Şimdi Ara

TEMEL OLMADAN 4 AYDA KAZANABİLİRMİYİM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
21
Cevap
0
Favori
1.100
Tıklama
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> TYT/AYT Genel Sohbet >> TEMEL OLMADAN 4 AYDA KAZANABİLİRMİYİM
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    139 Mesaj
    Evet arkadaslar daha önceden temelim yok liseyi acık ogretimden bitirdim sınavada 4 ay kaldı bütün günüm boş yani günde 15 saat aralıksız ders çalısabilir soru çözebilirim sizce bu şartlarda 4 ayda iyi bi yer kazanabilirmiyim ?



    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1036 Mesaj
    Önce Dil Anlatıma bakarsın dostum.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5890 Mesaj
    Kazanmak var kazanmak var şimdi hukuk tıp mühendislik olmaz belki ama diğerler neden olmasın ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    118 Mesaj
    Nereyi kazanmak istediğine bağlı, onu da yazsaydın. Bu şekilde nasıl cevap verilebilir ki.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    732 Mesaj
    hocam bütün günün boş çalışabilirsin iyi hoşta gerçekçi olmak lazım günde 15saat çalışmak o kadar kolay birşey değil
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    935 Mesaj
    Çalişma alişkanligi olmayan birisinin bir anda günde 15 saat ile başlamasi imkansiz.





    Hedefin 20bin falansa gerçekci olalim. Temelim yok idiyorsun. Bu sene olmasi pek mümkün değil.





    100bin 150binse veya daha aşağisi ise çok çalişman lazim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    438 Mesaj
    15 saatten sonrasini okumadım



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    You're nobody 'til somebody kills you
  • Teğmen
    139 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: KEDJUU

    15 saatten sonrasini okumadım
    quote:

    Orijinalden alıntı: KEDJUU



    15 saatten sonrasini okumadım



    bizimkide bi hayal be kardesim acaba 4 ay içinde bir şeyler yapabilirmiyim umuduyla yazdım zaten öle büyük bi beklentimde yok iş güç sahibi olabileceğim bi bölüm kazansam fena olmaz yoksa uzman cavus olacam zaten büyük ihtimalle
    _____________________________




  • Binbaşı
    1514 Mesaj
    Kardeşim çalıştığın konulardan soru kaçırmazsan şansın var 50k ya kadar. Burdakileri dinleme, ne yapabileceğin senin elinde. Hala geç değil ama astronomik şeyler de bekleme realist ol.
    |
    |
    _____________________________




    Spotify

    Hail Sithis!

    Hard Rock / Melodic Death Metal

    The first rule of Fight Club is: You do not talk about Fight Club.


  • Binbaşı
    1168 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: UquR2

    quote:

    Orijinalden alıntı: KEDJUU



    15 saatten sonrasini okumadım



    bizimkide bi hayal be kardesim acaba 4 ay içinde bir şeyler yapabilirmiyim umuduyla yazdım zaten öle büyük bi beklentimde yok iş güç sahibi olabileceğim bi bölüm kazansam fena olmaz yoksa uzman cavus olacam zaten büyük ihtimalle

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: UquR2


    quote:

    Orijinalden alıntı: KEDJUU

    15 saatten sonrasini okumadım

    bizimkide bi hayal be kardesim acaba 4 ay içinde bir şeyler yapabilirmiyim umuduyla yazdım zaten öle büyük bi beklentimde yok iş güç sahibi olabileceğim bi bölüm kazansam fena olmaz yoksa uzman cavus olacam zaten büyük ihtimalle

    sivil savunma ve itfaiyecilik bölümüne bak hem iş imkanı iyi hemde kpss den iyi puan alırsan iyi yerlere atanırsın özellikle hava allanına atarnırsan rahat edersin maaşı da iyi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi duketemre -- 16 Şubat 2018; 0:20:29 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    472 Mesaj
    1 5 S A A A A A T
    _____________________________
  • Teğmen
    139 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Haydaarr

    1 5 S A A A A A T
    quote:

    Orijinalden alıntı: HOLOFİRA GEÇTİ Mİ BURADAN



    1 5 S A A A A A T



    neden olmasın dostum 10 saat inşaatta üç kuruş parayı amelelik yapmaktansa ki o nu bile yapamıyoruz süriyeliler yüzünden adamlar daha az paraya calısıyo diye onları tercih ediyorlar. onun için 15 saat ders calısmak koymaz bile bana yeterki emeğimin karsılığını alabileyim ama tabi yıllarca calısıp emek verip sınava girenlerin önüne geçemeyeceğimi bende biliyorum benim soruyu sorma amacım elle tutulur iş imkanı olan bi bölüm kazanabilirmiyim
    _____________________________
  • Çavuş
    74 Mesaj
    15 saat cool story bro



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1541 Mesaj
    çok çalışman gerekiyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2984 Mesaj
    geçen sene en psikopat çalışma yılımı geçirdim 3 ay boyunca lys konularını yetiştireceğim diye gene 15 saat olmadı günde
    _____________________________
    

    # İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 2018 GİRİŞLİLER #
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Litallion

    geçen sene en psikopat çalışma yılımı geçirdim 3 ay boyunca lys konularını yetiştireceğim diye gene 15 saat olmadı günde
    quote:

    Orijinalden alıntı: Litallion



    geçen sene en psikopat çalışma yılımı geçirdim 3 ay boyunca lys konularını yetiştireceğim diye gene 15 saat olmadı günde



    Yetişti mi peki 3 ayda lys konuları? Hangilerini bitirdin kaç kitap taradın hocam? Mat ve fen mi gittin sadece mat mı?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    2984 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Isimsiz2343

    quote:

    Orijinalden alıntı: Litallion



    geçen sene en psikopat çalışma yılımı geçirdim 3 ay boyunca lys konularını yetiştireceğim diye gene 15 saat olmadı günde



    Yetişti mi peki 3 ayda lys konuları? Hangilerini bitirdin kaç kitap taradın hocam? Mat ve fen mi gittin sadece mat mı?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Isimsiz2343


    quote:

    Orijinalden alıntı: Litallion

    geçen sene en psikopat çalışma yılımı geçirdim 3 ay boyunca lys konularını yetiştireceğim diye gene 15 saat olmadı günde

    Yetişti mi peki 3 ayda lys konuları? Hangilerini bitirdin kaç kitap taradın hocam? Mat ve fen mi gittin sadece mat mı?

    Başta hem mat hem fen düşünüyordum ama sonra yetişmeyeceğini anlayıp sadece mat üzerine yoğunlaştım tamamen bitirdim. Karekök sb ve apotemi fasiküllerinin hepsini çözdüm. Matematiğim iyiydi ama fenin 0 olması ve o dönem fenin kolay olması beni çok geri çekti. Haliyle mezuna kaldım bu sene feni bitirip gireceğim. En kötü feni yapıp geçen seneden daha iyi bir sonuç alırım diye düşünüyorum.

    Edit: Bu arada konu sahibi arkadaşa; gerçekten çok çalışmıştım. Saçlarım dökülmeye başladı her yerim kaşınıyordu her gün 2-3 bardak kahve içiyordum. Yaklaşık 4 saat uyuyordum ve o 4 saatte de uykumda soru çözüyordum. Akşamları dehşet başım ağrıyordu. Aylarca evden çıkmadım. Yine de 15 saat olmadı.

    Bu sene de evden pek çıktığım yok arada sırada markete sigara almaya gidiyorum kahveyi 1-2'ye düşürdüm kendimi zorlamasam da bazen tansiyonumun çıktığı oluyor (tansiyon berbat bir şeymiş bu arada. geometride ek çizim yaparken çizgi yerine deprem dalgası çiziyorsun). Yine de 10-12 saat anca vuruyorum. Demek istediğim 15 saat çalışırım yok 4 ay çalışırım bunlar hikaye oluyor, hatta genelde anlık hevesler bunlar. Yine de elinden gelenin en iyisini yap. Buradan çıkarman gereken bu adam moralimi bozuyor değil hayallerini bu 4 ay içerisinde çok büyük tutmaman. Sonra üzülüyorsun çünkü. Ben geçen sene lysye son 1 ay kala fenin yetişmeyeceğini anlayınca gerçekten çok üzülmüştüm sen de aynısını yaşama.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Litallion -- 16 Şubat 2018; 7:24:25 >
    |
    |
    _____________________________
    

    # İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 2018 GİRİŞLİLER #




  • Yüzbaşı
    472 Mesaj

    Ayni sey değil hocam bende mezuna kalirken 12 saat calisacaktim 10 saati anca geçiyorum. Gercekci olmak lazım. Kafa calistirmakla vucut calistirmak ayni değil



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    UquR2 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    202 Mesaj
    Peki arkadaşlar yukarıda ki arkadaşın durumunda mf 70-80k yapılır mı? Ölümcore çalışma ile? 15 saat olmasa da...
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    316 Mesaj
    Bazı gerizekalilar bi cacık bildiğini düşünüp tıp falan olmaz demiş


    Sokarim öncelikle onlara


    Cevap:kazanırsın


    Plan yap


    Kesinlikle kazanırsın


    Tıp dahil dalga falan da geçio.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Canlı Tv izle
Bey Azura
SEO
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,312
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.