Şimdi Ara

Superman filminden yeni görüntüler içeren bir tanıtım videosu yayınlandı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.355
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
2 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Superman filminden yeni görüntüler içeren bir tanıtım videosu yayınlandı
    Bu yaz vizyona girecek en dikkat çekici filmlerden biri de Superman olacak. James Gunn'ın (Guardians of the Galaxy) yönettiği film, sıfırdan başlayacak yeni DC Sinematik Evreni'nin ilk filmi olacak. Bu yönüyle daha da merak uyandıran Superman için bekleyiş sürerken, filmden yeni bir tanıtım videosu yayınlandı. Bu yeni tanıtım videosunda hem kamera arkasından hem de filmin içinden görüntüler yer alıyor.



    Superman, 11 Temmuz'da Gösterime Girecek



    DC, artık bir önceki sinematik evreni tamamen geride bıraktığı için, bu yeni filmde Superman'i Henry Cavill değil, genç oyuncu David Corenswet canlandırıyor. Corenswet'e Lois Lane rolündeki Rachel Brosnahan ile Lex Luthor rolündeki Nicholas Hoult eşlik ediyor. Oyuncu kadrosunda ayrıca Nathan Fillion, Isabela Merced, Edi Gathegi, Anthony Carrigan, Wendell Pierce gibi isimler de yer alıyor.



    Ayrıca Bkz.Anime sevenlerin kaçırmaması gereken tüm zamanların en iyi anime filmleri



    Yayınlanan bu yeni tanıtım videosu, özellikle Nicholas Hoult'un hayat verdiği Lex Luthor'u çok daha yakında görmemizi sağlıyor. Onun yanı sıra Hawkgirl (Isabella Merced) gibi yan karakterler ve Daily Planet gibi hikâyede önemli bir yer tutan mekânlar da videoda boy gösteriyor.



    Yeni DC Sinematik Evreni'nin temellerini atacak olan Superman, 11 Temmuz'da gösterime girecek.






    Kaynak:https://comicbookmovie.com/superman/superman-featurette-spotlights-uplifting-new-footage-unveils-metamorpho-lex-luthors-armor-more-a218794#gs.l652id







  • Çizgi romana bağlı güzel film gelecek diyen arkadaşlar, film bir kaç kez yeniden çekilen sahnelerle oturtulmaya çalışılıyor bu da maliyetleri artırmış, neden ek ve yeniden çekimler oldu peki, çünkü test gösterimlerinde gerek seyirciler gerek stüdyo sahipleri filmi beğenmediği için. Yani çizgi romana bağlı falan olması kurtarmıyor. Abi üzerine giydiği don bile babaanne donu gibi absürt görünüyor Allah aşkına ya. Gişede yerin dibine batıracaklar bunu da biliyorlar habire tanıtım yaparak ilk gidenlerden az zararı kapatırız hesabına girmişler. Zerre üzülmem çünkü Superman bu kadar hafif bir karakter değil. İzlemedim fakat bunu fragmandan anlamak zor değil. Film değil de Smallville dizisinin bir bölümü gibi görünüyor. O dizideki Superman bile bundan iyi görünüyor. Kıyafet sanki comic con a giden elemanların yaptığı fan yapımı cosplay lere benziyor.

    Çizgi romancı kitle yeni yeni türedi. Eskiden pek yoklardı. Bakalım marvel yapımı güya çizgi roman uyarlama filmlere ? en son çıkan neydi ya kaptan amerika siyahi bir abimize kalkanı verdirip sensin deyip adamı kaptan amerika yaptılar, e pek tuttu mu bu ? beşpara etmez bir filmdi unutuldu gitti. E güya vardı ya çizgi romanları ? nerede bunlar ? yok. Çünkü seyirciye en başından abi kaptan amerika bu diye chris evans'ı verdin, sonra falcon karakterine açıkçası kendine has filmini geçtim dizisi bile olmayacak o kadar unutulmuş adama gittin kaptan amerika diye film çekiyorsun e tutmaz kardeşim bu en başından belli. Falcona vereceğine bucky'e ver değil mi ? bu metal kollu abimiz o oynasın ? ki kaptan amerikayla kanka zaten adam, ona verseler belki tutardı gittiler noname bir 5. sınıf karaktere kalkanı verip birde üstüne filmini yaptılar. Ki o filmde birde usta oyuncu harrison ford vardı o derece, ama gene de yalan dolan oldu gitti. Ki dc evreni bambaşka bir alem bu superman karakteri zaten ağır abi karakter. Ağır başlıdır vicdanlıdır çocuk gönüllüdür ama gerekirse venüsü alır dünyaya atar öyle bir adam bu şimdi sen bu adama film yapacaksan böyle cicili bicili ergen tiplerinde bir adamı da koymaman lazım. Ya adamın üstüne giydiği bile 3 beden bol duruyor içini doldurmuşlar ya öyle kötü görünüyor. Sene 1995 olsa neyse 2025 yılındayız arkadaş olmaz. Herşeyi öyle abi bu çizgiromanda vardı yaaa deyip yapılırsa o zaman filminin ne manası var açıp okuyun geçin ? ayrıca sonsuz sayıda evren var bu herifler sıkışınca zaten çizgi romanda işte dünya 983 diye bir dünya uydurup paralel evrenden asıl evrene kahraman transfer ediyorlar. Paralel evrenlerin birinde de o zaman gay bir superman çıkabilir bilemeyiz ki ? ha onun da mı filmi çekilsin ? aaa nasılsa çizgiromanı var ya dur filmini de yapalım deyip gay superman yapılsın tam olsun. :D

    Çöp :) :)



    Snyder'e laf edip bu tür yapımlar isteyenler sevinebilir

    İzlesinler bu ucuz kopya oyuncağı



    Allahım her şey ama her şey Snyder filmlerinin ucuz kopyaları

    Başrol oyuncusu, oyuncunun klipleri ve çekim açıları bile Cavil'in ucuz kopyası



    E o zaman neden kovdunuz lan o kadar insanı, akılsızlar :) :)
  • Adettendir, tekrar vurgulayalım. Tam bir çöp; 0-6 yaş için belki olabilir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • khaos kullanıcısına yanıt
    Birader şaka mı yapıyon adamlar çizgi romana bağlı iş yapıyorlar çokta güzele benziyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Man of Steel'dan sonra bu şaka gibi duruyor.

    Belki de Hardcore bir evren ele alınmalı.

    Fury Road yönetmeni George Miller çok çılgın bir iş çıkarabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rindaman -- 19 Nisan 2025; 21:41:07 >
  • Çizgi roman uyarlaması odağından değerlendirince güzel bir yapım geliyor.

  • Çöp :) :)



    Snyder'e laf edip bu tür yapımlar isteyenler sevinebilir

    İzlesinler bu ucuz kopya oyuncağı



    Allahım her şey ama her şey Snyder filmlerinin ucuz kopyaları

    Başrol oyuncusu, oyuncunun klipleri ve çekim açıları bile Cavil'in ucuz kopyası



    E o zaman neden kovdunuz lan o kadar insanı, akılsızlar :) :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doruhüso -- 20 Nisan 2025; 1:55:8 >
    _____________________________
  • Çizgi romana bağlı güzel film gelecek diyen arkadaşlar, film bir kaç kez yeniden çekilen sahnelerle oturtulmaya çalışılıyor bu da maliyetleri artırmış, neden ek ve yeniden çekimler oldu peki, çünkü test gösterimlerinde gerek seyirciler gerek stüdyo sahipleri filmi beğenmediği için. Yani çizgi romana bağlı falan olması kurtarmıyor. Abi üzerine giydiği don bile babaanne donu gibi absürt görünüyor Allah aşkına ya. Gişede yerin dibine batıracaklar bunu da biliyorlar habire tanıtım yaparak ilk gidenlerden az zararı kapatırız hesabına girmişler. Zerre üzülmem çünkü Superman bu kadar hafif bir karakter değil. İzlemedim fakat bunu fragmandan anlamak zor değil. Film değil de Smallville dizisinin bir bölümü gibi görünüyor. O dizideki Superman bile bundan iyi görünüyor. Kıyafet sanki comic con a giden elemanların yaptığı fan yapımı cosplay lere benziyor.





  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Filme merak uyandırmak, sevdirmek için parça parça neredeyse tamamını yayınlayacaklar ama boşuna uğraş. Tutmayacak ve batacaklar.

  • strathmorea kullanıcısına yanıt

    Çizgi romancı kitle yeni yeni türedi. Eskiden pek yoklardı. Bakalım marvel yapımı güya çizgi roman uyarlama filmlere ? en son çıkan neydi ya kaptan amerika siyahi bir abimize kalkanı verdirip sensin deyip adamı kaptan amerika yaptılar, e pek tuttu mu bu ? beşpara etmez bir filmdi unutuldu gitti. E güya vardı ya çizgi romanları ? nerede bunlar ? yok. Çünkü seyirciye en başından abi kaptan amerika bu diye chris evans'ı verdin, sonra falcon karakterine açıkçası kendine has filmini geçtim dizisi bile olmayacak o kadar unutulmuş adama gittin kaptan amerika diye film çekiyorsun e tutmaz kardeşim bu en başından belli. Falcona vereceğine bucky'e ver değil mi ? bu metal kollu abimiz o oynasın ? ki kaptan amerikayla kanka zaten adam, ona verseler belki tutardı gittiler noname bir 5. sınıf karaktere kalkanı verip birde üstüne filmini yaptılar. Ki o filmde birde usta oyuncu harrison ford vardı o derece, ama gene de yalan dolan oldu gitti. Ki dc evreni bambaşka bir alem bu superman karakteri zaten ağır abi karakter. Ağır başlıdır vicdanlıdır çocuk gönüllüdür ama gerekirse venüsü alır dünyaya atar öyle bir adam bu şimdi sen bu adama film yapacaksan böyle cicili bicili ergen tiplerinde bir adamı da koymaman lazım. Ya adamın üstüne giydiği bile 3 beden bol duruyor içini doldurmuşlar ya öyle kötü görünüyor. Sene 1995 olsa neyse 2025 yılındayız arkadaş olmaz. Herşeyi öyle abi bu çizgiromanda vardı yaaa deyip yapılırsa o zaman filminin ne manası var açıp okuyun geçin ? ayrıca sonsuz sayıda evren var bu herifler sıkışınca zaten çizgi romanda işte dünya 983 diye bir dünya uydurup paralel evrenden asıl evrene kahraman transfer ediyorlar. Paralel evrenlerin birinde de o zaman gay bir superman çıkabilir bilemeyiz ki ? ha onun da mı filmi çekilsin ? aaa nasılsa çizgiromanı var ya dur filmini de yapalım deyip gay superman yapılsın tam olsun. :D

    _____________________________




  • Daha çok dizi çekmişler gibi duruyor kalite olarak. Öyle para harcadık gibi durmuyor.

    Hatta yine James gun in "Peacemaker" i gibi duruyor. Kastım görsel tarzı, bir destansılık bir epiclik bir duruş yok.

  • Henry Cavil den sonra bu arkadaş elbisenin içini dolduramamış maalesef, ama her türlü izlenecek işte, sonuçta kaç tane superman var...

  • OrcunFix kullanıcısına yanıt

    Yazdıklarının son harfine kadar katılıyorum. Durum net bu evet.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 10-12 yıl önce MCU filmlerini iple çekerdim, Snyder filmleri "eh işte" 'den öteye geçmezdi.

    Bugünlerde Snyder filmlerini iple arar olduk. 🙄

  • strathmorea kullanıcısına yanıt

    Yani aynı mantığı DC evreni içinde yaptılar reboot ettiler yanılmıyorsam ? ya adamlar henry gibi herifi harcadı yok ettiler. O adam gibi harbi superman kalıbında tipinde bir adamı nasıl harcadınız ya ?

    _____________________________
  • En mantıklı karar Kevin Feige'yi de DC'nin başına getirmek. Marvel 4. faza kadar ilk 3 fazda yaptıklarını yaparsa DC uçuşa geçer :)

  • strathmorea kullanıcısına yanıt
    Aynen mavi tayt-kırmızı don ikilisi olmamış, ikisi de mavi olsaymış bu kadar sırıtmazdı.

  • en azından tanga giyseymiş böyle olmamış.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Bahtsız Bedevi
  • strathmorea kullanıcısına yanıt

    Kesinlikle don babaanne donu gibi. İzler izlemez aynı şeyi düşündüm, iğrenç...

    _____________________________
  • Henry babanın oynamadığı bir süperman benim için öksüz kalmıştır ve yok hükmündedir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.