Şimdi Ara

The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU] (1260. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
25.658
Cevap
196
Favori
950.145
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
58 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12581259126012611262
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • U5 motorunu başarılı bir şekilde kullanırlarsa ortaya güzel bir remake çıkar
    Ama açık dünya olacağı için çok meşakkatli bir iş
    Sanırım ilk açık dünya remakesi olacak
    Resident remakeler çok daha küçük ölçekte projeler bir tutmamak lazım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • O kadar kötüleşmez hocam çünkü 1-2 senede bir oyun geliştiren bir firma değil bu. En az 4-5 yıl sürüyor bir oyun yapmaları ancak bu gidişle Rockstar, Santa Monica ve From Software seviyesinin altında kalacaklar gibi görünüyor. Umarım dediğimiz gibi olmaz. Ben bu firmadan The Witcher 3, RDR 2, God Of War, Elden Ring gibi oyunların kalibresinin altında bir iş görmek istemiyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-386561231 -- 15 Mart 2023; 22:25:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Firma o kadar çok değer kaybetti ki bir an evvel yeni witcherı piyasaya sürmek isteyecekler
    Yine erkenden çıkarmaya çalışacaklar cyberpunkta olduğu gibi şeyleri de yaşamaları kaçınılmaz
    Cyberpunk demişken oyunu güzel toparladılar dedim tamam bu dersini büyük ölçüde almış
    Sonra witcher next gen geldi düzgün çalışan oyunu bozdular
    Yeni oyunlarından beklentim ne yazık ki oldukça düşük

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim hocam. Keşke artık en azından temel problemleri çözseler de rahatlasak. Güncellemenin güncellemesini bekle dur, yap-boza döndü oyun çıktığından beri. En başından beri aslında hem kendileriyle hem bizimle dalga geçiyorlardı. 10. yıldönümlerinde kendileriyle alay ettikleri anniversary videosunda 2017de bunu anlamıştım. Genellikle downgrade , yanıltıcı reklam ve hataları asla kabullenmeyip dalgaya vurdukları da olmuştur.


    Düzeltme terimini krallar öncelikle yanlış algılamışlar. Bazı şeyler düzelirken mutlaka başka bir şey bozuluyor, patlıyor. Ardından gerçek anlamda düzeltme, geliştirme kısmındaki en büyük eksiklik de 2012-2016 arasında görev almış kalifiye, oyuna ruhunu veren, düzgün işleyen kısımlarda sağlam temelleri atan developerlardan neredeyse kimsenin kalmamış olması. Yani düzeltme niyetleri varsa bile artık onu yapacak yetkinlikte ve kalibrede değiller.

    Ben uzunca bir süre önce bunu öğrendiğim için umudu kesmiş durumdayım. Bakalım bir kere de olumlu anlamda şaşırtacak mı bizi krallar.


    NG+ konusunda öncelikle genel görüşümü paylaşayım. Bu tarz sevdiğim oyunlarda her zaman aradığım özelliktir. Oyuna adeta sıfırdan ama en son geliştiğimiz güçlü şekilde başlamak her zaman cazip gelen, tekrar aynı loot craft vs şeylerle uğraşmamak adına ödüllendirici bir özelliktir.


    W3te bu özellik kusursuz olmasa da bence güzel çalışıyor. Next-gende de öldürmeleri değil genel perkleri ve rün yazma-glifleri elden geçirdikleri için keyifli duruma getirmeleri bile söz konusu. Bir de henüz test etmedim ama ng+ modunda witcher setleri işlediğimizde, grandmaster seviyeye çıkmasına gerek kalmadan daha ilk aşamasında 6 parça set bonusu etkinleşiyormuş. Bence sıfırdan başlayanlar için de bu geçerli olmalıydı. Mutasyonlar da elden geçirilmiş ve iksirler daha kullanışlı hâle gelmiş. Witcher setlerini yeniden yapma konusunda da motivasyon unsuru olarak diğer konu, isimlerinin başına Efsanevi ibaresi gelmesi.


    Bir de konudaki bazı yorumlardan yola çıkarak, oyunun dünyasındaki yan görev ve keşif etkinliklerine değinmek istiyorum. ng olsun ng+ olsun , bence her türlü bunları yapmak keyifli. Her seferinde %100 temizlemekten bahsetmiyorum elbette. Bakmayın siz oyun aslında inanılmaz miktarda grind var. Kolay kolay da her detayı görmek her buildi denemek, her göreve içeriğe tek oynanışta gelmek imkansız. O yüzden evreni seven herkes mutlaka birden fazla oynayıp bitiriyor farklı içerikler ve tercihler-sonuçlar için. Bu kadar unutulmaz karakterleri ve hikaye örgüsü olmasaydı fena sırıtırdı loot ve grind mevzusu.


    Ben yan içerikleri tam aksine materyal ve para kasmak için değil, keyif aldığım için yapıyorum. Ne abartı derecede bunları yaparım ne de dümdüz görevlerden yardırırım. Bir denge ve rutin yakalamayı hedeflerim ve o doğrultuda ilerlerim. 1 ana görev 2 yan görev 1 contract, birkaç da yolumun üzerindeki ? işaretleri gibi rutinler. Düşman ölçeklemeyi her daim açarım, dövüşlerde de oyunun verdiği herşeyi kullanmamaya çalışırım. Parry yapabildiğim kadar yaparım, estetiğe önem veririm. Yağ bomba ve dekoksiyon mesela hiç yok bende. İksir ise çok az. Gözlemlediğim bir oyun tarzı bunları abartı kullanmak. Hatta simya perklerine bulaşıp doz eşiğini yükseltip her dövüşte 500 tane pot basmak.

    Diğeri de dodge ama daha beteri roll spamlamak. Geraltın kendi cüssesindeki ve atakları savuşturulabilir düşmanlara bile yuvarlanma spamlamak bence bu oyunu ruhuna uygun değil ve estetiği öldürüyor. Üstüne 500 tane iksir içme örneğinde bir de kırık build yaparak aşırı güçlenince bir oyuncu, eh doğal olarak tüm hevesi kaçıyor. Başkalarının best - op build diye iddia ettiği buildleri kopyalamak da yapılan hatalardan biri bence. Herkes kendi tarzını bulmalı.

    Daha rün yazıcı reyizden denemediğim efsunlamalar var. Denemediğim buildler var. Toplamda 4 kere bitirmeme rağmen. (ikisi ng+ olmak üzere)

    Yani demek istediğim, ng+ iyidir severiz :)





  • Modding güzeldir hocam. Öncelikle yapımcıların size sunduğu ürünü oynar takdir edersiniz. Sonra bunlardan farklı bir deneyim için şhtiyaca göre modlar kurup bildiğiniz evrende keyfinizi katlarsınız.

    Modlara harcanan emekler de hiç göz ardı edilecek gibi değil. Hem kullanıcı hem modder tarafında bulunmuş biri olarak, oyunu sahiplenme ve bilgi paylaşımı olayını çok severim. Tam olarak bu yüzden skyrim witcher gibi serileri 10 yılı aşkın süredir tutkuyla oynanıyor, sahip çıkılıyor.

  • bulkane kullanıcısına yanıt

    ''Geraltın kendi cüssesindeki ve atakları savuşturulabilir düşmanlara bile yuvarlanma spamlamak bence bu oyunu ruhuna uygun değil ve estetiği öldürüyor.''


    Kesinlikle katılıyorum ve mesela ayı setini giydiğimiz zaman ona ait savuşturma şekli olsaydı daha iyi olurdu. Ayı setini giyiyoruz ama yine yuvarlanıp düşmandan kaçıyoruz hiç etik gelmiyordu bana The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU] 


    Azcık Witcher setlerine önem verseydiler de her setin kendine ait savunma sistemi olsaydı çok iyi olurdu.


    Bir tane yetenek vardı adını unuttum ama yuvarlandığın zaman %100 hasarı azaltıyordu o yetenek bana göre tam kedi seti için tasarlanmış bir yetenek.


    Kedi setini giydiğin zaman yerinde durmayan bir oraya bir buraya atlayıp zıplayan bir karakter olmasını normal buluyorum ve o yeteneği de kullandığın zaman mükemmel bir uyum sağlıyor. Sonuçta hafif bir zırh giyiyorsun ve hasar almaman gerek o yüzden tavşan gibi olman gerekiyor The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU] 


    Ama şimdi gidip ayı setini giyip ve o yeteneği açtığın zaman ayı setinin ağırlığı nerede oluyor? Düşünsene hocam ayı setiyle tavşan gibi zıplayarak düşman kesiyorsun The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU] 





  • Arkadaşlar Hjalmar'a başka görev yaparken bulup yardım. Devi öldürdükten sonra da etrafa bakayım dedim ``Hjalmar ile birlikte gitmedim. Sahilde olması gerekirken şuan çıkmıyor.
    Full crew kupasına bir etkisi olur mu ki?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Katılıyorum ve ekliyorum. Orta ağırlık setlere daha dengeli bir hız ayarlaması, hafif setlerde bir tık kaçınma ve kılıç savurma hızında artış, ağır setlerde tam tersi bir tık yavaşlatma gibi detaylar ekleselerdi tadından yenmezdi.

    Tamamen özelleştirilebilir combat speed adlı mod var, uzun süre kullandığım oldgende ama nedense normal tempo daha oturaklı gelmeye başladı nextgen sonrası. Bu tarz şeyleri oyun geliştiricileri kendileri eklese daha iyi oluyor.


    Kaçınmalarda %100 hasar koruması sağlayan perk, flet footed. Çevik taban. Her sıfırdan başladığımda ilk açtığım perktir kendisi, peşinden ok saptırma gelir. Bu tarz yetenek ağacı olan her oyunda huyum gereği önce defansif perkleri açarım.

    Genel kitlenin aksine ben ağır silahlı ve okcu düşmanlardan keyif alırım. Bahsettiğim perkleri açıp yerinde kullanmaya çalışıyorum, oturup okculara sövmek yerine kendi oyun tarzımı bir adım öteye taşıdım. Hatta sadece saptırma değil , düşmana oku geri yansıtmayı da yapıyorum. Zamanlama gerektiriyor ve tutturunca tatmin edici oluyor.


    Sırf bu deflection olayındaki benzerliği gördüm diye star wars oyunlarına ve sonrasında evrenine dahil oldum. ilk jedi fallen order ile başlamıştım ama battlefront 2 diye bir şaheseri keşfettikten sonra mest oldum resmen. Her beklentimi en üst düzeyde karşıladı kendileri. kılıç dövüşü olsun blaster saptırması olsun çok tatmin edici.





  • İyi akşamlar,


    Veraset konusunda yardımcı ol şeklinde bir görev var fakat haritada yönlendirme söz konusu değil, kaldım burada. Nasıl çözebilirim?

  • Reddit'te bir yiğit ak bostandaki tüm bal peteklerini ve saklanmış paraların haritasını çıkartmış.

    Bal peteklerini toplayıp Tomira ablaya satıp para kazanabilirsiniz. 100 bal peteği 700 kron ediyor aklınız da bulunsun.


    Kurt postları ve diğer postları hiç satmadığım için bir şey diyemeyeceğim ama onları da tüccarlara sattığınız zaman para sıkıntısı çekmezseniz.


    160-162 arası bal peteği toplama ihtimaliniz var ama bu tamamen şans işi olduğu için tamamen sizin şansınıza bağlı.


    The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU]




  • Ohaaa! Baldan cidden böyle büyük para kazanıldığını bilmiyordum. Paylaşım için sağol. 👍

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yav hocam Skellige'deki soru işaretlerini toplayınca daha fazla kazanılıyor. Niye bununla uğraşalım. The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU] The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU] The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU] The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU] 

  • Başlangıç içindir hocam.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • yaratıc1KLAVYE kullanıcısına yanıt

    Şaka yapıyorum zaten hocam. The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU] 

  • Arkadaşlar bu iksir ve yağları meditasyon ile yenilerken iksiri oluştururken kullanılan malzemelerle mi yoksa sadece alkol ile mi yenileniyor?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • yaratıc1KLAVYE kullanıcısına yanıt

    Sadece alkol ve ispirtolar kullanılıyor. Tek bir tanesi ile tamamı yenileniyor. The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU] 

  • yaratıc1KLAVYE kullanıcısına yanıt

    Bu haritayı hazırlayan arkadaş birkaç bölgeyi unutmuş onları da ben ekledim hocam The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU] 


    Siyah nokta ile işaretlediğim yerlerde gizlenmiş para ve sandıklar bulunuyor. Tabii işaretlediğim birkaç nokta harita dışı olduğu için Mod gerekiyor o sandıkları toplamak için.


    The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU]

    Eklemeyi unuttuğum bir yer daha vardı onu ekledim hocam The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU] Bu durumda Ak Bostanda toplanacak tüm ganimetleri halletmiş olduk. Yeni başlayanlar için çok yardımcı olabilir bu harita.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E7A484DC9 -- 18 Mart 2023; 17:6:4 >




  • yaratıc1KLAVYE kullanıcısına yanıt

    Sana bunlardan lazım çokça hocam.


    The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU]
    The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU]

    Bunlardan bol bol bulundur yanında yağları ve bombaları en yüksek kalite yapman için lazım olacak buradaki malzemeler.


    Bitkileri unutma ama hocam onlardan da bol bol topla.





  • Bilgiler için teşekkür ederim arkadaşlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Başlangıç için bu ballar çok iş görüyor hocam. Şöyle düşün bu ballar + topladığın tüm ganimet sana neredeyse 2 3K para kazandıracak.


    Sen bu paranın yarısıyla şunları çekersin ve ekstra cebinde para kalır kafan rahat ilerlersin oyunda.


    The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU]

    Velene ilk vardığınız da asılmış adam ağacının etrafında canavarlar oluyor o kısımlarda da gizlenmiş paralar ve bir tane sandık bulunuyor.


    Bir de şöyle bir detay daha ekleyeyim eğer ilk Gwent oynadığınız da Zoltan kartını alamazsanız o kartı Asılmış adam ağacının altında bir kitapla birlikte bulabilirsiniz. Adama ne olduğunu zaten hepimiz biliyoruz zaten. Geralt ona boşuna kitaplarına geri dön demedi The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU] 





  • 
Sayfa: önceki 12581259126012611262
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.