Şimdi Ara

STILO FOREVER :) (912. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
33.436
Cevap
77
Favori
1.809.541
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910911912913914
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese selamlar.
    Benim perde arada sona doğru kıvrılıyordu. Onu yapmak için girişmiştim. Ruloyu yerinden çıkardım baktım. Çevirme kısmında problem yok. Perdenin ayaklarının olduğu yere wd-40 sıktım. Yayı gerdirerek taktım. Perdeyi kapatırken ayaklarından biri kendi ızgarasına değilde üst tarafına çıkmış. Onu tekrar yerine sokmak için. Biraz uğraştım. Ama yerine sokarken ilk baştaki perdeyi hareket ettiren en öndeki ayak mekanizmasını hafif geriye doğru kaydırmışım. Şu an perde çalışıyor bir problem yok fakat Şu anki yeni problem perdeyi tamamen kapattıımda sol taraf kapanıyo sağ taraı bir parmak boşluk kalıyor.
    Ne kadar aynı hizaya getirmeye çalıştıysamda getiremedim.
    Bi taraf bir parmak kadar geride kaldığından sağ tarafın perdesi gergin durmuyor gevşeklik var kapalıyken.
    Ne yapabilirim bilgisi olan var mı acaba?
    Servise gitsem zaten vukuatlıyız adamlarla.
    O gevşek potluk hiç hoş durmadı perde kapalıyken.
    Genelde ben perde hep açık geziyorum zaten ama. Yinede canımı sıktı.
    Bi yerini yaptık başka yerinde sıkıntı çıktı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: halil2202
    Herkese selamlar.
    Benim perde arada sona doğru kıvrılıyordu. Onu yapmak için girişmiştim. Ruloyu yerinden çıkardım baktım. Çevirme kısmında problem yok. Perdenin ayaklarının olduğu yere wd-40 sıktım. Yayı gerdirerek taktım. Perdeyi kapatırken ayaklarından biri kendi ızgarasına değilde üst tarafına çıkmış. Onu tekrar yerine sokmak için. Biraz uğraştım. Ama yerine sokarken ilk baştaki perdeyi hareket ettiren en öndeki ayak mekanizmasını hafif geriye doğru kaydırmışım. Şu an perde çalışıyor bir problem yok fakat Şu anki yeni problem perdeyi tamamen kapattıımda sol taraf kapanıyo sağ taraı bir parmak boşluk kalıyor.
    Ne kadar aynı hizaya getirmeye çalıştıysamda getiremedim.
    Bi taraf bir parmak kadar geride kaldığından sağ tarafın perdesi gergin durmuyor gevşeklik var kapalıyken.
    Ne yapabilirim bilgisi olan var mı acaba?
    Servise gitsem zaten vukuatlıyız adamlarla.
    O gevşek potluk hiç hoş durmadı perde kapalıyken.
    Genelde ben perde hep açık geziyorum zaten ama. Yinede canımı sıktı.
    Bi yerini yaptık başka yerinde sıkıntı çıktı.

    E be Halil ben sana demedim mı kurcalama diye!!umarım sorununu bir an önce halledersin




  • Stiilloo
    topiğin hayırlı olsun,umarım istediğin garaja kavuşursun.ancak bahsettigin kadar kapsamlı bir garaja klasik bir araba yakışır bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halil2202

    Herkese selamlar.
    Benim perde arada sona doğru kıvrılıyordu. Onu yapmak için girişmiştim. Ruloyu yerinden çıkardım baktım. Çevirme kısmında problem yok. Perdenin ayaklarının olduğu yere wd-40 sıktım. Yayı gerdirerek taktım. Perdeyi kapatırken ayaklarından biri kendi ızgarasına değilde üst tarafına çıkmış. Onu tekrar yerine sokmak için. Biraz uğraştım. Ama yerine sokarken ilk baştaki perdeyi hareket ettiren en öndeki ayak mekanizmasını hafif geriye doğru kaydırmışım. Şu an perde çalışıyor bir problem yok fakat Şu anki yeni problem perdeyi tamamen kapattıımda sol taraf kapanıyo sağ taraı bir parmak boşluk kalıyor.
    Ne kadar aynı hizaya getirmeye çalıştıysamda getiremedim.
    Bi taraf bir parmak kadar geride kaldığından sağ tarafın perdesi gergin durmuyor gevşeklik var kapalıyken.
    Ne yapabilirim bilgisi olan var mı acaba?
    Servise gitsem zaten vukuatlıyız adamlarla.
    O gevşek potluk hiç hoş durmadı perde kapalıyken.
    Genelde ben perde hep açık geziyorum zaten ama. Yinede canımı sıktı.
    Bi yerini yaptık başka yerinde sıkıntı çıktı.

    Hocam perdeyi falan dert etme bence. Araban LPG de gaza yüklenince tekliyor mu? Boşver ozaman. Kıymetini bil rahatlığının ve aracının. Hiç olmadı kendi parçasını takarsın...




  • benimde perde problemsiz çalışıyor ama sky çLIŞMIO :s
    firezeciye gidip dişli yaptıracagım inşallah yaparlar
  • iyi akşamlar halil2202 kolay gelsin aynı sorun bendede oluyor özellikle kışın stor perde geriye toplanırken sona doğru perde katlanıyor bu sorunu açılır tavan işi yapan ATATÜRK sanayi( maslak) ustalara sordum" daha önce tavan motorunun dişlisini değiştirmiştik "ustanın söylediğini sanada aktarayım bu iş için önce tavanı söküp storun tekrar kurulacağı idi eskisine göre daha sıkı sarılıp yerin takılacağını söylemişti.sen hangi yayı gerdin anlayamadım ama eğer spirallerinden kaymışsa stor perdeyi tam kapatmak için açma kapama düğmesine bastırarak hem storu hemde cam panelleri tekrar kurabilirsin sana şimdiden kolay gelsin
  • lordmayros iyi akşamlar dişliyi tekrar yaptırırken şu anki dişliden 0.3-0.6 mikron (ustanada danış)daha büyük yaptırki spiralin içne iyice otursun ama eğer spiralin gitmişse onunda çaresi var
  • bu arada ben dişliyi 150 TL.ye yaptırmıştım(geçen yaz) sana şimdiden kolay gelsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halil2202

    Herkese selamlar.
    Benim perde arada sona doğru kıvrılıyordu. Onu yapmak için girişmiştim. Ruloyu yerinden çıkardım baktım. Çevirme kısmında problem yok. Perdenin ayaklarının olduğu yere wd-40 sıktım. Yayı gerdirerek taktım. Perdeyi kapatırken ayaklarından biri kendi ızgarasına değilde üst tarafına çıkmış. Onu tekrar yerine sokmak için. Biraz uğraştım. Ama yerine sokarken ilk baştaki perdeyi hareket ettiren en öndeki ayak mekanizmasını hafif geriye doğru kaydırmışım. Şu an perde çalışıyor bir problem yok fakat Şu anki yeni problem perdeyi tamamen kapattıımda sol taraf kapanıyo sağ taraı bir parmak boşluk kalıyor.
    Ne kadar aynı hizaya getirmeye çalıştıysamda getiremedim.
    Bi taraf bir parmak kadar geride kaldığından sağ tarafın perdesi gergin durmuyor gevşeklik var kapalıyken.
    Ne yapabilirim bilgisi olan var mı acaba?
    Servise gitsem zaten vukuatlıyız adamlarla.
    O gevşek potluk hiç hoş durmadı perde kapalıyken.
    Genelde ben perde hep açık geziyorum zaten ama. Yinede canımı sıktı.
    Bi yerini yaptık başka yerinde sıkıntı çıktı.


    abi bu perdenin katlanma olayı hmn hmn her sky lı stilo da var galiba.. benimde perde geri sararken en sonda sağ taraf brz katlanıyor, ben problem etmiyorum ztn perdeyi kapamıyorum desem yeri var, ilk aldığımda brz takılmıştım ona inceledim baktım fln, bişi keşfettim.. bilmiyorum sdc benimkindeki problem o muydu diğerleri farklı mıdır ama, sky ın plastik parçalarını ve alt ksıımlarını gizleyen ve tavan döşemesinin bittiği yerde konulan fitl gibi ama sert bişi var komple sky ın etrafını saran döşeme renginde fitil, o tavana gecirmeli hatta bally gibi bir yapıştrcı ile yapıştrlmış sanırsam, eğer her hangi bi yerde tam olarak oturtulmamışsa tavandaki sıkıtığı yere orada perde sıkışıyor ve potluk yapıyor, katlanmasının sebebi ise 2 tarafta aynı hızda acılırken sağ taraf sıkıştığı için 1sn kadar sol taraf once acılıyor sağsa 2-3 cm sonra kapanıyor, ben orayı duzelterek iyice yerine taktım sorun çözüldü ama bu sefer on taraflardan bi yerden cıkıyor, her yerini ayarlıyım sıkştrym diyorsunuz olmuyor bi ordan bi burdan brzcık kalıyor, bende eski haline gtrdm bıraktım bidaha da ellemedim, eğer o kısmı iyice sıkştrp yapıştrrsam sorun çözülcek gibi.. tabi bu problem benim stilde bu sekilde halil abi ve diğer stillerdeki problem aynı sebepten mi katlama yapıyor bilmiyorum.. sdc bir bakın derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zanaks

    gendarme
    kwainlikle turanza alma. her daim kayarsın her daim abs. benim eski kabak lastikler bile bundan iyiydi.


    zanaks, tecrübe ettiğine eminim ancak bir çok forumda ve test sonuçlarında bridgestone turanza er300 ün tutunma ve frenleme performanslarının çok iyi olduğu yönünde. Şaşırdım.

    Daha öncede dediğim gibi bende pirelli p3000 var ve 2006 model arabanın alındığından beri üstünde 43000 km yol gitmiş durumda.

    geçenlerde HAtay'ı sel götürdüğü sırada gece yarısı acil bir telefon geldi.İş yerini su bastı diye, yolda selin getirdiği milin içinden geçerken durmak istedim hızım en fazla 30 km idi ve araç altında 3 cm civarında çamur vardı ve ABS durana kadar devreye girdi. 30 km hızda ABS nin devreye girmesini çamura mı bağlamak lazım yoksa lastiklere mi? lastiklere ise yazı beklemeden ilk fırsatta değiştireceğim ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meman

    lordmayros iyi akşamlar dişliyi tekrar yaptırırken şu anki dişliden 0.3-0.6 mikron (ustanada danış)daha büyük yaptırki spiralin içne iyice otursun ama eğer spiralin gitmişse onunda çaresi var

    ya bu konuda benim yardıma ihtiyacım var ben motoru söküp açtım dişliyi çıkardım bana hiç diş yemiş gibi gelmedi ama bana saglam olsa böyle olmaz dediler o içeride oturdugu yerde 2 tane karşılıklı dişleri olan demir çubuklar var onların dişlisi yemiş gibime geliyor ve kayseride kimsenin yapacagını sanmıyorum ben :S
  • arkadaşlar bu arada işim gereği, buyuk bir lastik ithalatı yapan ve toptancılığı yapan bir firmanın, komple fiyat listesini hazırlıyorum.... binek lastiklerden tutun, arazi tarım ve iş makinesi lastiklerine kadar tecrübe yaptım bu firmadaki bnmle ilgilenen kişi ile knştm, lasitk secimi konusunda... nasıl bişi yada neyi tercih etmemiz gerektiğini sordum... bana hiç tereddüt etmeden bridgeston dedi alabiliyorsan onu al dedi ve bunu soleyen ithalatcı, bridgestone pirelli michelin yada lassa gibi firmaların değil
    daha cok ozel olarak istenilen ve brz daha ucuz sayılabilecek lastik firmalarının ithalatını yapıyor..

    Silverstone die bi lastik markası var, evol-8 ve kruizer ns-500 die bir modeli var benim şu an kafamda olan lastikler diyerek kendisine danıştım... yine kendi ithal ettikleri markalardan biri olan tigar die bi marka bilmiyorum bileniniz varmı ama, bana kesinlikle onu önerdi, bridgestone kadar iyi ondan aşağı kalır yanı olmayan mükemmel bir lastik dedi... bilginize... ve burdan ben bu lastikleri yuksek iskontolar ile alacam...

    evol-8


    tigardan birkaç ornek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatihata

    arkadaşlar bu arada işim gereği, buyuk bir lastik ithalatı yapan ve toptancılığı yapan bir firmanın, komple fiyat listesini hazırlıyorum.... binek lastiklerden tutun, arazi tarım ve iş makinesi lastiklerine kadar tecrübe yaptım bu firmadaki bnmle ilgilenen kişi ile knştm, lasitk secimi konusunda... nasıl bişi yada neyi tercih etmemiz gerektiğini sordum... bana hiç tereddüt etmeden bridgeston dedi alabiliyorsan onu al dedi ve bunu soleyen ithalatcı, bridgestone pirelli michelin yada lassa gibi firmaların değil
    daha cok ozel olarak istenilen ve brz daha ucuz sayılabilecek lastik firmalarının ithalatını yapıyor..

    Silverstone die bi lastik markası var, evol-8 ve kruizer ns-500 die bir modeli var benim şu an kafamda olan lastikler diyerek kendisine danıştım... yine kendi ithal ettikleri markalardan biri olan tigar die bi marka bilmiyorum bileniniz varmı ama, bana kesinlikle onu önerdi, bridgestone kadar iyi ondan aşağı kalır yanı olmayan mükemmel bir lastik dedi... bilginize... ve burdan ben bu lastikleri yuksek iskontolar ile alacam...

    evol-8
    />


    tigardan birkaç ornek
    />
    />


    Üstat ne kadar mesela? Tüm stilo sahipleri olarak sana toptan aldıralım :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VAYA CON DIOS


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fatihata

    arkadaşlar bu arada işim gereği, buyuk bir lastik ithalatı yapan ve toptancılığı yapan bir firmanın, komple fiyat listesini hazırlıyorum.... binek lastiklerden tutun, arazi tarım ve iş makinesi lastiklerine kadar tecrübe yaptım bu firmadaki bnmle ilgilenen kişi ile knştm, lasitk secimi konusunda... nasıl bişi yada neyi tercih etmemiz gerektiğini sordum... bana hiç tereddüt etmeden bridgeston dedi alabiliyorsan onu al dedi ve bunu soleyen ithalatcı, bridgestone pirelli michelin yada lassa gibi firmaların değil
    daha cok ozel olarak istenilen ve brz daha ucuz sayılabilecek lastik firmalarının ithalatını yapıyor..

    Silverstone die bi lastik markası var, evol-8 ve kruizer ns-500 die bir modeli var benim şu an kafamda olan lastikler diyerek kendisine danıştım... yine kendi ithal ettikleri markalardan biri olan tigar die bi marka bilmiyorum bileniniz varmı ama, bana kesinlikle onu önerdi, bridgestone kadar iyi ondan aşağı kalır yanı olmayan mükemmel bir lastik dedi... bilginize... ve burdan ben bu lastikleri yuksek iskontolar ile alacam...

    evol-8
    />


    tigardan birkaç ornek
    />
    />


    Üstat ne kadar mesela? Tüm stilo sahipleri olarak sana toptan aldıralım :)


    ben sabahtan bendeki herhangi birinin liste fiyatına bakarım foruma yazarım, tabi liste fiyatı dışarda perakende satış fiyatı olarak yazılıyor bunun uzerinden iskonto ile lastikçilere satılıyor, lastikçilerin aldığı rakamdan brz da düşük yada onların aldığı aynı rakama alabilrz aslında cekerim abimin kamyoneti doldururum lastikleri haha :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meman

    iyi akşamlar halil2202 kolay gelsin aynı sorun bendede oluyor özellikle kışın stor perde geriye toplanırken sona doğru perde katlanıyor bu sorunu açılır tavan işi yapan ATATÜRK sanayi( maslak) ustalara sordum" daha önce tavan motorunun dişlisini değiştirmiştik "ustanın söylediğini sanada aktarayım bu iş için önce tavanı söküp storun tekrar kurulacağı idi eskisine göre daha sıkı sarılıp yerin takılacağını söylemişti.sen hangi yayı gerdin anlayamadım ama eğer spirallerinden kaymışsa stor perdeyi tam kapatmak için açma kapama düğmesine bastırarak hem storu hemde cam panelleri tekrar kurabilirsin sana şimdiden kolay gelsin

    senin dediğin resetleme işlemi mi? resetleme yarar mı acaba çünkü şu an perdenin sol tarafı sağ taraftan 2-3cm önden gidiyor.
    skyda ve perdenin açılıp kapanmasında sorun yok şu an.
    Bi taraf biraz önden gittiği için perde kapalı konumdayken perdenin sağ tarafı gevşek duruyor.
    resetleme işlemini yapayım bakalım ne olacak.
    arama motorundan reset işlemine bakalım bakalım.




  • arkadaşlar sky dişlisi bakıldığında aşınmamış gibi görünür zaten kolay kolayda aşınmaz asıl aşınan o kücük dişlinin iki yanında duran ve ilk bakıldığında üzerinde spiral sarılı iki adet tel görürsünüz işte bütün mesele bu spiralin dişliden önce aşındığıdır ama siz dişli kadar yakından göremediğiniz için bunu anlamınız zor şimdi gelelim yeni yaptıracağınız dişlinin neden eskisinden daha büyük olması gerektiğine
    dişlimizi eski dişliden birazcık büyük yaptırıyoruz çünkü ufacık kısmını gördüğünüz o iki adet aslında her biri yaklaşık 1.5 metrelik spiralin içine iyice oturması cam panelleri o iki adet spiral çekiyor.ama eğer spiraliniz bozulursa işmiz biraz daha zoor ama imkansız değil onunda bir yolu var
  • sizlere bir tavasiyemde sakın açılır tavanınızı resetleme (açma kapama düğmesine bastırarak ) işlemini yaparken sinir bozucu tooooorrrrr sesini fazla çıkarttırmayın zira spiralinizin dişliniz tarafından yeniyor aşınıyor demektir nezamanki tavanınız tam kapanmadı kapanır gibi olduda tekrar açıldı manuel olarak kumanda düğmeleriin altındaki motorun üzerindeki alyan ile manuel olarak çeviri motoru çok zor döner ama döner ve tavan kapanır
  • lordmayros spiral şeklindeki (senin üzerinde dişli varmış gibi gördüğün demirler) malesef yedek paça olarak FIAT'ta yok bu üzden eğer spiraller gitmişse açılır tavanı komple değiştiriyorlar buda çoook pahalı(3.5-4 bin)
    ama eğer sen dişlinin yenisini biraz daha büyük yaptırırsan aşınmışta olsa yeni dişlin spiralin içine eski dişliye oranla daha fazla oturacağı için sorun çözülüyor.
    ama yinede olmazsa bu spiralin yen,si malesef yapılamıyor fakat tamiri mümkün
  • bu skywindow resetleme işi perde içinde geçerlimi acaba???
  • evet perdede işe yarar resetleme işi
  • 
Sayfa: önceki 910911912913914
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.