Şimdi Ara

Subaru Levorg Satışta - 114.900 TL (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
303
Cevap
4
Favori
13.002
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BMW F30 320D ile aynı hızlanma değerleri var aracın. (0-100km/h 7.6sn) 1.6 Turbo benzinli için çok güzel değerler.
    Yani 400nm lik dizelle aynı hızlanıyor makine. Dikkat edilmesi gereken asıl nokta bu araç tam 1.6 ton ağırlığında.
    Yetersiz demek bu makineye haksızlık olur kullanmadan yorum yapmamak lazım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    BMW F30 320D ile aynı hızlanma değerleri var aracın. (0-100km/h 7.6sn) 1.6 Turbo benzinli için çok güzel değerler.
    Yani 400nm lik dizelle aynı hızlanıyor makine. Dikkat edilmesi gereken asıl nokta bu araç tam 1.6 ton ağırlığında.
    Yetersiz demek bu makineye haksızlık olur kullanmadan yorum yapmamak lazım..






    Fabrika verisi levorg 0-100 8.9 saniye. Karşılaştırma yaparsak 136bg f30 'un 9.2 saniye
  • Huseyin-ZST kullanıcısına yanıt
    Hocam çekiş kontrol sistemleri açıkken 0-100 8.9 sn, kapalıyken 8in altında oluyormuş. c sınıfı atmosferikten biraz iyi demek haksızlık olur bence araca :)
    Sizin araca kıyasla tabi oldukça alçakgönüllü kalır bu araç...
  • Tek pakethalinde getirmeleri çok kötü olmuş.

    Ivır zıvır sensör, 18" jant, sunroof, anahtarsız çalıştırma, elektrikli, deri koltuk gibi lüks donanımlara sahip olmayan bir versiyonu daha uygun fiyata sunsalar çok mantıklı olurmuş.

    Aynı motoru xv'ye koyarlar mı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bdf

    Hocam çekiş kontrol sistemleri açıkken 0-100 8.9 sn, kapalıyken 8in altında oluyormuş. c sınıfı atmosferikten biraz iyi demek haksızlık olur bence araca :)
    Sizin araca kıyasla tabi oldukça alçakgönüllü kalır bu araç...

    CVT ile 8.9 inan bana iyi değil. CVT'nin yapısı gereği hissiyat çok sabit oluyor. Arabanın sabit ivmelenme ile hızlandığını düşünürsen, 8.9 bir anda gayet sıkıcı oluyor. Tamam araba toplamda iyi hızlanıyor da, biraz daha sıkıcı oluyor. Bir de CVT'de motor arabaya az geliyor ise, yüksek hızda yokuş çıkarken arabanın deviri 5000'lere vuruyor. Bu iki sebepten biraz daha güçlü bir motor isterdim ben.




  • bdf B kullanıcısına yanıt
    Bu cvt enteresan şanzuman, kendi aracımda da 0-100 değerleri 1.5 sn civarı fabrika verisinden daha iyi çıkabiliyor, ama cvt isterse..

    levorgda da 0-100 7.6 saniye'ye kadar düşebiliyor.

    https://m.youtube.com/watch?v=6wfUXt6Q_eI


    İşin güzel yanı bu motor, xv ve forestera da gelecek, ama biraz sabretmemiz gerekiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sensodrive

    Bu cvt enteresan şanzuman, kendi aracımda da 0-100 değerleri 1.5 sn civarı fabrika verisinden daha iyi çıkabiliyor, ama cvt isterse..

    levorgda da 0-100 7.6 saniye'ye kadar düşebiliyor.

    https://m.youtube.com/watch?v=6wfUXt6Q_eI


    İşin güzel yanı bu motor, xv ve forestera da gelecek, ama biraz sabretmemiz gerekiyor.


    Millet fabrika verisine takılmış durumda ancak araç istenirse Launch kontrol ile 7.6sn de kalkıyor ve araç 1600kg boş ağırlığa sahip, bunlar ciddi rakamlar..





  • quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    BMW F30 320D ile aynı hızlanma değerleri var aracın. (0-100km/h 7.6sn) 1.6 Turbo benzinli için çok güzel değerler.
    Yani 400nm lik dizelle aynı hızlanıyor makine. Dikkat edilmesi gereken asıl nokta bu araç tam 1.6 ton ağırlığında.
    Yetersiz demek bu makineye haksızlık olur kullanmadan yorum yapmamak lazım..






    Fabrika verisi levorg 0-100 8.9 saniye. Karşılaştırma yaparsak 136bg f30 'un 9.2 saniye

    Görüldüğü üzere 0-100 kalkış 7.6sn

    Subaru normal mod değerlerini verir. 2014 Forester XT için resmi sitesinde 7.5sn veriliyor ancak sport modda 6.2sn de 100km/hıza ulaşıyor.

    (Forester XT - MotorTrend verisi 0-100km/h 6.2sn)

     Subaru Levorg Satışta - 114.900 TL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 3 Kasım 2015; 19:19:50 >




  • Gerçekten çok güzel araç bir yerlerden para gelse ben 2. El falan hiç düşünmeden alır yıllarca binerim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    BMW F30 320D ile aynı hızlanma değerleri var aracın. (0-100km/h 7.6sn) 1.6 Turbo benzinli için çok güzel değerler.
    Yani 400nm lik dizelle aynı hızlanıyor makine. Dikkat edilmesi gereken asıl nokta bu araç tam 1.6 ton ağırlığında.
    Yetersiz demek bu makineye haksızlık olur kullanmadan yorum yapmamak lazım..






    Fabrika verisi levorg 0-100 8.9 saniye. Karşılaştırma yaparsak 136bg f30 'un 9.2 saniye

    Görüldüğü üzere 0-100 kalkış 7.6sn

    Subaru normal mod değerlerini verir. 2014 Forester XT için resmi sitesinde 7.5sn veriliyor ancak sport modda 6.2sn de 100km/hıza ulaşıyor.

    (Forester XT - MotorTrend verisi 0-100km/h 6.2sn)



    Sarhoşmusun nesin. Levorg tan bahsediyorum. Sen amerikan kocaman motorlu araçların fabrika verisini eklemişsin. Launch kontrol bmwde de var. Gir bak subaru tr sitesinden orda 8.9 yazıyor

    Hocam subaru normal kontrol değerini yazıyor 8.9 saniye normal modda. Sport modu beya artık neyse ismi onunla beraber araç 8 saniyenin altında 0-100 değeri sunuyor. Aynı durum forester xt de de mevcut. Niye inat ediyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: S A M C R O


    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    BMW F30 320D ile aynı hızlanma değerleri var aracın. (0-100km/h 7.6sn) 1.6 Turbo benzinli için çok güzel değerler.
    Yani 400nm lik dizelle aynı hızlanıyor makine. Dikkat edilmesi gereken asıl nokta bu araç tam 1.6 ton ağırlığında.
    Yetersiz demek bu makineye haksızlık olur kullanmadan yorum yapmamak lazım..






    Fabrika verisi levorg 0-100 8.9 saniye. Karşılaştırma yaparsak 136bg f30 'un 9.2 saniye

    Görüldüğü üzere 0-100 kalkış 7.6sn

    Subaru normal mod değerlerini verir. 2014 Forester XT için resmi sitesinde 7.5sn veriliyor ancak sport modda 6.2sn de 100km/hıza ulaşıyor.

    (Forester XT - MotorTrend verisi 0-100km/h 6.2sn)



    Sarhoşmusun nesin. Levorg tan bahsediyorum. Sen amerikan kocaman motorlu araçların fabrika verisini eklemişsin. Launch kontrol bmwde de var. Gir bak subaru tr sitesinden orda 8.9 yazıyor

    Hocam subaru normal kontrol değerini yazıyor 8.9 saniye normal modda. Sport modu beya artık neyse ismi onunla beraber araç 8 saniyenin altında 0-100 değeri sunuyor. Aynı durum forester xt de de mevcut. Niye inat ediyorsunuz.

    Cvt nin spor modda çok fark edeceğini sanmasamda hadi diyelim öyle olsun. Arkadaş 3.20 d ile kıyaslamış. Bak burda 136bg bmw 0-100 8.5 saniye. Ortada abartılacak hiçbirşey yok





  • quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    Sarhoşmusun nesin. Levorg tan bahsediyorum. Sen amerikan kocaman motorlu araçların fabrika verisini eklemişsin. Launch kontrol bmwde de var. Gir bak subaru tr sitesinden orda 8.9 yazıyor

    Subaru katalog verisi değerleri linear cvt modunda verilir. SI drive ve launch control değerleri değil. Aynısı Porsche için de geçerli mesela.

    Mesela; aynı otomobil, aynı sürücü ile karşılaştırmalı performans videoları.

    Levorg 1.6 GT-S Normal Kalkış



    Levorg 1.6 GT-S Spor Mod + Launch Control





  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    Sarhoşmusun nesin. Levorg tan bahsediyorum. Sen amerikan kocaman motorlu araçların fabrika verisini eklemişsin. Launch kontrol bmwde de var. Gir bak subaru tr sitesinden orda 8.9 yazıyor

    Subaru katalog verisi değerleri linear cvt modunda verilir. SI drive ve launch control değerleri değil. Aynısı Porsche için de geçerli mesela.

    Mesela; aynı otomobil, aynı sürücü ile karşılaştırmalı performans videoları.


    Bu mod bmwde de var. Ben diyorumki bu modsuz f30 136 lık araçla 8.5 saniye. Senin attığın videoda 8.6 saniye. Arada 34bg fark olmasına rağmen bmw daha iyi sonuç veriyor. Benim lafım abartılmasına




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: S A M C R O


    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    BMW F30 320D ile aynı hızlanma değerleri var aracın. (0-100km/h 7.6sn) 1.6 Turbo benzinli için çok güzel değerler.
    Yani 400nm lik dizelle aynı hızlanıyor makine. Dikkat edilmesi gereken asıl nokta bu araç tam 1.6 ton ağırlığında.
    Yetersiz demek bu makineye haksızlık olur kullanmadan yorum yapmamak lazım..






    Fabrika verisi levorg 0-100 8.9 saniye. Karşılaştırma yaparsak 136bg f30 'un 9.2 saniye

    Görüldüğü üzere 0-100 kalkış 7.6sn

    Subaru normal mod değerlerini verir. 2014 Forester XT için resmi sitesinde 7.5sn veriliyor ancak sport modda 6.2sn de 100km/hıza ulaşıyor.

    (Forester XT - MotorTrend verisi 0-100km/h 6.2sn)



    Sarhoşmusun nesin. Levorg tan bahsediyorum. Sen amerikan kocaman motorlu araçların fabrika verisini eklemişsin. Launch kontrol bmwde de var. Gir bak subaru tr sitesinden orda 8.9 yazıyor

    Hocam subaru normal kontrol değerini yazıyor 8.9 saniye normal modda. Sport modu beya artık neyse ismi onunla beraber araç 8 saniyenin altında 0-100 değeri sunuyor. Aynı durum forester xt de de mevcut. Niye inat ediyorsunuz.

    Cvt nin spor modda çok fark edeceğini sanmasamda hadi diyelim öyle olsun. Arkadaş 3.20 d ile kıyaslamış. Bak burda 136bg bmw 0-100 8.5 saniye. Ortada abartılacak hiçbirşey yok




    3.20d 2 litre 190 beygir ve yaklasık 75 kg daha hafif bir araba. 0-100'ü 7.2 saniye. Levorg ise 1.6 litre 170 beygir 1600 kg araba ve benzinli. Ona rağmen takribi 8 saniyenin altında 0-100 değeri sunuyor. 7.9 saniye desek arada sadece 0.7 saniye fark var. Bence bu fark gayet normal. İsterseniz 2 litre 300 beygirlik levorg da var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: S A M C R O


    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: S A M C R O


    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    BMW F30 320D ile aynı hızlanma değerleri var aracın. (0-100km/h 7.6sn) 1.6 Turbo benzinli için çok güzel değerler.
    Yani 400nm lik dizelle aynı hızlanıyor makine. Dikkat edilmesi gereken asıl nokta bu araç tam 1.6 ton ağırlığında.
    Yetersiz demek bu makineye haksızlık olur kullanmadan yorum yapmamak lazım..






    Fabrika verisi levorg 0-100 8.9 saniye. Karşılaştırma yaparsak 136bg f30 'un 9.2 saniye

    Görüldüğü üzere 0-100 kalkış 7.6sn

    Subaru normal mod değerlerini verir. 2014 Forester XT için resmi sitesinde 7.5sn veriliyor ancak sport modda 6.2sn de 100km/hıza ulaşıyor.

    (Forester XT - MotorTrend verisi 0-100km/h 6.2sn)



    Sarhoşmusun nesin. Levorg tan bahsediyorum. Sen amerikan kocaman motorlu araçların fabrika verisini eklemişsin. Launch kontrol bmwde de var. Gir bak subaru tr sitesinden orda 8.9 yazıyor

    Hocam subaru normal kontrol değerini yazıyor 8.9 saniye normal modda. Sport modu beya artık neyse ismi onunla beraber araç 8 saniyenin altında 0-100 değeri sunuyor. Aynı durum forester xt de de mevcut. Niye inat ediyorsunuz.

    Cvt nin spor modda çok fark edeceğini sanmasamda hadi diyelim öyle olsun. Arkadaş 3.20 d ile kıyaslamış. Bak burda 136bg bmw 0-100 8.5 saniye. Ortada abartılacak hiçbirşey yok


    3.20d 2 litre 190 beygir ve yaklasık 75 kg daha hafif bir araba. 0-100'ü 7.2 saniye. Levorg ise 1.6 litre 170 beygir 1600 kg araba ve benzinli. Ona rağmen takribi 8 saniyenin altında 0-100 değeri sunuyor. 7.9 saniye desek arada sadece 0.7 saniye fark var. Bence bu fark gayet normal. İsterseniz 2 litre 300 beygirlik levorg da var.

    Karşılaştırman gereken bmw modeli 1.6 170 lik olanı. Onun hiçbir modsuz 0-100 ü 7.6 saniye. İstersen 431bg lik f30 da var.




  • freeman6161 kullanıcısına yanıt
    Konuya bende bir ekleme yapayım. Evet 3 serisi bmw 1.6 litre 170bg motoru ile daha performanslı. Ama unutmayın levorg hem 4x4 hemde ciddi manada daha ucuz. 3 ay önce xv almamış olsam levorgu ciddi ciddi düşünürdüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    Sarhoşmusun nesin. Levorg tan bahsediyorum. Sen amerikan kocaman motorlu araçların fabrika verisini eklemişsin. Launch kontrol bmwde de var. Gir bak subaru tr sitesinden orda 8.9 yazıyor

    Subaru katalog verisi değerleri linear cvt modunda verilir. SI drive ve launch control değerleri değil. Aynısı Porsche için de geçerli mesela.

    Mesela; aynı otomobil, aynı sürücü ile karşılaştırmalı performans videoları.


    Bu mod bmwde de var. Ben diyorumki bu modsuz f30 136 lık araçla 8.5 saniye. Senin attığın videoda 8.6 saniye. Arada 34bg fark olmasına rağmen bmw daha iyi sonuç veriyor. Benim lafım abartılmasına

    Koyduğun video forumda çok tartışıldı, hatta konusu bile var, 316i nin 8.5 saniyede 100'e çıktığı bir dünya yok, Hatta arkadaşın biri borusana mail bile atmıştı, verdikleri cevap öyle birşey olmayacağı yönündeydi... Ayrıca otomobil yayıncılık videolarındaki 0-100 kms hızlanma testleri oldukça tutarsız ve saçma..

    Mesela:
    320d katalog verisi 7.3 saniye iken testte 7.9 saniye çıkıyor.
    https://www.youtube.com/watch?v=-qeJseP6p7o
    520i katalog verisi 8.7 iken testte de 8.7 çıkıyor
    https://www.youtube.com/watch?v=vnoMDUrquug


    316i katalog verisi 9.2 iken testte 8.5 sn çıkıyor. Yani dergiye göre 316i, 520i'den daha hızlı ama bmw'ye göre 520i yarım saniye daha hızlı.

    Bu arada launch control cvt'de çok fark ediyor. Cvt ekonomi ve konfor odaklı bir şanzıman dolayısıyla günlük kullanım ile bazı spor modlar (Subaru SI gibi) arasında uçurum performans farklılıkları olabiliyor. Dolayısıyla CVT'deki sürüş modu farkını 8ileri ZF gibi şanzımanlarda bekleme. Bmw'de launch control vey spor mod gibi artılar sadece 0.1-0.2 sn gibi etki eder maksimum ki çoğu bmw modelinde yazılımsal olarak launch control mevcut değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    Sarhoşmusun nesin. Levorg tan bahsediyorum. Sen amerikan kocaman motorlu araçların fabrika verisini eklemişsin. Launch kontrol bmwde de var. Gir bak subaru tr sitesinden orda 8.9 yazıyor

    Subaru katalog verisi değerleri linear cvt modunda verilir. SI drive ve launch control değerleri değil. Aynısı Porsche için de geçerli mesela.

    Mesela; aynı otomobil, aynı sürücü ile karşılaştırmalı performans videoları.


    Bu mod bmwde de var. Ben diyorumki bu modsuz f30 136 lık araçla 8.5 saniye. Senin attığın videoda 8.6 saniye. Arada 34bg fark olmasına rağmen bmw daha iyi sonuç veriyor. Benim lafım abartılmasına

    Koyduğun video forumda çok tartışıldı, hatta konusu bile var, 316i nin 8.5 saniyede 100'e çıktığı bir dünya yok, Hatta arkadaşın biri borusana mail bile atmıştı, verdikleri cevap öyle birşey olmayacağı yönündeydi... Ayrıca otomobil yayıncılık videolarındaki 0-100 kms hızlanma testleri oldukça tutarsız ve saçma..

    Mesela:
    320d katalog verisi 7.3 saniye iken testte 7.9 saniye çıkıyor.
    https://www.youtube.com/watch?v=-qeJseP6p7o
    520i katalog verisi 8.7 iken testte de 8.7 çıkıyor
    https://www.youtube.com/watch?v=vnoMDUrquug


    316i katalog verisi 9.2 iken testte 8.5 sn çıkıyor. Yani dergiye göre 316i, 520i'den daha hızlı ama bmw'ye göre 520i yarım saniye daha hızlı.

    Bu arada launch control cvt'de çok fark ediyor. Cvt ekonomi ve konfor odaklı bir şanzıman dolayısıyla günlük kullanım ile bazı spor modlar (Subaru SI gibi) arasında uçurum performans farklılıkları olabiliyor. Dolayısıyla CVT'deki sürüş modu farkını 8ileri ZF gibi şanzımanlarda bekleme. Bmw'de launch control vey spor mod gibi artılar sadece 0.1-0.2 sn gibi etki eder maksimum ki çoğu bmw modelinde yazılımsal olarak launch control mevcut değil.

    Tabi tabi senin koyduğun kronometre ve kadrandaki değerlere bakıp ölçülen değer doğru,ama adamın gps destekli profesyonel cihazla ölçtüğü değer yanlış öylemi. Tartışmaya gerek yok kib bye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    Sarhoşmusun nesin. Levorg tan bahsediyorum. Sen amerikan kocaman motorlu araçların fabrika verisini eklemişsin. Launch kontrol bmwde de var. Gir bak subaru tr sitesinden orda 8.9 yazıyor

    Subaru katalog verisi değerleri linear cvt modunda verilir. SI drive ve launch control değerleri değil. Aynısı Porsche için de geçerli mesela.

    Mesela; aynı otomobil, aynı sürücü ile karşılaştırmalı performans videoları.


    Bu mod bmwde de var. Ben diyorumki bu modsuz f30 136 lık araçla 8.5 saniye. Senin attığın videoda 8.6 saniye. Arada 34bg fark olmasına rağmen bmw daha iyi sonuç veriyor. Benim lafım abartılmasına

    Koyduğun video forumda çok tartışıldı, hatta konusu bile var, 316i nin 8.5 saniyede 100'e çıktığı bir dünya yok, Hatta arkadaşın biri borusana mail bile atmıştı, verdikleri cevap öyle birşey olmayacağı yönündeydi... Ayrıca otomobil yayıncılık videolarındaki 0-100 kms hızlanma testleri oldukça tutarsız ve saçma..

    Mesela:
    320d katalog verisi 7.3 saniye iken testte 7.9 saniye çıkıyor.
    https://www.youtube.com/watch?v=-qeJseP6p7o
    520i katalog verisi 8.7 iken testte de 8.7 çıkıyor
    https://www.youtube.com/watch?v=vnoMDUrquug


    316i katalog verisi 9.2 iken testte 8.5 sn çıkıyor. Yani dergiye göre 316i, 520i'den daha hızlı ama bmw'ye göre 520i yarım saniye daha hızlı.

    Bu arada launch control cvt'de çok fark ediyor. Cvt ekonomi ve konfor odaklı bir şanzıman dolayısıyla günlük kullanım ile bazı spor modlar (Subaru SI gibi) arasında uçurum performans farklılıkları olabiliyor. Dolayısıyla CVT'deki sürüş modu farkını 8ileri ZF gibi şanzımanlarda bekleme. Bmw'de launch control vey spor mod gibi artılar sadece 0.1-0.2 sn gibi etki eder maksimum ki çoğu bmw modelinde yazılımsal olarak launch control mevcut değil.

    Tabi tabi senin koyduğun kronometre ve kadrandaki değerlere bakıp ölçülen değer doğru,ama adamın gps destekli profesyonel cihazla ölçtüğü değer yanlış öylemi. Tartışmaya gerek yok kib bye

    14 saniyede 100'e çıkan arabam otomobil yayıncılıkta 12.5 saniye görünüyor benim de işime gelir o verilere inanmak :) Ama gerçekte öyle değil. Boşuna bmw fanatizmi yapmaya gerek yok güzelim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

    Sarhoşmusun nesin. Levorg tan bahsediyorum. Sen amerikan kocaman motorlu araçların fabrika verisini eklemişsin. Launch kontrol bmwde de var. Gir bak subaru tr sitesinden orda 8.9 yazıyor

    Subaru katalog verisi değerleri linear cvt modunda verilir. SI drive ve launch control değerleri değil. Aynısı Porsche için de geçerli mesela.

    Mesela; aynı otomobil, aynı sürücü ile karşılaştırmalı performans videoları.


    Bu mod bmwde de var. Ben diyorumki bu modsuz f30 136 lık araçla 8.5 saniye. Senin attığın videoda 8.6 saniye. Arada 34bg fark olmasına rağmen bmw daha iyi sonuç veriyor. Benim lafım abartılmasına

    Koyduğun video forumda çok tartışıldı, hatta konusu bile var, 316i nin 8.5 saniyede 100'e çıktığı bir dünya yok, Hatta arkadaşın biri borusana mail bile atmıştı, verdikleri cevap öyle birşey olmayacağı yönündeydi... Ayrıca otomobil yayıncılık videolarındaki 0-100 kms hızlanma testleri oldukça tutarsız ve saçma..

    Mesela:
    320d katalog verisi 7.3 saniye iken testte 7.9 saniye çıkıyor.
    https://www.youtube.com/watch?v=-qeJseP6p7o
    520i katalog verisi 8.7 iken testte de 8.7 çıkıyor
    https://www.youtube.com/watch?v=vnoMDUrquug


    316i katalog verisi 9.2 iken testte 8.5 sn çıkıyor. Yani dergiye göre 316i, 520i'den daha hızlı ama bmw'ye göre 520i yarım saniye daha hızlı.

    Bu arada launch control cvt'de çok fark ediyor. Cvt ekonomi ve konfor odaklı bir şanzıman dolayısıyla günlük kullanım ile bazı spor modlar (Subaru SI gibi) arasında uçurum performans farklılıkları olabiliyor. Dolayısıyla CVT'deki sürüş modu farkını 8ileri ZF gibi şanzımanlarda bekleme. Bmw'de launch control vey spor mod gibi artılar sadece 0.1-0.2 sn gibi etki eder maksimum ki çoğu bmw modelinde yazılımsal olarak launch control mevcut değil.

    Tabi tabi senin koyduğun kronometre ve kadrandaki değerlere bakıp ölçülen değer doğru,ama adamın gps destekli profesyonel cihazla ölçtüğü değer yanlış öylemi. Tartışmaya gerek yok kib bye

    14 saniyede 100'e çıkan arabam otomobil yayıncılıkta 12.5 saniye görünüyor benim de işime gelir o verilere inanmak :) Ama gerçekte öyle değil. Boşuna bmw fanatizmi yapmaya gerek yok güzelim :)

    Bende inanmam. Katologta ne yazıyorsa o benim için. Onu buraya yaz ozaman. Kendin inanmadığın videoları atma foruma




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.