Şimdi Ara

TEKNOSA DAN FS ALDIM :VE BAŞIMA GELENLER (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
266
Cevap
0
Favori
19.933
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ne konuda sabırlıymışım anlayamadım?

    quote:

    Orjinalden alıntı: tbt


    quote:

    Orjinalden alıntı: YUSUFM

    teşekkürler, sizlerde her zaman hakkınızı arayın. kimsenin paranıza el koymasına müsade etmeyin.

    quote:

    Orjinalden alıntı: legolas61

    iyi ki forumun bu konusunu okumuşum ya az kalsın teknosadan bi laptop alacaktım ama oraya adımımı bile atmam bunları okuduktan sonra Allah kimseyi bunların eline düşürmesin helewww.sikayetvar.com adresinde şikayet alan mağzalarda 1. olarak teknosayı görünce hepten nefret ettim ordan bimeks den almayı düşünüyorum artık laptopu teknosa ile sorunu olan arkadaşlara Allah yardım etsin




    yaw iyi sabırlıymışssın,hele bu kadar teknosa elemanı doluyken burda





  • mücadelende,bende merakla bekliyorum şu adli yıl açılsa da davalar nolacak diye,umarım hepsini kazanırsın da belki biraz ders olur,başka ülkede olsa herkes çoktan gösteri düzenlemişti teknosa önünde,ellerinde pankartlarla,ama biz de bana dokunmayan yılan bin yaşasın diyorlar,veya kimse benim malımı kötüleyemez diyorlar.
  • teşekkür ederim. benim 1 davam var birde arkadaşımın davası var. başka bir arkadaşım ilk duruşma öncesi fujitsu ile uzlaşıp iade etti. Birkaç tanede bu siteden ve başka sitelerden mahkemeye başvurduğunu söyleyen arakdaş var. ben sonuna kadar gideceğim, mahkemeyi kaybetsemde kazansamda mücadelem sürecek.

    quote:

    Orjinalden alıntı: tbt

    mücadelende,bende merakla bekliyorum şu adli yıl açılsa da davalar nolacak diye,umarım hepsini kazanırsın da belki biraz ders olur,başka ülkede olsa herkes çoktan gösteri düzenlemişti teknosa önünde,ellerinde pankartlarla,ama biz de bana dokunmayan yılan bin yaşasın diyorlar,veya kimse benim malımı kötüleyemez diyorlar.
  • Yaklaşık 3-4 sene önce bende Teknosa ve Pcgold da sorun yaşadım. Bunlar bana ders oldu...

    Sorunlar sadece yukarıdaki iki firmada yaşanmıyor, dünyanın her yerinde ama az ama çok yaşanıyor. Bu dünyada gücü yeten yetene herkes bir yol tutmuş gidiyor.

    Bu tür durumlarda serinkanlı olmak lazım hem kendinize hem de ürüne zarar verebilirsiniz. Kurum veya personel ne kadar art niyetli olursa olsun biz bilinçli olursak bir yere kadar direnebilirler.
  • Arkadaslar tekno sa yı desteklemek amacıyla söylemiyorum ancak size basımdan gecen olayı anlatayım. Bundan 3 4 ay once bir lcd monitor almaya karar verdim. Ürünü deneyerek almak istediğim için işyerinin kapanış saatine yakın bir saatte gittil. Satıcı genç bir çocuktu. Kendisine aynen şöyle dedim " Ben bir lcd alacağım ancak deneyip ölüpiksel olup olmadığını anlamadan kesinlikle almam. Eğer açıp deneyeceksek alırım, dedim " Tabi bunu gayet dosthane bir dille söyledim. Ayrıca kendisine " internetten almak istediğim modeli araştırdığımı, ölüpiksele karşı da garantili olduğunu, bu yüzden fiyatının diğerlerine nazaran daha yüksek olduğunu bildiğimi , ve bu bilginin de garanti belgesine geçmesini istediğimi, avukat olduğumu ve şirketlerinin sorumluluklarının neler olduğunu bildiğimi , ayıplı mal satmaları halinde ( ölü piksel dahil ) kendilerinin sorumlu olacaklarını" söyledim. Tabi burada yazdığım gibi değil, yine oldukça arkadaşça bir dille sanki sohbet eder gibi anlattım. Şu anda gözlerimi dikitğim monitor denemelerimiz sonucunda düzgün olarak bulduğumuz 4. monitör :) ( ilk 3 denememizde ölü piksele rastladık )
    Bu yazımı okurken belki içinizden diyeceksiniz dünya kadar bilgisayarcı var niçin adamın huyuna gitmeye çalışıyorsun ? Netice itibariyle Antalyada ikamet ediyorum ve güvenilir olarak nitelendirebileceğim birkaç yer var. Ayrıca ürünü bana satan çalışan ile iyi bir bağ oluşturdum. Bunun sonucunda Tekno Sa dan aldığım, faturasını garanti belgesini kaybettiğim :) ve arızalanan fotoğraf makinem için kendi bilgisayar arşivlerine girerek örnek bir fatura çıkardı. Servisine kendisi fotograf makinasını gönderdi ve makinam geldiğinde beni arıyarak geldiğini bildirdi.
    Kısaca olay tamamen ikili ilişkilerden ve iyi iletişim kurabileceğiniz insana sorununuzu anlatmaktan geçiyor. Saygılar .




  • malesef benim tüm iyi alaşımıma rağmen V2045 i alırken denettirmediler.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ostracoda

    Arkadaslar tekno sa yı desteklemek amacıyla söylemiyorum ancak size basımdan gecen olayı anlatayım. Bundan 3 4 ay once bir lcd monitor almaya karar verdim. Ürünü deneyerek almak istediğim için işyerinin kapanış saatine yakın bir saatte gittil. Satıcı genç bir çocuktu. Kendisine aynen şöyle dedim " Ben bir lcd alacağım ancak deneyip ölüpiksel olup olmadığını anlamadan kesinlikle almam. Eğer açıp deneyeceksek alırım, dedim " Tabi bunu gayet dosthane bir dille söyledim. Ayrıca kendisine " internetten almak istediğim modeli araştırdığımı, ölüpiksele karşı da garantili olduğunu, bu yüzden fiyatının diğerlerine nazaran daha yüksek olduğunu bildiğimi , ve bu bilginin de garanti belgesine geçmesini istediğimi, avukat olduğumu ve şirketlerinin sorumluluklarının neler olduğunu bildiğimi , ayıplı mal satmaları halinde ( ölü piksel dahil ) kendilerinin sorumlu olacaklarını" söyledim. Tabi burada yazdığım gibi değil, yine oldukça arkadaşça bir dille sanki sohbet eder gibi anlattım. Şu anda gözlerimi dikitğim monitor denemelerimiz sonucunda düzgün olarak bulduğumuz 4. monitör :) ( ilk 3 denememizde ölü piksele rastladık )
    Bu yazımı okurken belki içinizden diyeceksiniz dünya kadar bilgisayarcı var niçin adamın huyuna gitmeye çalışıyorsun ? Netice itibariyle Antalyada ikamet ediyorum ve güvenilir olarak nitelendirebileceğim birkaç yer var. Ayrıca ürünü bana satan çalışan ile iyi bir bağ oluşturdum. Bunun sonucunda Tekno Sa dan aldığım, faturasını garanti belgesini kaybettiğim :) ve arızalanan fotoğraf makinem için kendi bilgisayar arşivlerine girerek örnek bir fatura çıkardı. Servisine kendisi fotograf makinasını gönderdi ve makinam geldiğinde beni arıyarak geldiğini bildirdi.
    Kısaca olay tamamen ikili ilişkilerden ve iyi iletişim kurabileceğiniz insana sorununuzu anlatmaktan geçiyor. Saygılar .




  • bu teknosa var ya... ş.sizin babası babası. nw-e002 sony mp3 player aldım, arızalı çıktı, ş.sizler bana, ambalajı açmaman gerekirdi dediler, iade almadılar.
    ALLAH BELALARINI VERSİN O Ş.SİZLERİN. PARAM DA HARAM ZIKIM OLSUN
  • Arkadaşlar teknosadan hiç bir şey almamanızı tavsiye ederim,
    Geçen gün hafıza kartı alacaktım bunu deneme imkanım var mı dedim yok dedi, peki ya uymazsa cihaza dedim karşımdaki bayan aynen şunu söyledi: İyi düşünün öyle karar verin ürün iadesi almıyoruz.
  • Eyvallah ta mantar gibi çoğalıyorlar.Biz burda galiba kendi kendimize konuşuyoruz.Daha çok kurban veririz biz bu işe...
  • Merhaba,

    Koolandgang mahkeme tarihi yaklaşıyor bakalım bu sefer bende kurtulurum inaşllah.

    quote:

    Orjinalden alıntı: koolandgang

    Eyvallah ta mantar gibi çoğalıyorlar.Biz burda galiba kendi kendimize konuşuyoruz.Daha çok kurban veririz biz bu işe...
  • bu adamlar hakkında iyi birşey duysam artık.
  • Merakla bekliyorum.Hayırlısı olur inşallah...
  • Slm arkadaslar ;
    Benımde bir değiştirme maceram var.Haziran ayında pcdepo dan DELL inspiron 1300 dizüstü bilgisayar aldım.Alalı yaklaşık 1 ay olmuştu DVD kopyalıyordum 4. DVD de DVD writterdan çatır çutur sesler gelemeye ve DVD kopyalamamaya başladı orijinal kutusuna koyup pcdepo gönderdim 2 gün sonra sıfır makina yolladılar.
    pcdepo nun müşteri memnuniyetine verdiği önemi başka hiçir firmada görmedim tşk pcdepo
  • benim dava hala devam ediyor önümüzdeki hafta duruşma var cihaz bilirkişi incelemesine gidecek bakalım sonuç ne olacak.
  • dell 6400 core solo almaya karar verdim. ama en hediyelisi teknosa da. 1 GB usb bellek, 1500-2000 YTL arası alışverişe allinone yazıcı(bunu sorup öğrenemedim daha yazıcı belki laptopta olmaz) bu kadar şikayeti okuyunca öyle kaldım. adamlarda worldcard da var işime geliyor. aynı fiyata diğer sitelerde var ama hediye yok. işte öyle...
  • teknosa berbat dvd rw cd sini bile değiştirmediler
    bimeksten alıyorum müşteri memnuniyeti harika herkesede tavsiye ederim teknosa ya gireriyorum adamların suratı falan asık bilgisizler ama bimekste herşey harika müşteri memnuniyeti süper herkese tavsiye ederim
  • Teknosa'ya genelde cd, dvd, vb. almak için giderim. Oradan daha pahalı ürünler almak, risk almakla eşdeğerdir. İstanbul/Ömür'de Türkiye'nin en büyük Teknosa'sı diye lanse edilen mağazalarının yarısı çamaşır-bulaşık makinesi dolu idi, ufak bir ihtiyacımı almak için gittiğimde görmüş ve hayretler içinde kalmıştım.
  • Şahsen Teknosa nın elemanlarını kesinlikle beğenmiyorum. Ben sadece Mersin carrefour teknosa dakiler kötü diye düşünüyorum. Ama %80 inin kötü olduğu belli. Core solo dell 6400 marka laptopu satın alırken bana 3 kez sormama rağmen bu makine çift çekirdekli dediler. Sonradan öğrendim ki solo tek çekirdekliymiş. Normalde ürünü geri verebilirdim ama çift çekirdekli 1299 dolar + kdv olunca ve onu almaya gücüm yetmeyince geri vermekten vaz geçtim. Teknosa yı tercih etme sebebime gelince oraya güvendiğim için değil (sonuçta diğer yerlerde de aynı sorunlar yaşanıyor) sadece kredi kartına uygun taksit imkanı sağlıyor olmaları. Dell 6400 ü ayda 115 ytl ye 15 ay taksitle axess kartımla alabileceğim başka mağazayı bulamadım. Cep telefonunuda hep bu sebeple teknosa dan alıyorum. Teknosa kredi kartı ayağına ayakta duruyor ve para kazanıyor. Aksi taktirde bu derece büyüyemez. Bakın size Carrefour örneği; carrefourdan denki marka klima satın aldım. Ufak bir arızası çıktı (1 sene sonra). İklimsa ilgileniyor. İstanbul dan parça gelecek dediler. Parça tam 2,5 ay sonra geldi. Gelen parça takıldı ama ses çıkartıyordu. Yani parça fabrikasyon hatası çıktı. Tekrar isteyeceğiz dediler şuan 1,5 ay oldu hala ses seda yok. İşin özü sadece Teknosa değil Türkiye de insanlarımız çalışmıyor, tembellik yapıyorlar. SA simgesi bana artık şu düşünceyi çağrıştırıyor; Sakın Alma = SA




  • teknosa müşterinin yanında olmaktansa üreticinin yanında olmayı tercih ediyor. demek üretici teknosaya tüketiciden fazla kazandırıyor yoksa piyasaya 1599 dolardan çıkardığı bir ürünü nasıl olurda 799 dolar a kadar düşürebilir. Fujitsu Siemens Amilo Pro V2045 serisinin serüvenini izleyenler ne demek istediğimi anlayacaktır.

    quote:

    Orjinalden alıntı: KimyageR

    Şahsen Teknosa nın elemanlarını kesinlikle beğenmiyorum. Ben sadece Mersin carrefour teknosa dakiler kötü diye düşünüyorum. Ama %80 inin kötü olduğu belli. Core solo dell 6400 marka laptopu satın alırken bana 3 kez sormama rağmen bu makine çift çekirdekli dediler. Sonradan öğrendim ki solo tek çekirdekliymiş. Normalde ürünü geri verebilirdim ama çift çekirdekli 1299 dolar + kdv olunca ve onu almaya gücüm yetmeyince geri vermekten vaz geçtim. Teknosa yı tercih etme sebebime gelince oraya güvendiğim için değil (sonuçta diğer yerlerde de aynı sorunlar yaşanıyor) sadece kredi kartına uygun taksit imkanı sağlıyor olmaları. Dell 6400 ü ayda 115 ytl ye 15 ay taksitle axess kartımla alabileceğim başka mağazayı bulamadım. Cep telefonunuda hep bu sebeple teknosa dan alıyorum. Teknosa kredi kartı ayağına ayakta duruyor ve para kazanıyor. Aksi taktirde bu derece büyüyemez. Bakın size Carrefour örneği; carrefourdan denki marka klima satın aldım. Ufak bir arızası çıktı (1 sene sonra). İklimsa ilgileniyor. İstanbul dan parça gelecek dediler. Parça tam 2,5 ay sonra geldi. Gelen parça takıldı ama ses çıkartıyordu. Yani parça fabrikasyon hatası çıktı. Tekrar isteyeceğiz dediler şuan 1,5 ay oldu hala ses seda yok. İşin özü sadece Teknosa değil Türkiye de insanlarımız çalışmıyor, tembellik yapıyorlar. SA simgesi bana artık şu düşünceyi çağrıştırıyor; Sakın Alma = SA




  • Bu serinin teknosa için özel olarak üretildiği gibi bir duyum aldım doğrumudur acaba?

    quote:

    Orjinalden alıntı: YUSUFM

    teknosa müşterinin yanında olmaktansa üreticinin yanında olmayı tercih ediyor. demek üretici teknosaya tüketiciden fazla kazandırıyor yoksa piyasaya 1599 dolardan çıkardığı bir ürünü nasıl olurda 799 dolar a kadar düşürebilir. Fujitsu Siemens Amilo Pro V2045 serisinin serüvenini izleyenler ne demek istediğimi anlayacaktır.

    quote:

    Orjinalden alıntı: KimyageR

    Şahsen Teknosa nın elemanlarını kesinlikle beğenmiyorum. Ben sadece Mersin carrefour teknosa dakiler kötü diye düşünüyorum. Ama %80 inin kötü olduğu belli. Core solo dell 6400 marka laptopu satın alırken bana 3 kez sormama rağmen bu makine çift çekirdekli dediler. Sonradan öğrendim ki solo tek çekirdekliymiş. Normalde ürünü geri verebilirdim ama çift çekirdekli 1299 dolar + kdv olunca ve onu almaya gücüm yetmeyince geri vermekten vaz geçtim. Teknosa yı tercih etme sebebime gelince oraya güvendiğim için değil (sonuçta diğer yerlerde de aynı sorunlar yaşanıyor) sadece kredi kartına uygun taksit imkanı sağlıyor olmaları. Dell 6400 ü ayda 115 ytl ye 15 ay taksitle axess kartımla alabileceğim başka mağazayı bulamadım. Cep telefonunuda hep bu sebeple teknosa dan alıyorum. Teknosa kredi kartı ayağına ayakta duruyor ve para kazanıyor. Aksi taktirde bu derece büyüyemez. Bakın size Carrefour örneği; carrefourdan denki marka klima satın aldım. Ufak bir arızası çıktı (1 sene sonra). İklimsa ilgileniyor. İstanbul dan parça gelecek dediler. Parça tam 2,5 ay sonra geldi. Gelen parça takıldı ama ses çıkartıyordu. Yani parça fabrikasyon hatası çıktı. Tekrar isteyeceğiz dediler şuan 1,5 ay oldu hala ses seda yok. İşin özü sadece Teknosa değil Türkiye de insanlarımız çalışmıyor, tembellik yapıyorlar. SA simgesi bana artık şu düşünceyi çağrıştırıyor; Sakın Alma = SA






  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.