< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F6694287A -- 23 Haziran 2024; 16:58:1 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (1525. sayfa)




-
-
SC’nin size aktardigi guc bir kayip ile araciniza geliyor.
Aradaki kaybi Tesla fatura ediyor.
Fatura edilen kw’den araca aktarilan muhtemelen 70 kw’dir.
Aracin %100 saglikli net kapasitesi 78.5
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O videoyu izledim ve söylediklerinizde haklı olabilirsiniz. Ancak ekstra koltuk ihtiyacı ekstra koltuk olmadan giderilecek bir şey değil. Aracı 7 kişilik veya 5 kişilik almak teknik olarak mümkün. 7 kişilik alan bu söylediklerinizden feragat etmeyi tercih edebilir ve böyle bir durumda neyse ki 5 kişilik alanları etkileyen bir durum yok. Güvensiz bir şekilde kucakta yolcu taşımak yerine oto koltuğunda biraz dar hâle gelse bile 6-7 kişiliği tercih ederim. Umarım en kısa zamanda 7 kişilik seçenek de mevcut Ötv planında kalacak şekilde versiyonlara eklenir.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Nedenini size soyleyelim.
Elon’in Neurolink deneyi icin beynine cip yerlestirdikleri maymunu isin basina gecirmislerdir. Bu yuzden.
Sen bir gece ansizin beyaz performansi 2.400 e verirsen, ertesi gun 3.300 yazarsan ve bundan bir ay once de 2800’e binlerce insana satarsan musteri fiyatlamaya dair guvenini kaybeder.
ikinci el cakilir.
ikinci eli cakilan bir aracin sifirini da kimse almaz. anahtari cevirince kimse 1 milyon cebindekini yakmaz.
neyse. LR ve P dibi gordu ve kesinlikle daha da inmeyecek. Ilandaki arac sayisi da her gecen gun azaliyor. 5-6 aya oturur. Juniper de ancak 2025 haziranda TR ye giris yapar.
Aracinizin keyfini cikarin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İhtiyaca göre değişir haklısınız ABDde çok çocuklu ailelerin tercihi 7 koltuk
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
O zaman 67.5 kwh sarj alıp 75 kwh ödedim. 7.10 kuruş yerine 7.90 kuruş/kwh diyebiliriz sanirim , eğer bu kayıp hep aynı ise.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
İyi akşamlar
Okuduğum kadarı ile bittiği söyleniyor
Sizin için Tokat’taki istasyonların listesini yaptım
1) ZES-Dedeman Tokat otel
2) EŞARJ- Medikalpark Tokat
3) BEEFULL- Gündüz otogaz
4) TRUGO- Çavuşoğlu Tower
5- WATT -Opet Yüzbaşıoğlu - Novada AVM
Bu firmaların uygulamalarını indirip üye olursanız kolayca aracınızı şarj edebilirsiniz
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
ABRP, Lixhium, PlugShare gibi uygulamalardan şarj istasyon lokasyonlarını bulabilirsiniz en doğru bilgileri firmaların kendi uygulamaları verir
Lixhium Tokatta 19 AC&DC istasyon olduğunu gösteriyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F6694287A -- 23 Haziran 2024; 18:14:33 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aracin icinde miydiniz?
Ayni konuya donmek olacak, sayilari derleyip bir yanit yazamadim ancak klima 22 C altinda guzel tuketiyor.
Ayni durum degil ancak, ben dün Voltrun'da (oturdugum sitede, AC 4.95tl/kWh) sarj ettim.
Tesla 62 aldim dedi, Voltrun 69 verdim dedi.
Yazdim whatsapp'tan "kalibrasyon sorunu olabilir" diye.
inceleyeceklermiş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracın içindeydim ancak 1 saatin 15 dakikası falan klima açıktı oda 22.5 dereceye ayarlı zaten soğutulmuş bir kabindi.
-
Teşekkürler değerli yardımlarınız için.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bir sorum daha olacak ac şarj istasyonları fiyat aynımı.Mesela ben avm de 3 saat kalacağım yada otopark ac şarj işime gelir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dc’de yüzde 5-10, Ac’de yüzde 15-20 civarı kayıp yaşanıyor. Burada hava sıcaklığı, aktarım kablosunun ve bataryanın ısınması, bataryanın iklimlendirmesini gibi etkenler enerji tüketiyor. Ayrıca AC sarjda daha fazla güç kaybının sebebi gücü DC'ye dönüştürmek. Dönüşüm ısı üretiyor, bu nedenle güç elektronikleri soğutma için daha fazla enerji harcıyor. . Bununla ilgili ADAC, şarj kaybını keşfetmek için aynı 22 kW duvar kutusunu (AC) ve aynı ortam koşullarını (23°C) kullanarak bir ekotest gerçekleştirmiş. Çalışma şarj kayıplarının önemli olduğu örneğin BMW iX'in 105 kWh bataryasını doldurmak için 125,2 kWh'nin şarj edilmesi gerektiğini göstermiş.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sadece Fremont fabrikasında üretiliyor 7 koltuklu model. Türkiye’ye gelen araçlar Berlin fabrikasından.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Peki ilerde gelme ihtimali var mı acaba?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam zaten 7 koltuk kapasite kaybettirmiyor. Aksine, arka üçlü koltuk 7 koltuklu modelde kaydırılabiliyor. Dolayısıyla em arka iki koltuğu yatırıp ikinci sıra üçlü koltuğu öne kaydırdığınızda ciddi kapasite kazanıyorsunuz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sanmıyorum hocam, Amerika’da da sadece tek bir modelde var. Avrupa’da tercih edilmez diye hiç getirmiyorlar galiba. Belli olmaz tabii.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bagaj altındaki boşluk 7 kişilikte azalıyor sanırım ama koltukların kayması ve ekstra klima havalandırması avantaj. En azından makyajlı versiyonda gelirse çok sevineceğim alabilirsem.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Evet hocam 3. sıra 2 koltuğun olduğu yerde kapak altı bölmeyi kaybediyorsunuz bir tek. Ancak, bence kesinlikle değiyor. Hem ihtiyaç duyulduğunda 7 kişiye kadar taşıyabiliyorsunuz, hem de kayarlı ikinci sıra geliyor. Biz 5 kişilik yolculuklarda bile ikinci sırada orta koltuğa yolcu oturtmak yerine en arka 3. sıraya aramızdaki en kısa yolcuyu gönderiyoruz genelde :) bir seferinde de havaalanından bir akrabamızı alırken valizleri sığdıramıyordum. Kayarlı ikinci sırayı birsz öne alınca valizleri ittirip bagaj kapağını çok rahat kapatmıştım. İşe yarıyor yani, gelirse güzel olur, janta ya da renk farkına para ödemektense 7 koltuğa para ödemeyi tercih ettim ben
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Max_Kolesne -- 23 Haziran 2024; 19:29:23 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X