Şimdi Ara

SUBARU-XV Kullananlar Kulübü!!! (512. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: DoomBringer
1 Kayıtlı Üye ve 9 Misafir - 10 Masaüstü
5 sn
12.030
Cevap
198
Favori
983.161
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 510511512513514
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • musozc M kullanıcısına yanıt
    İnsanın aklına buji,yakıt akışı veya ateşleme sistemi geliyor,sebep ne olursa olsun servise danışıp göstermenizde fayda var,normal bir durum değil.Diagnostik kontrolde sorun ne ise belli olur,hata kodu vermiş olması gerek..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kış lastiklerini taktırdıktan sonra lastik basınç sensörlerj ile lastiklerin basınçları örtüşmüyor.Sorun neden ve çözümü nedir bilen varsa yorum yazar mı,lütfen?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar 2018 XV xclusive ile aranızdayim. Arabamı çok seviyorum ancak yakıt beni çok üzmeye başladı kış lastiği sonrası cuma sifirladim haftasonu yakın mesafe trafiksiz gezdim 12 litre ort tüketim yazdi. Sizin tüketim oranları nasıl? Biliyorum benzin ve sürekli dört çeker ama 12 litreler normal mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yakın mesafe ?
    Kaç kilometre - kaç dakika sürüş ?
  • caretta9 C kullanıcısına yanıt
    7-8 km 20 dk sürüş

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Maksimum ortalama süratiniz 24 km/h.
    Mesafe çok kısa.
    Gayet doğal, dert etmeyin..
  • caretta9 C kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Araç kalitesi olarak karşılaştırma yapılamaz ama 1.3 dizel 500l sonrası psikolojik olarak bir anda ağır geldi. :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kabanbay

    Merhaba arkadaşlar 2018 XV xclusive ile aranızdayim. Arabamı çok seviyorum ancak yakıt beni çok üzmeye başladı kış lastiği sonrası cuma sifirladim haftasonu yakın mesafe trafiksiz gezdim 12 litre ort tüketim yazdi. Sizin tüketim oranları nasıl? Biliyorum benzin ve sürekli dört çeker ama 12 litreler normal mi?
    1-2km lik kısa parkur ise kış ayları için normal. Motor soğukken tüketim artar. Kısa parkurların genel tüketime etkisi pek olmuyor, paniğe gerek yok.



    Benimde kısa mesafede 10+ tüketimin çok oluyor ama 21bin km ortalamam 7.7lt.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uguroz76 U kullanıcısına yanıt
    uzun dönem ortalamayı görebildiğimiz yer var mı? trip e basılı tuttuktan sonraki ortalama görünüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kabanbay

    uzun dönem ortalamayı görebildiğimiz yer var mı? trip e basılı tuttuktan sonraki ortalama görünüyor.
    Yukarıdaki ekranda 3 lü gösterge ayarlarında ODO olarak gösterilen veri tüm zamanların tüketimi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uguroz76 U kullanıcısına yanıt
    Kısa dönem yada son sürüşe ait ortalama gözüküyor mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Snaemete

    Kısa dönem yada son sürüşe ait ortalama gözüküyor mu ?
    Benim araç 2015 model yeni kasadaki yol bilgisayarı fonksiyonlarını bilmiyorum.

    Bizim modellerde siz sıfırlayana kadar değişmeyen A ve B olarak iki farklı ölçüm var. Bunun yanısıra aracın son çalıştırdığınızdan itibaren ortalamasını görebiliyorsunuz. Bir de tüm zamanların ortalaması olan ODO diye belirtilen ortalama var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün karıştırırken buldum . Trip düğmesine basınca A ve B şeklinde iki ortalama değer gözüküyor. 👍🏾

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://www.edgetuning.com.tr/cars/subaru/xv/2017/16i114hp

    ankarada firma tuning yaparak 128 hp garanti ediyor, torku da 174 nm garanti ediyor,

    yaptıran varmı arkadaşlar.
  • spyman S kullanıcısına yanıt
    Bildiğim forumda yaptıran hiç yok. Bu arada 114 beygir için tasarlanmış tüm sistemi 128 ile zorlamak gereksiz risk bence.
  • spyman S kullanıcısına yanıt
    Yanlış hatırlamıyorsam kullanım kılavuzunda araç modifiyeye uygun değildir diye bir ibare var...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu chip modifiye işi baya bi palavra sektöre dönüştü bu işe baya kafa yormuş biri olarak sanırım bir iki şey söyleme hakkım var
    Öncelikle dizel motorlardan başladı emisyon vs gibi sebeplerden bg sınırlandırılmış araçların daha üst güç sınıfına yazılımla sıçratma olarak.Ama bu şekilde araçların emisyon ve yakıt değerleri değişiyordu araç daha az yakıp çevreyi daha fazla kirletiyordu.Range Rover benzeri segmentte başladı remapping ateşleme haritaleının parametreleriyle oynayarak sevk edilen yakıtın turbonun egr valfinin çalışmasını şekillendiriyor.
    Bizim araçlarda modifiye tam bir saçmalık turbo yok benzinli egr maniplasyonu bi yer kadar şimdi orijinal yazılma müdahele yada chip tuning durumunda artan tork krank yataklarına aktarma organlarına yükleyeceği 15 nt güce nasıl dayanacak daha çabuk aşınacak internette başka araçlar için modifiye videoları var aracın krank yatakları pistonlar akslar diskler sibop kapakları egzantirik ne varsa değişiyor ondan sonra remapping yapılıyor rasgele modifiyeler aracın motor yürüyenini ömrünü yer yıllar içinde bu defalarda tecrübe edildi bu araçta yapılabilecek en iyi çözüm hava giriş şartlarında iyileştirme onuda önceki sayfalarda tartıştık.
    Chip tuning yaptığınızda en iyi ihtimalle aracın yakıt sarfiyatı değişir bu araçta silindir aynı emme manifoltu açık kalma süresi aynı yapabileceğiniz iki şey var benzin pomoasınını basıncını arttırıp daha fazla yakıt vermek enjektörleri bi miktar daha uzun açık tutarak yakıt girişini artırmak diğeri de egr valfi ile oynamak valfin açılma şartlarını belirleyen sensörleri yanıltmak ikisi de sıkıntılı.
    Bütün araçlar bi miktar saklı gücü motorunda bulundurur teknik bilgisi olmaya kullanıcılar gözetilerek sunulacak maksimum performanstan ödün verilerek bakım aralığı ve kullnım ömrü uzatılır ama bu marjı keyfi kullanırsanız daha kısa bakım aralığı ve ömrü göze almak durumundasınız.
    Mesela yurt dışı forumlara da üyeyim oralarda xv yi 250 bg yaptım diye bişey görmedim ya lastikleri büyütüyolar yada aşa basıp impreza yapıyolar :) tamponları kesip yaklaşma açılarını iyileştiren var far falan takıyolar ama motor içine yazılıma giren bi uygulama çarpmadı gözüme.
    Diğer taraftan 125 bg neyle ölçeceksiniz aldığınızı nerden bileceksiniz adamların dynosu üzerinde gösterecekler bi rakam sonra gidip yaw bu iş olmadı galiba deseniz sen kullanmayı bilmiyosun mealinde laflar duyacaksınız servise gidince her türlü arızayı buna bağlayacak teknisyen gık diyemeceksin oda haklı kurcalanmış arabaya neden kafa yorsun
    geçmişte lpgcilerle servis arasında ne kavgalar oldu biri lpg den diyor lpg ci motor düzgün çalışmıyor ondan ayar tutmuyo diyor :)
    Kalite buji kalite hava filtresi iyi benzin en iyi modifiye budur uzun oldu biraz kusura bakmayın başlayınca gitti hava soğuk aylak zamanlardayız




  • blkgtz B kullanıcısına yanıt
    Dostum, dolu dolu bilgi ve doğru bakış açıları vermişsin. Ne demek kusura bakmayın. Laf olsun torba dolsun diye başlığı kirletenler demeli bunu ama nerdeee.
  • Xv VS xc60



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blkgtz -- 3 Ocak 2019; 13:1:37 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • blkgtz B kullanıcısına yanıt
    Buradaki XV sizin aracınız mı, eğer öyle ise düşmüş olan sağ ön jant göbek kapağını gönderebilirim size.
  • 
Sayfa: önceki 510511512513514
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.