Şimdi Ara

Toyota 1.5 milyon aracını geri çağırıyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
1.983
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  Toyota 1.5 milyon aracını geri çağırıyor


    Toyota 1.5 milyon aracını geri çağırıyor
    Japon otomobil üreticisi Toyota, fren hidroliğinde kaçak olabileceği gerekçesiyle dünya genelinde 1,5 milyon aracını geri çağıracak.

    Şirket yetkililerince yapılan açıklamada, sorun nedeniyle ABD'de 750 bin, Japonya'da 582 bin, Çin'de 60 bin, diğer Asya ülkelerinde 50 bin, Avrupa'da 50 bin ve Avustralya'da ise 30 bin aracın geri çağrılacağı bildirildi.

    Açıklamada, pek çok modelin sorun çıkarabilecek bazı parçaların değişimi için geri çağrılacağı vurgulanarak, geri çağırmalardan Lexus RX330, GS300, IS250, IS350, Avalon, Reiz, Alphard ve 4X4 Highlander model araçların etkileneceği ifade edildi.

    Şu ana kadar sorunla ilgili herhangi bir kaza bildirilmediği kaydedilen açıklamada, fren hidroliğinden az miktarda sızıntı meydana gelebileceği ve en kötü durumda fren etkinliğinde hafif bir kayıp olabileceği vurgulandı.

    KAYNAK
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    bu geri çağırma olayı da moda oldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhansar -- 21 Ekim 2010; 17:09:55 >







  • bu geri çagırma olayını moda haline getiren toyota oldu

    sorunsuzluguyla insanlara hondadan sonra tavsiye ettigimiz bi kaç markadan biriydi toyota ancak önce eniştemin d4d multimode aracında yaşadıgı buyuk problemler( şanzuman agrızası ve turbo agrızası şeklinde ) sonra da bu geri çagırmalar artık tavsiye etmeyecegimiz markalar arasına girdi
  • sutten agzi yanan yogurdu ufleyerek yermis.

    Zamaninda kaza yapan aile 911 i arayip olay bu kadar buyumese bu geri cagirmalar hic olmazdi.
  • Sanırım bu araçların hiçbiri tr de satılmıyor.YAnlışmıyım ?


    Toyota da sıktı iyice.Birşeyi de tam yapın.AYıptır yahu.BU kaçıncı geri çağırmanız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi !sTaNbLuE -- 21 Ekim 2010; 12:30:14 >
  • bunun neresi sıkıcı? adamlar bir ihtimal için bile bu kadar aracı çağırıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezveldek

    bunun neresi sıkıcı? adamlar bir ihtimal için bile bu kadar aracı çağırıyorlar.

    1 değil 2 değil 3 değil 4 değil..Bu kaçıncı geri çağırışları haberiniz yok heralde.Bir türlü tam yapamadılar birşeyi.HEr toyota aldığında , acaba yine geri çağıracaklar mı ? diye diken üstünde oturup kullanmak çok can sıkıcı bir durumdur.Toyotayı kesinlikle kötülemiyorum.Benimde toyota aracım var.2003 yaris.Taş gibi sorunsuz kullanıyorum.Sadece baımdan bakıma götürdüm.ALlah a şükür bi sorun çıkarmadı hiç.ANcak bilinen gerçekleri ört pas etmeye geerek yok..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi !sTaNbLuE -- 21 Ekim 2010; 12:43:11 >
  • Hayati öneme sahip bir parça fren hidroliği,toyota baya bir kötü reklamını yaptı bu geri çağırmalar sayesinde bakaım ne olacak sonu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    Hayati öneme sahip bir parça fren hidroliği,toyota baya bir kötü reklamını yaptı bu geri çağırmalar sayesinde bakaım ne olacak sonu.

    + 1907


    Kaza sırasında bırakın saniyeyi , saliselik erken yapılan fren hayat kurtarıyor.Ancak bazıları bunu sıradan bir olay gibi görüp nesi sıkıcı diyor.Yurdum insanı işte.KAza sırasında airbag ı patlamasa ona bile önemli değil diyecek.AYnı mantık..
  • Bu haber yeni mi eski mi ?
    Bundan 1.5 yıl önce gazetelerde yine bu şekilde bir haber çıkmıştı ve problem yine TOYOTA ile ilgiliydi.
    Bu araçları geri çağırma olayı TOYOTA'nın bir adeti haline geldi sanırım.... Geriye kaldı bir tek Japon aracı oda Honda...
  • Arkadaşlar bizde çoğu marka sadece iki yıl garanti verip sonradan arıza anında tüketicileri tırtıklamak yoluna giderken Toyotanın bazen 10-15 yaşındaki araçlarını bile geri çağırıp problemli parçayı garanti kapsamında ücretsiz değiştirmesinde gocunulacak ya da markayı karalayacak bir yan bulamıyorum. 1.5 milyon araç demek harbiden sağlam bir para kaybı demek ve de adamlar bunu düşünmüyorlar.


    "Keşke hiç arıza çıkartmasalar" diyebilmek tabii ki de daha iyi olurdu ama belli ki Toyota da bir dönem üretilmiş araçlarda hep övündükleri kaliteden ödün verilmiş şu ya da bu gerekçeyle ve de adamlar bunu kabul edip markalarının ardında duruyorlar. Başka bir ülke ürünü ya da başka bir marka böyle davranmayabilirdi ve de çıkacak olaylar münferit olaylar olarak adlandırılıp giderilir ya da üstü örtülürdü ve de kimsenin ruhu bile duymayabilirdi.



    Saygı duymak lazım Toyotaya yaptıkları işin arkasında durdukları için.

    Haluk




  • bencede sıktı artık, son olay bence çok önemli bir arıza
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Başka bir ülke ürünü ya da başka bir marka böyle davranmayabilirdi ve de çıkacak olaylar münferit olaylar olarak adlandırılıp giderilir ya da üstü örtülürdü ve de kimsenin ruhu bile duymayabilirdi.


    Tamamen vicdani bir olay.Vicdanı el veriyorsa umrunda olmaz.VErmiyorsa toyota gibi çağırır zararı düşünmeden.



    Ancak dediğim gibi ben 2003 toyo yaris aracım var.71 binde.Bugüne kadar o akdar agresif ve sert kullanmama rağmenne şanzumanı(otomatik 4 ileri o/d tuşu mevcut) ne balataları ne ön takımları nede birşeyi değişti v arıza yaptı.Sadece bakımdan bakıma götürdüm.Ancak aynı model bir corsa bir getz sahibi olan arkadaşlarım neler değiştirdi neler.Çok yakın arkadaşımın 2008 c3 ü var.Araç 55 bnde ön takımları değiştirdi.Düz vites olmasına rağmen balataları saymıyorum bile.YAn anlatmak istediğim , toyotanın sağlamlığına laf etmiyorum.ANcak bu geri çağırma olayları can sıkıcı bir durum.Özellijkle FREN HİDROLİĞİ.Düşündürücü..




  • Volvo da 10 bin araç çağırıyor... Fark ortada
  • Bu fren muhabbeti yüzünden Toyota bence imajı zedeledi ciddi anlamda.
  • toyotayı severim çok da laf etmem.ama abarttı biraz.
    tavsiyem bütün araçları açğırsın olsun bitsin. böyle peyderpey olmuyor.
  • fren hidroliği kaçırabalirmiş yaparken düşünsene sağlam yapsana miş muş ya toyata cinlik peşinde bak müşterimizi düşünüyoruz hesabı yada dandik malzeme koyunca içlerine kurt düşüyor
  • araba yapmak sevda işidir, gönül işidir. yaptığın araca aşık olmak demektir. demekki toyota arabalarını o kadar çok seviyor ki ara ara geri çağırıp hasret gideriyor.
  • Japonlardan beklenmeyecek bir Sorun . . .
  • Bir Japon efsanesine göre;Toyota nin sahibi birgun uretim alanını gezerken,bir aracın icine girer ve altın tespihini düşürür.o kadar üzülür ki,ne zaman kıymetli tespihi aklına gelse,emrindekilere çağırın 5milyon araç,çağırın 2milyon araç diyerek,geri gelen araçların içlerini ararmış.:)
    Saka bir yana;Toyota gunümüzde bu iyi niyeti gösteren sayılı markalardan biri.kıymetini bilelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ruf -- 22 Ekim 2010; 0:04:15 >
  • Bunca geri çarılma hadisesine reğmen neden markanın marka imajı satışları düşmüyor 0 araç fiyatlarında 2.el de bir etkilenme yok
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.