|
Millenicomda 10 mbps diye biliyorum bundada öyledir herhalde. |
|
_____________________________
|

|
Millenicomda 10 mbps diye biliyorum bundada öyledir herhalde. |
|
_____________________________
|
|
10mbps |
_____________________________
![]() Destek bakımından eksik gördüğüm firmalar: DH, Zyxel, Toshiba-Carrier-Alarko, BOSCH, Goldmaster, Tunçmatik, Philips, DFI, APC, nVidia, realtek, atheros, conexant |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Taahhütüm bitmek üzere.Superonline fiber kullanmaktayım.Superonline altyapısından vodafone fiberde de yavaşlatmalar vpn sıkıntıları varmı?.Zaten çokta alternatifim yok.Vodafone'u da en kötü 1 sene deneyeceğim artık.Sizlerin görüşlerini gerçekten merak ediyorum.Superonline mı yoksa Superonline altyapısından Vodafone Fiber mi?. |
|
_____________________________
|
|
Süperonline üzerinden Vodafone fiber kullanıyorum 4 yıl oldu problem yaşamadım,100/20 hız 104 tl haziran ayında bitiyor,Vodafone sitesinde aynı tarife 444 tl gözüküyor,Süperonline daha düşük fiyatlar var TV+ dahil.. |
|
_____________________________
|
|
Aynı durumdayız, SOL altyapısı ile VF net kullanıyorum 4 yıldır. 104 lira ödediğim 100/20 fiber tahahhütüm 2 gün sonra doluyor, yenilemek için "eski müşteri kampanyalı fiyatı" diyerek 390 tl istediler. %300 zamlı ödeyeceğime SOL'a geçerim dedim, aynı paket daha ucuza geliyor. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Arkadaşlar konuda net cevap bulamadım. Bilenler cevaplarsa sevinirim.
|
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi luzumsuzdur -- 20 Haziran 2024; 23:33:2 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Anladığım kadarıyla koşullara göre değişiyor. Bana en baştan beri (sanırım 7-8 yıl oldu) hep 10 dendi. 94 upload'a ulaşmaları için de uzun süre uğraşıldığı için çok muhatap olmak zorunda kalmıştım ve o zamanlar da 10 verebiliyoruz dendi. Binada Superonline'ın kutusu var, oradan veriyorlar. Vodafone'dan önce SOL abonesi iken de 10 idi. 20 verilen yerler olduğunu ilk defa birkaç gün önce bu forumda gördüm. Ve taahhütname yenilemek için arayan kişi 15'e kadar olması gerektiğini söyledi ve arıza kaydı aldı. Ama hem değişen bir şey yok hem de az önce arıza kaydının kendi kendine kapatıldığını öğrendim...klasik Vodafone desteksizliği. Şimdi tekrar kayıt aldılar... Bakalım |
|
_____________________________
|
|
Sol üzerinden fiberi üzerinden vdfn kullanıyorum 100-20 şuan ise 200-40 mbps kullanıyorum. |
|
_____________________________
AMD Ryzen R9 5900x || MSI B550A Pro || Powercolor Red Devil 6800xt || ARCTIC Liquid Freezer 240 Cpu Cooler || Crucial Ballistix Tactical 3000 MHz 32 GB DDR4 || EVGA SuperNOVA G2 750w || Deep Cool Kendomen Red || AOC 24" 24G2U IPS 144 Hz || Xbox 360 Wireless Controller || Logitech G502 RGB & G633 & G710 & F710 Wireless Controller |
|
Maalesef hiçbir şeyi temsil etmiyor burada paylaşılan bilgiler. Son 10 günde Vodafone'un artık kokuşmuşluğu da aşan ahlaksızlıklarıyla muhatap olup getirdikleri bugünkü noktada fiyatlar, hizmet, internet vs, tamamen anlamsız. Milletçe kabul edilmiyor olması gereken ama hızlanmasına rağmen kanıksadığımız ahlaki ve sosyal bir çöküntü var. Özelinizde kutlarım, güle güle kullanın. |
|
_____________________________
|