< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Yeni nesil değişken zamanlı eksantrik miline sahip araçlarda 200.000 öncesi yapılmaz. Eksantrik milinin subaba bastığı yastıklarda yüksek kilometrede aşınma başlar ve ayar gerektiren yer pulun altındaki yay basınç somunudur. Pul aşınsada uzun süre Subap şakırtısıda alamassınız çünki yağ yastıklı sistemdir bunada otomatik derler. Subap yatağı ile pul arasında yağlama vardır ve fazla boşluğu bu yağalama mantığı ile doldurarak supabların uzun süre sağlıklı çalışmasını sağlar.
Bu değişken zamanlı yeni tip mil ![]() Eski motorlarda sıkça ayar gerektiren sistem ![]() Yetkili servislerde 120.000, 160.000 ağır bakımlarında bile subap ayarı yapılmaz. Kesinlikle her önüne gelene kurcalatmayın zira çok ince bir ayar gerekir. Genelde boğaz kelebeği sorunlarında işgüzar ustalar subap ayarı yapalım der ve sağlıklı motoru batırır. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pi -- 12 Haziran 2015; 21:40:35 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pi -- 13 Haziran 2015; 1:06:43 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|