Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

TEKNOSA DAN FS ALDIM :VE BAŞIMA GELENLER

264
Cevap
0
Favori
19.311
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Taşınabilir Bilgisayarlar >> Notebook - Ultrabook >> TEKNOSA DAN FS ALDIM :VE BAŞIMA GELENLER
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1630 Mesaj
    bende teknosanın elemanlarını begenmiyorum,ürünlerin özelliklerni bile dogru düzgün bilmiyolar.reklamlarda bütün ürünleri elleyerek,görerek alırsınız diyolar ama Konyadaki teknosada öle bişey yok(diger illeri bilmiyorum ) ancak aldıgın zaman dokunabiliyosun.arakdaşım mahkemelik oldu laptop 1 ay dır gelmemişti servisten,bunu onlara söyledik ertesi gün kargo ile arkadaşın evine gönderdiler laptobu tabi o almadı.2 kere bilirkişiye gitti ama mahkeme kararı laptobu hatasının düzeldigi yönündeydi ve iade almadılar.teknosadan alışveriş yapılmaz bence hizmet anlayışları sıfır.teknosaya
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    641 Mesaj
    benimde mahkeme devam ediyor bakalım adalet nasıl karar verecek?

    quote:

    Orjinalden alıntı: MAK.S.S.

    bende teknosanın elemanlarını begenmiyorum,ürünlerin özelliklerni bile dogru düzgün bilmiyolar.reklamlarda bütün ürünleri elleyerek,görerek alırsınız diyolar ama Konyadaki teknosada öle bişey yok(diger illeri bilmiyorum ) ancak aldıgın zaman dokunabiliyosun.arakdaşım mahkemelik oldu laptop 1 ay dır gelmemişti servisten,bunu onlara söyledik ertesi gün kargo ile arkadaşın evine gönderdiler laptobu tabi o almadı.2 kere bilirkişiye gitti ama mahkeme kararı laptobu hatasının düzeldigi yönündeydi ve iade almadılar.teknosadan alışveriş yapılmaz bence hizmet anlayışları sıfır.teknosaya
    |
    |
    _____________________________




  • Onbaşı
    15 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: MAK.S.S.

    bende teknosanın elemanlarını begenmiyorum,ürünlerin özelliklerni bile dogru düzgün bilmiyolar.reklamlarda bütün ürünleri elleyerek,görerek alırsınız diyolar ama Konyadaki teknosada öle bişey yok(diger illeri bilmiyorum ) ancak aldıgın zaman dokunabiliyosun.arakdaşım mahkemelik oldu laptop 1 ay dır gelmemişti servisten,bunu onlara söyledik ertesi gün kargo ile arkadaşın evine gönderdiler laptobu tabi o almadı.2 kere bilirkişiye gitti ama mahkeme kararı laptobu hatasının düzeldigi yönündeydi ve iade almadılar.teknosadan alışveriş yapılmaz bence hizmet anlayışları sıfır.teknosaya


    HEPİNİZE 100 DE YÜZ KATILIYORUM.İNANINI BURADAKİ HERKESİN ŞİKAYETİNİ OKUDUM.VE SORUNLAR TÜM TÜRKİYEDE AYNI.BEN HIZLI SİSTEM DEN MP3 PLAYER ALDIM.SONRA BAKTIM Kİ MP3 PLAYER KENDİ KENDİNE KAPANIO.ORADA ÇALIŞAN KENDİNİ BİLMEZE KAPANIO DEDİM.ŞİKAYETİMİ ANLATTIM.BENİMLE DALGA GEÇMEYE KALKTI.EE BEN SONRA GEREKENİ YAPTIM O AYRI MESELE AMA TEKNOLOJİMAĞAZALARIININ YAKLAŞIK HEPSİ SAT KURTUL HAVASINDA....ALLAH SONUMUZU HAYIR ETSİN
    |
    |
    _____________________________
    İmzam yorumlarımdır




  • Çavuş
    94 Mesaj
    haklamızı bilmek gerk
    |
    |
    _____________________________
    önce yalnız başlar bu yolda akın
    sonra arkanda bin saf bulunur elbet.
  • Binbaşı
    1630 Mesaj
    kardeş biz kesin ürünü degiştirme yada iade bekliyoduk çünkü serviste 1 aydan fazla durdu ama olmadı umarım seninkini degiştirirler.Konyada teknolojik magazalardan 2 tane vardı teknosa,bimeks şimdi 3 oldu gold orası nasıl bilgisi olan varmı?
    quote:

    Orjinalden alıntı: YUSUFM

    benimde mahkeme devam ediyor bakalım adalet nasıl karar verecek?

    quote:

    Orjinalden alıntı: MAK.S.S.

    bende teknosanın elemanlarını begenmiyorum,ürünlerin özelliklerni bile dogru düzgün bilmiyolar.reklamlarda bütün ürünleri elleyerek,görerek alırsınız diyolar ama Konyadaki teknosada öle bişey yok(diger illeri bilmiyorum ) ancak aldıgın zaman dokunabiliyosun.arakdaşım mahkemelik oldu laptop 1 ay dır gelmemişti servisten,bunu onlara söyledik ertesi gün kargo ile arkadaşın evine gönderdiler laptobu tabi o almadı.2 kere bilirkişiye gitti ama mahkeme kararı laptobu hatasının düzeldigi yönündeydi ve iade almadılar.teknosadan alışveriş yapılmaz bence hizmet anlayışları sıfır.teknosaya


    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    641 Mesaj
    sizin için kötü olmuş. Bilirkişi olumsuz rapor mu verdi? elinizde servis raporları yokmuydu? Peki dava masrafları ne oldu?

    quote:

    Orjinalden alıntı: MAK.S.S.

    kardeş biz kesin ürünü degiştirme yada iade bekliyoduk çünkü serviste 1 aydan fazla durdu ama olmadı umarım seninkini degiştirirler.Konyada teknolojik magazalardan 2 tane vardı teknosa,bimeks şimdi 3 oldu gold orası nasıl bilgisi olan varmı?
    quote:

    Orjinalden alıntı: YUSUFM

    benimde mahkeme devam ediyor bakalım adalet nasıl karar verecek?

    quote:

    Orjinalden alıntı: MAK.S.S.

    bende teknosanın elemanlarını begenmiyorum,ürünlerin özelliklerni bile dogru düzgün bilmiyolar.reklamlarda bütün ürünleri elleyerek,görerek alırsınız diyolar ama Konyadaki teknosada öle bişey yok(diger illeri bilmiyorum ) ancak aldıgın zaman dokunabiliyosun.arakdaşım mahkemelik oldu laptop 1 ay dır gelmemişti servisten,bunu onlara söyledik ertesi gün kargo ile arkadaşın evine gönderdiler laptobu tabi o almadı.2 kere bilirkişiye gitti ama mahkeme kararı laptobu hatasının düzeldigi yönündeydi ve iade almadılar.teknosadan alışveriş yapılmaz bence hizmet anlayışları sıfır.teknosaya




    |
    |
    _____________________________




  • Emekli Yönetici
    8062 Mesaj
    Günaydın,

    Bazı firmalar hakkında benzer şikayetleri sıkça okuyorum.

    Bence durumlar çoğunlukla
    1) Yanlış kişi muhatap seçilerek, çözümün yanlış kişide aranmasından,
    2) Tüketicinin talebini iletilirken, takındığı tavır ve uyguladığı yaklaşımdan kaynaklanıyor.
    Yani (kimse kızmasın ama) biraz da sonuca nasıl ulaşılacağının bilinmesi gerekiyor (bence).

    Benim bugüne kadar uyguladığım ve %100 olumlu sonuç aldığım önerilerim :

    - Teknosa'da böyle bir sorunda reyon görevlisini muhatap almayın bile.
    Doğrudan "mağaza yetkilisi (müdürü)" ile konuşun. Mağaza müdürü de ilgi göstermezse, hiç tartışmaya girmeyin, genel merkez ile görüşeceğinizi söyleyin ve mağazadan ayrılın.
    Sonra Teknosa Çağrı Merkezi'ni arayarak durumu anlatın. Çağrı Merkezi'nde de telefonu ilk açan kişi çözüm üretmezse, bir yetkili ile görüşmek istediğinizi söyleyin.

    - Örneğin bir bilgisayar firmasının çağrı merkezi ile konuşurken, notebook bataryası değişimi için "teknik destek" bölümündeki çalışan bana "olumsuz" yanıt verdi ve batarya ömrümdeki azalmanın normal olduğunu, değişim yapılamayacağını söyledi.
    Ben şimdi ona kızsam, söylenip telefonu kapatsam "X firması ne biçim hizmet veriyor, arızalı parçayı değiştirmiyor, dava açacağım" diye dert yanardım.

    Ancak ben ise "teknik destek bölümüne bu şekilde bilgi verilmiş olabilir, verilen bilgiler için teşekkür ederim; ben müşteri hizmetleri ile konuşurum" dediğimde, bu talebim üzerine bir kayıt açıldı ve bana yapılan geri dönüş sonrasında 2. iş günü yeni batarya temin edildi.

    Özetle,
    Tabi ki ideali bu değil, herkesin ilave hiçbir çabaya girmeden, deneyeime sahip olmadan sorunsuz hizmet alabilmesi gerekir.
    Ancak amaç birşeylerden şikayet etmek değil de, çözüme ulaşmaksa, yukarıdaki yöntemleri izleyebilirsiniz.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3137 Mesaj
    TeknoSA ile ilgili birşey eklemek istiyorum. Eniştem İstanbul'da Sanayi bakanlığında Tüketici şikayetleri ile ilgili bir birimde çalışıyor. Ve sürekli olarak bu şirket ile ilgil işikayet geldiğini söylüyor...

    Yani sonundaki eke güvenmeyin...
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1630 Mesaj
    bilirkişi hatanın düzeleltildigi yönünde rapor verdi(notebook mp3 dinlerken kitleniyodu),masraf olmadı diye biliyorum ama ögrenirim hani tv de çıkıyo ya bu sizi korumaz yasa sizi korur diye oraya telefon açıp şikeyet etti.sizin mahkeme belli oldumu?kendinizmi dava açtınız?
    quote:

    Orjinalden alıntı: YUSUFM

    sizin için kötü olmuş. Bilirkişi olumsuz rapor mu verdi? elinizde servis raporları yokmuydu? Peki dava masrafları ne oldu?

    quote:

    Orjinalden alıntı: MAK.S.S.

    kardeş biz kesin ürünü degiştirme yada iade bekliyoduk çünkü serviste 1 aydan fazla durdu ama olmadı umarım seninkini degiştirirler.Konyada teknolojik magazalardan 2 tane vardı teknosa,bimeks şimdi 3 oldu gold orası nasıl bilgisi olan varmı?
    quote:

    Orjinalden alıntı: YUSUFM

    benimde mahkeme devam ediyor bakalım adalet nasıl karar verecek?

    quote:

    Orjinalden alıntı: MAK.S.S.

    bende teknosanın elemanlarını begenmiyorum,ürünlerin özelliklerni bile dogru düzgün bilmiyolar.reklamlarda bütün ürünleri elleyerek,görerek alırsınız diyolar ama Konyadaki teknosada öle bişey yok(diger illeri bilmiyorum ) ancak aldıgın zaman dokunabiliyosun.arakdaşım mahkemelik oldu laptop 1 ay dır gelmemişti servisten,bunu onlara söyledik ertesi gün kargo ile arkadaşın evine gönderdiler laptobu tabi o almadı.2 kere bilirkişiye gitti ama mahkeme kararı laptobu hatasının düzeldigi yönündeydi ve iade almadılar.teknosadan alışveriş yapılmaz bence hizmet anlayışları sıfır.teknosaya






    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    641 Mesaj
    Yargı süreci hakkında bilgi;

    Arkadaşlar siteyi daha önce takip edenelr biliyor Teknosa ile olan davamı. Fujitsu Siemens Amilo Pro V2045 için manisa adliyesinde açtığım dava artık bitme aşamasına geldi. Teknosa avukatı her duruşmada şahitlerime ve şikayetlerime itiraz etti ve bilirkişi talep etti. En sonunda makina bilirkişiye gitti şimdi oradan gelecek raporu göre önümüzdeki duruşmada sonuç alınacak. Benim anlamadığım olay teknosa benim cihazı incelemedi ama her defasında problem yok diye iddaa etti, şimdi merak ediyorum bilirkişi raporunda problemler tespit edilince neye itiraz edecekler. Forumda yardımcı olan başta koolandgang olmak üzere tüm arkadaşlara teşekkür ederim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: MAK.S.S.

    bilirkişi hatanın düzeleltildigi yönünde rapor verdi(notebook mp3 dinlerken kitleniyodu),masraf olmadı diye biliyorum ama ögrenirim hani tv de çıkıyo ya bu sizi korumaz yasa sizi korur diye oraya telefon açıp şikeyet etti.sizin mahkeme belli oldumu?kendinizmi dava açtınız?
    quote:

    Orjinalden alıntı: YUSUFM

    sizin için kötü olmuş. Bilirkişi olumsuz rapor mu verdi? elinizde servis raporları yokmuydu? Peki dava masrafları ne oldu?

    quote:

    Orjinalden alıntı: MAK.S.S.

    kardeş biz kesin ürünü degiştirme yada iade bekliyoduk çünkü serviste 1 aydan fazla durdu ama olmadı umarım seninkini degiştirirler.Konyada teknolojik magazalardan 2 tane vardı teknosa,bimeks şimdi 3 oldu gold orası nasıl bilgisi olan varmı?
    quote:

    Orjinalden alıntı: YUSUFM

    benimde mahkeme devam ediyor bakalım adalet nasıl karar verecek?

    quote:

    Orjinalden alıntı: MAK.S.S.

    bende teknosanın elemanlarını begenmiyorum,ürünlerin özelliklerni bile dogru düzgün bilmiyolar.reklamlarda bütün ürünleri elleyerek,görerek alırsınız diyolar ama Konyadaki teknosada öle bişey yok(diger illeri bilmiyorum ) ancak aldıgın zaman dokunabiliyosun.arakdaşım mahkemelik oldu laptop 1 ay dır gelmemişti servisten,bunu onlara söyledik ertesi gün kargo ile arkadaşın evine gönderdiler laptobu tabi o almadı.2 kere bilirkişiye gitti ama mahkeme kararı laptobu hatasının düzeldigi yönündeydi ve iade almadılar.teknosadan alışveriş yapılmaz bence hizmet anlayışları sıfır.teknosaya








    |
    |
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    SATIN ALDIDINIZ ÜRÜNÜ KANUNEN 7 GÜN İÇİNDE İADE EDEBİLİRSİNİZ
    7 GÜN GECERSE SERVİSE GİDER
    TÜKEDİCİ HAKLARINA BAŞVÜRÜNÜZ
    |
    |
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    8062 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ilhanöztürk
    SATIN ALDIDINIZ ÜRÜNÜ KANUNEN 7 GÜN İÇİNDE İADE EDEBİLİRSİNİZ
    7 GÜN GECERSE SERVİSE GİDER
    TÜKEDİCİ HAKLARINA BAŞVÜRÜNÜZ

    Bu konuda çok sık yanılgıya düşülüyor.

    Sadece internetten ve kapıdan yapılan satışlarda böyle bir hak var.
    Yoksa gidip mağazadan aldığınız bir ürünü (eğer satıcı kendisi kabul etmiyorsa), bir arızası yokken, keyfi olarak iade etme hakkınız yok.
    Zaten arızası varsa da, 30 gün içerisinde iade edip paranızı alabilirsiniz. Bunun için de servisten rapor almanız gerekir.
    Eğer satıcı firma, mağaza müşteri memnuniyetine önem vermiyorsa uğraştırır, zahmete sokar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi signore -- 4 Kasım 2006; 13:34:40 >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    18 Mesaj
    bende teknosadan diğer forumlar da da çok yazdığım dv5287 diz üstü aldım. ve bi sürü problemi çıktı. ama şu problem kafamı kurcaladı. DVD ROM SÜRÜCÜ YIPRANMIŞ. teknosanın gözümün önünde açtığı sıfır paket. nasıl olur aklım almıyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    641 Mesaj
    tüketiciden geri aldıkları ürünleri dahi paketleyip satıyorlar..

    quote:

    Orjinalden alıntı: ex_jam

    bende teknosadan diğer forumlar da da çok yazdığım dv5287 diz üstü aldım. ve bi sürü problemi çıktı. ama şu problem kafamı kurcaladı. DVD ROM SÜRÜCÜ YIPRANMIŞ. teknosanın gözümün önünde açtığı sıfır paket. nasıl olur aklım almıyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    689 Mesaj
    Türkiyedeki çoğu elektronik firmaları uzakdoğunun yada avrupanın defolu, spot türü veya gelişmiş ülkelerde artık satılmayan miadı dolmuş ürünleri getirip millete kakalıyorlar. Core 2 Duo lar avrupada vitrinlerde yerini çoktan aldı. , Türkiyede hala Pentium centrinolar raflarda. Onları tüketmeden yeni ürünleri getirmiyorlar. eknosada mimeks de aynı. al birini vur ötekine.
    |
    |
    _____________________________
    Lenovo Club
  • Yüzbaşı
    641 Mesaj
    bizim halkımızda herşeyi kabullenip kullanır.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    641 Mesaj
    Arkadaşlar,

    Teknosa aleyhine Fujitsu Siemens Amilo Pro V2045 iadesi için açtığım dava bugün bitti. Hakim iade kararı verdi. Şimdi iade etmek için izleyeceğim yol konusunda açıkcası fikrim yok. Bana yardımcı olacak hukuki mevzuatı bilen arkadaş varsa sevinirim. Süreç boyunca yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    159 Mesaj
    valla bu topic sayesinde teknosaya uğramıyorum bile.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    159 Mesaj
    koskoca sa dan bu forumda yazılanlara bir açıklama gelmiyor..hiç mi okumuyorlar sanki bu forumu..
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    641 Mesaj
    takip ediyorlar merak etme/
    quote:

    Orjinalden alıntı: bonan_za

    koskoca sa dan bu forumda yazılanlara bir açıklama gelmiyor..hiç mi okumuyorlar sanki bu forumu..
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
sohbet
Blogio
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Paykasa
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,325
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.