|
Ben balkondan aşağı atsam tv yi, tcl yenisini gönderir. Tabi asla böyle bir suistimalde bulunmam. Ahiret de var < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
Ben balkondan aşağı atsam tv yi, tcl yenisini gönderir. Tabi asla böyle bir suistimalde bulunmam. Ahiret de var < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Yan hesaplar aktifleştirildi sanki ne oldu bir an böyle herkes burada Bence orucun beyinde oluşturduğu sinir stres atılımı sanki İftardan sonra normalleşir belki yazışmalar |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi escudo76 -- 7 Mart 2025; 19:15:50 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
O konuda ben yenisini alirim, ugrasmam.. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
O zaman bu konuyu açan küfürbaz arkadaş neyin pesinde. Samsung, lg veya tcl niye garantili tv de ariza olunca bir üst modeli veriyor. Cunku eski tv nin panelleri hiçbir markada yok. Teknoloji surekli değişiyor. Ayni yil icinde , ayni markada bile 2 versiyon var. C845x1, c845x2 diye. Su an c845 de ariza yasayan birine tcl c855 verir. Nereden bulacak c845 i. Bu böyledir. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
Hahaha işte meşhur kişiden bana bir gönderme geldi Bak emekli forum arkadaşım, Burak beyi burada olduğu ilk dönemlerde tanımadım ve onunla bir geçmişim yok!. Taa C845 aldığım zamanlarda forumda başlığını gördüm ve yazılarını okudum. Dön geçmişe bak bazı konuşmalarıma Burak beyle laf atışmalarımız vardır!. Adamı hiç bir zaman yanar döner görmedim. Ben ilk Oledimi evime almaya karar verdikten sonra Amazondan satın aldım, sorun yaşadım iade ettim. İkinciyi Burak beyden herkes alıyor bende alayım dedim satın aldım, yine sorun yaşadım iade ettim. En son aldığım Tv'nin en üst modelini aldım ve sorun yaşamadım. Ek garanti istermisin diye sordu içeriğini anlattı panel yanması dahil her parçası ek +3 yıl resmi Samsung servis garantisi altında olduğu söylediği için garanti yaptırdım. Adam başın ağrımaz ek garanti diğer çakma satılan gulf sigortalar gibi değil için rahat olsun dedi. Aha yüzüde burada Burak beyde yazsın yalanmı doğrumu garanti içeriği. Bu adam 6 sene olmuş başlığı açalı kaçmamış ve senin gibi sorunlu gördüğüm başka bir emeklininde paneli bozulunca Burak beyi sıkıntıya sokmasına rağmen olması gerekenden daha iyi bir kıyak geçmiş!. Adam milyarlarla oynayan şubeleri olan bir firma yetkilisi. 3-5 problem çıkartanlarla kendi sıkmaz merak etme ;) Senin dediğin gibi zamanı gelince vadettiği garantiden kazıkmı yiyeceğim faydasınımı göreceğim göreceğiz. Umarım garantiden faydalanmam. Bir gün faydalanırsam nickini değiştirmez isen beni engellemiş olsan bile seni bulurum cevabım biraz ağır olur emekli forum arkadaşım Yazılarınıda zırt pırt değiştirme arkadaşım ben 10 bin 20 bin için kimseye yağ çekmem |
|
_____________________________
|
|
Bu Burak in samsungun kotu tv lerini 100 bin ustu satmak için yapmayacagi hic bir sey yok. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Ya ramazan günü, iftar zamanı adamın sinirlerini bozdular ya, yahu tamam kanunlar yalan söyleyene bir şey demez de,.........neyse artık Ya hu konu açılalı 6 sayfa olmuş(şuan 9)bir tanede tlc fanı veya satıcısı gelip te '''geçmiş olsun,'' dememiş, yol göstereceğine,(belki 1-2 kişi gelmiş) , azarlamış. |
|
_____________________________
Ne mutu türküm diyene
|
|
Bu konu artık delinin kuyuya taş atmasını da geçti. Aşağıda TCL'nin 3 ayrı kullanıcıya kırık panel için döndüğü TV değişim teklifleri var. Size neden yapmıyorlar aynı teklifi, arayıp sorun Bilkoma... Panel temin edemiyoruz deseler kanunen tazminat hakkınız doğar. Bu nedenle böyle yanıt vermezler. Daha önce de yazdığım gibi probleminizin tek çözüm yolu size farkını alarak şu an satışta olan benzer tv vermeleri. 65 C 845 veya 65 C 855. Ama bu TV'lerden birinin liste fiyatı 85,000, diğerinin 93.000 tl... % 70 bile talep etseler 59.500 tl tutar. Şahsen ben 59.500 TL nakit verip garantisiz tv alacağıma 50.000 tl'ye 2 yıl garantili 65 C 755 almayı tercih ederdim. Bilkomu arayıp görüşün, sorununuzun çözümü orası. Cevap vermiyorlarsa THH'ye başvurun. Ve prosedür bütün markalarda bu şekilde. 10 yıl yedek parça garantisi var, ama pratikte uygulanması imkansız. Çünkü panel teknolojisi sürekli değişim içinde. Yeni paneller eski tv'lere uymuyor. TCL TV Panel Sorunu Ve Müşteri Hizmetleri Deneyimi https://www.sikayetvar.com/tcl-televizyon/tcl-tv-panel-sorunu-ve-musteri-hizmetleri-deneyimi
TCL Televizyon Teknik Destek İlgisizliği https://www.sikayetvar.com/tcl-televizyon/tcl-televizyon-teknik-destek-ilgisizligiTCL TV Panel Sorunu Ve Müşteri Hizmetleri Deneyimi https://www.sikayetvar.com/tcl-televizyon/tcl-tv-panel-sorunu-ve-musteri-hizmetleri-deneyimi |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Burak Keskin
Koç Pazarlama LG, SAMSUNG, SİEMENS yetkili bayisi |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Burak Keskin
Koç Pazarlama LG, SAMSUNG, SİEMENS yetkili bayisi |
|
|
_____________________________
Burak Keskin
Koç Pazarlama LG, SAMSUNG, SİEMENS yetkili bayisi |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Burak Keskin
Koç Pazarlama LG, SAMSUNG, SİEMENS yetkili bayisi |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Panel müşterinin hatası olmadan kırılır veya başka bir panel sorunu olursa zaten panel MECBUREN değişmek zorunda Önemli olan(adı üstünde '' MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ'NİN') müşterinin hatası ile yaşanan soruna çözüm bulmaSI Buradaki BİRİNCİ HATA 4 ay zarfında tüketiciyi görmezden gelmek. '' Vallahi beni arayan soran yok 3 kere müşteri hizmetlerine kayıt yaptırdım ilki 4 ay öncesinde olmak üzere. Bugün itibari ile arayan soran yok.'' İKİNCİSİ ise(daha vahim) bizim gibi HER VATANDAŞIN yapması gerektiği gibi GERÇEKLERİN arkasında ısrarla duranları karalamak VE KOMİK TARAFI bir şekilde Sorun yaşayan tüketicinin açtığı konu anca sayfalarca olunca dikkatlerini çekip te ,zorlarına gidince yazılar yazmaları( YA HADİ BAZI SORUNLAR HALLOLMUŞ,VE KANIT GÖSTERİYORSUNUZ ,BU GERÇEK ŞİKAYETİN KONUSU AÇILALI 1 HAFTA OLMUŞ NEREDEY DİNİZ?(YENİ GÖRDÜK DEYİP YALAN SÖYLEMEYİN) < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi izmirden -- 8 Mart 2025; 12:48:37 > |
|
_____________________________
Ne mutu türküm diyene
|