Şimdi Ara

TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA (1493. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
35.050
Cevap
332
Favori
2.218.244
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 14911492149314941495
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esatgelmedi


    quote:

    Orijinalden alıntı: obyzr


    quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Komiklik mi yaptığını zannediyorsun,



    90 hp araç, tork 205 , bayır çıkamıyor...



    hee hee,

    Sen misketlerinle oynamaya devam et, daha ehliyet yaşın gelmemiş..!

    Dalga değil şaka mahiyetinde yazdım, neden bu kadar alındın anlamadım. Ayrıca senin yaşın kadar marka model kullanmışımdır rahat ol. dizel motorun otomatik versiyonunda yokuşta bayılma sorunu vardı. Belki bilmiyorsundur olabilir. Akrabamızın aracıydı, otomatik vites yokuşta küçültüyor, büyültüyordu ve sonra duruyordu, yokuşu inip yeniden çıkmak gerekiyordu. Ayrıca uzun yolda yazın motoru yanan bir tanıdığımız da oldu. Aracı o haliyle toyota'ya sattı, avensis aldı.

    2015 dizel otomatik sahibiyim. Maalesef mm şanzımanın yokuşlardaki kararsızlığı devam ediyor. Yokuşa belirli bir devir aralığında yakalanırsanız ve ayağınızı gazda sabit bırakırsanız vitesi bir küçültüp bir büyütüyor ancak çözümsüz değil sport ya da manuel moda alarak veya gaza sonuna kadar basarak bu handikapı aşmak mümkün. Bu durum beni hiç yolda bırakmadı ancak ben de zorlamadım kararsızlık anında hemen müdahale ediyorum ki zaten çok sık ve her rampada yaşanan bir durum değil. Tabii şu bir gerçek ki yarı otomatik mm şanzıman çağın gerisinde ve görece ekonomik olmak dışında bir avantajı yok.

    Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Eğer kahkaha efektim yanlış anlaşıldıysa özür dilerim herkesten, gerçekten kötü bir niyetim yoktu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esatgelmedi


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Komiklik mi yaptığını zannediyorsun,



    90 hp araç, tork 205 , bayır çıkamıyor...



    hee hee,

    Sen misketlerinle oynamaya devam et, daha ehliyet yaşın gelmemiş..!

    arkadaş haklı olabilir. tork 190 (205 değil), ancak diğer dizeller gibi bu da maks. torku çık kısa bir aralıkta veriyor (1800-3000). son hızı 175, 0-100 14.7 sn. dizel bir c sınıfı araç için 1.4 motor çok küçük.

    2013 sonrası üretimlerde tork 205 Nm diye biliyorum. Teknik verilere takılmayın. Drag yapmak gibi bir niyetiniz yoksa performansı fazlasıyla yeterli. 5 kişi full bagajla 190 km yaptım. Turanzalara güvensem boşken 200 ü görürdüm büyük ihtimalle. Tabii tüm bunlar eski ve demode bir motor olduğu gerçeğini değiştirmiyor. İşin garip tarafı ise corolla bu motor kombinasyonu ile bile ciddi satış rakamlarına sahip. Anlaşılması güç bir durum.

    belki eskilerinde 190, yenilerinde 205. ancak yine de 1.4 motor c sınıfı bir dizelde ağır kanlı kalır. 1.6 dizeller bile 1.4 turbo benzinlilerle baş edemiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: esatgelmedi


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Komiklik mi yaptığını zannediyorsun,



    90 hp araç, tork 205 , bayır çıkamıyor...



    hee hee,

    Sen misketlerinle oynamaya devam et, daha ehliyet yaşın gelmemiş..!

    arkadaş haklı olabilir. tork 190 (205 değil), ancak diğer dizeller gibi bu da maks. torku çık kısa bir aralıkta veriyor (1800-3000). son hızı 175, 0-100 14.7 sn. dizel bir c sınıfı araç için 1.4 motor çok küçük.

    2013 sonrası üretimlerde tork 205 Nm diye biliyorum. Teknik verilere takılmayın. Drag yapmak gibi bir niyetiniz yoksa performansı fazlasıyla yeterli. 5 kişi full bagajla 190 km yaptım. Turanzalara güvensem boşken 200 ü görürdüm büyük ihtimalle. Tabii tüm bunlar eski ve demode bir motor olduğu gerçeğini değiştirmiyor. İşin garip tarafı ise corolla bu motor kombinasyonu ile bile ciddi satış rakamlarına sahip. Anlaşılması güç bir durum.

    belki eskilerinde 190, yenilerinde 205. ancak yine de 1.4 motor c sınıfı bir dizelde ağır kanlı kalır. 1.6 dizeller bile 1.4 turbo benzinlilerle baş edemiyor.

    Dizellerin aynı hacimdeki atmosferik benzinlilerle başetmesi bile zor, turbo benzinli ile nasıl çekişsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: obyzr


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: esatgelmedi


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Komiklik mi yaptığını zannediyorsun,



    90 hp araç, tork 205 , bayır çıkamıyor...



    hee hee,

    Sen misketlerinle oynamaya devam et, daha ehliyet yaşın gelmemiş..!

    arkadaş haklı olabilir. tork 190 (205 değil), ancak diğer dizeller gibi bu da maks. torku çık kısa bir aralıkta veriyor (1800-3000). son hızı 175, 0-100 14.7 sn. dizel bir c sınıfı araç için 1.4 motor çok küçük.

    2013 sonrası üretimlerde tork 205 Nm diye biliyorum. Teknik verilere takılmayın. Drag yapmak gibi bir niyetiniz yoksa performansı fazlasıyla yeterli. 5 kişi full bagajla 190 km yaptım. Turanzalara güvensem boşken 200 ü görürdüm büyük ihtimalle. Tabii tüm bunlar eski ve demode bir motor olduğu gerçeğini değiştirmiyor. İşin garip tarafı ise corolla bu motor kombinasyonu ile bile ciddi satış rakamlarına sahip. Anlaşılması güç bir durum.

    belki eskilerinde 190, yenilerinde 205. ancak yine de 1.4 motor c sınıfı bir dizelde ağır kanlı kalır. 1.6 dizeller bile 1.4 turbo benzinlilerle baş edemiyor.

    Dizellerin aynı hacimdeki atmosferik benzinlilerle başetmesi bile zor, turbo benzinli ile nasıl çekişsin

    o kadar da değil. c sınıfı için 1.4 atmosferik yukarıda örneği var işte 1,33 corolla...




  • arkadaşlar merhaba. aranızdan 1.33 life corolla aracımı satarak ayrılmış bulunuyorum. aracım için aldıgım ve yeni gelen led ampulleri ihtiyacı olan arkadaslar var ise uygun fiyattan verebilrim. elimde asagıdaki urunler vardır. i,lk linkte urun geri vites içindir. diger urun ise plakalık için leddir. kargo türkiyenin her yerine 6 tl tutuyor.

    geri vites için olana çiftine 10 tl istiyorum. (stok : 2 çift)

    plakalık için olana ise 5 tl istiyorum. (stok : 2)


    GERİ VİTES :https://tr.aliexpress.com/item/2X-T10-W5W-168-501-Interior-Xenon-White-LED-CANBUS-NO-OBC-ERROR-10-SMD-5630/32274398384.html?spm=2114.13010708.0.0.rclZt5


    PLAKALIK :https://tr.aliexpress.com/item/1pc-T10-168-192-W5W-8-led-5630-5730-smd-canbus-no-OBC-error-Car-marker/32275135667.html?spm=2114.13010708.0.0.rclZt5




  • Dünyada en uzun ömürlü motora sahip 10 araba markası
    https://paratic.com/en-uzun-motor-omrune-sahip-otomobil-markalari/
  • cagataybas kullanıcısına yanıt
    Taktırmak için de para gidecek muhtemelen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: obyzr


    quote:

    Orijinalden alıntı: esatgelmedi


    quote:

    Orijinalden alıntı: obyzr


    quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Komiklik mi yaptığını zannediyorsun,



    90 hp araç, tork 205 , bayır çıkamıyor...



    hee hee,

    Sen misketlerinle oynamaya devam et, daha ehliyet yaşın gelmemiş..!

    Dalga değil şaka mahiyetinde yazdım, neden bu kadar alındın anlamadım. Ayrıca senin yaşın kadar marka model kullanmışımdır rahat ol. dizel motorun otomatik versiyonunda yokuşta bayılma sorunu vardı. Belki bilmiyorsundur olabilir. Akrabamızın aracıydı, otomatik vites yokuşta küçültüyor, büyültüyordu ve sonra duruyordu, yokuşu inip yeniden çıkmak gerekiyordu. Ayrıca uzun yolda yazın motoru yanan bir tanıdığımız da oldu. Aracı o haliyle toyota'ya sattı, avensis aldı.

    2015 dizel otomatik sahibiyim. Maalesef mm şanzımanın yokuşlardaki kararsızlığı devam ediyor. Yokuşa belirli bir devir aralığında yakalanırsanız ve ayağınızı gazda sabit bırakırsanız vitesi bir küçültüp bir büyütüyor ancak çözümsüz değil sport ya da manuel moda alarak veya gaza sonuna kadar basarak bu handikapı aşmak mümkün. Bu durum beni hiç yolda bırakmadı ancak ben de zorlamadım kararsızlık anında hemen müdahale ediyorum ki zaten çok sık ve her rampada yaşanan bir durum değil. Tabii şu bir gerçek ki yarı otomatik mm şanzıman çağın gerisinde ve görece ekonomik olmak dışında bir avantajı yok.

    Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Eğer kahkaha efektim yanlış anlaşıldıysa özür dilerim herkesten, gerçekten kötü bir niyetim yoktu.

    Estağfurullah ben niye alınayım? Toyota alınsın da adam gibi araba yapsın. Aracı aldıktan sonraki ilk bir kaç ay içinde hissettiklerim çok rahatsız ediciydi. davlumbazlarda yalıtım olmayışı, cam düğmelerinin aydınlatmasız oluşu, göstergede kısa far uyarısı olmayışı, cam ve aynaların kumandadan kapanmaması vb. saçmalıklar beni arabadan çok soğuttu. siz sahip değilsiniz gülüyorsunuz ben sahibim ağlıyorum.
    Peşin peşin söyleyeyim kimse alıntı yapıp ta "Vay efendim dünyanın en çok satan arabası, çok sağlam ikinci eli iyi satıyor veya sat kurtul" muhabbetine girmesin. hepsine verecek cevabım var ama bu polemik zamanında forumda çok yapıldı ve baydı. merak eden forumda aratıp okuyabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esatgelmedi -- 17 Nisan 2017; 13:38:9 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: obyzr


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: esatgelmedi


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Komiklik mi yaptığını zannediyorsun,



    90 hp araç, tork 205 , bayır çıkamıyor...



    hee hee,

    Sen misketlerinle oynamaya devam et, daha ehliyet yaşın gelmemiş..!

    arkadaş haklı olabilir. tork 190 (205 değil), ancak diğer dizeller gibi bu da maks. torku çık kısa bir aralıkta veriyor (1800-3000). son hızı 175, 0-100 14.7 sn. dizel bir c sınıfı araç için 1.4 motor çok küçük.

    2013 sonrası üretimlerde tork 205 Nm diye biliyorum. Teknik verilere takılmayın. Drag yapmak gibi bir niyetiniz yoksa performansı fazlasıyla yeterli. 5 kişi full bagajla 190 km yaptım. Turanzalara güvensem boşken 200 ü görürdüm büyük ihtimalle. Tabii tüm bunlar eski ve demode bir motor olduğu gerçeğini değiştirmiyor. İşin garip tarafı ise corolla bu motor kombinasyonu ile bile ciddi satış rakamlarına sahip. Anlaşılması güç bir durum.

    belki eskilerinde 190, yenilerinde 205. ancak yine de 1.4 motor c sınıfı bir dizelde ağır kanlı kalır. 1.6 dizeller bile 1.4 turbo benzinlilerle baş edemiyor.

    Dizellerin aynı hacimdeki atmosferik benzinlilerle başetmesi bile zor, turbo benzinli ile nasıl çekişsin





  • quote:

    Orijinalden alıntı: esatgelmedi


    quote:

    Orijinalden alıntı: obyzr


    quote:

    Orijinalden alıntı: esatgelmedi


    quote:

    Orijinalden alıntı: obyzr


    quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Komiklik mi yaptığını zannediyorsun,



    90 hp araç, tork 205 , bayır çıkamıyor...



    hee hee,

    Sen misketlerinle oynamaya devam et, daha ehliyet yaşın gelmemiş..!

    Dalga değil şaka mahiyetinde yazdım, neden bu kadar alındın anlamadım. Ayrıca senin yaşın kadar marka model kullanmışımdır rahat ol. dizel motorun otomatik versiyonunda yokuşta bayılma sorunu vardı. Belki bilmiyorsundur olabilir. Akrabamızın aracıydı, otomatik vites yokuşta küçültüyor, büyültüyordu ve sonra duruyordu, yokuşu inip yeniden çıkmak gerekiyordu. Ayrıca uzun yolda yazın motoru yanan bir tanıdığımız da oldu. Aracı o haliyle toyota'ya sattı, avensis aldı.

    2015 dizel otomatik sahibiyim. Maalesef mm şanzımanın yokuşlardaki kararsızlığı devam ediyor. Yokuşa belirli bir devir aralığında yakalanırsanız ve ayağınızı gazda sabit bırakırsanız vitesi bir küçültüp bir büyütüyor ancak çözümsüz değil sport ya da manuel moda alarak veya gaza sonuna kadar basarak bu handikapı aşmak mümkün. Bu durum beni hiç yolda bırakmadı ancak ben de zorlamadım kararsızlık anında hemen müdahale ediyorum ki zaten çok sık ve her rampada yaşanan bir durum değil. Tabii şu bir gerçek ki yarı otomatik mm şanzıman çağın gerisinde ve görece ekonomik olmak dışında bir avantajı yok.

    Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Eğer kahkaha efektim yanlış anlaşıldıysa özür dilerim herkesten, gerçekten kötü bir niyetim yoktu.

    Estağfurullah ben niye alınayım? Toyota alınsın da adam gibi araba yapsın. Aracı aldıktan sonraki ilk bir kaç ay içinde hissettiklerim çok rahatsız ediciydi. davlumbazlarda yalıtım olmayışı, cam düğmelerinin aydınlatmasız oluşu, göstergede kısa far uyarısı olmayışı, cam ve aynaların kumandadan kapanmaması vb. saçmalıklar beni arabadan çok soğuttu. siz sahip değilsiniz gülüyorsunuz ben sahibim ağlıyorum.
    Peşin peşin söyleyeyim kimse alıntı yapıp ta "Vay efendim dünyanın en çok satan arabası, çok sağlam ikinci eli iyi satıyor veya sat kurtul" muhabbetine girmesin. hepsine verecek cevabım var ama bu polemik zamanında forumda çok yapıldı ve baydı. merak eden forumda aratıp okuyabilir.

    Japon araçlarında genel olarak bize normal gelmeyen bazı durumlar mevcut. Örneğin amcam 2016 sıfır xtrail aldı full paket. O araçta bile tek dokunuşla cam kapatma sadece şoför camında mevcut, diğerlerinde sonuna kadar çekmek gerekiyor tuşu. Ama nevşehir de kiraladığım en boş paket focusta bile dört camda tek dokunuşla kapanıyordu. Bunun gibi çok örnek var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: obyzr


    quote:

    Orijinalden alıntı: esatgelmedi


    quote:

    Orijinalden alıntı: obyzr


    quote:

    Orijinalden alıntı: esatgelmedi


    quote:

    Orijinalden alıntı: obyzr


    quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Komiklik mi yaptığını zannediyorsun,



    90 hp araç, tork 205 , bayır çıkamıyor...



    hee hee,

    Sen misketlerinle oynamaya devam et, daha ehliyet yaşın gelmemiş..!

    Dalga değil şaka mahiyetinde yazdım, neden bu kadar alındın anlamadım. Ayrıca senin yaşın kadar marka model kullanmışımdır rahat ol. dizel motorun otomatik versiyonunda yokuşta bayılma sorunu vardı. Belki bilmiyorsundur olabilir. Akrabamızın aracıydı, otomatik vites yokuşta küçültüyor, büyültüyordu ve sonra duruyordu, yokuşu inip yeniden çıkmak gerekiyordu. Ayrıca uzun yolda yazın motoru yanan bir tanıdığımız da oldu. Aracı o haliyle toyota'ya sattı, avensis aldı.

    2015 dizel otomatik sahibiyim. Maalesef mm şanzımanın yokuşlardaki kararsızlığı devam ediyor. Yokuşa belirli bir devir aralığında yakalanırsanız ve ayağınızı gazda sabit bırakırsanız vitesi bir küçültüp bir büyütüyor ancak çözümsüz değil sport ya da manuel moda alarak veya gaza sonuna kadar basarak bu handikapı aşmak mümkün. Bu durum beni hiç yolda bırakmadı ancak ben de zorlamadım kararsızlık anında hemen müdahale ediyorum ki zaten çok sık ve her rampada yaşanan bir durum değil. Tabii şu bir gerçek ki yarı otomatik mm şanzıman çağın gerisinde ve görece ekonomik olmak dışında bir avantajı yok.

    Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Eğer kahkaha efektim yanlış anlaşıldıysa özür dilerim herkesten, gerçekten kötü bir niyetim yoktu.

    Estağfurullah ben niye alınayım? Toyota alınsın da adam gibi araba yapsın. Aracı aldıktan sonraki ilk bir kaç ay içinde hissettiklerim çok rahatsız ediciydi. davlumbazlarda yalıtım olmayışı, cam düğmelerinin aydınlatmasız oluşu, göstergede kısa far uyarısı olmayışı, cam ve aynaların kumandadan kapanmaması vb. saçmalıklar beni arabadan çok soğuttu. siz sahip değilsiniz gülüyorsunuz ben sahibim ağlıyorum.
    Peşin peşin söyleyeyim kimse alıntı yapıp ta "Vay efendim dünyanın en çok satan arabası, çok sağlam ikinci eli iyi satıyor veya sat kurtul" muhabbetine girmesin. hepsine verecek cevabım var ama bu polemik zamanında forumda çok yapıldı ve baydı. merak eden forumda aratıp okuyabilir.

    Japon araçlarında genel olarak bize normal gelmeyen bazı durumlar mevcut. Örneğin amcam 2016 sıfır xtrail aldı full paket. O araçta bile tek dokunuşla cam kapatma sadece şoför camında mevcut, diğerlerinde sonuna kadar çekmek gerekiyor tuşu. Ama nevşehir de kiraladığım en boş paket focusta bile dört camda tek dokunuşla kapanıyordu. Bunun gibi çok örnek var

    Maalesef öyle bana hitap etmediği için de büyük ihtimalle bir daha Toyota marka araç satın almayacağım.




  • Bombar Dıman kullanıcısına yanıt
    kendiniz takabilirsiniz hocam forumda bir arkadasımız nasıl yapıldıgını anlatan bir video cekmisti. cok zor degil. eliniz yatkınsa 10 dakikada halledilebilecek birşey.

    https://www.youtube.com/watch?v=4ot1sikDK-g
  • Arkadaşlar şu iğrenç kornayı değiştiren var mı aranızda ?

    İlk periyodik bakımda değiştirmeyi düşünüyorum. Mobilet kornası gibi. Otobanda kimse duymuyor. Önemli anlarda duyulmayacak kadar tehlikeli..
  • RaptorFX kullanıcısına yanıt
    arkadaşım sizler nasıl araba kullanıyorsunuz? benzinli motorunuz torku yokken klima açıkken 6 yı geçmiyor da millet niye gerizekalılık edip gidip turbo dizel alıyor? benim de 1.33 motorlu toyotam olmasa inanacağım diyeceğim ama inanmayacak kadar çok ve çeşitli arabayı uzun süreler kullandım. benzinli hiçbir motor (torku olmayan ) klima açık 6 lt den düşük yakamaz mümkün değil. hele ki 120 ile giderken. ben 100 ü geçmeden, yolun yarısını klima kapalı geçtiğim halde 840 km nin ortalaması 6.5 lt oldu 1.33 auris ile. siz nasıl fiziği yeniden tanımlıyorsunuz anlamıyorum.
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    1.33 99 hp 2010 urban cruser ortalamam :

    5/5.5lt şehir dışı

    7/7,5 şehir içi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • malzemec kullanıcısına yanıt
    sen istisnasın. dizel corolla mmt ile 10 saniyede 100 e çıkan adamla yarışamam.
  • Arkadaşlar merhaba, bugün 1.6 132 bg cvt corollayı test ettim. Benim çok hoşuma gitti. Ara hızlanmalarını, manuel modunu falan test ettim. Gayet yeterli buldum performansını. Yalnız 120 ile düz yolda giderken devir saatinin kaçta olduğunu denemeyi unuttum. 120 ile giderken toyotalarda içeriye motor gürültüsünü çok fazla alma sorunu vardı. Birisi bunu biliyorsa yazabilir mi. Hız 120-125 iken düz yolda devir kaç oluyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Sevgili tex bu aracın gölcük safranbolu ortalaması 5.5ltydi (5.1lt gidiş, 6.1lt dönüş) gidiş dönüş. Genel hızım 100kmydi. 160 bastığım da oldu 80le gittiğim de. Yazın uzun yola çıktığımda yine fotoğraflarım. Şuan aracın ortalaması 3 günlük şehir içi eklenmesiyle 6.3lt. Normalde sadece şehir içi 8.3lt. Normal trafiğe sahip izmit-gölcük trafiği. Aracımda klima yaz kış açık. Ayrıca megane 2 dci şehir dışı ortalamam 3.7yi görür, genelde 4lt olurdu. FBrika verisi 3.9 olan araçta. Yol bilgisayarı hata payı elbet vardır ancak çok olacağını sanmam. Bu aracı senin kadar ben de yeriyorum, ama bu aracın uzun yolda az yaktığı gerçeğini değiştirmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RaptorFX kullanıcısına yanıt
    renault latitude dci antalya-akseki-konya-adana-iskenderun-iskenderun şehir içi-adana-konya-akseki-antalya 1660 km ortalaması 6 lt klima kapalı giderken 115 sabit gelirken 130-150 arası 130 dan düşmeden geldim. motor efsanevi dci. o yüzden anlamıyorum ya ben dizele bile 6 lt yaktırmayı başarıyorum uzun yolda. bence böyle anlık otoban verilerini burada paylaşmayın araba 5 lt tüketiyor sanan insanlar gelip alacaklar sonra da yakınacaklar.
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Tex , ayağının ayarı Yok diyebilirim, 6 lt tüketim...:((

    Corolla 1.4 d4 mm ile ,

    3.8 lt ile Edremit İstanbul yaptım,

    Basmadım, sert kullanmış olsaydım,

    5/5,5 lt/100 km yakardım, daha fazla yakmaz..!

    Bu araç az tüketiyor , ister kabul edin ister etmeyin,

    Kullananlar bu nimetlerden faydalanıyor , az tüketip , bütçelerine katkıda bulunuyor ,Sizin ısrarınızı anlamış değilim,

    KEDİ ERİŞEMEDİĞİ ÇİĞERİ MUNDAR EDERMİŞ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 14911492149314941495
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.