Şimdi Ara

Teşekkürler TURKNET (İnsan çıldırtma seansları için)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.119
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Netten araştırarak TURKNETE abone oldum. Ortalama 3-4 ay kullandım. Daha sonra işim gereği taşınmam gerekti.

    Bu işlemler arasında hiç kullanmadığım internet için aylık 79TL ödedim. Ortalama 1,5 ay. Neyse bu benim sorunumdu problem yapmadım.

    Daha sonra taşındıktan sonra bir baktım TURKNET sitesinde nakil için 60TL istiyor. Bir de altyapı problemim var yeni taşındığım yerde.

    Baktım Turk.net ile sağlıklı iletişim zor en iyisi bunu kapatayım başka firmadan alırım dedim.

    Neyse dilekçemi gönderdim. Aradan 1 hafta geçti tarafıma dönen eden yok.

    Online işlemler işkencesine girerek durumu izah ettim.

    Aldığım cevapta ne!

    Kendilere dilekçe ulaşmamış tekrar kayıt açıp göndermem gerekiyormuş. İşin komik tarafı benim elimde faks çıktısı var ve taraflarına ulaşmış belgeler.

    Tekrar durumu izah ettim bu sefer dilekçeniz var ama tekrar gönderin. Usanmadan tekrar izah ettim sonunda tarafınız aranacaktır dendi.

    Neyse bir kaç gün sonra biri aradı iptal işlemi için sebebini sordu "taşındım ve başka firma ile anlaştım dedim. ardından otomatik ödememinde iptalini istedim ve hepsinin gerçekleşeceğini onayladı."

    kapatmadan önce telefonunuza bir mesaj gelecek dikkate almayın formalite gereği ama aboneliğiniz iptal edilecek denildi.

    Gelen mesaj iptal talebinizi sonlandırdığınız için teşekkür ederiz şeklinde. O ara zaten bi uyandım kesin bir iş var diye ama geri iletişime geçemiyorsunuz.

    Aradan bir kaç gün sonra bir baktım hesabımdan aylık internet faturası geçilmiş. Bu arada ben kriz yaşıyorum, ya ben sana otomatik ödememi iptal et demişim sen nasıl para çekersin benim hesabımdan. Sonra online işlemlere yazdım ve aldığım cevapta ne!

    yerleşim yeri belgesi ile beraber tekrar dilekçe ve kimlik fotokopisi göndermem gerekiyormuş. Artık çatladım. Uzun bir aradan sonra sinirden baş ağrısı çekerek uyudum sayelerinde.

    Tekrar durumu izah ettim ve online işlemler tekrar dilekçe istiyor. Sonunda buradaki TURKNET desteğe yazdım.

    Bu arada ben 05/07 tarihinde dilekçe gönderdim ve 12/07 tarihinde arandım. Sitelerinde dilekçe gönderdikten sonra 1 gün içerisinde fatura durduruluyor yazıyor. Ancak benim tarafıma iade edilen miktarı sağolsunlar 12/05 tarihinden sonra gerçekleştirmişler. Tekrar yazdım ve bakalım sonuç ne olacak.

    Ama cidden hayatımda bir SONY firması bir de bu firma beni çığrımdan çıkardı.







  • bende yeni abone olacaktım siz gibi çok magdur görüyorum .10tl fazla verip tuksata devam edeyim en azından 24mb üyeliğim var daha 23 mb olmadı
  • musteri hizmetleri de yok. En buyuk sıkıntı firmayla hicbir sekilde gorusemıyorsun ve boyle kopukluklar oluyor. Btk uzerınden sıakyet olusdurmanızı öneririm.
  • mustafa1403 kullanıcısına yanıt
    turksat cok pahalı degil bence fiyatları iyi kalın derim en azından musterı hizmetleri teknip ekibi vs var.
  • Sonuç olumsuz adamlar hala aynı mesajı atıyor valla çattık bunlar nasıl firma

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sevgili arkadaşlar Turknet'e başvurdum tam 23 gündür evime İnternet bağlamadılar. 30 Temmuz'da "48 saat içinde açılacak" dediler hiçbir şey yok. Pişkin ve rezil firma. Tüm konuşanlar ss ile elimde

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bizde iş yerinde 4 senelik turknet aboneliğini 2 hafta önce kapattık son zamanlar 1 mbit hızında internet ve bize sorulmadan 15 senedir kullandığımız sabit hattın numarasını değiştirmişler şaka gibi arayan bayan eski numaranın önemi var mı yeni numarayı kullanın demesi tam bir komedi 15 senelik esnafın hem telefon numarasını değiştir hemde çok önemli mı yeni numarayı kullanın diye akıl vermesi 😭

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forfreal

    Sonuç olumsuz adamlar hala aynı mesajı atıyor valla çattık bunlar nasıl firma
    Forumdaki arkadaş belki çözebilir.@TurkNetDestek
  • mustafa1403 kullanıcısına yanıt
    Aman hocam sakın diyim.
    Dertsiz başına dert alırsın.

    Mis gibi müşteri hizmetleri olan sizi dinleyen sorununuz çözen firmadan ayrılıp buraya bulaşmayın.

    Ben yazılanları okudum ama başıma gelmez benim kesin yazanlar haksızdır dedim.

    Bilmiyorlardır dedim.

    Geçmez olaydım.

    Of ki ne of
  • Statik ip aldım. normalde bi tuşa basıp aktif edilir.
    24 saat geçti, twitter'dan yazdım. ''3 iş günü içinde'' dedi.

    şaka bu insanlar. Bana onu yazana kadar birime iletse 2 saniyede aktif olacak.
    3 iş günü 3. duyanda fiber optik kablo çek dedik sanır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nutz

    Statik ip aldım. normalde bi tuşa basıp aktif edilir.
    24 saat geçti, twitter'dan yazdım. ''3 iş günü içinde'' dedi.

    şaka bu insanlar. Bana onu yazana kadar birime iletse 2 saniyede aktif olacak.
    3 iş günü 3. duyanda fiber optik kablo çek dedik sanır.
    Benim Türknet'e geçişim o kadar hızlı olduki sadece 2 gün sürdü bazı arkadaşların firma değişkliğinin ve bu tip sorunalarını gerçekten anlamıyorum.Gözden kaçma gibi bir şey olması mümkün değil gibi talep yoğun oto sistem ufak tefek sorunlar çıkartıyor gibi.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.