Şimdi Ara

TEKNOSA DAN FS ALDIM :VE BAŞIMA GELENLER (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
266
Cevap
0
Favori
19.933
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar birşey danışacağım
    tamam teknosa fs.'den dolayı bir hata yapmış.ürün kötü bir ürün olabilir.
    bende bir ara f.s.almaya düşündüm.
    peki satmış oldukları dell ınspron 6000 modeli için nediyebilirsiniz merak ediyorum.
    veya hp-toshiba
  • forumları iyi inceleyin ondan sonra karar verin.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ahaben

    arkadaşlar birşey danışacağım
    tamam teknosa fs.'den dolayı bir hata yapmış.ürün kötü bir ürün olabilir.
    bende bir ara f.s.almaya düşündüm.
    peki satmış oldukları dell ınspron 6000 modeli için nediyebilirsiniz merak ediyorum.
    veya hp-toshiba
  • Mouse u değiştirirler diye düşünüyorum ama belli de olmaz.
  • Burada yazılanları okuduğumdan beri Teknosa bir müşterisini daha kaybetti, oysa ki ben bu yazılanları okumadan önce Teknosa yı iyi bir yer zannediyordum ve daha pek çok kez alışveriş etmeyi düşünüyordum, ama nasıl dandik bir yer olduğunu arkadaşların başına gelenlerden öğrendikten sonra tüm çevreme hiç üşenmeden anlatacağım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ahaben

    arkadaşlar birşey danışacağım
    tamam teknosa fs.'den dolayı bir hata yapmış.ürün kötü bir ürün olabilir.
    bende bir ara f.s.almaya düşündüm.
    peki satmış oldukları dell ınspron 6000 modeli için nediyebilirsiniz merak ediyorum.
    veya hp-toshiba


    Teknosa'dan kendime birçok elektronik ürün aldım.Arkadaşlarımla birlikte ise; Fujitsu laptop,Toshiba laptop geçmiş yıllarda da Dell laptop aldık.Hiçbirinde sorun yaşanmadı.Yalnızca Fujitsu hatalı V serisindendi.Onun da 2 3günlük servise gidip gelmişliği var o kadar.NEyse ki onda da bi problem çıkmadı zaten.

    Almayı düşündüğün Dell 6000 de şu sıralar oldukça populer bi ürün.Gönül rahatlığıyla alabilirsin.




  • bir kaç dolar hatta biraz daha fazlasını ver teknosadan alma.bugün tüketici hakem heyetine şikayetimi sormaya gittim.Taşınmadan dolayı dosyamı bulamadılar.Ben de aramaya yardım ederken baktım şikayetler hep teknosadan.Ya bu kadar çok mu dedim örnek verelim mesela cep telefonlarının % 80'i dediler.Yine de sen bilirsin bazıları okuyarak,bazıları dinleyerek,bazıları yaşayarak öğrenirler.Ben yaşayanlardanım.Sevgiler...
  • benim burada verdiğim mücadele, insanların bazı şeyleribilerek yapmalarıdır. Bu uyarılardan sonra alır veya almaz kendisine kalmış. ama ben burayı okumuş olsaydım kesinlikle teknosa nın kapısından içeri adımımı atmazdım.

    quote:

    Orjinalden alıntı: depelerx

    Burada yazılanları okuduğumdan beri Teknosa bir müşterisini daha kaybetti, oysa ki ben bu yazılanları okumadan önce Teknosa yı iyi bir yer zannediyordum ve daha pek çok kez alışveriş etmeyi düşünüyordum, ama nasıl dandik bir yer olduğunu arkadaşların başına gelenlerden öğrendikten sonra tüm çevreme hiç üşenmeden anlatacağım.
  • Sorun TEKNOSA'nın Genel prosedüründe. Evet orada çalışanlar sadece kalifiye eleman onlar verilen emirleri yerine getirmek zorunda olan kişilerdir. Ben teknosa'dan şimdiye kadar sadece Toshiba Flash bellek aldım ki sorun çıksa bile giden 29 YTL olsun diye Onun dışında bende Teknosa'nın tutumunu beğenmem, Ne laptop, ne monitör, ne TV nede oyun hiçbirşey almam aldırtmam (tanıdıklarıma ).
  • aynen katılıyorum bravo
  • bende hayretler içinde teknosanın duyarsız kalışını izliyorum..
  • Müşteri memnuniyeti konusunda en kötüsü TEKNOSA bende ordan aldığım bi ürünü geri iade ederken benzer davranışlar gördüm ve ciddi anlamda soğudum.
    ve gördüğüm en iyiside BiMEKS. ürünü sorgusuz sualsız değiştiriyorlar. ya da iade alıyorlar.
  • beni en çok hayrete düşüren teknosa nın fujitsu yüzünden bu duruma düşmesi. ürün fujitsunun teknos sadece satıcı ama sadece satış komisyonu için kendini batırıyor.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Seleric

    Müşteri memnuniyeti konusunda en kötüsü TEKNOSA bende ordan aldığım bi ürünü geri iade ederken benzer davranışlar gördüm ve ciddi anlamda soğudum.
    ve gördüğüm en iyiside BiMEKS. ürünü sorgusuz sualsız değiştiriyorlar. ya da iade alıyorlar.
  • VTS forumda seni dikkatle takip ediyorum nerede Teknosa nın aleyhine yazılar yazılsa, insanlar yaşadıkları problemleri anlatsa hemen aşağıdaki gibi mesajlar yazıyorsun. Bu firmanın ürün satış sonrası servis hizmetlerinin ne kadar kötü olduğunu sağır sultan duydu. Ben satarım işime bakarım mantığı yüzünden TEKNOSA dan hiçbişey almayın....
    quote:

    Orjinalden alıntı: VTS*

    quote:

    Orjinalden alıntı: ahaben

    arkadaşlar birşey danışacağım
    tamam teknosa fs.'den dolayı bir hata yapmış.ürün kötü bir ürün olabilir.
    bende bir ara f.s.almaya düşündüm.
    peki satmış oldukları dell ınspron 6000 modeli için nediyebilirsiniz merak ediyorum.
    veya hp-toshiba


    Teknosa'dan kendime birçok elektronik ürün aldım.Arkadaşlarımla birlikte ise; Fujitsu laptop,Toshiba laptop geçmiş yıllarda da Dell laptop aldık.Hiçbirinde sorun yaşanmadı.Yalnızca Fujitsu hatalı V serisindendi.Onun da 2 3günlük servise gidip gelmişliği var o kadar.NEyse ki onda da bi problem çıkmadı zaten.

    Almayı düşündüğün Dell 6000 de şu sıralar oldukça populer bi ürün.Gönül rahatlığıyla alabilirsin.




  • VST senin ürünün sağlam çıktı diye teknosanın sattığı herşeyi sahiplenmen garip. ben burda gerçekçi veriler ile yazdım. servis kayıtları yayınladım. siz hala çamur attığımı sanıyorsunuz değil mi? peki benim ne yararım olacak bu işten? günlerce haftalarca mağdurlarla görüşeceğim, işimi gücümü bırakıp forumlara laf yetiştireceğim? elbette ki yaşadığım problemi başkası yaşamasın diye. keşke ürünü almadan bu forum u okumuş olsaydım...
    quote:

    Orjinalden alıntı: Zeus45

    VTS forumda seni dikkatle takip ediyorum nerede Teknosa nın aleyhine yazılar yazılsa, insanlar yaşadıkları problemleri anlatsa hemen aşağıdaki gibi mesajlar yazıyorsun. Bu firmanın ürün satış sonrası servis hizmetlerinin ne kadar kötü olduğunu sağır sultan duydu. Ben satarım işime bakarım mantığı yüzünden TEKNOSA dan hiçbişey almayın....
    quote:

    Orjinalden alıntı: VTS*

    quote:

    Orjinalden alıntı: ahaben

    arkadaşlar birşey danışacağım
    tamam teknosa fs.'den dolayı bir hata yapmış.ürün kötü bir ürün olabilir.
    bende bir ara f.s.almaya düşündüm.
    peki satmış oldukları dell ınspron 6000 modeli için nediyebilirsiniz merak ediyorum.
    veya hp-toshiba


    Teknosa'dan kendime birçok elektronik ürün aldım.Arkadaşlarımla birlikte ise; Fujitsu laptop,Toshiba laptop geçmiş yıllarda da Dell laptop aldık.Hiçbirinde sorun yaşanmadı.Yalnızca Fujitsu hatalı V serisindendi.Onun da 2 3günlük servise gidip gelmişliği var o kadar.NEyse ki onda da bi problem çıkmadı zaten.

    Almayı düşündüğün Dell 6000 de şu sıralar oldukça populer bi ürün.Gönül rahatlığıyla alabilirsin.






  • Keşke ben de okusaydım...
  • Keşke ben de okumuş olsaydım..
    quote:

    Orjinalden alıntı: YUSUFM

    VST senin ürünün sağlam çıktı diye teknosanın sattığı herşeyi sahiplenmen garip. ben burda gerçekçi veriler ile yazdım. servis kayıtları yayınladım. siz hala çamur attığımı sanıyorsunuz değil mi? peki benim ne yararım olacak bu işten? günlerce haftalarca mağdurlarla görüşeceğim, işimi gücümü bırakıp forumlara laf yetiştireceğim? elbette ki yaşadığım problemi başkası yaşamasın diye. keşke ürünü almadan bu forum u okumuş olsaydım...
    quote:

    Orjinalden alıntı: Zeus45

    VTS forumda seni dikkatle takip ediyorum nerede Teknosa nın aleyhine yazılar yazılsa, insanlar yaşadıkları problemleri anlatsa hemen aşağıdaki gibi mesajlar yazıyorsun. Bu firmanın ürün satış sonrası servis hizmetlerinin ne kadar kötü olduğunu sağır sultan duydu. Ben satarım işime bakarım mantığı yüzünden TEKNOSA dan hiçbişey almayın....
    quote:

    Orjinalden alıntı: VTS*

    quote:

    Orjinalden alıntı: ahaben

    arkadaşlar birşey danışacağım
    tamam teknosa fs.'den dolayı bir hata yapmış.ürün kötü bir ürün olabilir.
    bende bir ara f.s.almaya düşündüm.
    peki satmış oldukları dell ınspron 6000 modeli için nediyebilirsiniz merak ediyorum.
    veya hp-toshiba


    Teknosa'dan kendime birçok elektronik ürün aldım.Arkadaşlarımla birlikte ise; Fujitsu laptop,Toshiba laptop geçmiş yıllarda da Dell laptop aldık.Hiçbirinde sorun yaşanmadı.Yalnızca Fujitsu hatalı V serisindendi.Onun da 2 3günlük servise gidip gelmişliği var o kadar.NEyse ki onda da bi problem çıkmadı zaten.

    Almayı düşündüğün Dell 6000 de şu sıralar oldukça populer bi ürün.Gönül rahatlığıyla alabilirsin.








  • Aslında ben şahsen bilgisayar ürünlerinin temelinde bilgisayar satışı olmayan firmalardan alınmasına karşıyımdır başta Teknosa milletimizde genelde marka merakı olduğundan teknosa tercih edilir ancak teknosa daha çok ev elektroniği üzerine yoğunlaşmıştır...Bu konuya yaşadığım bir olayla birşeyler katmak istiyorum...4-5 ay önce Adana Gold pc den Abit aı7 guru board aldım.Eve götürüp ürünü taktım son derece düzgün çalışıyordu taki herhangi bir cd veya dvd takana kadar...İDE kablolarındamı sorun var dedim kablolaro 3-4 kez değiştirdim...Sisteme tekrar format atıp xp kurdum...olmadı...win 98 kurdum...olmadı suse9 kurdum...herhangi bir isletim sistemi kurduktan sonra herhangi bir cd taktigimda bilgisayar kitleniyordu...tek tek parçaları ikinci sistemimde test ettim ve sorunun anakarttan kaynaklandığına emin oldum.(Abit firması bildiğim en iyi board üreticilerinden yani 2.sistemimdede abit aı7 guru kartı kullanıyorum sorunsuz çalışıyor)...Kutusu cd leri ve aksesuarlarıyla anakartı alıp gold a gittim müşteri temsilcisi ile görüştüm beni teknik servise gönderdi teknik servise inip sorunu anlattım ve bana 30 günlük tamir süresi yazılı bir kağıt verdiler...sonra direk müşteri temsilcisinin yanına gittim bakın ben bu ürünü yeni aldım ve üründen kaynaklı bir arıza var bunun birebir değişimini istiyorum dedim...temsilci olmaz yapamayız dedi peki dedim kalkıp 2-3 cadde ötedeki TÜKODER(Tüketici haklarını koruma derneğine gittim) durumu anlattım bana faturanız varmı elinizde dediler evet aynı gün tarihli faturam var dedim...Baroyu arayip bir avukat istediler avukat 1 saat içerisinde geldi TÜKODER den 1 temsilci ve bize haklarımızı hukuki olarak sıralayacak bir avukatla birlikte mağazaya gittik...Temsilci beni ve yanımdaki YASA yı görünce şaşırdı...olayları anlattık ve TÜKODER den gelen kişi elinde tüketici haklarının yazılı olduğu bir kitapçıktan bizim haklarımızı okudu temsilciye gösterdi avukat aynı şekilde yasal olarak en az 15 en fazla 30 gün içerisinde mazeret belirtmeksizin birebir değişim yapma zorunlulukları olduğunu anlattı...Temsilci müdürü çağırdı müdür inip olayı öğrenince artık çaresizliğindenmidir yada gerçekten o bilinçtemi söyledi" müşterimiz haklı 30 günlük çalışma sürecini etkileme hakkımız yok 30 gün kaybettiremeyiz ürünü yeni almış hemen değiştirin" dedi ve yeni boardu mu alıp gittim sorunsuz şekilde çalıştı.....Hakkımızı aramayı bilmek zorundayız karşıdaki sorumlu veya temsilci ne kadar bilinçsiz -küçümseyen-umursamayan da olsa biz emek verdik emeğimizi getirip onlara veriyoruz karşılığı bu kadar basit olmamalı...Yasalardan yakına biliriz ama ciddi anlamda Tüketiciyi koruyan yasalar var ülkemizde ve herhangi bir TÜKODER e başvurduğunuzda size ellerinden geldiğince yardım ediyorlar....Pazartesi gidip Gold Pc den dizüstü bilgisayar alacağım yani 1 kez sorun çıktı diye firmayi karalamakta olmaz...bugüne kadar sürekli Adanada Gold ve Polen pc den alışveriş yaptım ciddi olarak sorun yaşadığım veçözüme kavuşan tek olay oydu...onun dışında memnunum :)




  • arkadaşım sen şanslımışsın yanında tükoder var. buralarda oda yok. tüketici hakem heyetinden karar 1 ayda çıktı. ama nafile.. şimdi iş mahkemede..

    quote:

    Orjinalden alıntı: mechanic

    Aslında ben şahsen bilgisayar ürünlerinin temelinde bilgisayar satışı olmayan firmalardan alınmasına karşıyımdır başta Teknosa milletimizde genelde marka merakı olduğundan teknosa tercih edilir ancak teknosa daha çok ev elektroniği üzerine yoğunlaşmıştır...Bu konuya yaşadığım bir olayla birşeyler katmak istiyorum...4-5 ay önce Adana Gold pc den Abit aı7 guru board aldım.Eve götürüp ürünü taktım son derece düzgün çalışıyordu taki herhangi bir cd veya dvd takana kadar...İDE kablolarındamı sorun var dedim kablolaro 3-4 kez değiştirdim...Sisteme tekrar format atıp xp kurdum...olmadı...win 98 kurdum...olmadı suse9 kurdum...herhangi bir isletim sistemi kurduktan sonra herhangi bir cd taktigimda bilgisayar kitleniyordu...tek tek parçaları ikinci sistemimde test ettim ve sorunun anakarttan kaynaklandığına emin oldum.(Abit firması bildiğim en iyi board üreticilerinden yani 2.sistemimdede abit aı7 guru kartı kullanıyorum sorunsuz çalışıyor)...Kutusu cd leri ve aksesuarlarıyla anakartı alıp gold a gittim müşteri temsilcisi ile görüştüm beni teknik servise gönderdi teknik servise inip sorunu anlattım ve bana 30 günlük tamir süresi yazılı bir kağıt verdiler...sonra direk müşteri temsilcisinin yanına gittim bakın ben bu ürünü yeni aldım ve üründen kaynaklı bir arıza var bunun birebir değişimini istiyorum dedim...temsilci olmaz yapamayız dedi peki dedim kalkıp 2-3 cadde ötedeki TÜKODER(Tüketici haklarını koruma derneğine gittim) durumu anlattım bana faturanız varmı elinizde dediler evet aynı gün tarihli faturam var dedim...Baroyu arayip bir avukat istediler avukat 1 saat içerisinde geldi TÜKODER den 1 temsilci ve bize haklarımızı hukuki olarak sıralayacak bir avukatla birlikte mağazaya gittik...Temsilci beni ve yanımdaki YASA yı görünce şaşırdı...olayları anlattık ve TÜKODER den gelen kişi elinde tüketici haklarının yazılı olduğu bir kitapçıktan bizim haklarımızı okudu temsilciye gösterdi avukat aynı şekilde yasal olarak en az 15 en fazla 30 gün içerisinde mazeret belirtmeksizin birebir değişim yapma zorunlulukları olduğunu anlattı...Temsilci müdürü çağırdı müdür inip olayı öğrenince artık çaresizliğindenmidir yada gerçekten o bilinçtemi söyledi" müşterimiz haklı 30 günlük çalışma sürecini etkileme hakkımız yok 30 gün kaybettiremeyiz ürünü yeni almış hemen değiştirin" dedi ve yeni boardu mu alıp gittim sorunsuz şekilde çalıştı.....Hakkımızı aramayı bilmek zorundayız karşıdaki sorumlu veya temsilci ne kadar bilinçsiz -küçümseyen-umursamayan da olsa biz emek verdik emeğimizi getirip onlara veriyoruz karşılığı bu kadar basit olmamalı...Yasalardan yakına biliriz ama ciddi anlamda Tüketiciyi koruyan yasalar var ülkemizde ve herhangi bir TÜKODER e başvurduğunuzda size ellerinden geldiğince yardım ediyorlar....Pazartesi gidip Gold Pc den dizüstü bilgisayar alacağım yani 1 kez sorun çıktı diye firmayi karalamakta olmaz...bugüne kadar sürekli Adanada Gold ve Polen pc den alışveriş yaptım ciddi olarak sorun yaşadığım veçözüme kavuşan tek olay oydu...onun dışında memnunum :)




  • arkadaşım sen şanslımışsın yanında tükoder var. buralarda oda yok. tüketici hakem heyetinden karar 1 ayda çıktı. ama nafile.. şimdi iş mahkemede..

    quote:

    Orjinalden alıntı: mechanic

    Aslında ben şahsen bilgisayar ürünlerinin temelinde bilgisayar satışı olmayan firmalardan alınmasına karşıyımdır başta Teknosa milletimizde genelde marka merakı olduğundan teknosa tercih edilir ancak teknosa daha çok ev elektroniği üzerine yoğunlaşmıştır...Bu konuya yaşadığım bir olayla birşeyler katmak istiyorum...4-5 ay önce Adana Gold pc den Abit aı7 guru board aldım.Eve götürüp ürünü taktım son derece düzgün çalışıyordu taki herhangi bir cd veya dvd takana kadar...İDE kablolarındamı sorun var dedim kablolaro 3-4 kez değiştirdim...Sisteme tekrar format atıp xp kurdum...olmadı...win 98 kurdum...olmadı suse9 kurdum...herhangi bir isletim sistemi kurduktan sonra herhangi bir cd taktigimda bilgisayar kitleniyordu...tek tek parçaları ikinci sistemimde test ettim ve sorunun anakarttan kaynaklandığına emin oldum.(Abit firması bildiğim en iyi board üreticilerinden yani 2.sistemimdede abit aı7 guru kartı kullanıyorum sorunsuz çalışıyor)...Kutusu cd leri ve aksesuarlarıyla anakartı alıp gold a gittim müşteri temsilcisi ile görüştüm beni teknik servise gönderdi teknik servise inip sorunu anlattım ve bana 30 günlük tamir süresi yazılı bir kağıt verdiler...sonra direk müşteri temsilcisinin yanına gittim bakın ben bu ürünü yeni aldım ve üründen kaynaklı bir arıza var bunun birebir değişimini istiyorum dedim...temsilci olmaz yapamayız dedi peki dedim kalkıp 2-3 cadde ötedeki TÜKODER(Tüketici haklarını koruma derneğine gittim) durumu anlattım bana faturanız varmı elinizde dediler evet aynı gün tarihli faturam var dedim...Baroyu arayip bir avukat istediler avukat 1 saat içerisinde geldi TÜKODER den 1 temsilci ve bize haklarımızı hukuki olarak sıralayacak bir avukatla birlikte mağazaya gittik...Temsilci beni ve yanımdaki YASA yı görünce şaşırdı...olayları anlattık ve TÜKODER den gelen kişi elinde tüketici haklarının yazılı olduğu bir kitapçıktan bizim haklarımızı okudu temsilciye gösterdi avukat aynı şekilde yasal olarak en az 15 en fazla 30 gün içerisinde mazeret belirtmeksizin birebir değişim yapma zorunlulukları olduğunu anlattı...Temsilci müdürü çağırdı müdür inip olayı öğrenince artık çaresizliğindenmidir yada gerçekten o bilinçtemi söyledi" müşterimiz haklı 30 günlük çalışma sürecini etkileme hakkımız yok 30 gün kaybettiremeyiz ürünü yeni almış hemen değiştirin" dedi ve yeni boardu mu alıp gittim sorunsuz şekilde çalıştı.....Hakkımızı aramayı bilmek zorundayız karşıdaki sorumlu veya temsilci ne kadar bilinçsiz -küçümseyen-umursamayan da olsa biz emek verdik emeğimizi getirip onlara veriyoruz karşılığı bu kadar basit olmamalı...Yasalardan yakına biliriz ama ciddi anlamda Tüketiciyi koruyan yasalar var ülkemizde ve herhangi bir TÜKODER e başvurduğunuzda size ellerinden geldiğince yardım ediyorlar....Pazartesi gidip Gold Pc den dizüstü bilgisayar alacağım yani 1 kez sorun çıktı diye firmayi karalamakta olmaz...bugüne kadar sürekli Adanada Gold ve Polen pc den alışveriş yaptım ciddi olarak sorun yaşadığım veçözüme kavuşan tek olay oydu...onun dışında memnunum :)




  • memnun olan ve olmayanlar....
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.