< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Taksiciler kızgın 😡: 'İstanbul'un taksiye ulaşamamasının tek sorumlusu İmamoğlu' (9. sayfa)






-
-
Taksici sistemi artık değişmeli plaka rantı var bu engellenmeli, İmamoğlu çözüm bulacaktı Bi ara gündemdeydi mevzu kapandı, Artık taksicilik yapmak isteyen kendi arabası ile bu mesleği yapmalı şart getireceksin herkes kendi arabası ile taksicilik yapabilir. İlçe mahalle bazında kotolarin olacak, koto doğrultusunda kaç araç gerekiyorsa o kadar sayı musade edilmeli,taksicilerden belediye aylık kazancının %1 i kadar vergi toplamali, ayrıca taksicilere meselege başlamadan önce 3 aylık eğitimden geçmeli ve heryil en az haftaici 5 gün yine eğitim verilmeli saygı sevgi sürüş ağırlama vs. konularinda
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nevzat.Yildiz -- 22 Ağustos 2021; 10:8:52 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Aynen Sorunun kaynağı Plaka sahiplerı Resmen taksıcılkte kolelık sistami var..
-
Kimse de şunu sorgulamıyo; Eskiden taksilerde indi bindi ücreti diye minimum bi ücret yoktu, şimdi en kısa mesafe 15 TL. O zaman 5.55 TL taksimetre açılış ücreti neden var?
Km ücreti desen 3.45 TL olmuş, çok çok 50 kuruş yakar bi araç şehiriçi trafikte, aldığı yakıtı gider olarak göstermese bile km başı yaklaşık 3 TL'den, 30 km'de 90 TL cepte, yani 1 günlük asgari ücrete yakın sadece 30 km yol yaptığındaki kazancı.
Kızgın olanlar olsa olsa taksi plakası sahipleri denen ölü sevicilerdir.
-
Taksiciler günlük 12 saat 2 vardiya çalışıyor. Eskiden araç sahipleri 200 tl istiyordu şimdi ne kadar bilmiyorum ücret. Şoför günlük kazanctan sonra 200 tlyi arac sahibine oduyor sonra benzin ücretini oduyor çünkü depoyu ful alıp ful vermek zorunda sonra kârı cebine kalıyordu, Yeğenim yapıyordu günlük 100 lira ile 200 tl bırakıyordu tabi sigorta yok müşteri garantisi yok
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nevzat.Yildiz -- 22 Ağustos 2021; 10:45:12 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Plaka sahipleri hakkındaki görüşümü zaten belirttim.
Maaşlı çalışan olmadığı için sigortasını zaten kendi ödeyecek, sigortalı iş istiyosa şoför olarak bi şirkete girecek artık kargo mu taşır, asansörsüz binalara damacanayla su mu taşır bilemem, yine sabahtan akşama kadar çalıştıracaklar. Ama maaş garanti bak.
-
Sene 1986 ,
Devlet İstanbul'da taksi plakası satar ,
5 milyon lira taksi plakası bedeli vardır.O zamanın döviz kuru ile (1 usd=670tl) 7000dolardır plaka.
15.000 adet satılan taksi plakasından 1 adet almayı başarırsın.
Sene 2018 (Kasıtlı olarak 2018 yazıyorum.)
Taksi amacıyla satın alınan arabaya ötv ödenmez.
2018 yılında 1 adet gündüz şoförü gün içinde sana 1000tl net para getirir.
gececi de 500tl.
Bunlar en ölü en düşük gelirlerdir.
Sene 2018 ,
Basit usulde vergilendirme üst sınırı 43bin tl'dir.
Senede 43 bin TL kazanıyorum dediğinde basit usulde vergilendirilirsin , bunun da miktarı 6000TL'dir.
Bu yüzden plaka sahipleri ekseriyetle ben senede 40bin tl kazanıyorum diye beyan ederler.
6 bin TL vergi öde o kadar , kdv yok ötv yok muhtasar yok ,makbuz yok makbuz (makbuz aslında resmi olarak düzenleyebilirsiniz fakat siz hiç gördünüz mü düzenleyenini)
Sene 2018 , İstanbul'daki taksi plaka sayısı 17.000
Sene 1986 ,İstanbul'daki taksi plaka sayısı 15.000 ,
10 ve üzeri taksi plakası sahibi olan kişi sayısı 600 , geriye kalan taksi tek bir şahsa ait .
Çalıştırdıkları şoför için sgk ödemez,yemeğine benzinine karışmaz ,kendin hallet der.
Araç olağan bakımları plaka sahiplerine aittir ,ağır hasarda çalışan şoför sorumludur.
Plaka sahipleri kazanamıyorlar mı ?
Eski komşum plaka sahibi 2018 yılında ayda eline net 45bin tl geçiyordu.2018 yılında taşındı bir yere.Bu yüzden 2018 yılını örnek verdim ,canlı canlı gördüğüm için.
-
Bu işin başında galiba UKOME diye zıptırıktam bişey var. Ne ediyorsa onlar ediyor. Bide bu adamlar ne içiyorsa bende aynından istiyom. Adamların dünyadan haberleri yok..
-
Taksicilere karşı yapacağı her şey kendisine artı puan yazar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: lazer__Şey mi bu;
kaldırımlarda park edecek yer yok, avmler dolu, marketlerden millet poşet poşet alıyor falan...?
Alıntıları Gösterarkadaş birazdan çıkar telefonunu der
-
Arkadaşlarına çıkarttırmış zaten
herkeşlerde ayfon var toplasak 70 bin TL ediyor falan diyo
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
quote:
Orijinalden alıntı: B.AYAR
Arkadaşlar bunu tekrar tekrar yazdım yine yazıyorum. İstanbul'da bir kişi sadece bir plaka alabilir. İkinci plaka veraset yolu hariç hiçbir şekilde alamaz. Bu YALAN kasıtlı olarak söylenmektedir. Plaka sahiplerinin kayıtları İbb de mevcut olup ispatlamaları birkaç tuşa bakar. İNANMAYIN BU ALGICILARA
Cimer'e bu konu üzerine bir arkadaşımız yazmış ve İbb toplu ulaşım tarafından verilen cevabı paylaşıyorum.
Tekrar oku hocam. Yanlış anlamışsınız. İstanbul'a özgü o şekilde bir kanun koyulamaz zaten Amerika değiliz biz. Babamın ise 2 taksisi vardı kendi adına geçmişte. Onu geçtim sanki ülkede taksiciler şirket kurup onun üzerinden işletiyor tüm operasyonlarını sanar gören de. Anasının babasının amcasının teyzesinin üstüne yaptırıyorlar her şeyi. Bu dediğinizi zaten direk geçersiz kılıyor.
Cimer'in yanıtında söylenen şey 2 gerçek kişi arasında hisse paylaşımı olamaz demek istiyor sanırım. Hatta çoğul bir şekilde "Plakalar" tek bir gerçek kişinin adına olabilir diyor. "PLAKALAR." Her gerçek kişiye tek bir plaka sahibi olabilir demiyor.
EV AĞALARI VE TAKSİ AĞALARI ülkemizin bir sorunudur. Düzenlemeler getirilmesi lazım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkest earth -- 22 Ağustos 2021; 14:19:25 >
-
Taksi plakası sahipleri aynı cosa nostra gibi.Ali kıran baş kesen.O kadar yıl geçmiş nüfus artmış dünya değişmiş,siyasiler oy uğruna belkide bu platformda çıkarları yatırımları var statükonun korunup halka zulm edilmesine izin veriyor bir nevi zevk alıyorlar ap açık olan durumdan."Karşıya gitmem, karısının taksisiyim,aracı teslim edeceğim,eve gidiyorum,turiste kazık atar,fazla para ister, taksimetre de değişiklik yapıp ayarları ile oynar,uyuşturucu kullanır,kötü kokar,sigara içer araçta,yolcuya kaba davranır vb."her türlü melanet var bu guruhta.
%90i böyle %10u da makul kişiler.İste o 90 lik kesim iccin herşeyin kötüsünü dilemekteyim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çook zorlama bir yorum olmuş, hala algı yapmaya çalışıyorsunuz. Cimer'in cevabı açık, bunun altından, üstünden dolanmaya gerek yok.Senin söylediğin hisse paylaşımı olmaz yorumu baştan aşağı yanlış. Bir plakanın pek çok hissedarı olabiliyor, sonuçta sahibi ölünce varislerine pay ediliyor.quote:
Orijinalden alıntı: darkest earthTekrar oku hocam. Yanlış anlamışsınız. İstanbul'a özgü o şekilde bir kanun koyulamaz zaten Amerika değiliz biz. Babamın ise 2 taksisi vardı kendi adına geçmişte. Onu geçtim sanki ülkede taksiciler şirket kurup onun üzerinden işletiyor tüm operasyonlarını sanar gören de. Anasının babasının amcasının teyzesinin üstüne yaptırıyorlar her şeyi. Bu dediğinizi zaten direk geçersiz kılıyor.
Cimer'in yanıtında söylenen şey 2 gerçek kişi arasında hisse paylaşımı olamaz demek istiyor sanırım. Hatta çoğul bir şekilde "Plakalar" tek bir gerçek kişinin adına olabilir diyor. "PLAKALAR." Her gerçek kişiye tek bir plaka sahibi olabilir demiyor.
EV AĞALARI VE TAKSİ AĞALARI ülkemizin bir sorunudur. Düzenlemeler getirilmesi lazım.
Alıntıları Göster
Tekrar söylüyorum, veraset yolu hariç yani adamın bir plakası vardır, babasından, annesinden, abisinden miras yoluyla kalır ancak o zaman 2. plakası olur onun dışında diğer illeri bilmiyorum ama İstanbul'da 2. Plaka alamazsın aksini iddia eden ispatla yükümlüdür. Yok Gülben Ergenin 200 plakası var, Bülent Ersoy'un şu kadar plakası var. Hepsi yalan
https://www.youtube.com/watch?v=icDKIFiFams&feature=youtu.be
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: LaciRomantik
Tüm taksilerin, dolmuşların, otobüslerin devlete bağlı olmasını, memur statüsünde olmalarını ve sabit ücret ve sabit maaş almalarını destekliyorum. Başka türlü düzelmez bu sorun. İt kopuk kim varsa taksici, dolmuşcu oluyor.%100000000 destekliyorum. Yıllardan beri ben de aynı şeyi söylüyorum.
Tüm ticari taşımacılıkları devlet satın almalı ve tek tip düzende çalıştırmalı. Şoförler maaşlı olmalılar ki üç beş kuruş daha fazla almak için insanlara alçakça davranışlar yapmasınlar. Hem de şoför seçerken magandaları değil belirli bir test ve kişisel analizden geçen düzgün insanları seçmeliler.
Artık yeter ya! 10 defa taksiye bindiysem 9'unda sorun yaşamışımdır.
Tek çözüm taksilerin tamamen devletin olup maaşlı şoförlerle işletilmesidir. Bunun için imza kampanyaları açılmalı.
-
Bu aracın bakımı, lastiği, sigortası, kaskosu, mtv, kazası, cezası,vergisi, muhasebesi, soförler odası aidatı ve 5 yılda bir yenilemesi (210 bin tl.) yok dimi.
O kadar çok biliyorsan, bir kişinin iki taksi plakası alamayacağını bildiğin halde nasıl yalan söyleyebiliyorsun. Yazıklar olsun.
pm atmıs sonra cevap almamak ıcın blok lamıs cok umrumdaymıs gibi block lu kalsın
bilgisizce cahilce konusuyorsun benım akrabamın ustune 4 tane taksı plakası var 2 sinde sofor calıstırıyor 2 si galeride oda akp li bilgin olsun cahili cüheyla arkadasım
-
quote:
Orijinalden alıntı: B.AYAR
Çook zorlama bir yorum olmuş, hala algı yapmaya çalışıyorsunuz. Cimer'in cevabı açık, bunun altından, üstünden dolanmaya gerek yok.Senin söylediğin hisse paylaşımı olmaz yorumu baştan aşağı yanlış. Bir plakanın pek çok hissedarı olabiliyor, sonuçta sahibi ölünce varislerine pay ediliyor.
Tekrar söylüyorum, veraset yolu hariç yani adamın bir plakası vardır, babasından, annesinden, abisinden miras yoluyla kalır ancak o zaman 2. plakası olur onun dışında diğer illeri bilmiyorum ama İstanbul'da 2. Plaka alamazsın aksini iddia eden ispatla yükümlüdür. Yok Gülben Ergenin 200 plakası var, Bülent Ersoy'un şu kadar plakası var. Hepsi yalan
https://www.youtube.com/watch?v=icDKIFiFams&feature=youtu.be
Alıntıları GösterBiraz abartı da buldunuz mu? o bahsettiğniz kuralın altından üstünden arkadan önden geçmeyeni yoktur. Hayale devam
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkest earth -- 22 Ağustos 2021; 20:13:54 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
AKP yine zalim zenginlerin hizmetkarı olduğunu gösterdi. Ukome de 9. Kez taksi teklifi reddedildi.
1990 da 7 milyondan, 2021 de 20 milyona çıkan nüfusuyla. O kadar ulaşım ihtiyacı artmışken. Hala 17 bin plaka, hemde kişi sahipli. Rezilliğin, insan düşmanlığının zirveleri.
Mübeet alacaksınız, Cehenneme gideceksiniz. Bu millete çektirdiğiniz eziyetin bedelini ödeyeceksiniz.
Gram vicdanı olan İstanbul da 40 binden fazla taksiye yanında 10 bin uber xl a ihtiyaç olduğunu biliyor. Taksi şoförlerinin eğitimli, taksi hakkının sadece ehil olanların alması, taksi araçlarının taksiye uygun araçlarla yenilenmesi gerektiğini Bİ Lİ YOR.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kalite her zaman kazanır , bunlar Ak partisinin son çırpınışları.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X