Şimdi Ara

Tofaş Şahin ve 1700 W Modifiye Sinüs Inverter

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
2.424
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, evimde elektrik kesintilerinde kullanmak üzere 1700 W gücünde Koselli marka modifiye sinüs inverter almıştım. Evdeyken sürekli hazırda, şarjlı olarak bekleyen bir araba aküsü ile birlikte kullanmaktayım.

    Ancak bizim bu yaz içerisini kendi imkânlarımızla yapmamız gereken bir müstakil yazlık evimiz var ve maalesef bu evin elektriği yok. İlk fırsatta elektriği bağlatacağız elbette ama bağlanana kadar da bir yandan içindeki pek çok işten en az bir kısmını yapmamız gerek. Bir de 1990 model Tofaş Şahin arabamız var.

    Sorularım şunlar olacak:

    -Bu araba evin hemen yanında kendi kendine rölantide çalışırken inverter cihazını kullanırsak (lamba, matkap, elektrikli testere, elektrik süpürgesi, kettle vb. için) araca bir zararı olur mu?

    -Rölantide çalışmasına rağmen aküsü bir süre sonra biter mi?

    - Bu model araçların şarj dinamoları rölantide kaç Watt gücü karşılayabilir? 1700 Watt gücündeki bir inverter cihazını kaldırabilir mi?

    - Kullanmak mı, yoksa bu inverter işine hiç girmeden elektrikler tamamen bağlanana kadar bir şey yapmadan beklemek mi daha doğru olur?

    Şimdiden teşekkürler…



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fluenta -- 18 Nisan 2009; 1:34:48 >







  • Evet arkadaşlar, konuyu güncel tutalım, bilgisi olan yok mu?
  • Araba çalışırken elektrikli hiç bir şey çalışmıyacak mesela teyp gibi sonra akünün çok kuvvetli olması lazım her ne kadar 1700w olsada en fazla 1200 watt alıcılar çalıştırılmalı ayrıca inverter tam sinüs olmalı ama elektrikli testere kettle gibi yüksek akım çeken cihazları çalıştırmaz zaten rolantide olmaz araç jikleli ise biraz devirli olmalı havalar ısınıyo inverter bence 1-2gün sonra yanar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    Araba çalışırken elektrikli hiç bir şey çalışmıyacak mesela teyp gibi sonra akünün çok kuvvetli olması lazım her ne kadar 1700w olsada en fazla 1200 watt alıcılar çalıştırılmalı ayrıca inverter tam sinüs olmalı ama elektrikli testere kettle gibi yüksek akım çeken cihazları çalıştırmaz zaten rolantide olmaz araç jikleli ise biraz devirli olmalı havalar ısınıyo inverter bence 1-2gün sonra yanar


    Elektrikli başka bir şey çalışmayacak inverter haricinde. Akü de 60 Ah, 480 A Mutlu akü ve iyi durumda. Araçta otomatik jikle var ama LPG ile çalıştığı için pek bir işe yaradığı söylenemez bu jiklenin, yani rolantide çalışıyor. İnverter tam sinüs değil, modifiye. Bir de inverterin kendini fazla sıcakta otomatik kapama özelliği var.

    Yazdıklarınızdan anladığım kadarıyla bu araçların şarj dinamosu için 1500 W büyük bir değer. İnverter cihazını bağlamayı denemedim ama muhtemelen araç çalışırken kettle falan çalıştırdığımda araba direkt stop edecek :) Bu da LPG ile çalışan bir araç için platinin zarar görmesi olur sanıyorum. Ama Transporter gibi nispeten büyük ve güçlü araçlarda inverter ile 2000 W lık aletlerin çalıştırılabildiğini duymuştum.

    O halde çok mecbur kalmadıkça kullanmamamız gerekecek. Teşekkür ediyorum bilgi için.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.