Şimdi Ara

TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (2605. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
9 Misafir (3 Mobil) - 6 Masaüstü3 Mobil
5 sn
52.804
Cevap
1.387
Favori
3.508.329
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
103 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
3. Sırada  bugün en iyi #1
Sayfa: önceki 26032604260526062607
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Pis@gor kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun sağ salim teslim almanız dileğiyle.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarpuli kullanıcısına yanıt

    Ötv ve fiyat artışına rağmen hala mı araç alınamıyor?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AKA_33 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • muratesk73 kullanıcısına yanıt
    Ben bunu kullanıyorum.

    amazon
    Logitech G F710 Kablosuz Gamepad, 2.4 GHz Kablosuz Bağlantı Özelliği, Çift Titreşimli Bildirim Motoru, 4 Tuşlu Hassas D-Pad, XID Modu, Gri
    https://www.amazon.com.tr/dp/B00CJAEX5M?ref=cm_sw_r_cso_cp_apan_dp_8EEYW13TE50MR7BRJA89&ref_=cm_sw_r_cso_cp_apan_dp_8EEYW13TE50MR7BRJA89&social_share=cm_sw_r_cso_cp_apan_dp_8EEYW13TE50MR7BRJA89

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • kubica007 K kullanıcısına yanıt

    Neyi bekliyorsunuz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarpuli

    Alan eden varmı ? 21.30 da da her renk düştü ama alamadık yine?
    18:34 de QuickSilver alabildim. 25 nisandan beri uğraşıyorum bugüne nasip oldu. Darısı almak isteyipte alamayan arkadaşlara olsun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AADUUKET kullanıcısına yanıt

    Benim araç Contimental lastiklerle geldi.Hankook kötü diyorlar diye sevinmiştim ancak malesef bu lastiklerden de hiç memnun değilim.Yağışlı havada yokuşta gaz verince sabun gibi kayıp gidiyor.Viraja girmeye korkuyorum.Yağış olmadığında da yine yola tutunamıyor.

    Bundan önce ford Focus vardı çok başarılı idi,onunla aynı yolları tesla ile giderken malesef sürekli kaza atlatıyorum.ESP felanda devreye girmiyor ve bıraksam yoldan çıkıp gidecek resmen kayıp gidiyor.


    Kırmızı ışıkta bile yağışlı havada biraz ivmeli kalktığımda yine olduğu yerde kaymaya başlıyor.

    Çok düşündüm bence menzil kaybı olmasın diye ev araçların lastiklerini dandik şekilde yapıyorlar.Normal araçların lastikleri böyle değil.Araç bariz yola tutunamıyor.

  • Liveboy34 kullanıcısına yanıt
    Ford focus düşük beygirli, önden çekişli bir araç. Tesla yüksek beygirli arkadan çekişli bir araç. Sürüş dinamikleri farklı. Alışırsınız bir süre sonra lastiklerle ilgisi yok. Aracın yol tutuşunda problem yok genel olarak arkadan çekişli araç deneyimi sorunu yaşıyorsunuz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Liveboy34 kullanıcısına yanıt

    Bundan önceki aracım Golf 7 18" DCC ve Spor yay vardı ve Michelin Pilot Sport 4 lerden hiç memnun değildim. Tesla Hankook ile geldi. Kesinlikle daha iyi sonuçlar veriyor kuru havada. Islağını henüz test edemedim. Islak zeminden kaçıyorum şimdilik :) (Maksat araç kirlenmesin :) )

  • pendik05 kullanıcısına yanıt

    Tüm herkes fiyatları arttırdığı için aslında fiyat skalası değişmedi diyebiliriz. Vergi dilimi değişikliği beklentisi üzerine almak isteyenlerin sayıları azalacaktır. Bu sefer de dolar kuru artışı olur diye alırlar :)

    Batarya değişimi konusuna gelirse, nmc bataryada yapılacak olan minnak değişiklikten anladığımız kadarıyla tesla batarya kapasitesini düşük tutmakta kararlı. 5kw batarya yükselecek diye juniper i satmam ben. Menzil değerleri , fiyatına göre iyi. Ama genel anlamda menzil değeri düşük. Çünkü aşağıda verdiğim değerlerde, Ön iklimlendirme, Kokpit aşırı ısınma koruması, Nöbetçi modu.. hiçbiri aktif değil.


    - Juniper SR, Şehirler arası tek sürüşte 450km , şehir içi 10+10km lik mesafelerde süreç 1-2 haftaya yayılırsa 300km menzil veriyor.

    (Muğla - izmir - Muğla , Tek Kişi, Bagaj Yok, Fırsatını buldukça 110km/h hızda gitme çalıştım. Otoban 110km/h otopilot, klima 23 , koltuk soğutma hep açık. İzmire %48 şarj harcadım. Muğlaya dönüşte akşamüstü izmir trafiğine yakalandım %60 harcadım.)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi major24 -- 30 Temmuz 2025; 8:51:54 >




  • major24 M kullanıcısına yanıt

    Araç sürüş dışındaki harcamaları (ön iklimlendirme, uzaktan bağlantı vs.) genel tüketimde hesaba katmıyor. Ayrı bir sekmede belirtiyor. Fark bundan oluşuyor olabilir. Hayırlı olsun.

  • dün kartın limitini kapatarak bir deneme yaptım ve 2. kırmızıda aracı alabiliyordum. demek ki ortam sakinlemiş. tesla araç getirmeye devam ederse kahve içerken alınabilir. ama talep azaldıkça sayıyı da azaltırsa bilemicem. aracımı satarak alacağım için 1 hafta teslim süreleri beni zorlar muhtemelen. dolayısıyla hazırda araç varken satıp almak daha kolay olacak.


    ana ekranında koruyucu kullanmak gerekli mi? dokunma hassasiyeti vs etkiliyor mu?

  • major24 M kullanıcısına yanıt
    Ben de golf 7den geçtiğim için eksilerinizi çok net anlayabiliyorum. Ama zamanla alışacaksınız.

    -Golfteki frenlerin dozlaması çok başarılıydı. Burada regen + brake by wire fren olduğu için daha garip geliyor. Ama alıştıkça bu taraf daha hoşuma gitmeye başladı çünkü fren yerine regen sizin ana yavaşlama yönteminiz oluyor. Golfte jantlar sürekli balata tozundan simsiyah oluyordu. Şimdi jantlar tertemiz, ne kadar sarf malzeme tüketiyormuşuz.
    -Golf gibi teslada da yol ve konfor verileri ayrı ayrı gösteriliyor. Tabi golfte konforda sadece klima, rezistans vs oluyordu. Onlar da kuş kadar tükettiği için genel tüketimi çok etkilemiyordu.Şimdi aracın bataryasını etkileyen onlarca etmen var. Enerji menüsünden parkı seçip son şarjdan beri derseniz bataryayı neler yemiş görebilirsiniz.
    -geri görüş teslada felaket. Camlara film yaptırdıktan sonra daha da kötü oluyor. Ben yan ayna karartmalarını kapattım yoksa hiçbir şey görünmüyor.
    -Golf düşük hızlarda viraj tarafına doğru sis lambasını yakıyordu. Özellikle sokaklar arası dönüşte çok işe yarıyordu. Yine de ben halojen fardan geçtiğim için nesil atladım gibi oldu.
    -Golfün yan aynalarının dış kısmı bükey olduğu çok fazla alan gösteriyordu. Teslada o kısım yok. Teslada ayna+kamera kullanımına alışırsanız çok daha fazla alan görebilirsiniz.
    -Camlar için tek kullanımlık temizlik ıslak bezlerini öneririm. Hafif sirkeli oldukları için camı çok güzel temizliyorlar.

    Benim golften geçip en çok özlediğim özellik ise saklama gözleri oldu. Golfte çok organize idi. Büyük torpido gözü, gözlük saklama yeri, far kumandası altı göz ve koltuk altı çekmeceleri vardı. Teslanın alanı daha büyük ama aksesuarlarla bölmezseniz hiç kullanışlı olmuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi williamwallace88 -- 30 Temmuz 2025; 10:5:37 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • carman kullanıcısına yanıt
    İki veya üç gün önce belli oluyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • major24 M kullanıcısına yanıt
    Urfa'da arkadaşım var. 2km mesafede 1.2kw enerji harcadığını söylüyor aracın. 180kw şarj cihazında 20kw hızla araç şarj ediyorum diyor. O bölgelerde sanırım elektrikli araç mantıklı değil. NMC olsa bir miktar daha iyi olurdu muhtemelen. Herkes kendi şartlarına göre değerlendirme yapmalı. Yoksa genel bir elektrikli araç övgüsü yada yergisi mantıklı değil.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • vs-fb kullanıcısına yanıt

    Tam tersine orada mantıklı aslında, ôn soğutma hayat kurtarır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 30 Temmuz 2025; 12:2:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Liveboy34 kullanıcısına yanıt

    Dandik değil de düşük sürtünmeli yapıyorlar, bu şekilde de pazarlıyorlar. Ama fizik kuralları değişken değil, düşük sürtünme demek düşük tutuş demek; o yüzden sıkıntı yaratıyor ama Hankook dışında Continental ve Goodyear EV lastikleri de kullandım, hiç biri Hankook kadar kötü değildi.


    Otomotiv sektöründe çalışan bir tanıdığım, "araç üzerinde gelen lastikler, piyasada satılanlara göre daha düşük kaliteli olur" demişti. Bir arkadaş da Continental'den memnun kalmamış, bununla alakalı olabilir çünkü ben dışarıdan aldığım Continental'den hem konfor hem de yol tutuş açısından çok memnun kaldım.


    Yine sorunun bizde olduğunu söyleyenler olmuş ama sorun bende değil, 25 yıllık aktif sürücüyüm, pek çok farklı araç kullandım, çok güçlü ve arkadan itişli araçlar da kullandım. Hankook lastiklerde yaşadığım sorunun aracın gücü ya da arkadan çekişli olması ile ilgisi yok, zaten yaşadığım ani frende aracın uzun süre kızaklayarak gitmesi ve duramaması durumu bunlarla alakalı olamaz, bariz bir lastik sorunu göstergesidir. Genelde sert ve eski lastiklerde çok yaşanır ama Hankook yeniyken de yaşanıyor. (Viraj alırken ani gaza yüklenme sonucunda aracın arkasının kopması bir arkadan çekişli araç problemidir, alışkanlık gerektirir.)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bobby Hatfield -- 30 Temmuz 2025; 11:58:3 >




  • vs-fb kullanıcısına yanıt

    O tarafta yaz kış az tüketim olur aslında ama elektrikli kısa mesafede çok tüketir. Ev-iş 15km benim. O mesafede 1,2 kw tüketiyorum mesela.


    İstasyondan kaçak elektrik çekiliyor olabilir:) Başka türlü 20kw mümkün değil çünkü.

  • tEmh@ kullanıcısına yanıt
    50 dereceler olunca maalesef, dediğim şeyler yaşanıyor. Gölge alanlarda yok. Tüm araç parkları, şahsi alanlar olabilir tabi, açık alan. Araç içinin 70 dereceleri geçtiğini söylüyor arkadaş.
    Kaçak elektrik alma olayı olmaz zaten. Dediğim yer AVM otoparkı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Hocam 1 depo 200km. Bana mantıklı gelmiyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 26032604260526062607
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.