Şimdi Ara

The Punisher (2017) | Netflix | 2. Sezon Yayımlandı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
674
Cevap
29
Favori
24.977
Tıklama
Tüm Forumlar >> Sinema - Dizi - Televizyon - Müzik - Kitap >> Diziler >> Yabancı Diziler >> The Punisher (2017) | Netflix | 2. Sezon Yayımlandı
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    4431 Mesaj
    ne ara bitirdiniz yav ilk bölümü izledim baya sağlam duruyor
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1366 Mesaj
    diziyi bitirdim en iyi süper kahraman dizisi olmuş öncelikle hatta çoğu süper kahraman filmlerini bile sollayabilir saçma sapan coluk cocuk süper kahraman filmlerinden sonra cok iyi geldi gerçekten de daredevil den daha çok beğendim
    puanım 8.3



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Teddy Death 1 -- 20 Kasım 2017; 2:27:40 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    723 Mesaj
    Ek bir bilgi ekleyeyim.


    Marvel-Netflix ortaklığı son buluyor arkadaşlar.Belkide bu ve sonrasında ki Daredevil 3.sezonu Netflix'te göreceğimiz son Marvel işi olabilir.Dizilerinin tamamını kendi açacağı platforma taşımak isteyen Warner Bros bakalım olumlu geri dönüşlerden sonra ne yapacak.

    edit:Yazım yanlışı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murathan34 -- 20 Kasım 2017; 6:43:17 >
    _____________________________
    Wesley Sneijder
  • Binbaşı
    1321 Mesaj

    Ekşi de eleştirilmeyen bişey var mı acaba ?
    |
    |
    unpop kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Yaşama hakkın mücadele gücün kadardır...
  • Yarbay
    3061 Mesaj

    Kaynak var mı üstad Umarım bırakmazlar yahu, iyi alıştık valla.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    murathan34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    12548 Mesaj

    Diziyi bitiren arkadaşlara birkaç sorum olacak. Dizide çıplaklık ve cinsellik var mı? Varsa tek izleyeceğim yoksa aileyle birlikte izleyeceğim. Çok fazla küfür var mı? Varsa altyazılı, yoksa -aile ile birlikte izlemeye karar verirsem tabi- Türkçe dublaj izleyeceğim.

    Edit: @MessiTugi Hacı sen bitirmişsin galiba. Forumda epey aktifsin diye sana da bildirim yolladım. Bu 2 sorum için ne diyorsun?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartal Göz -- 20 Kasım 2017; 13:8:15 >
    |
    |
    Bahsedilenler: MessiTugi
    _____________________________
  • Bölüm Yetkilisi
    8097 Mesaj

    Çok daha iyi olurdu
    şimdi Frank Castle hâlâ suçlu bu adam Pete olarak hayatına zor devam eder sonuçta yüzü hep haberlerdeydi insanlar tanıyordur bence. Öyle bir son yerine mahkeme olabilirdi hem de Matt savunsa mükemmel son olurdu



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    MessiTugi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    I'm Commander Shepard and this is my favorite Steam account on the Citadel
    Origin: TheHumanSpectre UPlay: TheHumanSpectre Epic: TheHumanSpectre
    İzlediğim diziler için TV Time profilim
  • Yarbay
    12548 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MessiTugi

    Çıplaklık 1, cinsellik ise bu bahsettiğim çıplaklığın olduğu sahneyle beraber sadece 2 sahnede var. O çıplaklıkta da mahrem sahneler gözükmüyor zaten.

    Küfüre değinmeyi unutmuşum. Şimdi sorunca aklıma pek küfür edilen sahne gelmedi. Shit falan var o sayılır mı

    Bir de, Frank bilirsin anlamına gelen "you know" kelimesini çok sık kullanıyor

    İyiymiş. O zaman muhtemelen çıplaklık sahnelerini zınk diye sokmuyorlardır da? Sahne birden girmiyor değil mi yavaşça geliyor ve geldiğini anlıyoruz mu acaba? O na göre ilerletirim ben. Peki küfür var mı, varsa da yoğun mu? Ve diyaloglar genelde hızlı ve uzun mu yoksa okunabilecek ağırlıkta mı? Mesela TWD dizisinde diyalog sayısı çok az, kurulan cümleler genellikle kısa ve karakterler de oldukça yavaş konuşuyor ama mesela Prison Break dizisinde karakterler hızlı konuşup uzun uzun cümleler kuruyorlar. Şimdi böyle bir şey varsa bizimkilere dublaj izleteyim diyorum ama diyaloglar yavaşsa altyazılı izlesinler. Netflix'in dublajlarında küfürleri bizim kültürümüze göre de yerelleştirip gram sansür uygulamıyorlar ve yapım çok küfürlüyse dublaj aşırı derecede rahatsız etmeye başlıyor. Tek izlesem hiç sorun değil ama aile ile izleyince olmuyor. Küfür ve diyalog hız/yoğunluklarına da değinirsem müteşekkir kalırım.

    Edit: ben mesajı yazarken mesajını düzenlemişsin. Demek ki dublaj izleyeceğiz. Teşekkürler. Dizi hakkında yorumun nedir? Kaliteli duruyor. The Punisher (2004), Punisher: War Zone (2008) filmleriyle kıyaslarsak -tabi bunlar film ama bu dizinin de film kalitesinde olacağına dair içimde bir his var- sence nasıldı? Çok sürükleyici mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartal Göz -- 20 Kasım 2017; 13:48:30 >
    _____________________________




  • Yarbay
    3061 Mesaj

    Ben baya beğendim. 24-25 saatte bitti zaten, sürükleyiciliğini sen anla



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Kartal Göz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    12548 Mesaj

    Shit'ten bir şey olmaz ya. Biz Netflix yapımı olan Castlevania yapımını ve Death Note çöpünü Türkçe dublaj izlemiştik -ki Castlevania'yı ben dublaj öncesinde altyazılı da izlemiştiştim- yapımlarda o kadar çok küfür vardı ki bir de dublajda hiç erinmeden küfürü de çevirmişler, kız kardeşimle vs izlerken çok rahatsız oldum bir daha küfürlü Netflix yapımlarını Türkçe dublaj izlememeye yemin ettim. O yüzden sordum yoksa küfürü vs önemsemem.

    Aile derken işte -telefona dalmaz da izlerse- kız kardeşim, yaşlanmış annem ve üvey papa. Altyazılı izlesek diyaloglara yetişemeyecekler sonra dizinin kalitesini anlayamayacaklar filan yani bir taraftan da onun derdindeyim. Güzel yapımları aileyle birlikte izlemenin tadı bir başka oluyor. Keşke her yapımı çekinmeden erinmeden aile ile izleyebilsek.

    @MessiTugi @mAtes52 Teşekkür ediyorum yorumlarınız için. İyi seyirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartal Göz -- 20 Kasım 2017; 14:3:1 >
    |
    |
    Bahsedilenler: MessiTugi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör mAtes52
    _____________________________




  • Yarbay
    2665 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kartal Göz

    Diziyi bitiren arkadaşlara birkaç sorum olacak. Dizide çıplaklık ve cinsellik var mı? Varsa tek izleyeceğim yoksa aileyle birlikte izleyeceğim. Çok fazla küfür var mı? Varsa altyazılı, yoksa -aile ile birlikte izlemeye karar verirsem tabi- Türkçe dublaj izleyeceğim.

    Edit: @MessiTugi Hacı sen bitirmişsin galiba. Forumda epey aktifsin diye sana da bildirim yolladım. Bu 2 sorum için ne diyorsun?

    Var ama ilk bölümlerde yok.
    |
    |
    _____________________________
    Tüm Oyunlarıma Ulaşmak İçin: https://zkgames.site/
  • Binbaşı
    1366 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kartal Göz

    Diziyi bitiren arkadaşlara birkaç sorum olacak. Dizide çıplaklık ve cinsellik var mı? Varsa tek izleyeceğim yoksa aileyle birlikte izleyeceğim. Çok fazla küfür var mı? Varsa altyazılı, yoksa -aile ile birlikte izlemeye karar verirsem tabi- Türkçe dublaj izleyeceğim.

    Edit: @MessiTugi Hacı sen bitirmişsin galiba. Forumda epey aktifsin diye sana da bildirim yolladım. Bu 2 sorum için ne diyorsun?

    sevişme sahneleri var gözükmese bile baya belli ediyor bence aileyle izlemeyin tabi ama yinede siz bilirsiniz
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    723 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mAtes52

    Kaynak var mı üstad Umarım bırakmazlar yahu, iyi alıştık valla.

    Buyrun hocam, Disney Streaming Service başlıklı IGN haberi.

    http://www.ign.com/articles/2017/11/10/disney-streaming-service-may-signal-end-of-marvel-netflix-shows


    Bunun gibi bir çok site var ilk aklıma gelen burası oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murathan34 -- 20 Kasım 2017; 15:6:5 >
    |
    |
    _____________________________
    Wesley Sneijder




  • Yarbay
    3203 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MessiTugi


    Ben teslim olduğunda mahkemeye çıkar ve yine Matt savunur diye düşünmüştüm


    Radyo programında Trish'i aradım ben de. Karen'la tanışmışlığı da var zaten çok manidar olurdu. Haneye eksi not olarak düştüm resmen.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2241 Mesaj
    +
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    869 Mesaj
    12. bölüm Netfix&Marvel süper kahraman dizi bölümleri arasından en iyisi olabilir
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3761 Mesaj
    Bitirdim diziyi gerçekten mükemmel olmuş netflix sonunda daredevil kalitesinde bir dizi yapmayı başarmış helal olsun.




    Billy Russo dönecek zaten aksini düşünen olduğunu sanmıyorum. Çizgi romanlarda Jigsaw diye bir karaktermiş zaten jigsaw olarak görürüz 2. sezonda.

    Tabi 2. sezon ne zaman gelir kim bilir. Çünkü diğer marvel dizilerinin de yeni sezonları onaylandı ve onlar muhtemelen bundan önce gelecektir.

    Umarım 2019a yetişir yeni sezonu. Çok beklemek istemiyorum çünkü.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    PSN ID = kdrcnrbyrm
  • Yüzbaşı
    591 Mesaj
    3.bölümü bitirdim şimdi. Dizi muthiş beyler kesin izleyin.
    Üniversite zamanlarımda olduğu gibi elime latteyi alıp saatlerce izlemek varda işte artık iş güç sahibi olduk.
    |
    |
    _____________________________

    PSN : ozdenizali
    God Of War 4 - The Last Of Us - Uncharted -Call Of Duty WW2 - Fifa 18 - Red Dead Redemption 2 - Horizon Zero Dawn - Days Gone - Steep
  • Binbaşı
    1183 Mesaj
    Yahu netflix ile devam etsin ne gerek var bu kadar paragoz olmaya. Herkes kendi platformunu aciyor, iyice corbaya dondu is.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3963 Mesaj
    bölümler yayınlanır yayınlanmaz 2 günde bitirdik diziyi ne diziydi be arkadaş keşke bu kadar hızlı ilerlemeseydim
    |
    |
    _____________________________
    Asus Z170 Pro Gaming | ASUS ROG Strix GeForce GTX 1080 Ti 11GB | Intel Core i7 6700K 4.0 Ghz | Corsair Hydro Series H100i v2 240 mm | 2x Noctua NF-F12PWM | 2x Corsair ML140 Pro Rot LED | Hyperx Savage 16 GB 2800Mhz DDR4 CL14 | Corsair 400C Mid-Tower Case
    Evga 650GQ Gold 80+ PSU
    | Samsung 850 Evo 250GB SSD
    Acer Predator XB271HU 1440p IPS G-Sync 165Hz Gaming Monitor
    | WD 1TB
    Corsair K70 LUX RGB | DXRacer Sentinel Gaming Chair | - Logitech G900 Chaos Spectrum | HyperX Cloud II Gaming Headset Red | Razer Firefly Chroma Cloth Mouse Pad | Samsung UE-55MU9000
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
haberler
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,422
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.