Bir süredir çocuk kilidini de iptal ettim her iki aracımda da. Çocuğu tembihliyorum devamlı sakın kapıyı açma diye. Kemeri çözdüğüne dair ses filan gelirse de uyarıyorum hemen. Ne olur ne olmaz. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.L.Crassus -- 7 Mayıs 2024; 20:30:26 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (1360. sayfa)



-
-
Bursa ve İzmir'i görünce sevindim. Anlaşılan noktalar arttıkça ön yargı da kırılacak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tabii ki kirilir. Ancak sunu unutmayalim. Tesla’daki parca sayisi ve sorunlari diger markalara gore cok daha basit. Bunlarin onarimi da bir o kadar kolay cozumlerle yapiliyor. Kronik sikintilari dahil servisler bu isleri hizli cozuyor. Yani benim herhangi bir konuda cekincem yok. Olmadida. İlerleyen zamanda ozellikle gezer servis isi yayginlasirsa asil o is kurtaracak. Eve servis cagirip sorunu halletmeleri vs gercekten inanilmaz rahatlik. Amerika’da bu is cidden top noktada. Lastigin degisimi direksiyon kalibrasyonu dahil eve gelip yapiyorlar. Haziran - Temmuz - Agustos hatta umarim sene sonuna kadar %10 dilimden arac vermeye devam ederler. Ne kadar cok arac o kadar yatirim demek.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bugün maalesef bende dalgınlıkla kapalı otoparkta geri geri giderken fark etmediğim bir kolona çarptım, hem tampon hem kaporta hasar aldı. Fazla uzak olmadığım için direk Otomol Teslaya uğradım nasıl bir yol izleriz diye fakat hasar onarımını Otomol ekibi yapıyor ve sene sonuna kadar sıra olduğunu iletti. Onlardan aldığım bilgi ile Tuzla Musluoğlu nu aradım onlar daha müsait bekleme sırası belirtmedi ama onlarında sigorta şirketimle henüz anlaşması yokmuş. Diğer firmalar ufak hasarları yapıyor ama bir görüşün dediler müsait olunca RS yada Autoking ile de görüşeceğim. Durum halen diğer firmalara göre biraz daha zahmetli, herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum.
-
Gecmis olsun. Hasar konusu biraz problemli. O konuda haklisiniz. Ben de cevremden duyuyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Öncelikle belirteyim EV karşıtı falan değilim. Herkesin aklı var, kimseye akıl verme niyetim de yok. LFP bataryalı ve uzun menzilli bir araç içime sinerse ileride EV'ye geçiş bile yapabilirim.
Ancak burada kendi aranızda yaptığınız yorumlar beni biraz düşündürdü ve fikrimi paylaşmak istetim. Burası resmen psikolojik destek grubuna dönmüş, neden eleştiriye bu kadar kapalısınız da sadece kendi yankı odanızı dinliyorsunuz? Ayrıca eleştiri yapanlara direk trol yavtası yapıştırmak nasıl bir dünya bakışıdır?
Tesla'nın ve EV'lerin bir dünya sorunu/külfeti var ama hala yok canım o kadar olur modundasınız. Araçlar çatır çatır yanıyor yok canım fosilcilerin araçları da yanıyor, 20 yıllık şahin yanar tabi! Kaçtane 1-2 yaşında araç yanmış mesela (oran)?
Arkadaşın biri çocuk kilidini kaldırdığını söylemiş, yahu sırf EV kullanacağım diye bu risk alınır mı? Geçen biri yağmurda kaza yapıyor, suçlu sürücü! Tesla asla kusurulu olamaz! Yahu aç interneti oku, yağışlı havalarda rejeneretif fren yüzünden kaza yapan bir dünya insan var bu ilk değil ki!
Neyse araçlarınızla keyifli ve güvenli sürüşler dilerim. Ben NMC bataryalı bir aracın yanına park dahi etmem.
-
Tesla bu ay 27adet satmış
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bence sorun üslup. Herkes kendi doğruları yönünde bir karar alıyor ve bunu uyguluyor. Burada da özgürce fikirlerimizi paylaşıyoruz. Elektrikli araç teknolojisi, içten yanma motor teknolojisine göre çok yeni. Şahsım adıma risklerini ve artılarını bilerek sipariş verdim. Bu deneyimi yaşamak istedim. Bu işin sonunda maddi olarak zarar etme ihtimalim çok yüksek. Bizden sonraki elektrikli otomobil kullanıcıları için birer test pilotu olduğumuzun farkındayız. Bu riski göze alıyorum. Hakkımızda hayırlısı diyelim. Şunu anladım ki bu dünyada imkanlarımız doğrultusunda bizi ne mutlu ediyorsa onu yapmalıyız. Bu bakış açısıyla hayatıma devam ediyorum. Herkese keyifli ve güvenli sürüşler dilerim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Bu yanan araba 1990 model Şahin değil mi hocam? Ben mi yanlış görüyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Görüşleriniz için teşekkür ederiz hocam. NMC bataryalı arabaların yanına değil de LPG’li araçların yanına park etmeye özen gösterin derim bundan sonra. Onlar daha güvenli.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Doğru kablo kesiti kullanırsanız 32A alabilirsiniz.
Ben 32A alıyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Herkesin görüşlerine saygı duymak lazım ama tesla şu ana kadar yaklaşık 6 milyon otomobil satmış. Yılda yanan araç sayısı 15.88 (ki hepsi otomobil hatası kaynaklı değildir).
EV otomobil yangını olunca haber oluyor hemen, içten yanmalı olmuyor dikkat çekmediği için. Tamamen algı operasyonu. Yine de siz bilirsiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
🤔😀😀
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Araç kaportadan hasar aldı.İzmir hariç Ege ve Akdeniz'de bir yer yok.Diğer bölgeleri zaten hiç söylemiyorum.Bu iş mobil servisle filan olacak şey değil.En azından belli başlı bölgelerdeki servislerle anlaşmalılar.
Antalya ya da Muğla'daki biri örneğin tampon değişimini nasıl yapacak? Var mı daha önce benzer bir deneyim yaşayan?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba , kabloda ve adaptörde belirgin bir ısınma olmadı. 30 metre için 3x6 evet zaruriyet değildi ancak gergin site yönetimi de daha az huzursuz olsun diye bu şekilde yaptım.
Bu arada 5.5-6 kw neden , eğer altyapıda bir sorun yoksa 7kW alabilirsiniz. Ben haftasonu akşam 7-8 civarı yani en yoğun elektrik kullanımının olduğu saatlerde bile stabil 7kW alabiliyorum.
-
Kimse kusura bakmasın şuan 200-300kw ile araçlar şarj edilecek diye haddinden fazla pile yüklenme var. Düşünün teller bile hızlı şarjda pişiyor, baya sıcak oluyor. Haliyle bu pillerin soğutulmasında aksaklık olduğunda arabalar böyle yanıyor. Ha keza yokuş yukarı çıkarken ve yüksek hızlardada depolanan enerji aktarımındada ısınma hat safhada. Fosil yakıtda ise depolanan enerjinin kullanımı değil o an üretilen enerjinin kullanımı sözkonusu. Burda elektrikli araç kullanıyorum doğaya zarar vermiyorum diyenlere bakmayın, şarj istasyonundan alınan elektrik nükleer santrallerden termik santrallerden ve doğayı bozan suyun akışını keserek hayvanların yaşam alanını yok eden heslerden elde ediliyor. Elektriğe olan talebin artmasıyla elektrik elde edilmesi için doğa dahada mahvediliyor. Pil üretiminin ve atıklarının doğaya zararı malum zaten. Daha yüksek kapasite pil kullanımı ve yüksek şarj hızları daha fazla sorunlara neden olacaktır. Bu yüzden ilerde 1500 km menzil olsun elektrikliye geçeyim düşünceside cürüyor. Farkettiyseniz şarj hızları arttıkça telefonların pil sağlığıda daha hızlı düşüyor.Gelecek azot ve hidrojende
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Ben de prizden 3.5 kw ile sarj ederim diyordum sabaha kadar.Lfp de olsa rahat uyutmaz en mantıklısı wallbox kurup 5-6 saate bitirmek sanırım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x15 -- 7 Mayıs 2024; 23:6:43 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de yeni tesla siparişi verdim ve bekleyenlerdenim. Yangın konusu açılınca kısa bir araştırma yaptım ve aşağıdaki verileri buldum. Diğer araçlara göre oldukça güvenilir duruyor.
Kaynak:
carjunkya
How Many Electric Cars Catch Fire Every Year [ 2023 Updated ]https://www.carjunkya.com/electric-car-fire-statistics/
-
Yeni bir forum *ÖZ TESLA KULLANICILARI“ olsa bu kadar yorulmayız
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F6694287A -- 7 Mayıs 2024; 23:14:6 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X