Şimdi Ara

SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! (513. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12.029
Cevap
198
Favori
983.385
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 511512513514515
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Thai-Fun kullanıcısına yanıt
    Saol ama anlamadım göbek kapağı yerinde koyu renk benimkiler orda eksik gibi görünüyor heralde

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • blkgtz B kullanıcısına yanıt
    Evet düşmüş yada kayıp sandım, bende fazla var. Gerek yoksa tamam o zaman
  • Kayak merkezlerine çıkarken bazen jandarma zincirsiz araçlara müsade etmiyor ya, bizim araçlara da mı (kış lastiği olsa da) aynı muameleyi yapıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 53*MURAT kullanıcısına yanıt
    2 sene önce benim aracın üzerindeki geolandar lara izin vermemişti. Bende zincir takacağım diye ileri kenara alıp, jandarma başka yere bakarken kaçıp çıkmıştım. O ara benden başka kimse de çıkamamıştı zirveye.

    Ama kar lastiği gördüklerine izin veriyordu jandarma. Zaten bizim araçlara zincir takmak çok zor davlumbaza çarpar yada hiç takılamaz. Oraya kadar gitmişken ya geri dönecek yada kaçacaktım XV ye güvenip. Ben de ikincisini yaptım.
  • 53*MURAT kullanıcısına yanıt
    4 çeker kış lastikli araca zincir takmak çok zor şartlarda tipi ve buzlanmanın çok şiddetli olduğu durumda olabilir . Bunun dışında ki durumlarda izin vermeleri gerekir , belki 4 çeker olduğunu fark etmemiş olabilirler .



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Snaemete -- 4 Ocak 2019; 9:23:5 >
  • Pek yeri değil ama bende spikes spider kar paleti var 16 17 jant araçlara uygun önceki i30 da çok az kullandım yedek ayna ve montaj kiti yedeklerle beraber duruyor 30 snde takılıp çıkabiliyor 21 bijon kafalı modellere uygun lazım olan varsa bende atıl durumda satıcam uygun fiyata isteyen olursa özelden yazsın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thai-Fun

    2 sene önce benim aracın üzerindeki geolandar lara izin vermemişti. Bende zincir takacağım diye ileri kenara alıp, jandarma başka yere bakarken kaçıp çıkmıştım. O ara benden başka kimse de çıkamamıştı zirveye.

    Ama kar lastiği gördüklerine izin veriyordu jandarma. Zaten bizim araçlara zincir takmak çok zor davlumbaza çarpar yada hiç takılamaz. Oraya kadar gitmişken ya geri dönecek yada kaçacaktım XV ye güvenip. Ben de ikincisini yaptım.
    Lastikteki M+S yazilarina ragmen neye gore izin vermedi. Illaki desen tasarimina bakip ikna oluyorlar.

    Mevuzatsa, ülkemiz mevzuatinda Akr tanesi semnolu , M+S yazisi veyq her ikisi birde KIS KOSULLARINA uygun sayiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Carsever kullanıcısına yanıt
    O yıllarda mevzuat net değildi, kar lastiği takma muhabbetleri yeni başlamış, standartlara yeni yeni girmişti sanırım bu sebepledir. M+S ibaresi bile daha 2 sene evvel yönetmenliklere girdi diye hatırlıyorum.

    Birde dağda mahsur kalan aracı kurtarmaya yine jandarma koşacak :) olmadan engellemek daha kolay gelmiştir.
  • Yani uludağ yolu da artık o kadar çok araç trafiğine maruz kalıyor ki çözsünler artık bu işi, XV si olmayanlar da çıkabilsin

    Önümüzdeki hafta yine gidiyorum, bakalım yollar nasıl. Son durumu bilen var mı çekirgeden çıkış yolu nasıl dağa ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thai-Fun -- 5 Ocak 2019; 21:1:15 >
  • Yeni kasa xv icin bf goodrich all terrain lastikler nasil olur yanina da method marka jantla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • An itibari ile beylikdüzü


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar selamlar...
    Bu bizim birinci nesil Subaru XV'lerde, eğer şanzuman CVT ise torkun &60'ı ön tekerlerde %40'ı arka tekerlerde, manuelse %50 ön %50 arka tekerlerde olacak şekilde paylaştırılmış olduğunu okumuştum..

    Merak ettiğim şey, CVT şanzumana sahip olan modellerde bu &60 %40 oranı en son değerler midir yoksa ihtiyaç halinde (Mesela basit bir örnek olara karda buza çamurda aracı VDC'yi kapatarak kaldırmaya çalıştığımızda) %50 %50 yapabiliyor mu araç? Bu konuda bilgisi olan var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lath.Crusader -- 7 Ocak 2019; 4:16:15 >
  • Lath.Crusader kullanıcısına yanıt
    VDC yi kapatınca 4 tekerleğe %25 er dağıtıyor sabit olarak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lath.Crusader

    Arkadaşlar selamlar...
    Bu bizim birinci nesil Subaru XV'lerde, eğer şanzuman CVT ise torkun &60'ı ön tekerlerde %40'ı arka tekerlerde, manuelse %50 ön %50 arka tekerlerde olacak şekilde paylaştırılmış olduğunu okumuştum..

    Merak ettiğim şey, CVT şanzumana sahip olan modellerde bu &60 %40 oranı en son değerler midir yoksa ihtiyaç halinde (Mesela basit bir örnek olara karda buza çamurda aracı VDC'yi kapatarak kaldırmaya çalıştığımızda) %50 %50 yapabiliyor mu araç? Bu konuda bilgisi olan var mı?
    Merhaba,güzel soru.



    Lineartronic sistemin AWD sürüşü öncelikli olarak desteklediği,motor devrini kontrol edebildiğinden dolayı vites geçişlerine bağlı momentumu optimize ettiği için yakıt verimliliğini de maksimuma çıkardığı ve çekişte manuele göre çok etkin bir rol oynadığı aşikar..60:40 çekişe sahip bu aktif torklu bölünmüş Awd sisteminde Lineartronic, tork dağılımını önden arkaya sürekli kontrol ederek çekiş koşullarına cevap veren aktif bir sistem ile uzunlamasına eşleştirilmiştir.



    Düz vites dediğimiz "manuel transmission" olan araçlardaki çekiş sistemi Awd Lock Visco denilen "viskoz kilitli merkez difransiyel ile entegredir(50:50) çekiş değişikliğine bağlı bu dif.tork dağılımı yapar.



    Büyük ihtimal 60:40/50:50 oranları VDC off konumundaki net oranlardır.

    Sürüş,yol,gaz tepkilerine göre ON pozisyonunda iken de sürekli değişken olup destek bileşenleriyle etkileşimdedir ,bunlar;

    TC Çekiş Kontrolü,

    ESP Elektronik Stabilite Programı,

    ESC Elektronik Stabilite Kontrolü,

    LSD Sınırlı Kaymadırma,

    (ABS),

    EDB Elektronik Fren Gücü Dağıtımı ve Fren Yardımı..



    1 not: Subaru daki sensörlerin çoğu Aslında havacılık endüstrisi için geliştirilmiş sensörlerin bir uyarlamasıdır.

    VDC de bu sensörler vasıtasıyla sisteminin "arabanızın nereye gitmesini istediğinizi ve gerçekte nereye gittiğini" bilmesini sağlar.2001 de opsiyondu,2009 dan itibaren standart oldu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Farklı bir 4*4 araçta yazlık-kışlıktan sonra şuan bf goodrich at ko2 kullanıyorum . Yağmur başlangıcında frenlemede kayma , kurudan ıslağa ani geçişte virajda ve frenlemede kayma olabiliyor . Abs biraz daha fazla mesai yapabilir . Sakin kullanımda hiç sorun yok .Asfalt iyice ıslandıktan sonra sorun yok . Karın altındaki buza lastik ulaşıyorsa kış lastiği gibi tutunmaz . Bol karda çok iyi . Kışın soğuk asfalttada kışlık lastik kadar güven vermez . Yapısına göre çok olmasa da ses seviyeside 74db civarı yüksek . Patlamaya karşı dayanıklılık ve yanakların sağlamlığı büyük artısı . Çamurlu taşlı zeminle ne kadar işiniz olacak ona göre karar verebilirsiniz . Xv de yazlık-kışlık daha doğru sanki .
  • Subaru XV icin tam uygun ebati yok sanirim ama yaz/kis kullanim icin BF Goodrich'in Urban Terrain modeli tam XV tarzi araclar icin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • süper olur benimde yaza planım bu şekilde. yaparsanız resmini ve özellikle jantı nereden aldıgınızı yazarsanız sevınırım. bu arada jantlar 15 mi 16 mı yapacaksınız?
  • Merhaba kışlık lastiklerimiz hayırlısıyla lastikçimize ulaştı bugün yarın sök tak yaptıracağım aranızda son zamanlarda kışlık Falken kullanan var mı? Varsa tecrübelerini paylaşabilir mi?
  • yaviz Y kullanıcısına yanıt
    Kışlık lastik tercihimi Falken olarak yaptım . Kullandıkça memnuniyetim daha da arttı . Geçen haftalarda Çamlıdere yayla yollarında ve Bolu Aladağ-Kartalkaya arasındaki zemin buzlu karlı yollarda test ettim . Bulunduğumuz site giriş-çıkışı rampa olduğu için kar yağdığında buzlanma ile beraber 2 çeker araçlar çok zorlanır ve çıkamaz . Pazar günü pek çok arabanın aşağıdan hızlanarak gelmesine karşın çıkamadığı rampayı kaç defa dur-kalk yaparak patinaja düşmeden çıktım . Tabii bunda arabanın çekiş sisteminin de büyük katkısı olduğunu biliyorum . Kendi kullandığım önden çekişli araçta Continental kış lastiği var ve o rampayı çıkamıyorum bu yüzden arabayı site dışına park ediyorum .
  • 
Sayfa: önceki 511512513514515
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.