Şimdi Ara

Taahhütsüz İnternette Sabit Fiyat Fırsatı TurkNet’te! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
230
Cevap
3
Favori
29.315
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tıklanet e geçtim. 5 tanıdığımı da geçirdim. Turk net eski abonelere geçirmeye devam etsin.
  • Ben türknete geçtiğme pişmanım. İnternetim kesildi kimse oralı değil. Sakın geçmeyin pişman olursunuz
  • aRiSe* kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun ile ilgili açılan destek kaydınızın numarasını paylaşır mısınız?
  • 63308991


    Birşey değişmeyecek.

  • aRiSe* kullanıcısına yanıt
    Bölgenizde kablo arızası bulunuyor, saha ekipleri gerekli çalışmaları başlattı. Biz de arka planda takibini sağlıyoruz. Yaşanılan arıza, genel arıza olarak tanımlanmıştır. 25.05.2023 tarihine kadar sonuçlanması öngörülmektedir. Her gelişmeyi destek kaydnız üzerinden sizinle paylaşmaktayız.
  • Biliyoruz zaten bu kadar uzun süre internetsiz bırakılmak terbiyesizlik. Bir çözümde üretmiyorsunuz. Bir kablo arızası 1 ay süremez! Türk Telekom ile görüştüm bize bildirilen bir arıza yok dediler o yüzden ekip bakamıyor dediler.

  • aRiSe* kullanıcısına yanıt
    22 Nisan tarinde 2023042200105583443 numaralı arıza kaydı numarası ile altyapı sağlayıcısına bilgi verilmiştir. Yşadığınız arıza altyapı sağlayıcınız tarafından çözümlenecektir, genel arıza süreçlerinin çözümü altyapı ekiplerindedir. Kullanım yapamadığınız günler için faturanızla ilgili gerekli düzenleme yapılacaktır.
  • aRiSe* kullanıcısına yanıt

    Öncelikle geçmiş olsun. Bir arkadaş daha var kablo mağduru 3 ayı geçti. Kahve falı gibi size internet gözüküyor; 3 hafta mı desek , 3 ay mı desek.

    Türknetin de yapabileceği çok şey yok, Telekom un sorunu çözme isteğine bağlı.

  • Sakın Tuknet’i tercih etmeyin. En ufak bir probleminizi dahi çözebilecek müşteri ilişkileri sistemi yok. Tam 2 aydır internetim problemli ve bana dedikleri şey Turktelekom a ilettik saha çalışmalarını bekliyoruz. Sakın bulaşmayın. Tekrar ediyorum en ufak bir sıkıntıyı çözebilecek bir departmana sahip değiller. 8 ev olan apartmanda sadece benim internetim sorunluydu onlar ttnet ben turknet. Yorum sizin!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darrrk -- 4 Mayıs 2023; 9:43:16 >
  • darrrk kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. Hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Destek kaydı numaranızı gönderir misiniz?
  • Türk telekom sözleşmem bitiyor

  • tebrikler

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Sayın Türknet, öğrenciye destek indirimli tarifeyle olur . Nasıl talebe bileti tam biletten daha düşükse sizinde talebeye daha düşük fiyattan hizmet vermeniz daha doğru olmaz mı? Konu başlığına uygun olarak. Saygılar.  

  • Merhaba, kampanyamız 1 ay üzretsiz şeklindedir ama düşüncenizi ilgili ekiplerimiz ile paylaşacağım
  • 20 gün önce turknette aynı il içinde nakil talebi oluşturdum. Fiber kullandığım adresten VDSL kullanacağım adrese geçeceğim. Modemi iade etmem gerektiği ve yeni bir VDSL modem satın almam gerektiği söylendi, 2. gün modemi Aras Kargo ile gönderdim umarım ulaşmıştır ve onunla ilgili de bir kez daha sorun çıkarmazlar, daha sonra yeni modemimi de satın alıp beklemeye geçtim. Yaklaşık 11-12 gün geçtikten sonra Türk Telekomdan geldiler, binanın kutusuna kadar gerekli işlemi yaptıklarını gerisini turknetin yapacağını ilettiler, ertesi gün turknet aradı ve randevu verdi 2-3 gün sonra da turknet ekibinden arkadaş geldi. Daire içine kablo çekilmediği bunu telekomun çekmesi gerektiğini söyledi ve telekomun tekrar adrese gelmesiyle ilgili giriş yapacağını iletti. 2-3 gün sonra telekom geldi tekrar ancak kablo çekme işini de turknetin yapması gerektiğini iletti, ben de lanet olsun dedim kabloyu kendim çektirdim. Telekomdan gelen arkadaş da kutudaki bağlantısını yaptı ve daireme kabloyu taşıdık birlikte. Şimdi son kalan işlem Turknet gelecek ve kurulumu tamamlayacak. Ancak Turknetle görüştüğümde, nakil işleminin tamamlandığını, arıza kaydı girişi yapıldığını telekomdan gelen bilgiyle sinyalin olduğunu iç tesisatta sorun olabileceği şeklinde bilgi vererek, turknet ekibini yönlendireceklerini ancak 300 TL ek ücret çıkacağını söylediler. Ben ısrarla nakil sürecimin tamamlanmadığını herhangi bir kurulum gerçekleşmediğini ilettim ancak anlamak istemiyorlar sanırım. Bu yazıyı yazarken aradılar 1 hafta sonra perşembe ekiplerin geleceğini ilettiler, yani bunu da ekleyince 1 ay geçmiş olacak, şaka maka aynı il içerisinde bir nakil süreci 1 ay sürecek, inanamıyorum size @TurkNetDestek





  • kimikobe K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, diğer konu üzerinden dönüş sağladım. Kontrol ederek yardımcı olacağım.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    dm den gönderdim

  • kimikobe K kullanıcısına yanıt
    Kontrol ederek yardımcı olacağım
  • ZamyFi

  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.