Şimdi Ara

Tarih video hoca tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
1
Favori
37.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Tarihi iyi anlatan(videoları olan) iyi bir hoca varmı?



  • Mehmet celal özyıldız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ramazan Yetgin (Benim hocam)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gezfotek

    Ramazan Yetgin (Benim hocam)
    2016 videolarını izlemiştimde pek bi yararını gormedim. cavit ardıç dan izleyecek gibiyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zamyatin

    Mehmet celal özyıldız
    teşekkür ederim.
  • ramazna yetgin 2016 videolarının ilk 4-5 tanesini izledim gayet güzeldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lebendefrans

    ramazna yetgin 2016 videolarının ilk 4-5 tanesini izledim gayet güzeldi.
    ben verim alamadım hocam belki sorun bendedir. bilemiyorum. bana soyle yorum gucu olan,anlattıklarını hayal ettirecek kafada canlandırttıracak bi hoca lazım(betimletecek),ramazan yetkin kesinlikle bu hoca degil. adamda ruh yok sadece anlatıyor.

    Mehmet celal özyıldız a izledim biraz adamda o ruh war hocam,gozde canlandırtıyor ot gibi anlatmıyor.. sanırım ondan izlzyecegim teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi radef -- 23 Temmuz 2018; 18:57:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zamyatin

    Mehmet celal özyıldız
    hocam sagol ya walla muhteşem anlatıyor celal hoca.. gerçekten tavsiyen olmasa kim bilir kimleri izliyordum...
  • Ramazan Yetgine bulaşmayın 100 küsür videosunu izledim tamam adam güzel anlatıyor ama bir sürü gereksiz şey de anlatıyor, bir yararı olmadı
  • Arkadaşlar farkındayım konu çok önce açılmış,
    Önerdiğiniz hocalar hakkında sınavdan sonra yorumunuz nedir tarihte kimi izlemeliyim
    Birde coğrafyayı hoca web'de izliyorum sizce nasıl ve vatandaşlık için kimi önerirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frkn_clk -- 14 Eylül 2020; 17:57:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • frkn_clk f kullanıcısına yanıt
    aydın yüce tarih,emrah vahap vatandaşlık,engin eraydın coğrafya ben de araştırdım genellikle bunları önerdiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nerviax N kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • frkn_clk f kullanıcısına yanıt
    rica ederim ama benim hocam kanalına da göz at hangi kanal hoşuna giderse ondan devam et,ortaöğretime mi gireceksin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nerviax N kullanıcısına yanıt
    Önlisans,aslında 2022 gircem ama 2020'de çalışıyorum yüksek alırsam 85 felan 2022'ye kalmadan inşallah atanmış olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben Ramazan Yetgin ile çalıştım 23 4 yaptım bu sene lisansta.Yanlış yaptığım soruların 4ü de tamamen benim dikkatsizliğimden kaynaklı.Ramazan hoca ile çalışıp da sınavda hata yapmayan bir kişi en az 23 24 yapar çünkü anlatmadığı veya eksik anlattığı bir yer yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • frkn_clk f kullanıcısına yanıt
    Ortaöğretim sağlık çıkışlı mısınız 85'e onlar atanıyo genellikle,Ben de önlisansa bu yıl başlayacağım,ama liseden son kez giriyorum 2 yıl sonra önlisanstan mezun olunca önlisansa gireceğim,siz hangi bölümü okuyacaksınız önlisansta?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nerviax N kullanıcısına yanıt
    Yok mekatronik teknikerliği okuyorum hocam 2018 yılında 78 ile 2019 yılında ise 88 ile aldı hocam tabi ki benim ki tahmin,kesin bir şey söylemek zor ama bence 85-90 civarı tahmin ediyorum ve bence seçim olacağı için atama puanı düşebilir ama düşmez ise hocam zaten DGS planımda da var 4 yıllığa tamamlamayı düşünüyorum.
    Kararsızım yani zaman belirliyor artık planlarımı.
  • Mr.Chesterfield kullanıcısına yanıt
    Bende onu izliyorum tabi ki tek başına izlemek doğru olmaz ama sınava girmiş insanlardan bilgi almak daha güzel olur diye düşündüm.
    Birde Lisansa girmiş birisi olarak yeni nesil şekilli matematik sorusu var mıydı?
    Teşekkür ederim.
  • frkn_clk f kullanıcısına yanıt
    Liseden mi mekatronik çıkışlısınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayır,2 yıllık önlisans mekatronik okuyorum.
    Anadolu çıkışlıyım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.