Selamlar. 2016 model 160 lık dci çift turbolu icon paket 4 kontrol olan talisman almayı düşünüyorum ortalama fiyat 320 civarında. Aramızda kullanan varmı nasıldır bu araç yol tutuşu konforu yalıtımı nasıl. Şuan kendi aracım 2015 Mercedes cla200. Sadece kullananlar yorum yazarsa sevinirim kulaktan dolma Renault şöyle böyle diyen lütfen yazmasın. |
Talisman 160 Lık 4 Kontrol Kullanan Var Mı?




-
-
Kullanan yok ki nerdeyse -
quote:
Orijinalden alıntı: FrankGallagherx
Kullanan yok ki nerdeyseVardır hocam be 😅 merak ediyorum kullanıcı yorumlarını ben baya iyi olacağını düşünüyorum çünkü 2018 megan dizel ile uzun yol yaptım bikere ve gayet sesssiz ve keyifliydi talisman çok daha farklıdır diye düşünüyorum
-
quote:
Orijinalden alıntı: murat425Vardır hocam be 😅 merak ediyorum kullanıcı yorumlarını ben baya iyi olacağını düşünüyorum çünkü 2018 megan dizel ile uzun yol yaptım bikere ve gayet sesssiz ve keyifliydi talisman çok daha farklıdır diye düşünüyorum
Alıntıları GösterAnladım hocam gönlünüzce olsun .
-
Megane'dan çok farklı hissettiriyor. Oturaklılığı ve yol tutuşu kat be kat daha iyi. Cla'ya yakın bir performansı var. İç mekan genişliği olarak ve donanım olarak daha iyi. Belki biraz kapı hissiyatını falan sevmezsiniz o kadar.
-
Bu aracı ben de çok merak ediyorum. Fiyatına göre hem performans hem de donanım olarak çok tatmin edici duruyor. Hatta temmuz başında sıfır araç almadan önce yaşadığım yerde veya yakınlarda denk gelseydi bu araçtan almayı bile düşünüyordum. Ben de kullanan arkadaşların izlenimlerini merakla bekliyorum. -
quote:
Orijinalden alıntı: nbacıshaquılleMegane'dan çok farklı hissettiriyor. Oturaklılığı ve yol tutuşu kat be kat daha iyi. Cla'ya yakın bir performansı var. İç mekan genişliği olarak ve donanım olarak daha iyi. Belki biraz kapı hissiyatını falan sevmezsiniz o kadar.
Kapı hissiyatında hiçbir araç cla kadar kötü olamaz hocam hiç sevmedim ben lok diye kapanan kapı severim cla da sanki ford tourneo kapısını kapatıyorum gibi bir türlü sevmedim bu hissiyatı
-
talismandaki bu "4 kontrol" ne anlama geliyor? 4 çeker değil orası kesin.
-
Kullanmadım ama duyduğum kadarıyla 4 kontrol talismanlarda direksiyonu çevirince ön tekerlerle beraber arka tekerlerde sağa veya sola dönüyor.
Yani virajlarda yol tutuş daha iyi.
-
Aynı segmentteki diğer markalarla arasında ikinci elde 100 bin oynuyor.
100 bin az para değil. Bazı insanlar gösteriş değil işlevselliği bakıyor. -
Bir ara ben de bakmıştım. Megane'dan geçmek için. Araba iyi hoş da motorda sıkıntı var sanırım. O yüzden benzinli motorla geliyor artık.
-
4 kontrol sistemi otomobilin yüksek hızlarda arkasını savurmadan daha iyi bir yol tutuş ile virajları almasını sağlıyor. Direksiyonun kırıldığı yönün tersine açılan arka tekerlekler ile yolu daha iyi tutuyor.
-
quote:
Orijinalden alıntı: caldexterrBir ara ben de bakmıştım. Megane'dan geçmek için. Araba iyi hoş da motorda sıkıntı var sanırım. O yüzden benzinli motorla geliyor artık.
Golf de artık sadece benzinli motorla geliyor o zaman tdi motor da mı sıkıntı ?
-
quote:
Orijinalden alıntı: SARIMSAKLI MAYONEZ
Bu mesaj silindi.Niye almasınki onu bi açıkla da belki almayız bizde
-
Ben bir kez 130hp olanını kullandım. Araba 10 numara.
D-segmentinde kıymeti bilinmeyen modellerden birisi.
-
Benim bacanak kullanmış Passat yanında halt etmiş dedi adam😁😁
Ama o dizel için konuştu. Full bir arabaymis. -
Mercedes cla dan neden vazgeçiyorsunuz? -
1.6 DCI çift turbo ile ilgili ben de bir kaç sorun duymuştum. Hatta Mercedes bu yüzden artık kendi dizelini kullanmaya başladı araçlarında şeklinde.
Yine de araştırmanızı tavsiye ederim. -
Sahibi olmadım ancak kaba taslak fikir vereceğini düşündüğüm kadar sürme fırsatım oldu ancak elbette uzun bir süre olmadığı için uzun vadeli olarak kullananların yorumlarına daha fazla itibar edin derim.
Benim sürdüğüm araç 1.6 DCİ 160 İcon + tüm opsiyonlara sahip bir araçtı, yalnızca 4 Control yoktu. Öncelikle tasarım olarak iç - dış 10/10. Arka yaşam alanı dev gibi. Malzeme kalitesi bence oldukça iyi, yani hele o ahşap görünümlü plastik trim öyle kaliteli ki gerçek ahşaptan daha fazla ahşap hissiyatı veriyor. Göğüs kaplaması da bence D segmentinin en iyilerinden hatta en iyisi bile ulabilir, E segmentine koysalar bence hiç sırıtmaz. Koltuklar sentetik deri veya doğal deri oranı çok düşük bir deriden imal edilme, ancak görünüm ve ergonomisi çok iyi. Hayalet gösterge de çok güzel, net ve şık. Ortadaki ekran da hakeza öyle. Ancak UI tasarımı bence pek de güzel değil. İşçilik de bence gayet iyiydi, trim sesi yoktu.
Sürüşe gelirsek hem iyi hem kötü. Öncelikle yol tutuş çok çok iyi. Hiç yatmıyor, çok rijit bir şasisi var. Motor performansı oldukça iyi 160 beygir gibi yürüyor. Sürüşle alakalı tüm iyi yönler bu kadar maalesef, gerisi tamamen olumsuz. Direksiyon çok ölü, hissiyatsız bir direksiyon, Megane'dan daha iyi yine de. Yalnız simidin kalınlığı bence çok fazla, beni rahatsız etti açıkçası. Ancak Megane sizi tatmin ediyorsa Talisman da üzmeyecektir bence. Araç sert ama bu sertlik sözgelimi bir Ford sertliği gibi değil, yani bu sertlik takır tukur hissettiren bir sertlik, bir kasisten ya da çukurdan geçiyorsunuz pat küt, yani o kaliteli sertlik hissiyatı yok. Çukursuz ve engebesiz bir yolda gidiyorsanız pek problem yok, yalıtım iyiydi gibi hatırlıyorum, yalnız motor gürültüsü kabine fazlaca geliyor.
Sürüş böyleydi. Geriye kalan konfor öğelerine bakarsak, ses sistemi rezalet, hesapta Arkamys marka ses sistemi var ama boş Megane'dan bile kötü. Farlar Led ve adaptif ancak aydınlatmasını beğenmedim, yani menzil kısa ancak ışık şiddeti ve tonu oldukça iyi, adaptif güzel çalışıyor. Koltuklarda masaj fonksiyonu var ama koymasalar da olurmuş çünkü çok detaysız bir masaj, sadece ileri geri yapıyor, sanki sırtınıza yumruk atan boksör gibi.
Peki bu kusurlarına rağmen alınır mı? Bence alınır şayet sizi çok rahatsız etmeyecekse, çok şık ve performanslı bir otomobil ama en nihayetinde ben Renault'um demekten kurtulamış bir araç.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ö1f1 -- 14 Eylül 2021; 11:34:39 >
En Beğenilen Yanıtlar

Düşük hızlarda, arka tekerlerin, ön tekerlerin döndüğü tarafın aksine, yüksek hızlarda ise aynı yöne belirli açıda dönmesini sağlayan bir yönlendirme sistemi. Daha kısa manevra kabiliyeti veriyor. Bunun en başarılı örneği şu an Ford Bronco'da var. Düşük hızlarda da tekerleri aynı açıya döndürebildiği için neredeyse yan yan gidebilme özelliğine sahip. |
Sahibi olmadım ancak kaba taslak fikir vereceğini düşündüğüm kadar sürme fırsatım oldu ancak elbette uzun bir süre olmadığı için uzun vadeli olarak kullananların yorumlarına daha fazla itibar edin derim.
Benim sürdüğüm araç 1.6 DCİ 160 İcon + tüm opsiyonlara sahip bir araçtı, yalnızca 4 Control yoktu. Öncelikle tasarım olarak iç - dış 10/10. Arka yaşam alanı dev gibi. Malzeme kalitesi bence oldukça iyi, yani hele o ahşap görünümlü plastik trim öyle kaliteli ki gerçek ahşaptan daha fazla ahşap hissiyatı veriyor. Göğüs kaplaması da bence D segmentinin en iyilerinden hatta en iyisi bile ulabilir, E segmentine koysalar bence hiç sırıtmaz. Koltuklar sentetik deri veya doğal deri oranı çok düşük bir deriden imal edilme, ancak görünüm ve ergonomisi çok iyi. Hayalet gösterge de çok güzel, net ve şık. Ortadaki ekran da hakeza öyle. Ancak UI tasarımı bence pek de güzel değil. İşçilik de bence gayet iyiydi, trim sesi yoktu. Sürüşe gelirsek hem iyi hem kötü. Öncelikle yol tutuş çok çok iyi. Hiç yatmıyor, çok rijit bir şasisi var. Motor performansı oldukça iyi 160 beygir gibi yürüyor. Sürüşle alakalı tüm iyi yönler bu kadar maalesef, gerisi tamamen olumsuz. Direksiyon çok ölü, hissiyatsız bir direksiyon, Megane'dan daha iyi yine de. Yalnız simidin kalınlığı bence çok fazla, beni rahatsız etti açıkçası. Ancak Megane sizi tatmin ediyorsa Talisman da üzmeyecektir bence. Araç sert ama bu sertlik sözgelimi bir Ford sertliği gibi değil, yani bu sertlik takır tukur hissettiren bir sertlik, bir kasisten ya da çukurdan geçiyorsunuz pat küt, yani o kaliteli sertlik hissiyatı yok. Çukursuz ve engebesiz bir yolda gidiyorsanız pek problem yok, yalıtım iyiydi gibi hatırlıyorum, yalnız motor gürültüsü kabine fazlaca geliyor. Sürüş böyleydi. Geriye kalan konfor öğelerine bakarsak, ses sistemi rezalet, hesapta Arkamys marka ses sistemi var ama boş Megane'dan bile kötü. Farlar Led ve adaptif ancak aydınlatmasını beğenmedim, yani menzil kısa ancak ışık şiddeti ve tonu oldukça iyi, adaptif güzel çalışıyor. Koltuklarda masaj fonksiyonu var ama koymasalar da olurmuş çünkü çok detaysız bir masaj, sadece ileri geri yapıyor, sanki sırtınıza yumruk atan boksör gibi. Peki bu kusurlarına rağmen alınır mı? Bence alınır şayet sizi çok rahatsız etmeyecekse, çok şık ve performanslı bir otomobil ama en nihayetinde ben Renault'um demekten kurtulamış bir araç. |
Ben bir kez 130hp olanını kullandım. Araba 10 numara. D-segmentinde kıymeti bilinmeyen modellerden birisi. |
Benzer içerikler
- saetta lastik yorumları
- tiguan paket sıralaması
- egea easy 1.4 fire 95 hp yorum
- cam filmi tavsiye
- braxis balata
- fiat egea 1.4 easy sifir fiyatı
- sıfır corolla
- chery tiggo 8 pro alınır mı
- renault espace 2023
- renault yeni logo
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X