TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (2619. sayfa)






-
-
En az 8000 satar diyordum bu ay Tesla, açıklanan rakamlar şaşırttı. Ötv artışından iptaller çok mu oldu son hafta acaba?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AKA_33 -- 4 Ağustos 2025; 13:58:50 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
İki kişi ortaklaşa kullanacağız 11+11kW olarak, o yüzden kapasite en az 22kW olsun dedik. Aynı anda taktığımız zaman sorun çıkmasın diye. Altyapı maliyeti sıknıtı değil 5x6mm kablo 4-5k₺ sonuçta. Ama proje işin içine girdi mi ... maliyet aşırı derecede fırlayacaktır gibime geliyor +30-40k lar... Başka bir yolu da yok galiba. Mevcuttaki kurulu gücün tamamını talep etsek sonra da tesisatı çektirsek daha iyi olur galiba.
-
22kw şarj imkanım var. Akşam işten geliyorum. 3.5kw, sabaha kadar doluyor. O kadar yatırıma hiç gerek yok. Boşuna 20k para harcadım. Normal km.ler yapıyor iseniz, aynı anda şarj etme falan çok denk gelmez. Zaten en iyi ihtimal hafta da bir şarj edeceksiniz.
Bence o kadar yatırıma hiç gerek yok. Ama işte heyecanla insan yapıyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Adresinize göre bakabilirsiniz Proje ile yapılması yasal ve teknik olarak sizi güvenceye alır.
Bunlar proje ve montaj dahil hepsini hallediyor
https://www.ayedas.com.tr/yetkili-elektrikci
-
Merhaba.
Öncelikle şehir dışı yolculuklarım arttı son zamanlarda.
Ve performansa alışınca gerçekten esneklik sağlıyor LR; mesele 0-100 değil.
SR'da 4 kişi ve bagaj yüklü iken, performans farkı iyice açılıyor LR lehine.
Ek olarak ortalama 90-110 km. arası ekstra menzil hayati oluyor şehir dışı yolculuklarında.
Bazı durumlarda şarj etmeden direk hedefe ulaşmamı sağlıyor; SR ile ekstra durmam gerekecek.
Bir diğer rahatsız olduğum kısım, ses sistemi. Bass seven biriyim ve bass seviyesini arttırdığım zaman boğuk bir bass oldu ve başımı ağrıttı uğultu.
LR'de çok net ve temiz özellikle bass kısmı.
LR'nin 2.elinin zayıf oluşu ve gireceğim maddi/manevi efora değmeyeceğini düşünüyorum kısacası.
-
Sipariş iptali için mail atın diye belirtilmiş web sitesinde. İşleme alınmayınca bugün telefonla aradım. 50 dk.da bağlandım. Uygulamadan mesaj atmam gerektiği belirtildi bu kez.
Hayırlısı bakalım.
-
Haziran 2025
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mastor1 -- 4 Ağustos 2025; 16:2:47 > -
Bu ay yarı yarıya düşer bu rakamlar. Birkaç ay sonra zam yapmazlarsa enflasyon farkı, faiz düşüşü derken tekrar cazip olur.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Katiliyorum. 200 km yakin My Sr Juniper kullandim.
+ Dort ceker
+ Ilave guc
+ Ilave menzil
+ Ses sistemi
+ Yaz/Kis yuksek DC hizi
LR/P’den Juniper SR’ye gecerken bunlardan vazgecmek girilen zahmete degmiyor.
Ayrica tek motor Model Y yuksek hizlarda (130+) cift motor kadar stabil degil ve hatta bir miktar guvensiz bir his yaratti bende.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok mutlu oldum
Tesla Shop Siparişiniz Gönderildi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yüksek hızda azalan stabiliteyi benim araç 20’’ olduğu için acaba jant ve lastik farkından mıdır dediğimden yazmadım; muhtemelen süspansiyonda yapılan konfor iyileştirmesi buna etki etti.quote:
Orijinalden alıntı: redbeeKatiliyorum. 200 km yakin My Sr Juniper kullandim.
+ Dort ceker
+ Ilave guc
+ Ilave menzil
+ Ses sistemi
+ Yaz/Kis yuksek DC hizi
LR/P’den Juniper SR’ye gecerken bunlardan vazgecmek girilen zahmete degmiyor.
Ayrica tek motor Model Y yuksek hizlarda (130+) cift motor kadar stabil degil ve hatta bir miktar guvensiz bir his yaratti bende.
Zaten geyik testlerinde bir tık iyi çıkıyor sonuçlar Legacy’de.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bende 4k ya 16 amper mobil şarj cihazı, birde 3*4 lük uzatma kablosu aldım, 3kw ile geceden sabaha rahat bir şekilde şarj ediyorum. Bu şekilde şebekeye de yük binmemiş oluyor. Her gün 100 ve üzeri km yapmıyorsanız 7 ya da 11 kw lık sistemlere ihtiyacınız yok arkadaşlar.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Benim de bugün mobil connector geldi. Mavi adaptörle birlikte sipariş etmiştim, o da bir iki güne gelir.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ev tipi şarj aldım hocam ben
bana o lazım sadece
evden şarj etmek için
acelem olmadığı için, hızlı olanı almadım.
1 saatte 3 kW güç alıyorum 10 saat kalsa 30 kW bana fazlası ile yeter
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 4 Ağustos 2025; 17:18:3 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
10 bin araba getirmemişler demek ki.. 20 gün satış yaptılar 200 arabaya denk gelir ortalama.. neden envanter günleri çabuk bittiği anlaşılıyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
1-) Edirne üzerinden gitmenizin özel bir sebebi yoksa İpsala'dan gitmek daha kısa mesafe. İpsala gümrük kapısında zes 400kw hızlı şarjlar var. fulleyebilirsiniz.
2-) recharge Yunanistan şarj haritası en doğru ve güncel uygulama ama biraz yavaş çalışıyor. bizdeki şarj@tr uygulaması gibi. bu uygulama üzerinden planlama yapabilirsiniz.
Ayrıca türkiye de de sıcak havalarda çalışmayan şarjlar sorun olabiliyor.
3-) %40 şarj feribot kısıtlaması doğrudur, kontrole denk gelebilirsiniz.
yukarıda arkadaşın yazdığı 3 uygulama en yaygın olanlar (ppc, incharge, electrip) bu uygulamaları indirin ama üye olamıyorsunuz yunanistan numaranız yoksa. e-mail, tel ve kart bilgileri girerek üye olmadan şarj işlemi başlatabilirsiniz.
-
Yunanistan’da yunan plakalı elektrikli araç görmedim. Tek tük gördüm onlar da alman plakalıydı. Hiç dc şarj da görmedim ac şarjlar vardı market kenarlarında. İlla ki bulunuyodur yerlerini bilince ama elektrikli araç ve altyapı konusunda bizden çok geriler.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X