Şimdi Ara

Toyota corolla 1.4 dizel otomatik

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
114.489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu araç alınır mı? Toyota corolla 2015 model 1.4 dizel otomatik.75.000 tl. Fiyat nasıl? Bu fiyatlarda hangi aracı önerirsiniz?


    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-2015-toyota-corolla-1.4-dizel-otomatik-37.000-km-hatasiz-404932200/detay



  • Şirket olarak arabaları kiralama yapalım dedik ama ne kiralayacağımıza bir türlü karar veremedik, patron da sağolsun diğer alternatiflerden (peugeot 308 style 1.6 bluehdi, kia cerato concept plus 1.6 crdi dct...vs.) daha fazla para ödeyerek corolla 1.4 d4d m/m touch donanım kiraladı bize.

    Araç dışarıdan görüntü olarak çok başarılı, bagaj hacmi çok geniş, iç hacmi çok geniş, güven veriyor, sürüşü rahat...

    Gel gelelim 2016 model c segment araçtaki 1.4 90hp'lik dizel motora... gitmiyor arkadaş, yokuşu şöyle çıktım böyle çıktım diyen arkadaşlara o yokuşları kamyon kamyonet otobüs de çıkıyor, o yüzden belli bir eğime göre yapılıyor elbette çıkacaksınız diyorum. ama o yokuşta bir hızlanmaya başla bakalım hızlanabiliyor mu? 2017 senesinde C segmentte bu kadar kötü performansa sahip bir başka motor daha yok! 0-100'ü 14,7sn

    Şanzımanı da asla kötü değil, kullandığım diğer yarı otomatiklerden (corsa 1.2 easytronic, citroen c4 mcp, c5 mcp, fiat punto 1.4 dualogic) çok farklı değil ama motorun zayıflığını yüksek devirde giden şanzımanla törpülemeye çalışmışlar. şahsi aracım c4 80km/h'i geçince 6. vitese atarken bu araç 120'ye gelmeden 6. vitese atmıyor. 1. viteste 3000 devire gelmeden vites yükseltmiyor. atmosferik benzinli gibi davranıyor neredeyse

    Şehir içi ekonomik kullanımla yakıtı 5.6'yı geçmez,benim yolum ağırlıklı olarak otoyol, günde en az 100km yapıyorum, ortalamam 5.4. 1 depoyla (50lt) 800 km'yi geçiyorum bugün sabah yakıt aldım, 51 lt yakıt aldı, 811km yapmışım, bu hesapla ortalaması 6,3lt/100km çıkıyor. Genelde sakin kullanırım (gerçi bu araba başka türlü kullanılmıyor) yüksek hız yapmam. (yokuş aşağı olursa ıkına ıkına 200'ü görüyor. (Bu arada son depo ortalamam 5,1lt/100km, sabah 827km'de iken ışık yandı, yarın <10.03.2017> işe giderken sabah doldururum)

    Gelelim donanımlarına... Hani derler ya Toyota sorunsuz... Evet Toyota sorunsuz çünkü araçta sorun çıkartabilecek bir şey yok. Hız sabitleyici yok, Hareket edince kapıların otomatik kilitlenmesi yok, yağmur sensörü far sensörü park sensörü yok (park sensörü olan paketlerde de sonradan takılma gibi, ekranı falan ayrı), camların kumandadan açılıp kapatılması yok... Far sensörü yok, benim c4'te de yok, farları yakıyorum, kontağı açınca yanıyor kontağı kapatınca sönüyor. Ama bu araçta kontağı kapatınca park lambaları açık kalıyor. Kapıyı açınca da uyarıyor yanık kaldı diye. (92 model broadway'de de vardı bu özellik gerçekten çok başarılı çalışıyor)

    Yokuş kalkış desteği var ama manuel olarak çalışıyor, yani yokuşta durduğunuz zaman frene sonuna kadar basıyorsunuz, "bip" sesi gelip esp lambası yanıp sönmeye başlıyor ve o şekilde devreye giriyor, ayağınız frende duracak, çok uzun süre beklerseniz devre dışı kalıyor. Kötü olan yanı buna alışınca diğer araçlarda da aynı şekilde frene tam basıyorsunuz ama "bip" sesi gelmeyince anlıyorsunuz.

    Yahu sürücü tarafından camları kilitleyince ön yolcu ve sürücü de camları açamıyor. Yani kilitleme düğmesine basınca arka 2 cam ve ön yolcu camını sürücü de açamıyor. 4 camı da tam otomatik yapmışlar, genelde japon arabalarında sadece sürücü camı tam otomatik olurdu. (tek tıkla tam açılıp kapanmadan bahsediyorum) Bunda 4 cam tuşu da çift kademeli ama sonuna kadar basıp camı açarken durdurmak isterseniz bir tık yukarı kaldırmaktan başka seçenek yok, alışmak gerek. Böyle bir saçmalık olur mu? Olmaz tabi Toyota yaptıysa vardır bir bildiği. Toyota mühendislerinden daha mı iyi bileceğiz?

    Yıllardır dizellerine hız sabitleyici koyamıyordu bu modelde dizel otomatikte yine yok... Yani, en dolusunda 50. yıl premium olanında da yok... C segment dizel otomatikler arasında hız sabitleyici olmayan başka bir model var mı bilmiyorum. Elysse'de 301'de, Clio'da standart olan hız sabitleyici bunda yok. Böyle bir saçmalık olur mu? Olmaz tabi Toyota yaptıysa vardır bir bildiği. Toyota mühendislerinden daha mı iyi bileceğiz?

    Babamın 2003 model megané I aracında bile hareket edince kapılar otomatik kilitleniyor, istediğin zaman devre dışı bırakabiliyorsun bu özelliği ama bu araçta yok. Ayrıca kapıları sol kapıdaki butondan kilitlediğinde de kilitli olduğunu gösterecek bir uyarı ışığı da yok. Arka kapılar siz kilitleri açmadan açılmıyor. Böyle bir saçmalık olur mu? Olmaz tabi Toyota yaptıysa vardır bir bildiği. Toyota mühendislerinden daha mı iyi bileceğiz?

    Araçta ciddi bir aerodinami sorunu var, çamurlu yollarda ön araçtan gelen çamurlu su, yan aynaların arasından geçip direkt cama geliyor. 1 günde 3 defa cam sildiğimi biliyorum ben. Aynı şekilde bu araçta geri görüş kamerası olup da park sensörü de olmadığından, (dolu donanımlarda var ama o da sonradan takma sanırım, ekranı falan ayrı) kamera da 2dk içinde çamur içinde kalıyor ve görüntü sıfır... arabaya binmeden parmağımı yalayıp kameraya parmak atıyorum. (Not düşelim sene 2017) Ayrıca bu aracın arka camında silecek yok ve bu aerodinami sorunu sebebiyle arka camda biriken su kayıp gitmiyor, öylece arka camda duruyor. Eşime vermiştim 1 gün yazık kızcağız arka sileceği nasıl çalıştıracağını baya bir aramış. Bu konuyla ilgili açtığım ve hiç mesaj gelmeyen konum da burada:
    https://forum.donanimhaber.com/yeni-corolla-tasarim-hatasi--123076426 ilgili fotoğraflar da bu konuda.
    Toyota corolla 1.4 dizel otomatik
    Toyota corolla 1.4 dizel otomatik
    Toyota corolla 1.4 dizel otomatik
    Toyota corolla 1.4 dizel otomatik

    El frenini sonuna kadar çekseniz de tutmuyor, ayar istiyor ilk bakımda baktıracağım, şirketteki diğer arkadaşın aracı park halindeyken el freni sonuna kadar çekik olmasına rağmen kayarak başka bir araca çarptı. Dokunup durmuş, hasar yok.

    Araçta Kol dayaMA var. Kolunu dayama yani kapaklı göz var da ne öne arkaya ne de yukarı aşağı ayarlanabiliyor, elin direksiyonda olduğu sürece kolunu dayayamıyorsun.

    Otomatik klima görüntü olarak çok güzel mavi beyaz led ışıklı falan ama otomatik konumda soğuk havalarda ayaklarım donuyor üstüm terliyor.

    Makyaj aynalarında ışık var ama üstündeki anahtara basıp açmak sonra anahtardan kapatmak gerekiyor, c4'te mesela aynayı açınca otomatik yanıyordu.

    Silecek suyu azaldı uyarısı çok hoşuma gitti. Ancak antifrizli silecek suyu kulanmama karşın sol silecek fiskiyem dondu bir kere. Ne yaptıysam açılmadı işe gidene kadar (50dk)

    Hava sıcaklığı -10 derece altındayken 5000 km'deki aracım tek marşta çalışmıyordu, yarım kontak 2 defa bekliyorum sonra basıyorum yine çalışmıyor, 2. marşta zor çalışıyor. Eşimin kullandığı c4'te böyle bir sıkıntı yok. O da benden 10 dk sonra çıkıyor onda hiçbir sıkıntı yok.

    Arka tekerleklerin içinde davlumbaz yok, kumlu çakıllı yollarda takır tukur acayip sesler geliyor ya da otoyolda ufak bir taşın üstünden geçtiniz tak diye bir ses geliyor ne oldu bir şeye mi çarptım falan diye bakınıyorsunuz.

    Lastik basınç sensörü var ve iyi çalışıyor. 2 adet 12V DC priz var, 1 adet usb girişi var.

    Sonuç olarak para verilip alınacak bir araç değil, ben olsam almazdım.

    Ek olarak makyajlı kasanın göstergeleri ve arka led stopları çok hoş illa corolla alacağım diyorsanız imkan varsa makyajlı kasa bakın derim.
    Toyota corolla 1.4 dizel otomatik
    Toyota corolla 1.4 dizel otomatik
    Toyota corolla 1.4 dizel otomatik
    Dizel motoru performans olarak vasatın altında, otomatik şanzımanın vites geçişleri sarsıntılı, araba da tasarım olarak çirkin.

    Ben alternatif olarak Focus 1.5 TDCi PowerShift öneriyorum; Donanım olarak corolla kadar dolu değil fakat bana göre yeterli seviyede bir donanımı var aracın,

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-22000-km-focus-style-otomatik-399318296/detay

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-sahibinden-hatasiz-boyasiz-sifir-ayarinda-407778145/detay

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-30.000-km-hatasiz-2015-powershift-1.5tdci-120hp-trend-x-hatasiz-408010807/detay

    Performans olarak corolladan 2-3 tık yukarıda, sürüş dinamikleri çok daha üst düzeyde, şanzımanı çalışma karakteri olarak toyotanın mmtsinden kıyaslanmayacak kadar iyi, tasarımı daha güzel, işçilik kalitesi daha iyi, yakıt tüketimi aynı seviyede, sadece iç mekanı corolladan biraz daha dar.
    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10

    Bu aracı kiralama şansım olmuştu geçen sene.. 2 gün bende kaldığı süre içinde çok memnun kalmıştım arabadan.. gayet konforlu, güvenli bir araç corolla..frenleri çok iyi.. motor kısmı forumda çok eleştirildi ama şöyle söyleyeyim 120 km hıza kadar gayet rahat çıkıyor.. evet 0,100 ü 7 saniye değil ama öylede bayılmıyor araç.. tahminen 11,12 saniye civarında hızlanıyor.. yine aynı şekilde bu hızlarda yol sesi almıyor..yakıt tüketimi 6 civarıydı..yan aynalar falan otomatik kapanıyordu.. arka kamera mevcut olması lazım.. oturaklıydı, rahat arabaydı.

    teknik verisi 14.7 saniye
  • Otomatiği kötü diyorlar alternatif olarak 1.6cdti Astra J Otomatik mesela ; 408020694 bakın



    https://forum.donanimhaber.com/corolla-alinirmi--124397401#124397787



    Toyota Şanzıman hakkında bu konuda konuşuldu...
  • Bu aracı kiralama şansım olmuştu geçen sene.. 2 gün bende kaldığı süre içinde çok memnun kalmıştım arabadan.. gayet konforlu, güvenli bir araç corolla..frenleri çok iyi.. motor kısmı forumda çok eleştirildi ama şöyle söyleyeyim 120 km hıza kadar gayet rahat çıkıyor.. evet 0,100 ü 7 saniye değil ama öylede bayılmıyor araç.. tahminen 11,12 saniye civarında hızlanıyor.. yine aynı şekilde bu hızlarda yol sesi almıyor..yakıt tüketimi 6 civarıydı..yan aynalar falan otomatik kapanıyordu.. arka kamera mevcut olması lazım.. oturaklıydı, rahat arabaydı.
  • Dizel motoru performans olarak vasatın altında, otomatik şanzımanın vites geçişleri sarsıntılı, araba da tasarım olarak çirkin.

    Ben alternatif olarak Focus 1.5 TDCi PowerShift öneriyorum; Donanım olarak corolla kadar dolu değil fakat bana göre yeterli seviyede bir donanımı var aracın,

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-22000-km-focus-style-otomatik-399318296/detay

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-sahibinden-hatasiz-boyasiz-sifir-ayarinda-407778145/detay

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-30.000-km-hatasiz-2015-powershift-1.5tdci-120hp-trend-x-hatasiz-408010807/detay

    Performans olarak corolladan 2-3 tık yukarıda, sürüş dinamikleri çok daha üst düzeyde, şanzımanı çalışma karakteri olarak toyotanın mmtsinden kıyaslanmayacak kadar iyi, tasarımı daha güzel, işçilik kalitesi daha iyi, yakıt tüketimi aynı seviyede, sadece iç mekanı corolladan biraz daha dar.




  • Düz vites olsa alınırdı.
  • alternatif olarak LPG'li otomatik bakılabilir.
  • Otomatigini bende kullandim. Keske manuel olsaydi dedim o derece de kotu bi sanzuman. Vites aralari neredeyse 2 saniye surecek manuelde daha seri atar insan. Onun harici guzel hos araba ama japonlara yakismamis.
  • İlla otomatik olacaksa, bu araç sizi tatmin etmez. Auris kullandım, vites geçişleri çok sarsıntılı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10

    Bu aracı kiralama şansım olmuştu geçen sene.. 2 gün bende kaldığı süre içinde çok memnun kalmıştım arabadan.. gayet konforlu, güvenli bir araç corolla..frenleri çok iyi.. motor kısmı forumda çok eleştirildi ama şöyle söyleyeyim 120 km hıza kadar gayet rahat çıkıyor.. evet 0,100 ü 7 saniye değil ama öylede bayılmıyor araç.. tahminen 11,12 saniye civarında hızlanıyor.. yine aynı şekilde bu hızlarda yol sesi almıyor..yakıt tüketimi 6 civarıydı..yan aynalar falan otomatik kapanıyordu.. arka kamera mevcut olması lazım.. oturaklıydı, rahat arabaydı.

    teknik verisi 14.7 saniye
  • yani bu arabalara bu paralara acıyorum.

    bu araç yarı otomatik şanzımanlıdır, 1.4lt 90hp olduğu için yüklü vaziyette ve yaz günü klima açıkken çok fazla manuel müdahale yapmanız gereken bir yapıya sahip..

    120-130'dan sonra motor yetersiz kalır, Ankara-İstanbul otobanında normal seyirde 160'ı geçmeyen ve gövde olarak rüzgar tutan bir yapısı var..

    bagajı büyük, iç hacmi oldukça geniş..

    ön konsolunu beğenmiyorum, o ekranı oraya koymanın 1001 türlü yolu var. direksiyonun üzerindeki tuşlar 10 liralık joystick tuşları gibi, saçma sapan..

    o paraya arkadaşlar başka alternatifler yazmış, lütfen onları değerlendirin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi liebermann -- 9 Mart 2017; 8:59:32 >
  • bende 2011 corolla var, aynı motor aynı şanzıman. bayırlarda kaldırmak bir işkence, çok geç kavrıyor bu yüzden yokuştan kalkışlarda sıkıntılı. tabi bu sizin alacağınız versiyonda yokuş kalkış desteği var mı bilmiyorum. hızlanmalar 1. ve 2. viteslerde pek bişey beklemeyin, ama 3. viteste fena değil. corolla dizel alacaksanız manuel tavsiye ederim.
    ben de otomatik dizel aynı fiyat civarı bakınıyordum ve sebebi tamamen şanzımanla alakalı.
    önerebileceğim bu fiyatlarda dizel otomatik yok maalesef. tabi bu benim corollanın genişliğine ve rahatlığına alışmamla da alakalı.
  • 2014 aynı kasadan aracım var, sıfır almıştım, hala sorunsuz kullanıyorum. Dizel otomatik, arac oldukça geniş, arka koltuklar fln gayet iyi,d sınıdı araç hissi veriyor.Hiç bir şekilde bayılma fln yaşamadım, aslanlar gibide tırmanıyor.Kasasıda oldukça güzel yakışıklı araç.İlandaki aracı bilmem ama ben dizel otomatik corollayı tavsiye ederim .
  • Şirket olarak arabaları kiralama yapalım dedik ama ne kiralayacağımıza bir türlü karar veremedik, patron da sağolsun diğer alternatiflerden (peugeot 308 style 1.6 bluehdi, kia cerato concept plus 1.6 crdi dct...vs.) daha fazla para ödeyerek corolla 1.4 d4d m/m touch donanım kiraladı bize.

    Araç dışarıdan görüntü olarak çok başarılı, bagaj hacmi çok geniş, iç hacmi çok geniş, güven veriyor, sürüşü rahat...

    Gel gelelim 2016 model c segment araçtaki 1.4 90hp'lik dizel motora... gitmiyor arkadaş, yokuşu şöyle çıktım böyle çıktım diyen arkadaşlara o yokuşları kamyon kamyonet otobüs de çıkıyor, o yüzden belli bir eğime göre yapılıyor elbette çıkacaksınız diyorum. ama o yokuşta bir hızlanmaya başla bakalım hızlanabiliyor mu? 2017 senesinde C segmentte bu kadar kötü performansa sahip bir başka motor daha yok! 0-100'ü 14,7sn

    Şanzımanı da asla kötü değil, kullandığım diğer yarı otomatiklerden (corsa 1.2 easytronic, citroen c4 mcp, c5 mcp, fiat punto 1.4 dualogic) çok farklı değil ama motorun zayıflığını yüksek devirde giden şanzımanla törpülemeye çalışmışlar. şahsi aracım c4 80km/h'i geçince 6. vitese atarken bu araç 120'ye gelmeden 6. vitese atmıyor. 1. viteste 3000 devire gelmeden vites yükseltmiyor. atmosferik benzinli gibi davranıyor neredeyse

    Şehir içi ekonomik kullanımla yakıtı 5.6'yı geçmez,benim yolum ağırlıklı olarak otoyol, günde en az 100km yapıyorum, ortalamam 5.4. 1 depoyla (50lt) 800 km'yi geçiyorum bugün sabah yakıt aldım, 51 lt yakıt aldı, 811km yapmışım, bu hesapla ortalaması 6,3lt/100km çıkıyor. Genelde sakin kullanırım (gerçi bu araba başka türlü kullanılmıyor) yüksek hız yapmam. (yokuş aşağı olursa ıkına ıkına 200'ü görüyor. (Bu arada son depo ortalamam 5,1lt/100km, sabah 827km'de iken ışık yandı, yarın <10.03.2017> işe giderken sabah doldururum)

    Gelelim donanımlarına... Hani derler ya Toyota sorunsuz... Evet Toyota sorunsuz çünkü araçta sorun çıkartabilecek bir şey yok. Hız sabitleyici yok, Hareket edince kapıların otomatik kilitlenmesi yok, yağmur sensörü far sensörü park sensörü yok (park sensörü olan paketlerde de sonradan takılma gibi, ekranı falan ayrı), camların kumandadan açılıp kapatılması yok... Far sensörü yok, benim c4'te de yok, farları yakıyorum, kontağı açınca yanıyor kontağı kapatınca sönüyor. Ama bu araçta kontağı kapatınca park lambaları açık kalıyor. Kapıyı açınca da uyarıyor yanık kaldı diye. (92 model broadway'de de vardı bu özellik gerçekten çok başarılı çalışıyor)

    Yokuş kalkış desteği var ama manuel olarak çalışıyor, yani yokuşta durduğunuz zaman frene sonuna kadar basıyorsunuz, "bip" sesi gelip esp lambası yanıp sönmeye başlıyor ve o şekilde devreye giriyor, ayağınız frende duracak, çok uzun süre beklerseniz devre dışı kalıyor. Kötü olan yanı buna alışınca diğer araçlarda da aynı şekilde frene tam basıyorsunuz ama "bip" sesi gelmeyince anlıyorsunuz.

    Yahu sürücü tarafından camları kilitleyince ön yolcu ve sürücü de camları açamıyor. Yani kilitleme düğmesine basınca arka 2 cam ve ön yolcu camını sürücü de açamıyor. 4 camı da tam otomatik yapmışlar, genelde japon arabalarında sadece sürücü camı tam otomatik olurdu. (tek tıkla tam açılıp kapanmadan bahsediyorum) Bunda 4 cam tuşu da çift kademeli ama sonuna kadar basıp camı açarken durdurmak isterseniz bir tık yukarı kaldırmaktan başka seçenek yok, alışmak gerek. Böyle bir saçmalık olur mu? Olmaz tabi Toyota yaptıysa vardır bir bildiği. Toyota mühendislerinden daha mı iyi bileceğiz?

    Yıllardır dizellerine hız sabitleyici koyamıyordu bu modelde dizel otomatikte yine yok... Yani, en dolusunda 50. yıl premium olanında da yok... C segment dizel otomatikler arasında hız sabitleyici olmayan başka bir model var mı bilmiyorum. Elysse'de 301'de, Clio'da standart olan hız sabitleyici bunda yok. Böyle bir saçmalık olur mu? Olmaz tabi Toyota yaptıysa vardır bir bildiği. Toyota mühendislerinden daha mı iyi bileceğiz?

    Babamın 2003 model megané I aracında bile hareket edince kapılar otomatik kilitleniyor, istediğin zaman devre dışı bırakabiliyorsun bu özelliği ama bu araçta yok. Ayrıca kapıları sol kapıdaki butondan kilitlediğinde de kilitli olduğunu gösterecek bir uyarı ışığı da yok. Arka kapılar siz kilitleri açmadan açılmıyor. Böyle bir saçmalık olur mu? Olmaz tabi Toyota yaptıysa vardır bir bildiği. Toyota mühendislerinden daha mı iyi bileceğiz?

    Araçta ciddi bir aerodinami sorunu var, çamurlu yollarda ön araçtan gelen çamurlu su, yan aynaların arasından geçip direkt cama geliyor. 1 günde 3 defa cam sildiğimi biliyorum ben. Aynı şekilde bu araçta geri görüş kamerası olup da park sensörü de olmadığından, (dolu donanımlarda var ama o da sonradan takma sanırım, ekranı falan ayrı) kamera da 2dk içinde çamur içinde kalıyor ve görüntü sıfır... arabaya binmeden parmağımı yalayıp kameraya parmak atıyorum. (Not düşelim sene 2017) Ayrıca bu aracın arka camında silecek yok ve bu aerodinami sorunu sebebiyle arka camda biriken su kayıp gitmiyor, öylece arka camda duruyor. Eşime vermiştim 1 gün yazık kızcağız arka sileceği nasıl çalıştıracağını baya bir aramış. Bu konuyla ilgili açtığım ve hiç mesaj gelmeyen konum da burada:
    https://forum.donanimhaber.com/yeni-corolla-tasarim-hatasi--123076426 ilgili fotoğraflar da bu konuda.
    Toyota corolla 1.4 dizel otomatik
    Toyota corolla 1.4 dizel otomatik
    Toyota corolla 1.4 dizel otomatik
    Toyota corolla 1.4 dizel otomatik

    El frenini sonuna kadar çekseniz de tutmuyor, ayar istiyor ilk bakımda baktıracağım, şirketteki diğer arkadaşın aracı park halindeyken el freni sonuna kadar çekik olmasına rağmen kayarak başka bir araca çarptı. Dokunup durmuş, hasar yok.

    Araçta Kol dayaMA var. Kolunu dayama yani kapaklı göz var da ne öne arkaya ne de yukarı aşağı ayarlanabiliyor, elin direksiyonda olduğu sürece kolunu dayayamıyorsun.

    Otomatik klima görüntü olarak çok güzel mavi beyaz led ışıklı falan ama otomatik konumda soğuk havalarda ayaklarım donuyor üstüm terliyor.

    Makyaj aynalarında ışık var ama üstündeki anahtara basıp açmak sonra anahtardan kapatmak gerekiyor, c4'te mesela aynayı açınca otomatik yanıyordu.

    Silecek suyu azaldı uyarısı çok hoşuma gitti. Ancak antifrizli silecek suyu kulanmama karşın sol silecek fiskiyem dondu bir kere. Ne yaptıysam açılmadı işe gidene kadar (50dk)

    Hava sıcaklığı -10 derece altındayken 5000 km'deki aracım tek marşta çalışmıyordu, yarım kontak 2 defa bekliyorum sonra basıyorum yine çalışmıyor, 2. marşta zor çalışıyor. Eşimin kullandığı c4'te böyle bir sıkıntı yok. O da benden 10 dk sonra çıkıyor onda hiçbir sıkıntı yok.

    Arka tekerleklerin içinde davlumbaz yok, kumlu çakıllı yollarda takır tukur acayip sesler geliyor ya da otoyolda ufak bir taşın üstünden geçtiniz tak diye bir ses geliyor ne oldu bir şeye mi çarptım falan diye bakınıyorsunuz.

    Lastik basınç sensörü var ve iyi çalışıyor. 2 adet 12V DC priz var, 1 adet usb girişi var.

    Sonuç olarak para verilip alınacak bir araç değil, ben olsam almazdım.

    Ek olarak makyajlı kasanın göstergeleri ve arka led stopları çok hoş illa corolla alacağım diyorsanız imkan varsa makyajlı kasa bakın derim.
    Toyota corolla 1.4 dizel otomatik
    Toyota corolla 1.4 dizel otomatik
    Toyota corolla 1.4 dizel otomatik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 9 Mart 2017; 16:57:21 >






  • sistem burdakiyle aynı 2006'dan beri de aynı motor bi üstte yazılanların video hali diyebiliriz.
  • _opeth kullanıcısına yanıt
    çok güzel bir test olmuş ama testi yapan arkadaş multimode gibi mükemmel (!!) bir şanzımanı kötülemiş. kullanmayı bilmiyorsa demek ki (!!!)
  • _opeth kullanıcısına yanıt
    Sizinle alakalı değil ama 1 dakika 36 saniye dayanabildim, 24 dakika izleyebilecek arkadaş var mıdır? Çok monoton, corolla tarihini falan anlatıyor, mesut yılmaz gibi konuşuyor.

    Eren Tekin Testi


    Diğerleri
    https://www.youtube.com/watch?v=2DoDk9YcgEc
    https://www.youtube.com/watch?v=DhbL4glhRig
    https://www.youtube.com/watch?v=10k3RlEc3AQ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 9 Mart 2017; 17:56:48 >




  • 1.6 benzinli al
  • 0-100 katalog verisi 14.7 saniye olan araca, 120'ye kadar hızlanması iyi demek de güzel kafaymış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _opeth



    sistem burdakiyle aynı 2006'dan beri de aynı motor bi üstte yazılanların video hali diyebiliriz.



    Bir önceki Terra kasa dizel otomatik kullanıyoruz

    Yokuş çıkmıyot yokuşta hızlanmıyor diyenlere şaşıyorum

    Araç çok agresif öyleki yokuşta kalkış sırasında gaza biraz fazla bas lastik yeni olduğu halde pati çekiyor çekiş sorunu araç tam dolu olsa bile yok

    Vitesin konforu sarsıntılı geçiyor otomatikte zaten tüm tiptronikler böyledir ancak ıslak zeminde dik yokuşta kalkış yaparken patiden çıkamıyor bu durumda manuele alıp çıkabiliyorum

    250.000 km ama motoru saat gibi tüketimi zaten efsane




  • Reno megane 4 hb touch model alabilirsiniz.Aracı bende kullandım gitmek için nazlanıyor,otomatik vites ise tek kelimeyle rezalet, donanım sıfır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arda2007 -- 9 Mart 2017; 18:41:22 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.