Şimdi Ara

TITANFALL 2 | PS4 ANA KONU (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.580
Cevap
24
Favori
49.885
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kendim için söylemek gerekirse uzun soluklu oynanmayacak oluşuna bende dahilim. Bir çok kişiye nazaran ben oyunun işçiliğini özellikle cod'tan kat ve kat daha iyi buldum ama tarz olarak havalarda uçulan,duvarlarda yürünülen aşırı hızlı ve kaotik oyunları aralıksız uzun soluklu oynayamıyorum, sebeplerden biri göz ve baş ağırısı diğer sebebi ise FPS oyunlarında keyif aldığım öncelikli tarzımın sakin ve stratejik oyunlar oluşu. Titanfall 2'yi kesin olarak satın alıp düzenli oynamayı düşünüyorum ama bağlantı problemi yaşamayacağım ana tarzımda bir oyun yakalarsam ki 2 seçeneğim var BF1 veya Mw remastered bu oyunlardan herhangi birini çoğunlukta oynarım sanırım.
  • Oyundan memnun kaldım diyebilirim şuan zaten çok sınırlı içeriğe sahip. Ayrıca harita paketleri de bedava sunulacak. Eğer senaryosu da ortalamanın birazcık üzerinde çıkar ise kesin alacağım bir oyun olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antrim -- 23 Ağustos 2016; 13:27:46 >
  • Bu oyun T1'in kaderini yaşamaz, T1 hala oynanan iyi bir mp oyun. T2 ise bu alpha testine göre kötü. Evet, bazı güzel yenilikler var, Bounty modu keyifli, kanca yer yer oldukça kullanışlı, sanıyorum Smart Pistol de yok, görmediğim için söylüyorum zira yoksa gerçekten çok yerinde bir değişiklik olmuş. Fakat oyundan gidenler gelenler kadar masumane değiller, çünkü oyunun temel oynanış mekaniği tamamen değişmiş.

    T1'in sevilme sebebi zincirleme aksiyon sunmasıydı; ancak T2 bunu veremeyecek kadar farklı bir yapıya sokulmuş. T1'de parmağınız tetikten çekilmezdi hiç, her yer minion kaynadığı için durmadan onları keser arada pilot öldürür sonra gördüğünüz bir Titan'ın üzerine atlar, ona sıkar sonra oradan bir çatıya geçer, bir başka pilot indirir akabinde birkaç minion daha öldürüp titan çağırır, başka titanlara saldırdıktan sonra titanınızı patlatarak fırlar ve bir başka titanın üzerine düşerseniz, ona da sıkar çıkan gazdan korunmak için bir binanın içine girer birkaç minion kesip tekrar titana atlar ve onu patlatır, siz havadayken titanınızı başka bir titanın üzerine çağırıp, kill alıp sonra aşağıya indiğinizde de titana girerek çatışmaya devam edersiniz diyeee gider... Yazması bile yoruyor adamı, T1 böyle bir oyundu.

    T2'de bir kere minion neredeyse yok, olduğu söylenen mod da dahi yok denecek kadar az. Bu çok büyük bir eksiklik. İlk oyunda çok fazla var diye eleştiriliyordu ama onlar sayesinde durmak bilmeyen bir mecha savaşının içinde buluyordunuz kendinizi; T2'de ise titan'ın geri sayımı olmadığı için kill yapmak gerekiyor, ara ki minion bulasın, pilot bulasın... Alpha süresince bir haritada üç tane titanı yan yana görmedim. Bunun yanı sıra rodeo bizim kontrolümüzden çıkarıldığı için düşman titanı üzerinde istediğimiz gibi durup, istediğimiz tarafa yönelemiyoruz. T1'de rodeoya başladığınızda ya pilot iner size sıkmaya çalışırdı ya da gaz kullanırdı, siz de anlık olarak bundan kaçar veya bir başka titanın üzerine zıplar, sonra tekrar o titana atlar rodeoya devam ederdiniz. Hem bu sistemi değiştirerek hem de titan çağırma işini iyiden iyiye kısırlaştırarak T1'in sunduğu zincirleme aksiyonu bitirmişler. Kanca güzel bir eklenti olmasına rağmen şu şartlarda çatıdan çatıya atlamaktan başka bir işe yaramıyor.

    Her şey bir yana oyun çok yavaşlamış, bu yavaşlıktan dolayı kill alma işi de uzuyor. Şahsen PC sürümünü görmeden karar veremem. Eğer bu yavaşlık genel bir değişiklik ise geçmiş olsun ama konsola özel bir yavaşlık ise PC'de kısmen tempolu oyunlar görmek mümkün olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melkor23 -- 22 Ağustos 2016; 16:57:19 >




  • İlk Titanfall öyle bir oyun ki, aralarında üç yıl olmasına rağmen sanki Titanfall 2 ilk oyunun devamı değil de ilk oyun Titanfall 2'nin devamı. Daha önce de uzunca çok yakındım ama ilk oyun türe yeni bir soluk getirmişti, bir benzeri yoktu, parkur mekaniklerini tempo bir an durmayacak biçimde müthiş başarılı bir biçimde sunan ve maç boyunca oluşan kaos ortamında ne yaptığınızı tam anlamıyla yönetebildiğiniz ve bildiğiniz bir oyundu, türün diğer örneklerinden farklıydı. Titanfall 2 ise ilk oyunda yer aldığı halde seriden koparılan o güzel özellikler olmayınca sıradan bir FPS'e dönüşmüş, arada bir Titan soslu Call of Duty klonu gibi. Keşke risk alıp "hayır, bizim formülümüz doğruydu ve biz onu geliştirdik" diyerek ilk oyun üstüne ikinciyi geliştirmeyi bilselerdi.

    Çok isterdim ilk oyunu koruyup üstüne bir devam oyunu inşa etmelerini, aradığımın tam tersiyle karşılaştım. Oyun büyük ihtimalle bu haliyle de patlayacak zaten, en azından benim ve TF1'i oynamış serinin diğer tüm sevenlerinin istediği gibi ilk oyunu koruyup üstüne koyabilen bir devam oyunu olsaydı da öyle patlasaydı, ilk oyun gibi oynamaya devam ederdik yine de. Bu haliyle oynayamayacağım da, bu vakitten sonra benim için tekrar yapılacak belli; çok istediğim bir vakit ilk Titanfall'u ve harita paketlerini tekrar indirip onu oynamak ve Titanfall 2'yi kalbime gömmek.




  • Oyun hakkındaki yorumlara katıldıklarımda var katılmadıklarımda var. Elbet benim yorumumada katılıp katılmayanlar var. Titanfall ile 2. oyunla tanışıyorum hatta 1 ay önceden Pre Order'da geçtim çıkmasını bekliyorum.



    Bu oyunun 1'i XOne'de tuttu sevildi oynandı ve hala oynanıyor bende oyunu gerek konusundan gerek videolarından birçokkez takipte bulundum. Hep içimde biryerde kalmıştır keşke XOne olsada oynama şansım olsa diye.



    PS4'e çıkaçağı haberini alınca çocuklar gibi sevindim inkar edemem. Storeye düşer düşmezde ön siparişini geçtim. Bu oyunu MW yaratıcılarının yapması ayrı bir güzelllik ayrı bir avantaj ayrı bir şanstır.



    Çünkü adamların oyun üzerinde ciddi şekilde çalıştıkları net belli ayrı bir önem vermişler oyuna. Gerek atmosfer gerek vuruş hissiyatı gerek oynanabilirlilik gerekse içerik gerçekten çok iyi.



    Test betasından şahsım adına çok keyif aldım uçmanın okadar abartı olmadığı yerde savaşın daha aktif olduğu bir oyun. Hele Titanlar ile savaş bir başka ketifli kendine has bir yapısı bir tarzı var ne BF ile kıyaslanır nede COD ile.



    Özetim şuki ben bu oyunu oynar sonuna kadarda kasarım Bf ve Cod ile birlikte Titanfall 2 Ana oyunum içindedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackTower_35 -- 22 Ağustos 2016; 19:50:14 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aslinda ilk birkac saat bende baya bi nefret ettim oyundan "bu ne lan" dedim ama oynadikca isindim hafiften sevmeye basladim..BF1 ve CoD ile yakin tarihlerde cikmasi cok sacma olmus,arada kaynayacak..

    NeoGaf'da herifin biri "hayal kirikligi" yazmis bu sekilde,

    1- Player movement isn't as smooth as the prequel.

    2-Maps are terrible. Almost no thought went into making them. TF1 maps were made with pilots movement/parkour in mind but this one seems like maps from COD or BF.

    3- No AI (outside of Bounty Hunter): The feature that made Titanfall unique is gone from all modes except Bounty Hunter which is a poorly designed mode.

    4- No Attrition: The most popular mode in TF1 is gone.

    5- No titan timer: You get your Titan from a killstreak

    6- Killstreak: WTF are you doing Respawn?
  • Oyun büyük ihtimal erteleniyor ve çok büyük değişikliğe gidiyor, feedback'lerin bütünü ve yapımcının açıklamasına göre olabildiğince 1. oyuna geri dönüş yapılcak

    http://kotaku.com/titanfall-2-developers-announce-changes-after-fan-backl-1785697921
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekostros

    Oyun büyük ihtimal erteleniyor ve çok büyük değişikliğe gidiyor, feedback'lerin bütünü ve yapımcının açıklamasına göre olabildiğince 1. oyuna geri dönüş yapılcak

    http://kotaku.com/titanfall-2-developers-announce-changes-after-fan-backl-1785697921

    Erteleme olmayacak büyük ihtimalle ancak eleştirilen çoğu şeyi basit ayarlar ile düzeltecekler hızın biraz daha artması,Titan timer gelmesi vs gibi.Ayrıca oyunun full sürümündeki haritalar arasında çok daha fazla Titanfall 1 tipinde harita olduğunuda belirtiyorlar.

    http://www.titanfall.com/en_us/news/tech-test-and-feedback/

    -We’ll be tuning air speed and wall-running speed to be faster.

    -Players should once again accumulate and retain more speed when chaining wallruns.

    -Pilots will once again acquire a small passive amount of Titan meter every few seconds.

    -Titan dashes will recharge faster.

    -We’ll be showcasing more maps over the next couple weeks on our website, including more traditional Titanfall maps.

    -We’re going to bring in the fade distance for enemy outlines so they don’t reveal pilots at extreme distances.




  • Betaya 44MB boyutunda bir güncelleme geldi. Yalnız serverlar kapalı sanırım şuan giriş yapmıyor.
  • ScRyedd kullanıcısına yanıt
    hocam sanırım 11 gibi açılacak bizim saatimizle. 9:00 Am yazıyor server açılışı anasayfada oyunun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blaze07 -- 26 Ağustos 2016; 9:49:49 >
  • Henüz bağlantı kuramadım ben

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LastNova L kullanıcısına yanıt
    ben yanlış okumuşum. 4:00 pm yazıyor bizim zaman dilimi için. saat 6 gibi açılacak sanırım
  • Serverlar geldi. Forumun network ü boş şu an :) oyundayım.
  • Forumun network e nasıl bağlanıcaz denk gelirsem oynarız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • akk'den 3 mbit'e düşmüştüm şimdi hem 3 hem wifi üzerinden bağlı cihaz hala gram lag yok. Matchmaking hakkında yaptıkları brifing'de söylemişlerdi bağlantınızın ne kadar yavaş,kötü veya iyi,hızlı olduğu farketmiyor her türlü eşit şartlarda oynatan bir eşleştirme sistemleri var. Sanırım yapılmış en iyi sistem bu. Cod'un hiç bahsini etmeye gerek yok zaten leş bir server sistemi var ama Battlefield serisi bile bu kadar iyi değil. 1 tanede yeni harita gelmiş, diğer 2 map'ten daha iyi.
  • Konulu mu Titanfall 2?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lag ve takılma olmaması konusu benim gördüğüm kadarıyla çokta iyi değil. Bazen deli gibi lag ve aksiyon olan sahnelerde fps atlaması oluyor. Belkide benim şansıma böyle denk geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LastNova

    Lag ve takılma olmaması konusu benim gördüğüm kadarıyla çokta iyi değil. Bazen deli gibi lag ve aksiyon olan sahnelerde fps atlaması oluyor. Belkide benim şansıma böyle denk geldi

    Bağlantınız uydunet mi ? Bunun oyundan mı yoksa iss'den mi kaynaklı olduğunu anlamak için titanfall feedback forumuna bakmak lazım oyundan kaynaklı ise ciddi sayıda şikayet olmalı çünkü, uydunet mi diye sormamda ki sebep kullanan bir kaç arkadaşım var ve sık sık bazı saatlerde ping'leri 700-800'lere çıkıyor böyle bir durumda ne kadar iyi bir server sistemide olsa yapacak bir şey yok oyundan kopuyorsun veya feci lag giriyor. Ben superonline fiber kullanıyorum geçen haftada dahil olmak üzere 1 kere bile saliselik donma bile olmadı.
  • ekostros kullanıcısına yanıt
    Bende superonline fiber kullanıyorum kablosuz olarak. Az önce rainbow oynarken ping 1500 lere fırladı attı maçtan. Dün gece yükleme yaparken hiç ping olmuyodu bugün başladı neden anlamadım. Modemi falan bi resetlemek lazım anlaşılan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LastNova

    Bende superonline fiber kullanıyorum kablosuz olarak. Az önce rainbow oynarken ping 1500 lere fırladı attı maçtan. Dün gece yükleme yaparken hiç ping olmuyodu bugün başladı neden anlamadım. Modemi falan bi resetlemek lazım anlaşılan

    Sorun iss kaynaklı o zaman. Ya bölgesel altyapı sıkıntısı olabilir yada wifi kaynaklı. Reset deneyebilirsin işe yarayabilir ama böyle rekabetçi oyunlarda kablolu bağlantı şart

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.