Şimdi Ara

Telekomünikasyon hakkında merak edilenler (sorular)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
815
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Üst konuların arasında bir konum var. Orada detaylı bilgi vermiştim ama bir konu daha açayım dedim.

    1. Telekomla ilgili yanlış bilinen en büyük şey her yerde aynı internet hızının alınabileceğini düşünmektir. Santralden ve saha dolaplarından uzaklaştıkça internet hızı ve kaliteside o oranda düşer.

    2. Port değişikliğinin çok fazla abartılması tamamen yanlıştır. Mahallenizde genişbant erişim kabini yoksa santralden port değişikliği talebinde bulunmanız hiçbir anlam ifade etmez. Saha dolabından port değişikliği çoğu zaman işe yaramaktadır.

    3. Altyapı şikayetlerini müşteri hizmetlerine ve şikayet var'a yazmanız pek etkili değil. Direk müdürlüğe giderek yüz yüze görüşmeniz daha etkilidir.

    4. Sokaklarda , ve evlerin üzerinde bulunan ankastreler , saha dolapları ve kablolar türk telekom himayesindedir ve devlet korumasındadır. Dolaplara , kablolara ve ankastrelere zarar vermeniz durumunda "haberleşmeye engel olmak" suçundan yargılanabilirsiniz. (haberleşme kanunu)


    Aklıma geldikçe eklemeye devam edicem.

    Sorularınızı alabilirim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-733E6E0F7 -- 19 Nisan 2020; 18:4:29 >







  • Soru: Telekomcular ve üst yöneticileri hiç ölmeyecekmiş gibi hergün amel defterlerini devamlı olarak kirletiyorlar. Buna örnek olarak müşterileri alaya alma, fahiş ve haksız kazanca sebebiyet verme ve görevi savsaklayarak kul hakkı yeme örnek gösterilebilinir. Acaba en geç emekli olunca bunca insanın ahının kendilerinden çıkma ihtimalinin var olduğunu hiç düşünmezler mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Soru: Telekomcular ve üst yöneticileri hiç ölmeyecekmiş gibi hergün amel defterlerini devamlı olarak kirletiyorlar. Buna örnek olarak müşterileri alaya alma, fahiş ve haksız kazanca sebebiyet verme ve görevi savsaklayarak kul hakkı yeme örnek gösterilebilinir. Acaba en geç emekli olunca bunca insanın ahının kendilerinden çıkma ihtimalinin var olduğunu hiç düşünmezler mi?

    Abi ne diyeceğimi bilemedim
  • XpressMusic34 Der Ki :






  • Arsız bela dinliyor , resmen küfür etti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Arsız bela dinliyor , resmen küfür etti

    ???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Arsız bela dinliyor , resmen küfür etti

    ???

    LightningRaven nikli arkadasa dedim abi
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Soru: Telekomcular ve üst yöneticileri hiç ölmeyecekmiş gibi hergün amel defterlerini devamlı olarak kirletiyorlar. Buna örnek olarak müşterileri alaya alma, fahiş ve haksız kazanca sebebiyet verme ve görevi savsaklayarak kul hakkı yeme örnek gösterilebilinir. Acaba en geç emekli olunca bunca insanın ahının kendilerinden çıkma ihtimalinin var olduğunu hiç düşünmezler mi?

    Sonunu düşünen zengin olamaz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Arsız bela dinliyor , resmen küfür etti

    ???

    LightningRaven nikli arkadasa dedim abi

  • quote:

    Orijinalden alıntı: emo5313

    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Soru: Telekomcular ve üst yöneticileri hiç ölmeyecekmiş gibi hergün amel defterlerini devamlı olarak kirletiyorlar. Buna örnek olarak müşterileri alaya alma, fahiş ve haksız kazanca sebebiyet verme ve görevi savsaklayarak kul hakkı yeme örnek gösterilebilinir. Acaba en geç emekli olunca bunca insanın ahının kendilerinden çıkma ihtimalinin var olduğunu hiç düşünmezler mi?

    Sonunu düşünen zengin olamaz...

    Doğru tespit.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Üst konuların arasında bir konum var. Orada detaylı bilgi vermiştim ama bir konu daha açayım dedim.

    1. Telekomla ilgili yanlış bilinen en büyük şey her yerde aynı internet hızının alınabileceğini düşünmektir. Santralden ve saha dolaplarından uzaklaştıkça internet hızı ve kaliteside o oranda düşer.

    2. Port değişikliğinin çok fazla abartılması tamamen yanlıştır. Mahallenizde genişbant erişim kabini yoksa santralden port değişikliği talebinde bulunmanız hiçbir anlam ifade etmez. Saha dolabından port değişikliği çoğu zaman işe yaramaktadır.

    3. Altyapı şikayetlerini müşteri hizmetlerine ve şikayet var'a yazmanız pek etkili değil. Direk müdürlüğe giderek yüz yüze görüşmeniz daha etkilidir.

    4. Sokaklarda , ve evlerin üzerinde bulunan ankastreler , saha dolapları ve kablolar türk telekom himayesindedir ve devlet korumasındadır. Dolaplara , kablolara ve ankastrelere zarar vermeniz durumunda "haberleşmeye engel olmak" suçundan yargılanabilirsiniz.


    Aklıma geldikçe eklemeye devam edicem.

    Sorularınızı alabilirim...

    Usta Mahallemizde genişbant erişim kabini var ama port değişikliği yapsak neyi değiştirir ki bağlantı aynı bağlantı değilmi.?




  • @Vegabond81

    Hocam orada da yazdım. Çoğu zaman işe yaramaktadır diye. Hani kesin işe yarar diye bişey yok yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Soru: Telekomcular ve üst yöneticileri hiç ölmeyecekmiş gibi hergün amel defterlerini devamlı olarak kirletiyorlar. Buna örnek olarak müşterileri alaya alma, fahiş ve haksız kazanca sebebiyet verme ve görevi savsaklayarak kul hakkı yeme örnek gösterilebilinir. Acaba en geç emekli olunca bunca insanın ahının kendilerinden çıkma ihtimalinin var olduğunu hiç düşünmezler mi?

    Öbür Dünya'ya inandıklarını pek sanmıyorum.

    Mantık olarak "zaten bir kere geliyoruz 'dünyaya', yiyelim yiyebildiğimiz kadar..." gibisinden bir düşünceye sahipler.
  • Ya bu Telekomcular bana kafayı yedirtecek. Bir kere bunlar TELEKOM mu yoksa TTNET mi? anlayamadım gitti. Herneyse gelelim benim soruna.

    Ben ilk üye olurken telefon bağlatmamak için yalın interneti seçtim ve 1 yıl yalın interneti kullandım. Yalın interneti kullanırken internet hızım 3 ile 4,5 Mb/s idi. Ben bunu beğenmedim ilçedeki telekom şube şefi ile görüştüm. internet hızımı daha nasıl artırabilirim diye sordum. (sormaz olaydım ). Telekomdaki şef yalın internetin iyi olmadığını hızının düşük olduğunu, hatta +5v olduğu için sık sık kopmalar yaşayacağımı, Yalın internetten çıkıp telefonlu internete geçersem bu sorunların olmayacağını hızımın 6Mb/s çıkacağını söyledi. Bende buna inanıp 12 aylık taahhüdüm dolunca yalın interneti iptal edip 24 ay taahhütle telefonlu internete geçiş yaptım. Geçiş sırasında TTNET bana bir fatura kazığı attı hızımız artacak diye onada ses çıkarmadık. Gel gör ki telefonlu internete geçince benim hayallerim suya düştü değil 6Mb/s ben 1,2-1,5 Mb/sn ile bağlanmaya başladım. müşteri hizmetlerini aradım. ilçedeki telekom şubeye gittim. saha portunu değiştittirdim ama nafile benim internet 1.5 mb üzerine bir türlü çıkmadı. İlçedeki şefe gidip küfür edeyim dedim ama oda emekli olmuş onuda yapamadık. anlayacağınız iyice içimde kaldı.

    Üstad sana sorum şu ben bu hattı yaklaşık 8 aydır kullanıyorum yaklaşık 1 aydır da hergün internet hızımı ölçüp kaydediyorum. bunlarla tüketici haklarına başvursam 24 aylık taahhüdüm dolmadan ve kullandığım sürenin farkını ödemeden ben bu hattı iptal ettirebilirmiyim.?




  • RACO38 kullanıcısına yanıt
    Bence şaçmalamış.

    Yalın internet kullanıyorum gayet memnunum paket hızını sonuna kadar alıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RACO38

    Ya bu Telekomcular bana kafayı yedirtecek. Bir kere bunlar TELEKOM mu yoksa TTNET mi? anlayamadım gitti. Herneyse gelelim benim soruna.

    Ben ilk üye olurken telefon bağlatmamak için yalın interneti seçtim ve 1 yıl yalın interneti kullandım. Yalın interneti kullanırken internet hızım 3 ile 4,5 Mb/s idi. Ben bunu beğenmedim ilçedeki telekom şube şefi ile görüştüm. internet hızımı daha nasıl artırabilirim diye sordum. (sormaz olaydım ). Telekomdaki şef yalın internetin iyi olmadığını hızının düşük olduğunu, hatta +5v olduğu için sık sık kopmalar yaşayacağımı, Yalın internetten çıkıp telefonlu internete geçersem bu sorunların olmayacağını hızımın 6Mb/s çıkacağını söyledi. Bende buna inanıp 12 aylık taahhüdüm dolunca yalın interneti iptal edip 24 ay taahhütle telefonlu internete geçiş yaptım. Geçiş sırasında TTNET bana bir fatura kazığı attı hızımız artacak diye onada ses çıkarmadık. Gel gör ki telefonlu internete geçince benim hayallerim suya düştü değil 6Mb/s ben 1,2-1,5 Mb/sn ile bağlanmaya başladım. müşteri hizmetlerini aradım. ilçedeki telekom şubeye gittim. saha portunu değiştittirdim ama nafile benim internet 1.5 mb üzerine bir türlü çıkmadı. İlçedeki şefe gidip küfür edeyim dedim ama oda emekli olmuş onuda yapamadık. anlayacağınız iyice içimde kaldı.

    Üstad sana sorum şu ben bu hattı yaklaşık 8 aydır kullanıyorum yaklaşık 1 aydır da hergün internet hızımı ölçüp kaydediyorum. bunlarla tüketici haklarına başvursam 24 aylık taahhüdüm dolmadan ve kullandığım sürenin farkını ödemeden ben bu hattı iptal ettirebilirmiyim.?

    Telekom görevlisi aldatıcı ve yalan beyanla sizi dolandırmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.