Şimdi Ara

TFT-LCD monitör kullananlar ve alacak olanlar.Aradığınız Her Şey Burda Sizin için

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
2.354
Cevap
2
Favori
338.663
Tıklama
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Harici Bileşenler >> Monitör >> TFT-LCD monitör kullananlar ve alacak olanlar.Aradığınız Her Şey Burda Sizin için
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2084 Mesaj
    Teşekkürler arkadaşlar
    |
    |
    _____________________________
    Sahici bir sarsıntı , sahte bir dengeden iyidir .
  • Çavuş
    99 Mesaj
    Beyaz LCD monitör arıyorum, elinde bulnanlar pm atabilir
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    75 Mesaj
    Merhaba şu anda IBM E74 kullanıyorum. Sistemi şubat ayı gibi yeniledim. Şöyle bir şey:

    AMD Phenom II X6 1100T
    8GB Ram
    AMD Radeon 6850

    Yalnız monitörü yenileyememiştim. Bugün Battlefield 3 satın aldım ve buna uygun bir monitöre ihtiyacım var. Tercihim Samsung ancak dvi lı modelleri pahalı sanırım. İstediğim özellikler

    Full HD
    Led
    5 MS (2 MS ile farkını pek anlayamam herhalde)
    DVI-HDMI çıkışları (VGA kullanmak istemiyorum)
    En az 20 inç

    Sorularım şöyle:

    - CRT den bu monitöre geçince çözünürlüğü otomatik olarak arttırmam gerekeceği için, bu sisteme uygun en ideal büyüklük kaç inç olmalı ? Çözünürlüğü kaça ayarlamam gerekir ?
    - DVI çıkışı görüntüde ne kadar etkili, HDMI ın tek artısı ses ekstra ses çıkışı olması mı?
    - Full HD çözünürlük 20-21.5-22 ve 23 inç ekran boyutundaki monitörlerde aynı görüntüyü mü veriyor ? Yoksa monitör büyüklüğü arttıkça görüntü bozuluyor mu ?
    |
    |




  • Er
    6 Mesaj
    HKC 9809A MONİTÖRÜM BİLGİSAYAR KAPANDIĞINDA KAPANMAYIP MAVİ YEŞİL BEYAZ RENKLERİ GÖSTERİYOR SÜREKLİ. TÜM EKRAN Bİ YEŞİL Bİ MAVİ Bİ KIRMIZI Bİ BEYAZ OLUP KAPANMIYOR İLLE GİDİP ALTTAKİ DÜĞMEDEN KAPATACAN İLK LADIĞIM GÜNDEN BERİ BÖYLE ARTIK RAHATSIZ OLMAYA BAŞLADIM BU SORUNU NASIL GİDERECEĞİME DAİR Bİ ÖNERİSİ OLAN VARMI LÜTFENN YARDIIIMM...
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    49 Mesaj
    arkadaşlar vatan da %25 indirim varken bir monitör almak istiyorum 400 tl ye kadar bütçem var önerilerinizi bekliyorum.

    anakart :http://www.vatanbilgisayar.com/gigabyte-ga-780t-d3l-ga-780t-d3l-amd-760g-+-sb710-soket-am3+-1666mhz(oc)-sata-20-usb-20-anakart/productdetails.aspx?I_ID=59468
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2459 Mesaj
    HP 2311gt 3D 23" LED Backlit Monitor almayı düşünüyorum ne dersiniz lütfen önerilerinizi ve görüşlerinizi bekliyorum...
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    226 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: R@J@

    The Web vermiş olduğun bilgiler çok iyi geldi çünkü bende 1 hafata sonraa lcd alacaktım hyundai, sony ve philips arasında gidip geliyodum ama senin yazını okununca bi de genel olarak philips 19" alıcam .

    Peki bu monitoru nerden en uygun fiyata alabilirim..

    bu hafta sonuna kadar bu lcd monitör işini bitirmeyi düşünüyorum oyunlarda sorunsuz çalışması benim için yeterli sanırım phılıps de karar kılıcam iyi fiyat avantajları var yalnız bazı arkadaşlar çözünürlüğü iyi değil diyor ekran çok parlakmış yani benim anlamadığım bu ekran parlaklık olayını bizim elimizde olan bir şey değilmi vaya çözünürlük biz istemiş olduğumuz çözünürleğe getiremezmiyiz.böyle mesajları okuyunca acaba sonymi alalım bir deneyelim diyorum fakat sony bir phılıps kadar satmıy orki eleştiri kitlesi oluşsun.bana oyunlar için kullalnabileceğim monitör tavsiyesi olan arkdaşlar varmı ?
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1258 Mesaj
    Genelde oyun ve film için başka şeyler yaparken de sırıtmayacak max.400 tl min 23" led monitör önerebilir misiniz ?
    |
    |
    _____________________________
    Here i am, on the road again.

  • Teğmen
    142 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yusufziya

    PHILIPS 170P6ES 17' 8ms LCD MONİTÖR GÜMÜŞ 529,00 YTL + KDV
    PHILIPS 170P6EG 17' 8ms LCD MONİTÖR BEYAZ 529,00 YTL + KDV
    PHILIPS 170B6CG 17' 8ms LCD MONİTÖR BEYAZ 485,00 YTL + KDV
    PHILIPS 170X6FB 17" 8ms LCD MONİTÖR GÜMÜŞ-SİYAH 485,00 YTL + KDV ****


    selam arkadaşlar .. tam philips 170X6FB 17" de karar kılmıştım ki yeni 3 monitör çıkarmış .. fiyat olarak fazla fark yok ..

    yenileri ve benim seçtiğim (donanimhaber arkadaşların tavsiyeleri üzerine) linkleri aşağıda..



    http://www.hepsiburada.com/productDetails.aspx?CategoryId=1355&productId=bd46312

    http://www.hepsiburada.com/productDetails.aspx?CategoryId=1355&productId=bd46313

    http://www.hepsiburada.com/productDetails.aspx?CategoryId=1355&productId=bd46311

    http://www.hepsiburada.com/productDetails.aspx?CategoryId=1355&productId=bd46299

    aradaki fiyat önemli değil .. ne nersiniz.. yeni ürünler de 8 ms tepki süreli ..










    bu linklerin hepsi hepsiburada
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    4677 Mesaj
    Yazın yazlıkta rahat rahat Ps3 bağlamak için bir monitör almak istiyorum. Evdeki koca koca tvleri götüremeyeceğimden oraya 21 inç civarlarında bir monitör alayım diyorum. Benim için önemli olan hdmi bağlantısı olup ses ve görüntü aktramını hdmi ile aktarabilmek. Bunun için 400-450 civarı bir bütçem var. Bir tavsiyede bulunur musunuz?
    |
    |
    _____________________________
    iPhone XR-Haswell 15" Retina Macbook Pro(ME294 Late13)-iPad Air 3-Airpods-Beats Studio 3-Asus Rog Crosshair VI Hero-AMD Ryzen 1700 3.7 OC-MSI Gaming+ GTX 1060 6 GB-Adata XPG D80 3200 8GB*2-Corsair MP510 480GB-Sandisk 240GB-Gigabyte 480GB Seagate Baracuda 4TB/2TB-Gamepower Iceberg 240-Evga GQ650-Phanteks P400S TG-Logitech Z533-Logitech G933-Logitech G930-Logitech G410-Logitech G502-TTesports Posedion Z RGB-Samson Meteor-Samsung C24FG73-Asus VN247H-AOC24 G2460PF-AOC G2260VWQ6-Apple TV 3.Nesil-LG 42LM760S-PS4 2TB
  • Onbaşı
    20 Mesaj
    19" led monitörler arasında kesinlikle alınmaması gerken monitörler hangileridir ? Kimler ne kullanıyor ? Yansımasız bi monitöre ihtiyacım var ::::
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    338 Mesaj
    bilgi için teşekkürler
    |
    |
  • Onbaşı
    20 Mesaj
    Çok fazla fps kasan oyun oynayan birisi değilim. Pc yi genelde internete girmek ve film izlemek için kullanırım. 17" lik bir lcd mi almalıyım yoksa 18,5"lik bir led mi ?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2809 Mesaj
    Merhaba,
    1920x1080 vga girişli bir monitörle,1920x1080 dvi girişi bir monitör arasında kayda değer çok fark varmıdır? Oyun oynamak,film izlemek için.
    |
    |
    _____________________________
    "İnsanlara dinin ne, namazın var mı, oruç tutuyor musun gibi Allah'ın soracağı sorular sormayacaksınız!
    İnsanlara aç mısın, ne ihtiyacın var, bir sorunun var mı gibi kulun kula soracağı sorular soracaksınız!"

    Fatih Sultan Mehmet Han
  • Binbaşı
    1086 Mesaj
    bana araç monitörü, ya da tv lazım. ayna kısmına monte edebileceğim birşey lazım. usb den film seyredebilme imkanıda olsa iyi olur.

    tavsiyeniz?
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    57 Mesaj
    Mesajım bulunsun
    |
    |
    _____________________________
    Recep Salman ııI[ K A N G A L ]Iıı
  • Binbaşı
    1871 Mesaj
    Teşekkürler.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    18131 Mesaj

    Bu konunun güncellenmesi veya üst konuluktan çıkartılması gerekiyor. 7 yıldır güncellenmemiş çünkü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bocekgrafik -- 12 Temmuz 2013; 10:56:20 >
    |
    |
    Bahsedilenler: engin_er_26 , dusty
    _____________________________
    Büyük beyinler fikirleri, orta beyinler olayları, küçük beyinler ise kişileri konuşur. Hyman G. Rickover

    Ben gerçeğin peşindeyim, kimin söylediği önemli değil. Ben adaletin peşindeyim, kim için veya kime karşı olduğu önemli değil.
    Eğer dikkatli değilseniz, gazeteler sizin zulüm gören insanlardan nefret etmenizi ve zulmü uygulayan insanları sevmenizi sağlar. Malcolm-X

    Her zaman kazanan, bir defa kaybettiğinde tam kaybeder. Adâlet geciktikçe cezası büyür. Adâlet geldiğinde iflat etmez. Hak sillesinin sadâsı yoktur! Bir vurdu mu, devâsı yoktur. Mustafa Özcan
  • Binbaşı
    1078 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    Bu konunun güncellenmesi veya üst konuluktan çıkartılması gerekiyor. 7 yıldır güncellenmemiş çünkü.

    katılıyorum
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    6 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
192.168.1.1
SEO
Media Sözlük
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
1,191
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.