Şimdi Ara

TEŞEKKÜRLER LG TÜRKİYE (BURSA PROSIM)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
2.402
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 17
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 35 gün 16 saat 42 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Dangerousx (2 mesaj) Billy The Kid (2 mesaj) Etzel45 (2 mesaj) merilül (2 mesaj) hakangündüz (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj) Mobil (6 mesaj) Tablet (1 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> LG >> TEŞEKKÜRLER LG TÜRKİYE (BURSA PROSIM)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3027 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Öncelikle herkese merhaba,

    Genelde herkes şikayet vs... üzerine konu açıyor, bende Bursa Prosim LG Yetkili Servisi'nin bana yaptığı jestten dolayı bu konuyu açmak istedim. Kullandığım telefon LG G2 D802 16Gb Siyah. Teknosadan 1600TL ye almıştım LG Türkiye Garantili. Yazın telefonumu araç içerisinde bırakıp denize gittiğimde yoğun sıcak yüzünden ekranda sarı leke oluşmuştu. Önemsemiyor ve o şekilde kullanıyordum. Taki dokunmatik ekranımın bir kısmında arıza çıkana kadar.

    Telefonumu faturası ile Bursa Prosim LG Yetkili Servisine kargoladım. Arayıp şikayetimi bildirdim. Ekranın komple ücretsiz değişeceği söylediler. Beni telefonda karşılayan bayan arkadaşımıza, telefonu bir çok defa yere düşürdüğümü ve arka kapağının çok kötü durumda olduğunu söyledim. Derin Derin çizikler LG logosu vs... kopmuştu. Bu kapağında garantiden değişmesi mümkünmü dedim.

    İlk başta kullanıcı hatası ve yere düşürdüğünüz için ciddi derecede kapağınız yıpranmış buna garantiden işlem yapamayız dedi. Ama ben yinede durumu yetkililere bildiricem dedi. Aradan 2 buçuk hafta geçti ve telefonumu merak edip son durumu ne diye sordum. Sizi bukadar beklettiğimiz için özür dileriz dediler. Telefonu kargoya bugün vericez ekran arka kapak komple değiştirdik tüm bakımlarını yaptık, ilk günki gibi sıfır durumda yolluyoruz dediler :)

    Böyle bir jest yaptıkları için Prosim LG Yetkili Servisini tebrik ediyorum ve teşekkürlerimi sunuyorum. Tüm servislerin ve markaların bu durumu örnek almasını diliyorum, iyi forumlar...







    |
    |




  • Binbaşı
    1680 Mesaj
    Şikayetvar a yazsanız gerekli merciye gidecektir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    620 Mesaj
    hangi ilde yaşıyorsunuz ki telefonu servise kargoluyorsunuz ? LG nin neredeyse bütün illerde servisi var ( Belki güneydoğudaki illerin bazılarında yoktur) yani cihazı elden götürüp servise verme şansınızda vardır heralde ?
  • Yarbay
    6774 Mesaj
    Lg servisi iyidir en azindan ortalamanin ustund

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1112 Mesaj
    Bende G2 telefonumu lg türkiye perpadaki genel servisine 2 kez götürdüm. Hızlı ve parçaları yenileri ile sorunsuz değiştirdiler. Şimdi g3 aldım. Delta servis garantili. Bir hafta sonra farkettim ölü piksel. Değişim için gönderdim 2 haftadır telefona ellememişler bile.

    G2 aldığımda paralel ithalat ile çok fark yoktu. Fakat g3 te fark açıldı. Bu yüzden paralel aldım ve pişman ettiler. Yetkili servis garantili telefonda alındak sonrada serviste problem çok yaşamazsınız. Fakat paralel telefonda sizde para almak için bin dereden takla atarlar.

    Bu sorun delta gibi yerde olsaydı kesnlikle sana ödetirlerdi
    |
    |
  • Yarbay
    3027 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Bursa'nın Orhangazi ilçesindeyim. Bursa merkeze 50Km uzaklıktayım ufak bir yer. Oyüzden kargo ile gönderdim, zaten kargo ücretini kendileri karşılıyor.

    Bu arada sadece arka kapak değiştirmemişler komple kasa değişimi yapılmış. Telefonumun kenlarlarında çatlaklar vardı onlarda gitmiş :)
    |
    |
    Billy The Kid kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    620 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Dangerousx

    Bursa'nın Orhangazi ilçesindeyim. Bursa merkeze 50Km uzaklıktayım ufak bir yer. Oyüzden kargo ile gönderdim, zaten kargo ücretini kendileri karşılıyor.

    Bu arada sadece arka kapak değiştirmemişler komple kasa değişimi yapılmış. Telefonumun kenlarlarında çatlaklar vardı onlarda gitmiş :)

    valla o zaman allahın şanslı kullarındansın :D
    |
    |
  • Yüzbaşı
    278 Mesaj

    öncelikle hayırlı olsun kardesim bende 2 ay önce Lg g2 32 gb telefonumu dokunmatık problemi yüzünden teknosa aracılıgla antalya yerine ankara Fırat Elektronik e gönderdim 15 gün parca degisim beklediler sonra doa degisime aldılar G2 32 gb ellerinde olmadıgı icin G3 32 gb la degişim sagladılar bende cok memnun kaldım lg servisinden



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Albatross07 -- 6 Ocak 2015; 12:50:23 >
    |
    |
    Dangerousx kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    14686 Mesaj

    panel kasayla beraber zaten :) degısım on cam olarak yapılmıyor yanı. bır kasa var o kasaya parcalar aktarılıyor

    arka kapak ve on panel degıstıgınde 0 telefon oluyor makyaj olarak :)
    |
    |
    Dangerousx kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4554 Mesaj
    Şengüller servis de iyi bu konularda. Selam Şengüller

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    7032 Mesaj
    bende bursa vatana verdim garantiye.onlarda sanırım pro sime gönderirler.bakalım düzeltebilecekler mi ?
    |
    |
  • Yarbay
    3354 Mesaj
    Lg nin servisleri genelde insiyatif alarak boyle guzellikler yapiyor,gule gule kullan :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    7825 Mesaj
    Helal olsun ne diyelim life is Good:-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    228 Mesaj

    lg turkiye farkı bu . benim cihazda rootluydu tamir ettiler kırık kapağı ekranı ücretsiz değiştirdiler . şu an g4teyim 1500 e varken 2000 e aldım cihazı lg turkiye diye
    |
    |
    Dangerousx kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    7 Mesaj
    LG G4 telefonlarda kronik olan dünyaca bilinen bootlooop-LG yazısında takılma problemini ve normalde İstanbulda direk değiştirilen telefonumu 20 gün bekletip nemlenmiş gibi saçma sapan bir sözde kullanıcı hatası bahanesi ile geri gönderen, telefonla ulaşımlamayan, muhatap bulunamayan gayri ciddi bir müessese. Sırf bu yüzden LG marka herhangibir ürün almamaya karar verdim.
  • Teğmen
    154 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cromartin

    LG G4 telefonlarda kronik olan dünyaca bilinen bootlooop-LG yazısında takılma problemini ve normalde İstanbulda direk değiştirilen telefonumu 20 gün bekletip nemlenmiş gibi saçma sapan bir sözde kullanıcı hatası bahanesi ile geri gönderen, telefonla ulaşımlamayan, muhatap bulunamayan gayri ciddi bir müessese. Sırf bu yüzden LG marka herhangibir ürün almamaya karar verdim.

    Servisten servise değişirmi bilmiyorum ama İzmir odabaşı bu konuda çok çok iyi.düşme sonucu ekranı kararan g pro için ekran değişimi yapılacak dediler.Ekran geldi kargoda hasar görmüş değişim kararı aldılar önerdikleri modeli beğenmediğim için Para iadesi aldım Lg Türkiyeden. Yerine stylus aldım Şebeke problemi vardı değişim tutuldu. yine anlaşamadık verecekleri modelde yine para iadesi aldım. Stylus2 aldım şimdide ve çok memnunum. ilk para iadesinde sorun bendeydi çünkü düşürmüştüm. ikinci iadede sorun telefondaydı ama her iki durumdada LG Türkiye beni hiç üzmedi.yasal olarak beklenmesi gereken 20 gün var ancak o kadar olur her 2 iadede para iadesinin yapılması toplamda 30 günü geçmedi TEŞEKKÜRLER LG




  • Binbaşı
    1155 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: merilül


    quote:

    Orijinalden alıntı: cromartin

    LG G4 telefonlarda kronik olan dünyaca bilinen bootlooop-LG yazısında takılma problemini ve normalde İstanbulda direk değiştirilen telefonumu 20 gün bekletip nemlenmiş gibi saçma sapan bir sözde kullanıcı hatası bahanesi ile geri gönderen, telefonla ulaşımlamayan, muhatap bulunamayan gayri ciddi bir müessese. Sırf bu yüzden LG marka herhangibir ürün almamaya karar verdim.

    Servisten servise değişirmi bilmiyorum ama İzmir odabaşı bu konuda çok çok iyi.düşme sonucu ekranı kararan g pro için ekran değişimi yapılacak dediler.Ekran geldi kargoda hasar görmüş değişim kararı aldılar önerdikleri modeli beğenmediğim için Para iadesi aldım Lg Türkiyeden. Yerine stylus aldım Şebeke problemi vardı değişim tutuldu. yine anlaşamadık verecekleri modelde yine para iadesi aldım. Stylus2 aldım şimdide ve çok memnunum. ilk para iadesinde sorun bendeydi çünkü düşürmüştüm. ikinci iadede sorun telefondaydı ama her iki durumdada LG Türkiye beni hiç üzmedi.yasal olarak beklenmesi gereken 20 gün var ancak o kadar olur her 2 iadede para iadesinin yapılması toplamda 30 günü geçmedi TEŞEKKÜRLER LG

    İzmir odabaşı çok mu iyi? Ya LG fanısınız ya da çok şanslı bir insansınız! Ben size başımdan geçenleri anlatayım.

    31 ağustosta lg cihazımın önündeki ahizenin içine doğru gitmesi ve bu sebeple konuşurken karşi tarafın sesi gelmemesi yüzünden servise verdim. İlk 20 iş günü oek bir değişim olmadı sonlarına doğru yedek parça bekleniyor yazdı. Cihazim lg g2 modeli bu arada. Aradan yine 1-2 hafta geçti bu sefer doa değişim bekliyor yazdılar. Yine aradan 1 ay fakan geçti tabi bu süre zarfında hergün arayorum servisi. Bazen şarkı dinletiyorlar ulaşamıyorum. Ulaştığım zaman da kıvırıp duruyorlar. Neyse aradan 1 ay geçti bu sefer faturayı iban numarası vs. gerekli evrakları getirin para iadesi yapalım dediler gittim verdim. Yine aradan 1 ay geçti araya araya bağıra çağıra bir hal olduktan sonra bugün sonunda hesabımdan parayı çekebildim. Yani 1000 küsur tl parayı vermek bu kadar zaman (3.5 ay) sürer mi? Madem elinizde yedek parça yok sıfır g2 verin hadi diyelim o da yok bir üst modelini verin madem. Bedava üst model vermeyeceklerse de ben üstüne para vermeye hazırdım çünkü memnundum lgden. Ama bu rezalet servis yüzünden kimseye lg aldırtmıyorum ve kendim de almıyorum. Evet güzel cihazları olabilir ama bu servisinin iyi olacaği anlamına gelmez. Yaklaşık on gün önce j7(6) aldım bakalım güzel cihaza benziyor. Eski samsung ace kullanıcısıyım samsung arayüzü eski yavaşlığından ve hantallığından uzaklaşmış görünüyor. İnşallah ileride kasma donma gibi sorunlar yaşamam. Cihazın pilini 1 günde bitiremiyorum 10 saat ekran süresi alıyorum daha ne olsun. :) Eğer bu cihaz böyle güzel çalışırsa bir daha samsungdan başka cihaz alacağımı sanmıyorum gerçekten samsung eski samsung değil galiba. Ama bir daha lgnin yanından geçmeyi düşünmüyorum.

    LG PİŞMANLIKTIR!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    2205 Mesaj
    LG VİNTEK mecidiyeköy de 2 günde benim LG G5 cihazımı sıfırı ile değiştirmişti.
    |
    |
  • Teğmen
    154 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: UçanFedai


    quote:

    Orijinalden alıntı: merilül


    quote:

    Orijinalden alıntı: cromartin

    LG G4 telefonlarda kronik olan dünyaca bilinen bootlooop-LG yazısında takılma problemini ve normalde İstanbulda direk değiştirilen telefonumu 20 gün bekletip nemlenmiş gibi saçma sapan bir sözde kullanıcı hatası bahanesi ile geri gönderen, telefonla ulaşımlamayan, muhatap bulunamayan gayri ciddi bir müessese. Sırf bu yüzden LG marka herhangibir ürün almamaya karar verdim.

    Servisten servise değişirmi bilmiyorum ama İzmir odabaşı bu konuda çok çok iyi.düşme sonucu ekranı kararan g pro için ekran değişimi yapılacak dediler.Ekran geldi kargoda hasar görmüş değişim kararı aldılar önerdikleri modeli beğenmediğim için Para iadesi aldım Lg Türkiyeden. Yerine stylus aldım Şebeke problemi vardı değişim tutuldu. yine anlaşamadık verecekleri modelde yine para iadesi aldım. Stylus2 aldım şimdide ve çok memnunum. ilk para iadesinde sorun bendeydi çünkü düşürmüştüm. ikinci iadede sorun telefondaydı ama her iki durumdada LG Türkiye beni hiç üzmedi.yasal olarak beklenmesi gereken 20 gün var ancak o kadar olur her 2 iadede para iadesinin yapılması toplamda 30 günü geçmedi TEŞEKKÜRLER LG

    İzmir odabaşı çok mu iyi? Ya LG fanısınız ya da çok şanslı bir insansınız! Ben size başımdan geçenleri anlatayım.

    31 ağustosta lg cihazımın önündeki ahizenin içine doğru gitmesi ve bu sebeple konuşurken karşi tarafın sesi gelmemesi yüzünden servise verdim. İlk 20 iş günü oek bir değişim olmadı sonlarına doğru yedek parça bekleniyor yazdı. Cihazim lg g2 modeli bu arada. Aradan yine 1-2 hafta geçti bu sefer doa değişim bekliyor yazdılar. Yine aradan 1 ay fakan geçti tabi bu süre zarfında hergün arayorum servisi. Bazen şarkı dinletiyorlar ulaşamıyorum. Ulaştığım zaman da kıvırıp duruyorlar. Neyse aradan 1 ay geçti bu sefer faturayı iban numarası vs. gerekli evrakları getirin para iadesi yapalım dediler gittim verdim. Yine aradan 1 ay geçti araya araya bağıra çağıra bir hal olduktan sonra bugün sonunda hesabımdan parayı çekebildim. Yani 1000 küsur tl parayı vermek bu kadar zaman (3.5 ay) sürer mi? Madem elinizde yedek parça yok sıfır g2 verin hadi diyelim o da yok bir üst modelini verin madem. Bedava üst model vermeyeceklerse de ben üstüne para vermeye hazırdım çünkü memnundum lgden. Ama bu rezalet servis yüzünden kimseye lg aldırtmıyorum ve kendim de almıyorum. Evet güzel cihazları olabilir ama bu servisinin iyi olacaği anlamına gelmez. Yaklaşık on gün önce j7(6) aldım bakalım güzel cihaza benziyor. Eski samsung ace kullanıcısıyım samsung arayüzü eski yavaşlığından ve hantallığından uzaklaşmış görünüyor. İnşallah ileride kasma donma gibi sorunlar yaşamam. Cihazın pilini 1 günde bitiremiyorum 10 saat ekran süresi alıyorum daha ne olsun. :) Eğer bu cihaz böyle güzel çalışırsa bir daha samsungdan başka cihaz alacağımı sanmıyorum gerçekten samsung eski samsung değil galiba. Ama bir daha lgnin yanından geçmeyi düşünmüyorum.

    LG PİŞMANLIKTIR!

    Yok lg fanı falan değilim Belki sizin şanssızlığınız belki benim şansım EvetSamsungun yeni modelleri gayet iyi Ama elektronik eşya şans işi güle güle kullanın.




  • Binbaşı
    1155 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: merilül


    quote:

    Orijinalden alıntı: UçanFedai


    quote:

    Orijinalden alıntı: merilül


    quote:

    Orijinalden alıntı: cromartin

    LG G4 telefonlarda kronik olan dünyaca bilinen bootlooop-LG yazısında takılma problemini ve normalde İstanbulda direk değiştirilen telefonumu 20 gün bekletip nemlenmiş gibi saçma sapan bir sözde kullanıcı hatası bahanesi ile geri gönderen, telefonla ulaşımlamayan, muhatap bulunamayan gayri ciddi bir müessese. Sırf bu yüzden LG marka herhangibir ürün almamaya karar verdim.

    Servisten servise değişirmi bilmiyorum ama İzmir odabaşı bu konuda çok çok iyi.düşme sonucu ekranı kararan g pro için ekran değişimi yapılacak dediler.Ekran geldi kargoda hasar görmüş değişim kararı aldılar önerdikleri modeli beğenmediğim için Para iadesi aldım Lg Türkiyeden. Yerine stylus aldım Şebeke problemi vardı değişim tutuldu. yine anlaşamadık verecekleri modelde yine para iadesi aldım. Stylus2 aldım şimdide ve çok memnunum. ilk para iadesinde sorun bendeydi çünkü düşürmüştüm. ikinci iadede sorun telefondaydı ama her iki durumdada LG Türkiye beni hiç üzmedi.yasal olarak beklenmesi gereken 20 gün var ancak o kadar olur her 2 iadede para iadesinin yapılması toplamda 30 günü geçmedi TEŞEKKÜRLER LG

    İzmir odabaşı çok mu iyi? Ya LG fanısınız ya da çok şanslı bir insansınız! Ben size başımdan geçenleri anlatayım.

    31 ağustosta lg cihazımın önündeki ahizenin içine doğru gitmesi ve bu sebeple konuşurken karşi tarafın sesi gelmemesi yüzünden servise verdim. İlk 20 iş günü oek bir değişim olmadı sonlarına doğru yedek parça bekleniyor yazdı. Cihazim lg g2 modeli bu arada. Aradan yine 1-2 hafta geçti bu sefer doa değişim bekliyor yazdılar. Yine aradan 1 ay fakan geçti tabi bu süre zarfında hergün arayorum servisi. Bazen şarkı dinletiyorlar ulaşamıyorum. Ulaştığım zaman da kıvırıp duruyorlar. Neyse aradan 1 ay geçti bu sefer faturayı iban numarası vs. gerekli evrakları getirin para iadesi yapalım dediler gittim verdim. Yine aradan 1 ay geçti araya araya bağıra çağıra bir hal olduktan sonra bugün sonunda hesabımdan parayı çekebildim. Yani 1000 küsur tl parayı vermek bu kadar zaman (3.5 ay) sürer mi? Madem elinizde yedek parça yok sıfır g2 verin hadi diyelim o da yok bir üst modelini verin madem. Bedava üst model vermeyeceklerse de ben üstüne para vermeye hazırdım çünkü memnundum lgden. Ama bu rezalet servis yüzünden kimseye lg aldırtmıyorum ve kendim de almıyorum. Evet güzel cihazları olabilir ama bu servisinin iyi olacaği anlamına gelmez. Yaklaşık on gün önce j7(6) aldım bakalım güzel cihaza benziyor. Eski samsung ace kullanıcısıyım samsung arayüzü eski yavaşlığından ve hantallığından uzaklaşmış görünüyor. İnşallah ileride kasma donma gibi sorunlar yaşamam. Cihazın pilini 1 günde bitiremiyorum 10 saat ekran süresi alıyorum daha ne olsun. :) Eğer bu cihaz böyle güzel çalışırsa bir daha samsungdan başka cihaz alacağımı sanmıyorum gerçekten samsung eski samsung değil galiba. Ama bir daha lgnin yanından geçmeyi düşünmüyorum.

    LG PİŞMANLIKTIR!

    Yok lg fanı falan değilim Belki sizin şanssızlığınız belki benim şansım EvetSamsungun yeni modelleri gayet iyi Ama elektronik eşya şans işi güle güle kullanın.

    Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,609
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.