Şimdi Ara

tıraş sonrası sakal hattında çıkan sivilceler !!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
24.811
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • demin tıraş oldum da yüzüm mayın tarlasına döndü. Normalde böyle olmuyordu bu sefer niye böyle oldu anlamadım. Zaten ergenlikte yeterince sivilceyle uğraşmış biri olarak sivilce görmek asabımı bozuyor, bunlar iz bırakır mı ? bırakmaması için ne yapmam gerekir ? tıraş sonrası sivilce çıkmaması için ne yapmam lazım , yardım arkadaşlar !


    after shave kullanıyorum ama benim sivilceler tıraş esnasında ortaya çıkıyor. çıktıktan sonra after shave in bir anlamı kalmıyor.

    tıraşı da gayet düzgün oluyorum. Suratımı önce sıcak suyla yıkadım yumuşattım. sonra tıraş fırçasıyla kremi sürdüm suratıma beklettim iyice yumuşasın diye ama yine de böyle oldu.

    sakalım 1 haftalıktı biraz uzundu jilet zor aldı bazı kısımları ondan mı böyle oldu acaba.



  • Jilet sivilce de yapar tahrişte yapar. Makineyi denedin mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PantheraPardus

    Jilet sivilce de yapar tahrişte yapar. Makineyi denedin mi?

    makinam var ama şu jiletli ıslak tıraş yapanlardan değil. tam sıfırlamıyor. Ben de jileti tercih ediyorum o yüzden ama ilk defa tıraş olmuyorum bu sefer niye böyle azdı anlamadım sağ şakaktan,çene ve sol şakağa kadar 20 tane var heralde kabarık şekilde ve bazıları büyük-geniş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çölde bir kum tanesi

    quote:

    Orijinalden alıntı: PantheraPardus

    Jilet sivilce de yapar tahrişte yapar. Makineyi denedin mi?

    makinam var ama şu jiletli ıslak tıraş yapanlardan değil. tam sıfırlamıyor. Ben de jileti tercih ediyorum o yüzden ama ilk defa tıraş olmuyorum bu sefer niye böyle azdı anlamadım sağ şakaktan,çene ve sol şakağa kadar 20 tane var heralde kabarık şekilde ve bazıları büyük-geniş

    En az 1 ay tras olma yüzün dinlensin sonra berber de usturayla kestirirsin sakallarini. Yüzün düzelir kanimca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde eskiden öyleydi sonra bir süre jiletle olmadım makine ile almaya başladım
    biraz kalıyordu jilet gibi almaz ama yinede çözüme giden yolda iyi geldi

    Sonra 3 bicakli jiletlerden aldım baktım tertemiz

    Yüzünü dinlendir biraz makine ile devam et yüzünü bol bol yıka

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sakal sertse maalesef makinede kullansan jilette sivilce olur, kızarır yanar batar vs vs vs....

    Askerde az çekmedim sakal yüzünden. Tıraş olurdum, sen tıraş olmadın mı diye söylenirdi komutan Artık denetleme zamanı da laf yemiyelim tabur komutanından diye bir süre tersten de aldım yön mön kalmamıştı sakallarda.

    Neyse , askerde tek sıkıntımız suların buz gibi olmasıydı. Direk köpük sıkıp buz gibi suyla tıraş olurduk. Kötü olanda bu zaten, suratını yumuşatman lazım, sıcak bir havlu koy tıraştan önce ya da duş alıyorsan her gün, duştan sonra tıraş ol. Sabah tıraş olacaksan geceden krem sür yumuşatıcı vs..

    Bir de jel kullan. Bir çok jel denedim ama bir nivea bir de gilette nin jelleri en güzeli. Sakalların diplerine kadar giriyor :) Köpük ve diğer kalitesiz jeller yüzeyde kalıyor hep.


    Makineye geçeceksen bilmen gereken iki şey var;

    -İlk kullanımda cildin yanar ve çok tahriş olur
    -Yılmadan sürekli makineyle tıraş olacaksın.

    Cildin makineye alıştı mı daha kolay gelecektir makine fakat 2 günlük sakalı hayatta almaz. Her sabah tıraş olacaksın ve bir daha jiletle hiç kesmeyeceksin. Bu sefer jilet tahriş eder. Her yolu denedim vallaha bıktım tıraş olmaktan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thad Castle

    Benimde eskiden öyleydi sonra bir süre jiletle olmadım makine ile almaya başladım
    biraz kalıyordu jilet gibi almaz ama yinede çözüme giden yolda iyi geldi

    Sonra 3 bicakli jiletlerden aldım baktım tertemiz

    Yüzünü dinlendir biraz makine ile devam et yüzünü bol bol yıka

    bu ara öyle yapıcam artık mecbur, sivilcelerin üstünden tekrar geçersem daha beter olacak inşallah iz kalmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    Sakal sertse maalesef makinede kullansan jilette sivilce olur, kızarır yanar batar vs vs vs....

    Askerde az çekmedim sakal yüzünden. Tıraş olurdum, sen tıraş olmadın mı diye söylenirdi komutan Artık denetleme zamanı da laf yemiyelim tabur komutanından diye bir süre tersten de aldım yön mön kalmamıştı sakallarda.

    Neyse , askerde tek sıkıntımız suların buz gibi olmasıydı. Direk köpük sıkıp buz gibi suyla tıraş olurduk. Kötü olanda bu zaten, suratını yumuşatman lazım, sıcak bir havlu koy tıraştan önce ya da duş alıyorsan her gün, duştan sonra tıraş ol. Sabah tıraş olacaksan geceden krem sür yumuşatıcı vs..

    Bir de jel kullan. Bir çok jel denedim ama bir nivea bir de gilette nin jelleri en güzeli. Sakalların diplerine kadar giriyor :) Köpük ve diğer kalitesiz jeller yüzeyde kalıyor hep.


    Makineye geçeceksen bilmen gereken iki şey var;

    -İlk kullanımda cildin yanar ve çok tahriş olur
    -Yılmadan sürekli makineyle tıraş olacaksın.

    Cildin makineye alıştı mı daha kolay gelecektir makine fakat 2 günlük sakalı hayatta almaz. Her sabah tıraş olacaksın ve bir daha jiletle hiç kesmeyeceksin. Bu sefer jilet tahriş eder. Her yolu denedim vallaha bıktım tıraş olmaktan

    sakallar sert malesef ve de çok kalın.

    benim bir ergenlikte böyle oluyordu ama o zaman zaten sivilce çıkıyordu. uzun zamandır rahattım şimdi nerden çıktı bunlar anlamadım , sivilce beni ürkütüyor zaten ergenlikten kalan izlere takıntılıyım bir de bu yenileri iz bırakırsa gidip atlıyacam bir yerden :D

    jel hiç denemedim. tıraş köpüğü kullandım bir dönem , uzun zamandır da krem kullanıyorum. Mach 3 turbo jiletle beraber.

    duştan sonra oluyorum tıraşı, kremi de sıcak suyla iyice sürüp 1-2 dk bekledim bugün. Tek hatam sakalı önce makinayla kısaltamadıım saat geç oldu ses olmasın diye , jilet alırken zorlandı birkaç defa geçtim bazı yerlerden ondan mı oldu acaba diyorum.

    makina alışınca iyi oluyormuş evet çevremde önerenlerde oldu ama ben her gün tıraş olur muyum bilmiyorum 3-5 günlük kirli sakal bırakmayı seviyorum. Makinaya başlarsam sürekli devam etmem gerekicek.


    birkaç gün bekleyim artık geçmezse makinayla üstten kısaltarak devam ederim bir dönem. Bir de jel diyorsunuz onu deniyicem. teşekkürler :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    Sakal sertse maalesef makinede kullansan jilette sivilce olur, kızarır yanar batar vs vs vs....

    Askerde az çekmedim sakal yüzünden. Tıraş olurdum, sen tıraş olmadın mı diye söylenirdi komutan Artık denetleme zamanı da laf yemiyelim tabur komutanından diye bir süre tersten de aldım yön mön kalmamıştı sakallarda.

    Neyse , askerde tek sıkıntımız suların buz gibi olmasıydı. Direk köpük sıkıp buz gibi suyla tıraş olurduk. Kötü olanda bu zaten, suratını yumuşatman lazım, sıcak bir havlu koy tıraştan önce ya da duş alıyorsan her gün, duştan sonra tıraş ol. Sabah tıraş olacaksan geceden krem sür yumuşatıcı vs..

    Bir de jel kullan. Bir çok jel denedim ama bir nivea bir de gilette nin jelleri en güzeli. Sakalların diplerine kadar giriyor :) Köpük ve diğer kalitesiz jeller yüzeyde kalıyor hep.


    Makineye geçeceksen bilmen gereken iki şey var;

    -İlk kullanımda cildin yanar ve çok tahriş olur
    -Yılmadan sürekli makineyle tıraş olacaksın.

    Cildin makineye alıştı mı daha kolay gelecektir makine fakat 2 günlük sakalı hayatta almaz. Her sabah tıraş olacaksın ve bir daha jiletle hiç kesmeyeceksin. Bu sefer jilet tahriş eder. Her yolu denedim vallaha bıktım tıraş olmaktan

    Aynen askerlikte şu tıraş olayı çile. Benim sakallar çok geç çıktı biraz da minyon tipliyim. Gerekmedikçe de kesmiyorum zaten çok sakal çıkaran bie bünyem yok. Acemi birliğinde 2 günde bur keserdim ama Mach 3 ile tersten alırdım. Zaten ben hep tersten alıyorum. Yüzüm bebe kıçı gibi oluyor böyle yapınca. Böylece her gün olmam gereken tıraşı 2 günde 1 oluyordum. Usta birliğinde sakallar biraz daha çabuk çıkmaya başladı. Bir de daha çok dikkat çekiyorsun acemilikteki gibi asker sayısı çok değil. Hemen fişliyorlar. Zaman zaman her gün olmaya başladım sakallar da biraz coşmaya başladı. Terste almasan sakallar sanki 2 günlük gibi duruyor. O yüzden hep tersten alıyordum. Önce düz sonra ters. Ve yeni açılmış mach 3 ile bile bu tersten alma yüzünden mutlaka yüzümün bir yerini kesiyordum. Askerlik çilesi bitti çok şükür. Şu an yüzümde 2 aylık sakal var ama görsen taş çatlasın bir haftalık dersin. Kesmeyince sakal da sakinleşiyor. Bu arada sinekkaydı derecesinde tıraş edebilen bir fiyat performans tıraş makinesi almayı düşünüyorum. Öneride bulunabilir misiniz acaba? Gerçi ben birkaç yıl önce konu açmıştım ama o ürünleri şimdi muhtemelen bulamam. Yeni konu açmak da istemiyorum aslında.


    Konu sahibine gelelim. Ben şunu anlayamadım. Sakal uzadığında sivilce yok ama sakalı kestikten sonra mı sivilceler oluşuyor? Kestikten sonra hemen oluşamaz herhalde?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • @Kartal Göz

    hocam güzel soru :D onu ben de çözemedim. Sakallarımda hafif kaşınma vardı ama dışardan sivilce falan görünmüyordu hatta dikkatle baktım varsa kesmiyim daha kötü olmasın diye. Keserken kestiğim bölgelerde hemen görünmeye başladılar. tıraş sırasında oluşuyorlar sanırım, tıraşı olalı 2 saat oldu demin aynaya baktım görüntü biraz daha hafiflemiş krem sürmüştüm ama gene de 4-5 tanesi kabak gibi duruyor.
  • çölde bir kum tanesi kullanıcısına yanıt
    o sivilceden ziyade kıl deri altında kalmıştır ondan olmuştur. Ergenlik sivilcesinden farklı olarak kıl dönmesi tarzı şeyler oluyor. Bende de olur ara sıra özellikle tersten çok bastırarak alırsam. Bir iki gün beklerim kıl büyüdü mü sivilceyi patlatıp cımbızla kılı çıkartırım. (arkadaş gece gece iğrençliğin dibine vurduk ) Yüzünü dinlendirirsen geçer sorun da tam senin anlattığın gibi uzun sakalı kesmek istemişsin ondan olmuş. Kafaya takacak durum yok sürekli olmuyorsa. Sürekli oluyorsa da yediklerine içtiklerine dikkat et bir şey dokunuyor olabilir.
  • Kartal Göz kullanıcısına yanıt
    Ah ah hele biraz beyaz tenliysen ayvayı yedin. O kökler deri altından göründükçe kessen bile kesmemişsin damgası yiyorsun. 6 ay ne çektim ya Allah uzunlara sabır versin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    Ah ah hele biraz beyaz tenliysen ayvayı yedin. O kökler deri altından göründükçe kessen bile kesmemişsin damgası yiyorsun. 6 ay ne çektim ya Allah uzunlara sabır versin

    Beyaz tenliyim. Aynen sakallar mı yatık cildim mı aşırı şeffaf anlamadım gerçi bunla da ilgisi yok. Sakalların yatık olduğu yöne yani düz kestiğinde kısa kısa kalıyor anca ters alırsan bunlar gidiyor. Ben hep tersten alıyordum. 4 5 yıldır tersten alıyorum öyle diyim. Yamulan yönlenen deri altına inen sakal görmedim çok şükür. Ama tıraş olurken önce düz sonra ters alıyorum aksi halde direkt ters alırsam sakal diplerinden dolayı bir acı bir ağrı oluşuyor. Tek yol makine. Makine önerin var mı yazılımcı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hattı müdafaa yoktu sathı müdafaa vardır.o satıh bütün vatandır.vatanın her karışı vatandaşın kanıyla ıslanmadıkça terk olunamaz ne günlermiş bee

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kartal Göz kullanıcısına yanıt
    Vallahi çok fazla makine kullanmadım tek tük ucuz markalardan almıştım. Tam anlamıyla almıyor hiç biri benim hoşuma gitmedi. Yani 300 liralık makineyle diğer ucuz aletlerin farkı nedir diye düşünüyorum içini açıyorum bıçaklar falan aynı mekanizma

    Ama tavsiyem düz olanlar yönünde. Yuvarlak uçlu tıraş makinelerini bir kaç kullanıcı tavsiye etmiyordu. Sakalı koparıyormuş, yönünü değiştiriyormuş falan. Diğer düz olanlar jilet mantığı ile tek yönde kesiyor demişti.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.