir şekilde yokuşu çıktım.

    bu geçişleri 1.33 toyota ile mi yaptınız? ayrıca 156 bg lik mercedes ile kapışıp 1 boy öndeydiniz? 101 bg lik araa ile? yada farketmez 132 bg lik araç ile?

    Evet 1.33 99 PS araç ile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Corolla 1.33 lt aracı bende test ettim söylenildiği gibi gitmeyen bir motor değil.Ama mantığı performanslı kullanım için günümüz motorlarına göre farklı. Bu motor devir seviyor,maksimum torkunu 4 bin devir civarında veriyor. Bunun anlamı spor kullanım ve dik yokuş çıkmaya başladığınız zaman bu devrin altına fazla düşmemeniz lazım. Dur kalk yaparsanız da bu devre yakın şekilde araç yüklü iken kaldırmak gerekli.Yani gaza basacaksınız devri yükselteceksiniz ondan sonra kontrollü şekilde ayağınızı debriyajdan çekip iyice devir aldıktan sonra 2.vitese atmanız lazım.

    Zor şartlar altında ben klasik 1.vitese atayım aheste aheste aracı kaldırayım derseniz kalkmaz ,rezil eder. Araçta zaten ASR var, patinaja düşme korkusu yaşamazsınız. Yine yokuş kalkış desteği de mevcut olmasa bile el freni var. Eskiden bir de bu dert vardı,dik yokuşta araç kaldırmak ustalık isterdi,hiçbir elektronik yardımcı destek yoktu.



    1. Viteste 1.500 2.000 devirlerde çok rahat bir şekilde kalkış sağlıyorum sizin dediğiniz kadar 4000 devirlere çıkmaya gerek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuerkraider


    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr


    quote:

    Orijinalden alıntı: tuerkraider


    quote:

    Orijinalden alıntı: RaptorFX

    Yağmurlu bir günde dik bir yokuşta çıkamadığımız oldu.

    Genel olarak yokuşta kalkışı berbat ötesi. Günlük kullandığım Doğan L aracımız var. Dik rampada ondan kat kat kötü. Hızlanması kötü.

    İnişli çıkışlı iller için hiç tavsiye etmem. Ancak genel olarak düz bir yerde ve sakin kullanacaksanız bu fiyata böyle bir araç kalmadı. Sürüşü oldukça güvenli, konforu fazlasıyla iyi. Ancak iş yokuş çıkmaya veya ani hızlanmaya geldi mi sizi fena üzer. Araç aynı donanımla 1.6 olsaydı tadından yenmezdi.

    1.33 motor corolla tarihinin yüz karasıdır. Aksi söyleyenlere güvenmeyin, tüm samimiyetimle söylüyorum görüp kullandığım en kötü motor. Panda 1.2, 1.3 Murat 131 de dahil.

    Ya siz aracı kullanmayı bilmiyorsunuz ya da bilerek bu şekilde konuşuyorsunuz.



    Hafif yokuş yukarı giderken 1.2 TSI Octavia ile kapıştım iki boy fark ile önündeydim.

    Düz yolda giderken C180'in biri kafa tuttu 90 km ile giderken bana yol boyunca ikimizde hırs ile kapıştık ben ondan bir boy öndeydim daha da yaklaşamadı.

    Astra J kasa 1.6 atmosferik ile ışıklarda kalkış yaptım patinaj önleyici sistem aktif bıraktım özellikle ona rağmen kalkışta ben aldım ardından üç boy farkla geçtim onu.



    Atmosferik araba devir sever devir ister eğer sen düşük devir yüksek vites çıkmaya çalışırsan tabi ki tıkanır. Yedi kişi araç içinde sıkıntısız bir şekilde yokuşu çıktım.

    bu geçişleri 1.33 toyota ile mi yaptınız? ayrıca 156 bg lik mercedes ile kapışıp 1 boy öndeydiniz? 101 bg lik araa ile? yada farketmez 132 bg lik araç ile?

    Evet 1.33 99 PS araç ile.

    1. benim de 1.33 motorlu aracım vardı ne yapıp ne yapamayacağını iyi bilirim.
    2. 156 bg lik turbo motorlu araca bir boy fark attığınızda ısrarcıysanız içtiğiniz şeyin ne olduğunu sormak isterim belli ki iyi kafa yapıyor. 156 bg lik bir turbo motorlu aracı değil 1.33 1.6 ile bile geçemezsiniz. kusura bakmayın.




  • tuerkraider kullanıcısına yanıt
    Anlattıklarınız bundan 12 yıl önce nissan almerayla bmw 318i yediğim daha doğrusu yediğimi düşündüğüm günü getirdi. Ben adamı ezdiğimi düşünürken aslında adamın benimle dalga geçtiğini bir kaç km ileride fark etmiştim. Hatta bir kaç ay sonra 1.6 civicle de kapışmış yenmiştim. İçindeki hatun kişi üzilmiyim diye gazı bıraktığını sonra itiraf etmişti. Hey gidi hey 1.5 almerayı ferrari zannediyorduk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr


    quote:

    Orijinalden alıntı: tuerkraider


    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr


    quote:

    Orijinalden alıntı: tuerkraider


    quote:

    Orijinalden alıntı: RaptorFX

    Yağmurlu bir günde dik bir yokuşta çıkamadığımız oldu.

    Genel olarak yokuşta kalkışı berbat ötesi. Günlük kullandığım Doğan L aracımız var. Dik rampada ondan kat kat kötü. Hızlanması kötü.

    İnişli çıkışlı iller için hiç tavsiye etmem. Ancak genel olarak düz bir yerde ve sakin kullanacaksanız bu fiyata böyle bir araç kalmadı. Sürüşü oldukça güvenli, konforu fazlasıyla iyi. Ancak iş yokuş çıkmaya veya ani hızlanmaya geldi mi sizi fena üzer. Araç aynı donanımla 1.6 olsaydı tadından yenmezdi.

    1.33 motor corolla tarihinin yüz karasıdır. Aksi söyleyenlere güvenmeyin, tüm samimiyetimle söylüyorum görüp kullandığım en kötü motor. Panda 1.2, 1.3 Murat 131 de dahil.

    Ya siz aracı kullanmayı bilmiyorsunuz ya da bilerek bu şekilde konuşuyorsunuz.



    Hafif yokuş yukarı giderken 1.2 TSI Octavia ile kapıştım iki boy fark ile önündeydim.

    Düz yolda giderken C180'in biri kafa tuttu 90 km ile giderken bana yol boyunca ikimizde hırs ile kapıştık ben ondan bir boy öndeydim daha da yaklaşamadı.

    Astra J kasa 1.6 atmosferik ile ışıklarda kalkış yaptım patinaj önleyici sistem aktif bıraktım özellikle ona rağmen kalkışta ben aldım ardından üç boy farkla geçtim onu.



    Atmosferik araba devir sever devir ister eğer sen düşük devir yüksek vites çıkmaya çalışırsan tabi ki tıkanır. Yedi kişi araç içinde sıkıntısız bir şekilde yokuşu çıktım.

    bu geçişleri 1.33 toyota ile mi yaptınız? ayrıca 156 bg lik mercedes ile kapışıp 1 boy öndeydiniz? 101 bg lik araa ile? yada farketmez 132 bg lik araç ile?

    Evet 1.33 99 PS araç ile.

    1. benim de 1.33 motorlu aracım vardı ne yapıp ne yapamayacağını iyi bilirim.
    2. 156 bg lik turbo motorlu araca bir boy fark attığınızda ısrarcıysanız içtiğiniz şeyin ne olduğunu sormak isterim belli ki iyi kafa yapıyor. 156 bg lik bir turbo motorlu aracı değil 1.33 1.6 ile bile geçemezsiniz. kusura bakmayın.

    Demek ki o senin şoförsüzlüğün benim burada size iddialaşamam. O turbolu araç dediğiniz 4000 devirden sonra turbosunu keser araba gitmez ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 15711572157315741575
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.