Şimdi Ara

TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (1009. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: erceylan , HaybridX
2 Kayıtlı Üye ve 51 Misafir (7 Mobil) - 46 Masaüstü7 Mobil
5 sn
52.067
Cevap
1.378
Favori
3.459.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
103 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
14. Sırada  bugün en iyi #2
Sayfa: önceki 10071008100910101011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt

    Merhaba, nihayet Perşembe gecesi saat 11.00 gibi camıniz geldi diye mesaj ile ulaştı hasar danışmanım. Bu sefer de ben gitmeyeceğim, alıştım böyle gezmeye 3 aydır;))


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir türlü çözemediğim bir şarj sorunu var.

    sanayide şarj ediyorum. Ama istediğim enerjiyi alamıyorum

    Aniden kesiliyor güç, neden olabilir ?

    tesla şarj cihazı varken de böyleydi. Vestel aldım yine böyle.

    Elektirikçi geldi ölçtü, güç tam diyor, ama olmuyor

    TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025


    TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025


    TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-F6694287A

    Kolaylarına geliyordur servis ve lastikçilerin siz yinede aracın altını kontrol edin derim
    Aynen; kitapçıkta bahsediyor ve yeri mevcut sonuçta…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • vires kullanıcısına yanıt
    Geçen gün küçükyalı sahilden bostancıya giderken bilen bilir bostancı meydanındaki yüzyıldır devam eden metro çalışmasından dolayı yol birden yaklaşık 70 derece sola kıvrılır. Orada en sol şeritte autopilotla seyrederken sağımdaki araçları önüme kırıyormuş gibi düşündü ve şerit ortalamayı bırakıp aniden sola daha fazla kırdı ve soldaki turuncu plastik sopalara sürttü. Allahtan orası direkt beton refüj değildi. Ön çamurluktan arka çamurluğa kadar sürtme izleri mevcuttu. Kaporta yada boyada hasar yok Allahtan. Sadece kaportanın tümsekli kısımlarına yapışmış turuncu boyaları sildim. O günden beri sadece otoban, e5, düz caddelerde(yalnız dur kalk trafikte) autopilot açıyorum. Bir kaç kez de dur kalk trafikte bir sebep yokken şeridin içinde hafif sağ-sol gezindi. Uzun lafın kısası autopilota çok güvenmeyin derim.
    Not: direksiyonda ağırlık kullanıyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • KF5008 K kullanıcısına yanıt

    2 litre olunca, vergili fiyat vergisiz fiyatın tam 3 katı oluyor. Yani aslında firma bu aracı 1 milyona satıyor. 1.5 milyon ötv ve 500bin kdv ekleniyor.


    Toyota özelinde bir ÖTV kıyağı var Corolla ve Rav4 için, onlar düşük hacim olarak sayılıyor. Honda'da böyle bir durum olmamış.

  • cihanair kullanıcısına yanıt

    Şebekede dalgalanma sezinliyor ve şarjı kesiyor. Kullanım kılavuzunda da yazıyor. Sanayide şarj ediyorum demişsiniz. Şebekeye bağlı, kaynak makinesi, büyük motor, kompresör vs çalışmaya başladığında bu tür şeyler olabilir.


    Ayrıca %70 den sonra şarj oldukça yavaşlar, akım özellikle düşer, bu soralarda şebekedeki dalglanmadan daha fazla etkileniyor da olabilir.

    Bu arada hep mi 100% kadar şarj ediyorsunuz? Yoksa bu seferlik mi?

  • cihanair kullanıcısına yanıt
    Size tahsis edilen trafonuz var mıydı ? Ben trafoya kadar kablo kapasitesini arttırdım halen makinalar yoğun çalışırken sorun oluyor. Önce 10 kw saat ile başlıyor şarj yavaş yavaş düşüyor 1.5 saat sonra durdu diye uyarı geliyor. Tekrar çıkarıp takmam gerekiyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • vires kullanıcısına yanıt

    Hocam panodan alıyorum ceyranı ben


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tanriseven T kullanıcısına yanıt
    Demek ki kuyuya taş atan biz değiliz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • orchidem O kullanıcısına yanıt
    benim de arabanın kornası kısılıyor ancak uğraşamıcam izmire servis grldiğinde götürücem artık

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • yavuzg Y kullanıcısına yanıt

    Ben sürekli %100 dolum yapıyorum

    Kompresör yok burada


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yavuzg Y kullanıcısına yanıt

    Hocam AC şarjda %99 gelene kadar 10kW hızı düşürmeden doldurmaya devam ediyor. Ben de AC şarja takacağım zaman sınır ayarını %100'de tutup %80 - %85 dolaylarında şarjı kesiyorum. Burada amacım AC buldukça aracı DC'ye mahkum edecek kadar şarjı indirmeden devam edebilmek. Genel olarak hatalı birşey mi yapıyorum?


    TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025


    TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metintintin

    Skoda karoq vardi bende, ondan daha mi genis?

    Tesla Model Y daha geniş; üstelik şaft tüneli vb. olmaması sayesinde çok daha rahat/geniş kullanım alanı sunuyor.



    TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025

    TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • tanriseven T kullanıcısına yanıt

    Anabritanica ansiklopedi gibi adamsınız hocam 😊👍

    Cevap net ve eksiksiz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NCM bataryayı AC veya DC ne olursa olsun %80'in üzerinde şarj etmemeniz gerekiyor. Bu tür bataryalar (LFP türü dışında) %100 doldurulduğunda katodunda kristalleşmeler oluşur. Ömrünü azaltırsınız. LFP bataryalarda ise %100 şarj etmenizde sorun yok ama onların da ayrı problemleri var burada girsek sabaha kadar yazışırız :)


    Bataryanın %60-70 den sonra yavaş şarj etmesi AC veya DC olmasına bakmaksızın hep aynı. Batarya kimyası ile alakalı. Sizin AC de %100'e kadar şarj ederken hız düşmüyor diye gözlemlediğiniz zaten AC 11Kw güçte bataryaya verilen akımın (voltaj değil akım) zaten düşük olması. DC de ise %60-70 doluluğu geçince akım dramatik bir şekilde düştüğünden bunu şarjı başlattığınız zamanki hıza kıyasla bariz fark ediyor olmanız...


    Kısaca, %100 sadece uzun yola çıkarken (ve hemen harcamaya başlamanız lazım). %60-80 günlük kullanım...


    Sizin yaşadığınız soruna gelirsek malesef sanayideki şebeke elektriğinizin (sizin bizzat kendi şebekeniz bile olmayabilir sorun) "parazitli" olmasından olabilir. Tesla BMS (Batarya yönetim sistemi) dalgalanamalara kıllanıp şarjı kesiyor muhtemel.


    Ne yapılabilir derseniz, sanırım pek bir şey yapılmaz. Sanayilerde reaktif güç hep sorun zaten. Dağıtım şirketleri de bunu sevmez hatta belli bir seviyenin üzerindeyse cezası bile var ama kim takar...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yavuzg -- 16 Aralık 2023; 22:21:58 >




  • Baylar %100 şarj olayı nedir yani tüm tavsiyeler %80 iken.
    Şehir içi hiç ihtiyaç duymuyorum hatta uzun yola çıkmadan sadece belki %100 yapıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tanriseven T kullanıcısına yanıt

    Ben de aynı şeyi düşünmüştüm ama iç mekan verilerine bakarsanız ilginç bir durum ortaya çıkacak. Özellikle iç yükseklik ve genişlik olarak.

  • KUTTA44 kullanıcısına yanıt
    Dolu tutmak gerekebiliyor ani bir iş çıkıyor zaten 8 sene 192 bin km garantisi var. Çok dikkat etmiyorum yüzde 80 tavsiyesine. Aracı ilk aldığımızda yüzde 90’dı tavsiye sonra 80’e çektiler. Ben 90-95 devam ediyorum. %100 rejeneretive sarjı kapatıyor onun için menzile negatif yönü var bir kere yaptım baktım çok hızlı düşüyor sarj bir daha yapmadım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • oaston kullanıcısına yanıt
    Direksiyonda ağırlık ne demek hocam?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • muratbeyaz_1 M kullanıcısına yanıt
    Bende volvo xc90 vardı model y’nin tek eksiği bagaj yüksekliğiydi. İç hacim, bagaj genişliği, vs aynıydı. Kodiaq hiç binmedim ancak şu verilere bakınca kıyas olmaz gibi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 10071008100910101011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.