Şimdi Ara

The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU] (791. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25.664
Cevap
195
Favori
981.670
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
58 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 789790791792793
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyhunceyhan

    Witcherlar mutasyona uğramış insanlardır. Cadılardamı çocukluklarında ilaçlara maruz kalarak ve çeşitli sınavlara girerek cadı oluyor?

    Witcherlara büyü okulda öğretiliyor yani doğuştan gelen bir yetenek değil...cadılara büyü büyücüler tarafından öğretiliyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Eğer seninle benim hala aşmamız gereken o karanlık yolların ardında bir ışık yoksa, benim kalbim de hep burada kalacak...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arifbalyemez


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ak Kurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: NamelessWonder

    Hocam ben de uzatmak istemiyorum, bu konuda da zaten tartışması yapıldı uzunca. Benim fikrim şu; zaten İngilizcede bile olmayan bi kelime için turkçe karşılık bulmaya çalışmak çok saçma. Succubus'a karşılık bulamayıp Sakkubus diye bırakılabiliyorsa, Witcher da pek tabi bırakılabilir. Ayrıca ben zannetmiyorum ki bu konudaki bir kişi bile (çevirmenler dahil) oyunu birine tavsiye ederken ve Geralt'tan bahsederken Efsunger kelimesini kullanmayacak, herkes Witcher diyecek.

    Bence Türkçede tam karşılığı olan hiçbir kelime çevirilmeden bırakılmamalı...witcher kelimesinin Türkçedeki tam karşılığı ise "Ercadı" dır. Efsunger gibi kulağa yabancı ve zorlama gelen bir kelimeden çok daha basit ve etkilidir. Fakat baştan bir kere bu isim konulduğu için değişmesi zor görünüyor...

    Ercadı gerçekten çok iyi bir isim olmuş. Bence kısa sürede herkes alışabilir.

    Eyvallah hocam...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Eğer seninle benim hala aşmamız gereken o karanlık yolların ardında bir ışık yoksa, benim kalbim de hep burada kalacak...




  • arkadaşlar bende türkçe yama yüklüydü son güncellemeyi yükleyince bu sefer ingilizce oldu oyunum orjinal yardım edebilecek varmı? dil seçeneklerinde tr yok...
    _____________________________
    RYZEN 7 5700X // TUF GAMING// 4 TB HD //1 TB NVME // ODDYSEY 4K 144HZ IPS Gsync // MSI XTRIO 3070 TI// // WIN 11// LOGITECH G35 //32 GB 5300 Mhz DDR5 //LOGITECH GAMEPAD//7MB-sn DOWNLOAD//
  • Ak Kurt kullanıcısına yanıt
    Ben zaten doğuştan demedim ama witcherlarin büyüden hoşlanmadığı oyundada belirtiliyor. Witcherlar sadece basit işaretler yapar deniliyor. Ki öyle zaten. Yani witcherların cadılara yakın bir ırk olduğu iddiası çok cesur bir iddia bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Karanlık hep vardır, çabalayan ışıktır.
  • D&R dan almış olduğum GOTY Kutulu PC sürümünü yurtdışından bir arkadaşa hediye verdim fakat serial hatası vermiş Türkiye'de satılan ürünler yurtdışında çalışmıyor mu?
    _____________________________
    2.4 GHz Quad-core ARM Cortex-A73 İşlemci | Hisilicon Kirin 960 | 4 GB Ram | 64 GB Dahili Hafıza | Android 7.0 Nougat | 4000 Mah Battery |
    |Full HD 1920 x 1080 IPS LCD | 5.9 Inc | 20 + 12 Mp Leica Kamera | 8 Mp Ön Kamera | 2160p 4K Ultra HD Video Kamera | Dual Sim |
  • oyun kütüphanede goty olarak geçmiyor, normal mi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    “Evil is evil,” the Witcher says. “Lesser, greater, middling…makes no difference.
    The degree is arbitrary. The definition’s blurred. If I’m to choose between one evil and another, I’d rather not choose at all.”
  • Normal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    "Once we were many, now we are few. Hunters, killers of the world’s filth. Witchers. The ultimate killing machines. Among us, a legend. The one they call Geralt of Rivia. The White Wolf."
  • SiYaH kullanıcısına yanıt
    Kutudan gog kodu çıkmıyor mu yahu? Gog da herhangi bir kısıtlama yok diye biliyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asosyalist

    oyun kütüphanede goty olarak geçmiyor, normal mi

    Normal.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XanthiN

    quote:

    Orijinalden alıntı: brkylmz19990102

    Bi arkadaşımız geralt ı çizmiş güzelce , bende ciri yi çizeyim dedim :) Gömebilirsiniz





    özürlüaslan.jpeg
    _____________________________




  • SiYaH kullanıcısına yanıt
    çalışmıyor tabikide çalışsa oyun çıktığında köşeyi dönmüştük 60 tlden alır 80 den yabancıya satardık
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XanthiN


    Çizim stili, Lise yıllarında Tarih kitaplarına basılan Osmanlı padişahlarının resimlerini andırıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KarapathiaN -- 1 Eylül 2016; 23:57:53 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -xenon

    quote:

    Orijinalden alıntı: tzakhi

    Resmi türkçe yerelleştirme hayırlı olsun bekleyenleri için.

    Ben de bu videoyu hazırladım. Elden kendi kendimle dalga geçmek hariç bir şey gelmiyor.



    hem üzüldüm hem güldüm

    Alıntıları Göster


    altta mod için link paylaşılmış da kurulum nasıl acaba oyun klasörüne mi atılcak ?
    ''modImmersiveCam''

    ---------------------------- 
    ////////////////////////////
    GUI MENUS & CUSTOM KEYBINDS
    ////////////////////////////
    ----------------------------

    GUI and keybind setups are now included with the mod download.

    This does NOT mean that the GUI menus and hotkeys are automatically installed. It only means that the setups
    are no longer a separate download. After installing your mod, open the mod folder and look for folders named
    'gui_setup' and/or 'keybind_setup'. The setup folders contain all the files you need plus setup instructions.

    Installing the GUIs and keybinds is an optional step, but highly recommended.

    The following mods have GUI menus:
    Immersive Cam
    Immersive Meditation
    Immersive Motion for Gamepads
    Alternate Horse Controls

    The following mods have keybind setups:
    Immersive Cam
    Alternate Horse Controls


    --------------------------
    //////////////////////////
    SCRIPT COMPILATION ERRORS
    //////////////////////////
    --------------------------

    If you get script compilation errors after installing Immerive Cam, it is for one of two reasons.

    1) You have a mod conflict with another installed mod. Script Merger is your friend in this situation.
    Go download it, use it, endorse it.

    OR...

    2) You have a bad script source folder. This means that your patch upgrade gave you some bad official files.
    It happens to us with every patch, unfortunately. When it happens, ANY script mod will prevent you from starting your game.
    This is NOT a problem with the mod. You just got some corrupted files when you updated. Don't worry though.
    If this is the case, you can refer to the sticky post on Immerive Cam's comment page for detailed instructions on
    how to resolve your problem.


    How can you tell if you problem is caused by a mod conflict or a bad source script folder?

    Look at the error you recieve. Here's an example error:
    Error [content0]game\behavior_tree\tasks\monsters\bttaskmaintainspeed.ws(10): Class 'CBTTaskMaintainSpeed' already defined.

    You see that the folder mentioned in the error is [content0]. If content0 is in the error, your problem
    is a bad script source folder.

    Here's another example:
    Error [modactivewitcherzoom]game\gameplay\ability\abilitymanagertypes.ws(17): Structure 'SBlockedAbility' already defined.

    Notice the folder mentioned in this error is [modactivewitcherzoom]. This is a mod conflict between Immersive Cam
    and another mod call modactivewitcherzoom. The script in conflict is abilitymanagertypes.ws. If you are going to
    run multiple mods, sooner or later you are going to run into a mod conflict. Don't panic. Get Script Merger.

    ---------------------------------

    RUNNING IMMERSIVE CAM with OTHER CAMERA MODS

    Don't do it. IC (Immersive Cam) is an extensive mod that gives you control over almost every Witcher 3 camera. The options
    in IC are comprehensive and extremely customizable. You can make your camera look and act almost any way you want.
    Because IC is such a big and comprehensive mod, it's just not going to be compatible with other camera mods, even with
    Script Merger.



    -----------------------------------------
    /////////////////////////////////////////
    AN EXPLANATION of VARIOUS CAMERA SETTINGS
    /////////////////////////////////////////
    -----------------------------------------


    OFFSET / ZOOM / HEIGHT
    Almost all the cameras have three settings in common: offset, zoom, height

    Adjusting OFFSET moves your camera left or right horizontally. An offset value of 0 is dead center of the screen.
    Negative values move the camera left. Positive values move the camera right.

    Adjusting ZOOM, zooms the camera in or out. The higher the zoom value, the closer the camera moves to Geralt, making
    him appear bigger on your screen. The lower the number, the farther away the camera from Geralt.

    Adjusting HEIGHT moves the camera up and down vertically. Raising the height value moves the camera up, lowering it
    moves the camera down.

    ---------

    DISTANCE
    Some cameras have a DISTANCE setting instead of a zoom setting. DISTANCE works much the same as zoom, but in this case,
    raising the DISTANCE value increases the distance of the camera from Geralt. So a higher distance setting makes Geralt
    appear smaller on screen. So, it's almost the opposite of zoom.

    Why does IC use ZOOM for some cameras and DISTANCE for others (and sometimes both)?
    The answer to that is that IC gives control over the Witcher 3 camera system, but does not CHANGE the
    underlying system (except to fix bugs in the vanilla code). So where CDPR implemented zoom, IC uses zoom.
    Where CDPR implemented distance, IC uses distance. There were reasons why CDPR coded the camera system the
    way they did. We're not reinventing the wheel here. We're just making the wheel better.

    ---------
    EXPLORATION CAMERA
    In addition to the normal camera postion settings, the Exploration Camera also offers a couple other options.

    AUTO-CENTERING - ON/OFF
    This one is pretty self explanatory.

    INTERIOR CAMERA MATCHES EXTERIOR CAMERA
    Think of this as a single camera mode, that doesn't change, whether you are inside or outside. That's what this
    option enables. Use the camera postioning controls to position the camera wherever you want it to be. This option
    is almost essential for closer cam postions, as reflected in the CLOSE-LEFT and CLOSE-RIGHT presets.

    ---------
    SPRINT CAMERA
    Sprint Cam is based on XXXX values...
    IC's default sprint camera is based on your exploration camera values. So, when you sprint, you use the same
    camera values as you do for Exploration, but slightly zoomed out. You can optionally set this to be based on
    vanilla camera values. Basing the sprint cam on vanilla values puts the camera in the vanilla sprint position,
    regardless of your exploration settings. Finally, you can base the sprint cam on custom cam values you define.
    In this case, your sprint cam postion will use the custom sprint OFFSET/ZOOM/HEIGHT values. Only when basing on
    custom values will the offset, zoom, and height values you define be read and used.

    ---------
    COMBAT CAMERA
    There is one additonal combat camera setting, the COMBAT CAMERA LOCK setting.
    This setting prevents the game from zooming the camera in and out during combat. This makes combat more difficult,
    but also more intense and potentially exciting. It's an option, like everything else. Turn it on if you want a
    static combat cam. Leave it off if you don't.

    ---------
    HORSEBACK CAMERA
    All the settings here are fairly self-explanatory

    ---------
    SAILING
    In addition to the normal camera postion settings, the Sailing Camera also offers a couple other options.

    AUTO-CENTERING - ON/OFF
    This one is pretty self explanatory.

    SAILING PITCH
    This controls how much range you have to tilt the camera up. Higher values let you look more towards the sky, but
    can potentially cause the camera to dip beneath the water as you tilt the camera. The presets in the Sailing menu
    are optimized to give you as much control over the pitch as possible, without clipping beneath the water.

    ----------
    WITCHER SENSE CAMERA
    The first camera option in this section enables or disables Witcher Sense zoom. Turn this setting OFF to prevent
    the camera from changing postion when you activate witcher senses. With this setting ON, you can use the camera
    postion values below it to determine what your zoomed in (or out) Witcher Sense camera will look like in various
    situations (inside or outside).

    -----------
    AIM/THROW
    There is one additonal setting that requires a bit of explanation in this section.

    ROTATE to CAMERA FACING - ON/OFF
    This setting does not control camera, but the animation that Geralt uses while pivoting when he is aiming with
    a crossbow or bomb ready. By default, the vanilla game just rotates Geralt magically to the same facing as the
    camera. You don't notice because the vanilla camera values are zoomed in so close you can't see much more than
    Geralt's head. However, if you use a zoomed out cam postion, this looks pretty odd. Turning this setting OFF
    means Geralt doesn't magically rotate, but actually moves his legs as he pivots. This is covered by the presets.
    But basically, ON = magic rotation, OFF = more natural rotation animations.

    A WORD OF WARNING ABOUT BLOOD AND WINE QUEST - WARBLE OF A SMITTEN KNIGHT
    There is a bug in Blood and Wine that prevents you from hitting one of the targets in the crossbow contest IF you
    are using a custom Aim/Throw camera value. This is not a bug with IC, it's a bug with Blood and Wine. So please
    don't ask me to fix it. To work around it, switch to the vanilla Aim/Throw preset during the contest. The presets
    are a single button click, so it's not a tough work-around if you know what to expect.


    ---------------------------------------------
    /////////////////////////////////////////////
    AN EXPLANATION of SLOW MOTION COMBAT SETTINGS
    /////////////////////////////////////////////
    ---------------------------------------------

    The one thing that sometimes confuses people are the slow mo FACTORS and how they work. Here's an explanation
    in a nutshell...

    A SLO MO FACTOR controls how fast time moves while Geralt performs that action. A SLOW MO FACTOR of 1 equals
    100%. Time moves normally at a factor of 1. To make time slow down to 20% of normal speed, set that
    SLOW MO FACTOR to 0.2. To make time move at half speed, set the SLOW MO FACTOR to 0.5.

    Never set a SLOW MO FACTOR to 0. This stops time completely and you'll have to exit the game and reload. If you
    want to disable slow motion on an action, set that SLOW MO FACTOR to 1, not 0.



    ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ContEmpor4ry -- 2 Eylül 2016; 0:05:40 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tzakhi

    http://i.hizliresim.com/nErroV.png

    hayat çok adaletsiz :(

    Hocam o kadar parayı nasıl yaptın :D
    _____________________________
  • Arkadaşlar daha önce soruldu mu bilmiyorum -bayağı post var çünkü- bir sorum var.
    Benim Gog kütüphanemde ana oyun ve HoS DLC si var, sadece BaW DLC si yok. Site zaten ikisine sahip olduğumdan belki GOTY versiyonun fiyatını ona göre ayarlar da biraz düşürür gibi bir umudum vardı ama öyle birşey yok sanırım. Varsa lütfen bilgilendirin. Eğer öyle birşey yoksa eksik olan BaW'ı alırsam oyun otomatikman GOTY'ye mi dönüşecek? Tekrardan GOTY'yi almak zorunda bırkaması büyük saçmalık olurdu herhalde.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Praétorian

    quote:

    Orijinalden alıntı: tzakhi

    http://i.hizliresim.com/nErroV.png

    hayat çok adaletsiz :(

    Hocam o kadar parayı nasıl yaptın :D

    Ben adama emeğimiz heba oldu diyorum adam bana para diyor :(
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tzakhi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Praétorian

    quote:

    Orijinalden alıntı: tzakhi

    http://i.hizliresim.com/nErroV.png

    hayat çok adaletsiz :(

    Hocam o kadar parayı nasıl yaptın :D

    Ben adama emeğimiz heba oldu diyorum adam bana para diyor :(

    Çeviri ekibindemiydin hocam sen de,bilmiyodum.Resmi yama olarak kullanılmaması kötü oldu tabiiki de ama binlerce insan indirip kullandı.Tamamen boşa gitti diye düşünmeyin bence.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Praétorian

    quote:

    Orijinalden alıntı: tzakhi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Praétorian

    quote:

    Orijinalden alıntı: tzakhi

    http://i.hizliresim.com/nErroV.png

    hayat çok adaletsiz :(

    Hocam o kadar parayı nasıl yaptın :D

    Ben adama emeğimiz heba oldu diyorum adam bana para diyor :(

    Çeviri ekibindemiydin hocam sen de,bilmiyodum.Resmi yama olarak kullanılmaması kötü oldu tabiiki de ama binlerce insan indirip kullandı.Tamamen boşa gitti diye düşünmeyin bence.

    https://www.youtube.com/watch?v=49jC5E1YMgE

    :(
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tzakhi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Praétorian

    quote:

    Orijinalden alıntı: tzakhi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Praétorian

    quote:

    Orijinalden alıntı: tzakhi

    http://i.hizliresim.com/nErroV.png

    hayat çok adaletsiz :(

    Hocam o kadar parayı nasıl yaptın :D

    Ben adama emeğimiz heba oldu diyorum adam bana para diyor :(

    Çeviri ekibindemiydin hocam sen de,bilmiyodum.Resmi yama olarak kullanılmaması kötü oldu tabiiki de ama binlerce insan indirip kullandı.Tamamen boşa gitti diye düşünmeyin bence.

    https://www.youtube.com/watch?v=49jC5E1YMgE

    :(

    ''Ama herkes bizimkiyle oynadı xD'' :D
    _____________________________




  • Arkadaşlar şu witcher orijinal kalsın, Türkçede karşılğı yok hede hödö olayı hakkında ben de bir yorum yapayım dedim. Hazırsanız başlayalım...

    Öncelikle belirteyim ki Efsunger kelimesi çok berbat bir karşılık bana göre, ilk çıktığı zamandan beridir hoşlanmam. Bunu söyleyeyim de efsunger mi olsun istiyorsun ulan'cılar ona göre davransın...
    Witcher kelimesinin Lehçe orjinalinin biraz uyduruk bi kelime olduğunu hepimiz biliyoruz. (Biraz dedim çünkü tamamen değil).

    İngilizce bilenleriniz şuraya baksın, konu tartışılmış;
    remedialaction.tumblr.com/post/131481631210/hello-you-seem-very-knowledgeable-about-the

    Diğer dillerdeki çevirilerine bakalım

    http://witcher.wikia.com/wiki/Witcher#Name

    Slav dillerine bakarsanız neredeyse hepsi şuradan almış ismi;

    en.wikipedia.org
    Vedmak - Wikipedia
    https://en.wikipedia.org/wiki/Vedmak


    Mitolojik bir kökeni olsa da anlamı hala büyücü. Bir tek dikkatimi çeken Bulgarcada Veçer olarak çevrilmiş, yamuluyorsam kirili daha iyi bilen arkadaşlar düzeltsin.

    Dikkatli incelediyseniz o sayfada kelimenin Lehçe versiyonu da var ve o da "wiedzmak"

    Yani Andrzej abimiz kitabı yazacakken mitolojiye bakıp "ulan aynısı da olmasın yeaa, kıçından bir oynayayım şunun azcık eksantrik görünsün" diyerekten Wiedźmin olarak uydurmuş dersek pek de yalan söylemiş olmayız. Yani aslında karşlığı yok değil, var. .....'larla birlikte Büyü ile uğraşan, Büyü yapan kimse anlamında. Sadece "yok" gibi gösterilmek istenip biraz ilginç hava katmak istenmiş o kadar. Buradaki sıkıntı ne peki? Adamlar Slav, aynı yerden geldiği için yapıştırmış mitolojiden karşlığını. Biz Slav olmadığımız için TAM karşılığı yok, e diğer Avrupa dillerinde de yok, onlar napmış peki bakalım isterseniz?

    Almanca - Hexer - Büyücü
    Flemenkçe - Hekser - Büyücü
    Fransızca -Sorceleur - tam karşlığı bulamadım ama yüksek ihtimal sorcerer kelimesinin biraz oynanmış hali, zaten İngilizcedeki sorcerer kelimesinin kökü de Fransızca. - Büyücü
    İspanyolca - Brujo -Büyücü
    Portekizce - Bruxo - Büyücü

    Eee adamlar büyücü diye çevirmiş orijinal bırakmamış, biz niye diretiyoruz orijinal diye? Melih ve ekibi yamanın başlarında sormuştu orijinal mi bırakalım yoksa çevirelim mi terimleri diye, ben de orijinal bırakın diyenlerdendim. Çünkü o zaman karşılık bulmakla uğraşılsın istemedi kimse, efsunger de hoş olmadığı için orijinal kalsın dendi. Ama ben bazı arkadaşların ille de orijinal kalsın, karşılığı yok da bilmem ne de demesini gerçekten anlamıyorum. Yoksa bulalım abi hep beraber, kötü mü? Aç şuraya bir konu Witcher'a Türkçe karşlılık aranıyor herkes düzgünce bir öneri sunsun diye, 1 haftaya kalmaz öyle kralını bulursun ki Slav kökeninden bile ala olur :) Türk mitolojisi boşa mı duruyor? Ulan nolacak sanki witcher olsa diyenleriniz olacaktır, e ben de derim ki Avrupalı mal mı da tam karşlığı olmasa bile hepsi kendi dilinde büyücü demiş? Hepsi witcher diyebilirdi sonuçta yakın kültürleri, ama dememiş, hepsi kendi dilinde karşlığını öyle ya da böyle bulmuş, uydurmuş. Neden? Çünkü adamların dilin önemini çoktan kavramışlar. Çünkü dil bir milleti var eden en önemli unsurdur. Atamın "Dilini kaybetmiş bir millet yok olmaya mahkumdur." sözü boşa değildir. Ulan ne edebiyat parçaladın nolacak bir kelimeden demeyin, oyunla başlar, kitapla devam eder sonra bir bakmışsın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cornelias -- 2 Eylül 2016; 1:27:53 >
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 789790791792793
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.