|
Arkadaşlar merhaba, Superonline Fiber Modem var elimde iade etmemiştim. O modemi Türktelekom fiber abonelikte kullanabilir miyim? |
|
_____________________________
"Cehennem dediğin yerde dal, odun yoktur, herkes ateşin kendin götürür."
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






