Şimdi Ara

TL-WA5210G TEKNİK DESTEK (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
72
Cevap
2
Favori
3.114
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hayalet_tr kullanıcısına yanıt
    Değerli Müşterimiz;

    Sağlıklı bir bağlantı için 25 db altına inmemesi gerekmektedir.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE
  • tundjay89 T kullanıcısına yanıt
    Merhabalar;

    Kullanılan Şifreleme türü ve seçili olan kanal bu noktada önemlidir. Sinyal değeri kaç db ?

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE
  • hayalet_tr kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Yüksek kazançlı bir Wireless Adaptör etki edecektir. bu aşamada modemin olduğu noktaya TL-WA5210G cihazını konumlandırıp daha sonrasında TL-WN7200ND wireless adaptör ile masaüstü pcnizden bağlantısını sağlayabilirsiniz.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE
  • şifreleme türü cihazın arayüzünde en alttaki kısım şifre sadece rakam yazın dendi fakat wireless şifresi örnek olarak asdas123 gibi.... Sinyal değeri 34 - 35 db arası %100 gösteriyor.Kullandıgım kablo cat 5 yaklasık 17 mt. Komşumun modemi TD-w9801G Şuan İnternet war fakat çok sıklıkla ağ bağlantı simgesinde ünlem çıkıyor . Dhcp yada ip adresi doğru yapılandırılmamıs gibi sorunlar cıkıyor. Bilgisayarı kapatıp actıgımdada aynı sorunlarla karsılasıyorum. Aynı işlemleri yapmaktan sıkıldım .Lütfen yardımcı olun nerede yanlıs yapıyorum. İnternet kesilip duruyor .Ürünü alalı yaklasık 3 hafta oldu cihaz iyi allah icin çok iyi çekiyo ama ayarlar biraz bilmeyince ugrastırıyor.
  • tundjay89 T kullanıcısına yanıt
    Değerli Müsterimiz

    www.tp-link.com adresimizden modeminizin guncellestirmesini gerceklestirdiniz mi ?

    Saygılarimizla
    TP-LINK TURKIYE

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    Değerli Müsterimiz

    www.tp-link.com adresimizden modeminizin guncellestirmesini gerceklestirdiniz mi ?

    Saygılarimizla
    TP-LINK TURKIYE

    sayın tplink yetkilisi 7. katta ki cihaza ben 2.kattan bağlanıyorum distance settings ayarını 0.1 yaptım sizce doğru mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet dün firmwareyi güncelledim fakat yine aynı sorun devam etmekte...

    bu linke bakarmısınız ayarlarım böyle http://forum.donanimhaber.com/m_88930349/tm.htm
  • Distance Setting ayarı mesafe ile ilgilidir. 1 yapmanız daha doğru olacaktır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE
  • tundjay89 T kullanıcısına yanıt
    Probleminiz ile ilgili olarak size ulaşabileceğimiz bir irtibat numarasını bildirirseniz. Tarafınıza mesai saatleri içerisinde dönüş sağlanıp yardımcı olunacaktır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE
  •  TL-WA5210G TEKNİK DESTEK



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TP-Link Türkiye -- 2 Nisan 2014; 13:45:58 >
  • Sayın TP-LİNK yetkilisi dün bende bu cihazdan aldım ama bendede şöyle bir sorun oldu arayüze girmek için PC'nin İP'sini 192.168.1.100 şeklinde değitirerek başarılı bir şekilde arayüze girebildim ancak kullandığım ethernet kablosundaki bir kopma sorunu yüzünden piyasadaki hazır kablolardan aldım ama bu kablo ile bağladığımda TL-WA5210G sürekli kendini resetliyor ve PC ile bağlantı kurulamıoyor. Kabloların yerlerini değiştiriyorum yani PC'ye gelen LAN kablosunu ve cihaza giden kabloyu bu sefer GÜÇ ve LAN ışığı sürekli yanıyor ama PC ile bağlantı kurulamıyor. Acaba bu kablolardan kaynaklanan bir durum mu? yoksa bir arıza mı? Cevap için şimdiden Teşekkürler.
  • alpay.06 A kullanıcısına yanıt
    Değerli Müşterimiz;

    Konu ile ilgili olarak sizlere yardımcı olunabilmesi için size ulaşabileceğimiz bir irtibat numarasını bizlere mesaj yoluyla iletirseniz. Tarafınıza dönüş sağlanıp yardımcı olunacaktır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE
  • forumdan destek vermeniz çok iyi, ürünü 6 aydır kurmadım; olurda ihtiyacım olursa burdan yazarım artık :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihazı başka bilgisayarlardada denedim ama gene aynı sorun ağ bağlantısı bir türlü sağlanamıyor ve dolayısı ile cihazın arayüzüne kesinlikle ulaşamıyorum. Cihazın arızalı olduğuna kanaat getirmiş bulunmaktayım istanbulbilisim.com'dan almıştım ürünü ve iade etmeyi düşünüyorum ama nasıl iade edeceğimi bilmiyorum bu konu hakkında bilgisi olanlar yardımcı olabilirlerse sevinirim.
  • alpay.06 A kullanıcısına yanıt
    Cihazınızın yapılandırması için size ulaşabileceğimiz bir irtibat numarasını mesaj olarak bizlere iletirseniz, tarafınıza dönüş sağlanıp yardımcı olunacaktır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpay.06

    Cihazı başka bilgisayarlardada denedim ama gene aynı sorun ağ bağlantısı bir türlü sağlanamıyor ve dolayısı ile cihazın arayüzüne kesinlikle ulaşamıyorum. Cihazın arızalı olduğuna kanaat getirmiş bulunmaktayım istanbulbilisim.com'dan almıştım ürünü ve iade etmeyi düşünüyorum ama nasıl iade edeceğimi bilmiyorum bu konu hakkında bilgisi olanlar yardımcı olabilirlerse sevinirim.

    Siteyle görüşün, onlar yönlendirir.
    En basiti; cihaza cat5 kablo bağlayıp bilgisayarınıza bağlayın, tarayıcı ekranından cihazın arayüzüne ulaşmanız lazım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayın yetkili cihazın kurulumunu biraz önce gerçekleştirdim. Bütün ayarları sorunsuz yaptım fakat 802.11g 54 mbps seçeneği seçili iken apple cihazlarımın hiçbiri (iphone 4-5, ipad 1. Gen, ipad mini) ve hiçbir ios versiyonu ile bağlantı sağlayamadım (şifreli şifresiz). Sadece laptop ile bağlantı sağlayabildim. 802.11b 11 mbps seçeneği ile ise apple cihazlarım bağlantı sağlayabiliyor. Bunun sebebi nedir? Teşekkürler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    Cihazınızın yapılandırması için size ulaşabileceğimiz bir irtibat numarasını mesaj olarak bizlere iletirseniz, tarafınıza dönüş sağlanıp yardımcı olunacaktır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE

    Ya hocam nereye mesaj atacağım özelden mi mesaj atmam gerekiyor müşteri hizmetlerini arıyorum 4-5 dakika bekliyorum ama kimseyle görüşemiyorum malesef hiçbir operatöre bağlanamıyorum
  • Web sitenize kayıtta bıraktım telefonumu da belirttim orada.
  • emreq E kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız ;

    G teknolojisinde kullanılan şifreleme türü , kullanılan kanal veya band genisligi onemlidir. Bu sebepten ötürü böyle bir problem ile karşılaşmış olabilirsiniz.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TÜRKİYE

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.