Şimdi Ara

Taksiciler neden RENAULT SYMBOL tercih ediyor da CITROËN C-ELYSÉE veya PEUGEOT 301 tercih etmiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.170
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Üçü de Fransız
    İki nerdeyse aynı araba
    Dizel ve az yakıyorlar
    Üçü de ayni kalitesizlikte
    Ama neden sadece Symbol


    Taksiciler neden RENAULT SYMBOL tercih ediyor da CITROËN C-ELYSÉE veya PEUGEOT 301 tercih etmiyor

    Taksiciler neden RENAULT SYMBOL tercih ediyor da CITROËN C-ELYSÉE veya PEUGEOT 301 tercih etmiyor

    Taksiciler neden RENAULT SYMBOL tercih ediyor da CITROËN C-ELYSÉE veya PEUGEOT 301 tercih etmiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yılan Serdar -- 21 Aralık 2019; 10:40:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • yedek parça ve servis olayı tahminimce.
    birde sümbülün mazisi var, sanırım 2001'den bu yana üretiliyor ve piyasada. artık alışkanlık etmiş dolmuşcu-taksicilerde kullanması, arızası vs. vs.

    diğerleri nispeten daha yeni araçlar piyasaya sonradan geldiler ama sümbülü yok edemediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Diğer ikisi aynı araba olduğu için Symbol tercih ediyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiat ve Renault eskiden gelen oturmuşlukları var. Tofaş serisi, eski Renault'lar vs. insanlar için cazip geliyor.
    Yani taksici arabaya para, maliyet, arıza, genel bilinirlik olarak bakıyor. F/P oranı yüksek araçlar diyebiliriz aslında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Citroen/Peugeot arızalarıyla nam saldığı için.


    Ön yargılar...
  • Renault'un dci motoru daha sorunsuz ve uzun ömürlü. İlk tercih tabi ki bundan. Sonra az yakıyorlar.
  • Zonguldak aksine başta Citroen çekiyor peşine Renault geliyor ama 301 gördüğümü bile bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Peugeot 301'mi ? Fiat Egea'mı ?
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Taksicilerin %90’ı LPG’li araç tercih ediyor, fakat özellikle çok km yapılmayan küçük şehirlerde dizeller boy gösteriyor. Dizel olarak en masrafsız ve uzun ömürlü motor 1.5 dci olduğu için symbol, megane4 ve dacia’lar tercih ediliyor. Ortalama 350 bin km’de 10 bin₺ civarı masrafla bir o kadar km daha yapılıyor. Yedek parça ucuzluğu ve ustaların her sorununu çözebildiği araçlar olması da etken.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenercrew -- 21 Aralık 2019; 12:33:5 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Pejo bu ülkede elektronik arızaları ile meşhur oldu. Sanayi ustalarının da abi pejo alınmaz lafları büyük etken olmuştur
  • Bence bu ikili seymbolden daha üstün. Ama olay marka algısından kaynaklanıyor. Büyük şehirlerde hepsine denk gelebiliyoruz ama küçük bir anadolu şehrinde pejoyu citroeni taksi yapmaya esnaflar hazır değil, alışkın değil yani.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.