Dil ayarlari nerde ? |
TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (1011. sayfa)




-
-
Uefanın çekilişi ay sonunda olucak ona başvursaydınız keşke euro2016 da çekilişten çıkmıştı bana bakalım bundan çıkacak mı. Aslında değişik bi challange olabilir şöyle italya üzerinden isviçre fln
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Nasıl bi rota çizdiniz acaba. Ablamlar gelirken bulgaristan hırvatistan slovenya avusturya üzerinde geliyorlardı
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
Proje, pano, 38m kablo, işçilik vs 25 lira, wall connector 21 lira toplam 46’yı buldu hocam.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Basvurdum, hem yarifinale hem finale. Ilk cekiliste cikmadi, ikincisine de katildim bakalim:
-
-
Ben de çok beğendim ama çin ek vergileri nedeniyle sıkıntılı. Bu araç tipi böyleyken güçsüz alınmaz, alt versiyonları alınca 378 Kw lık LR'in rakibi olamaz. Üst versiyon 4x4 Excellence, 87 kWh batarya, 602 km menzil, 380 kW güç görünüyor. Bunun da fiyatı Çin'de $35k olarak açıklanmış. Bizde vergilerle 3 mio TL sınırına varır sanki. Bugünün alım gücüyle de 3 mio TL BYD'ye kaç kişi verir bilemiyorum. Sanki Kia EV6 gibi olur akıbeti.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Taklitler, asılları yaşatır
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Aynen batarya kapasitesinin %70 altına düşerse değiştiriyorlar. İlk kullanıcıları pek görmez zaten 8 sene garanti sonunu o zamana çoğu kişi yeniler aracını.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Navigasyona, yol calismalari, radar vs .. ozellikleri de geliyor sanirim:
-
-
Çoğu kullanıcı da %90 pil kapasitesi altını görmez zaten. Araç çok hızlı bir şekilde %5 kadar pil kapasitesini ilk sene kaybediyor. Ancak, sonraki 10 senede toplam kayıp %5 ile %10 arasında değişiyor. Dolayısıyla, büyük çoğunluk 10 sene kullanırsa %85 ile %90 arası bir pil kapasitesiyle araçlarını kullanmaya devam eder.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bazen aracı kullanırken sizde de sol direk kamerası devre dışı gibi uyarı geldiği oluyor mu ?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hiç olmadı şu ana kadar.quote:
Orijinalden alıntı: tunatek
bazen aracı kullanırken sizde de sol direk kamerası devre dışı gibi uyarı geldiği oluyor mu ?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Benimde bu yaz çocuklarla MY ile Yunanistan üzerinden gemi ile italya. Uzunca bir italya turu sonrası geze geze yukarı Norveç’e kadar gidip geri dönme planım var.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
voltaj düşünce daha fazla akım çekilir kablo ısınır... ama tesla bunu anlayıp çekeceği akımı otomatik düşürdüğünden bir sorun olmaz.
kablonun ucunda akıllı bir cihaz olduğunda durum böyle ama mesela o kablonun ucunda basit bir resistanslı ısıtıcı soba olsaydı elektrik kablosu aşırı ısınırdı. evlerde yangınlar böyle çıkıyor maalesef.
sayaçtaki voltajınız çok düşük. dağıtım şirketine çağrı açın baksınlar bence. normalde 230-235V görmeniz lazım sayaçta.
-
Çok karanlık yollarda birkaç kez başıma geldi
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bilgim olduğu kadar ben de 220 230 arası görürüm diye düşünüyordum . Ama böyle görünce şaşırdım . Yaklaşık 6 senedir bir problem yaşamadık aslında elektrik ile ilgili. Yüksek akımlı cihazlar kullandık zaman zaman . Bir kaç gün deneyeceğim . Eğer böyle devam ederse uedaş ile iletişime geçerim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Gölge düştüğünde veya kirli olduğunda uyarı veriyor ama çalışmaya devam ediyor. Aracın konumu değişince normale dönüyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X