Şimdi Ara

starex kullanan var mı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
0
Favori
6.402
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar starex minibüs almayı düşünüyoruz ama ne dersiniz tdi 2005



  • çok rahat bi araba ve iyi kaçıyor
  • CRDI 140hp alın.Biz kullanıyoruz memnunuz.
  • kullanmadım..
    ama rakiplerine bakacak olursak
    vw transporter..mükemmel...33,850 den başlıyor.. kullandım....bayıldım...
    mercedes...mükemmel..37,000 den başlıyor
    ford transit. fikrim yok..
    Hyundai starex fiyatı çok iyi. ama arkadan çekiş yol tutuş ??......
  • İmkanınız varsa Transporter almanızı öneririm.

  • quote:

    Orjinalden alıntı: hayat65

    çok rahat bi araba ve iyi kaçıyor

    dikkat ette fazla kaçmasın bi yerlere...sanki ferrari bahsettiği...yük aracı...ticarı araç bunlar..insan gibi kullanın şunları
  • babam uzun yol icin kullandigi 2005 starex crdi var ara sıra kullaniyorum gayet seri ve atak bir arac yakıt tüketimi acisindanda biraz yüksek 100 km de 10.5 lt yakıyor tavsiyede ederim ayrıca konforuda yüksektir
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Mutlaka her araç çekiş-konfor-yakıt dayanıklılık v.s gibi kriterlerde iyidir..
    Ama hangi testlere göre ???hangi araçlarla kıyaslanarak daha iyidir ??
    Onun için aynı sınıfta olan araçlar bir arada değerlendirilirse daha adilane olur.
    Yukarıda yazdım.Aynı sınıfta ülkemizde satılan 4 araç var.VW,MERSEDES,FORD VE HYUNDAİ
    -YOL TUTUŞ
    - arka bagımsız süspansiyondan dolayı otomobillere taş çıkartan vw
    -sonra mersedes sonra ford+hyundai
    -YAKITTA
    vw .6,1-7 lt.
    hyundai 6,8
    mersedes 7-8,6
    ford veri yok..
    SERİLİKTE
    verilere göre mersedes
    - vw 105hp 2000dd/250 nm
    - hyundai 100hp 2000dd/23 nm
    - mersedes 109 bg 2400dd/33nm
    -ford 100hp 24,5nm

    Bunların yanında gerek teknik gerekse süspansiyon,hız,rahatlık verilen paranın karşılını alma v.s vw bana göre daha iyi...benim düşüncem tabi...saygım vardır..
  • hiç kullanmadım ama aracın sahibi olan birkaç kişiden çok yaktığını duymuştum...
  • Eğer imkanınız varsa transporter almanızı öneririm.Eski kasa transporterlar da hala güzel konumda.Ama illa da starex alıcam diyorsanız tcı değil de crdi almanızı öneririm performans ve yakıt tüketimi açısından
  • 100 bg olan model şehir içinde çok savurgan ama ikinci el fiyatları çok uygun 2004 modeller klimalı abs li 14-15 e bulunabiliyor bence süper fiyat transporter ın yarı fiyatından bile ucuz aradaki fiyat farkını yakıtla çıkarmak pek ihtimal deyil

    ama para varsa tabiki transporter ama çok külfetlidir 2.5 motorlar kurum temizliyi istiyor mesela servis kurum bakımı için 1500 liraya yakın bir para istiyor starexte öyle bişey yok

    motoru bitse 4000 ylt den aşşağı yaptırmak mümkün deyil starex motorunu komple 1500 ytl ye yaptırırsın

    transporterin ön takiminı 1000 ytl civar bir paraya yapıyorlar starexi 100-200 ytl ye çıkarırısın komple yürürünü

    analyacağın starex ticaret arabasıdır bakımı ucuzdur fiyatı ucuzdur ama yakarı biraz fazladır

    transporter ise çok kazanan adamın arabasıdır çünkü masrafı hiç bitmez parçasıda külfetide pahalıdır




  • starex tci sahibiyim.sehırıcı 10 lıtre yakıyor.yagmurlu havalarda yuk lastıgı sebebıyle yol tutus bıraz dusuk ama yeterlı yınede.cussesıne gore motoru cok zevklı.hele yokus yukarı gaza basmadan tıtretmeden kalkması yokmu,cok rahat olkuyor.
    ayrıca sukurkı 2bucuk yılı gectı daha yag sudan baska tık demedı
  • Normalden biraz fazla yakıyor diye duymuştum
  • bu arabaların çok yaktığı için ikinci el piyasası düşükmüş
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium

    100 bg olan model şehir içinde çok savurgan ama ikinci el fiyatları çok uygun 2004 modeller klimalı abs li 14-15 e bulunabiliyor bence süper fiyat transporter ın yarı fiyatından bile ucuz aradaki fiyat farkını yakıtla çıkarmak pek ihtimal deyil

    ama para varsa tabiki transporter ama çok külfetlidir 2.5 motorlar kurum temizliyi istiyor mesela servis kurum bakımı için 1500 liraya yakın bir para istiyor starexte öyle bişey yok

    motoru bitse 4000 ylt den aşşağı yaptırmak mümkün deyil starex motorunu komple 1500 ytl ye yaptırırsın

    transporterin ön takiminı 1000 ytl civar bir paraya yapıyorlar starexi 100-200 ytl ye çıkarırısın komple yürürünü

    analyacağın starex ticaret arabasıdır bakımı ucuzdur fiyatı ucuzdur ama yakarı biraz fazladır

    transporter ise çok kazanan adamın arabasıdır çünkü masrafı hiç bitmez parçasıda külfetide pahalıdır


    Arkadaşım senin bahsettiğin fiyatlar yetkili servis fiyatları.Özel servislerde bahsettiğin işlemleri çok uygun fiyata yaptırbailirsin.Ayrıca ön takımın 1000 ytl olduğunu nerden çıkarıyorsunuz ? Ayrıca ''transporterın masrafı hiç bitmez'' lafına da katılmıyorum.Eski kasa transporterlar kesinlikle sorunsuz.Yeni kasalarda ise 130 beygirliklerin kronik sorunları vardır, diğer motor seçeneklerine sahip araçlarda sorun diye birşey yoktur.Ayrıca transporterı 10000 de bir servise çağırıyorlar, 105 liklerin periyodik bakım maliyetleri filtrelerin değişmesi durumunda 200-250 ytl arası.Transporterın yüksek fiyatta satıldığından bahsetmişsiniz.Peki abs, asr, esp, klima, hillholder, çift hava yastığı, yol bilg., yüksekliği ayarlanabilir kolçaklı sürücü koltuğu, mp3 çalarlı radyo gibi donanımları 4 mevsim standart sunan, ayrıca kış geldiğinde termal paketi standart hale getirip de bu fiyata araç satan başka marka var mı ? Bu donanım ve performans bakımından transportera rakip olabilecek tek araç vitodur, onun da ne kadar yaktığı ve kaç paraya satıldığı malumunuzdur.Ayrıca yol tutuş ve kalite açısından da bakarsak transporter, starexi ezer geçer.Tabi transporterın bineklere taş çıkartan, dillere destan yol tutşunu da unutmamak gerek.Son olarak da şunu söyleyeyim.Starexin, özellikle de tcı motorluların ne kadar zor satıldığını hepimiz biliyoruz.Starexi alan bir vatandaş paraya sıkışırsa ne olacak peki ? Hadi transporterı sıkışsanızda 1000 ytl altına verseniz havada karada satarsınız.Starexe ne olacak peki ? Ayrıca 2.elde de değer kaybetme miktarlarından hiç bahsetmiyorum bile.Starexi bugün 25.000 ytl ye sıfır alsan yarın 5-6000 ytl aşşağısına bile satamazken transporterı 40000 ytlye alıp 37000 ytlye rahat satarsın.Ayrıca transporterın motor yaptırma fiyatlarından bahseden arkadaşa soruyorum, transporterların 300.000 i rahat devirdiğini 400-500.000 km.ye yaklaştığını biliyor muydunuz ? Eğer motoru bitse bile motor yaptırmaya kalkıldığında starex daha ucuz olsada yakıt giderleriyle bu fark rahatca kapanıyor.Şimdi size soruyorum transporter almak mı, yoksa starex almak mı daha avantajlı ?
    NOT: Nickime bakıp da mesajda marka taraftarlığı yaptığımı düşünmeyin lütfen




  • quote:

    Orjinalden alıntı: 58_transporter_58


    quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium

    100 bg olan model şehir içinde çok savurgan ama ikinci el fiyatları çok uygun 2004 modeller klimalı abs li 14-15 e bulunabiliyor bence süper fiyat transporter ın yarı fiyatından bile ucuz aradaki fiyat farkını yakıtla çıkarmak pek ihtimal deyil

    ama para varsa tabiki transporter ama çok külfetlidir 2.5 motorlar kurum temizliyi istiyor mesela servis kurum bakımı için 1500 liraya yakın bir para istiyor starexte öyle bişey yok

    motoru bitse 4000 ylt den aşşağı yaptırmak mümkün deyil starex motorunu komple 1500 ytl ye yaptırırsın

    transporterin ön takiminı 1000 ytl civar bir paraya yapıyorlar starexi 100-200 ytl ye çıkarırısın komple yürürünü

    analyacağın starex ticaret arabasıdır bakımı ucuzdur fiyatı ucuzdur ama yakarı biraz fazladır

    transporter ise çok kazanan adamın arabasıdır çünkü masrafı hiç bitmez parçasıda külfetide pahalıdır


    Arkadaşım senin bahsettiğin fiyatlar yetkili servis fiyatları.Özel servislerde bahsettiğin işlemleri çok uygun fiyata yaptırbailirsin.Ayrıca ön takımın 1000 ytl olduğunu nerden çıkarıyorsunuz ? Ayrıca ''transporterın masrafı hiç bitmez'' lafına da katılmıyorum.Eski kasa transporterlar kesinlikle sorunsuz.Yeni kasalarda ise 130 beygirliklerin kronik sorunları vardır, diğer motor seçeneklerine sahip araçlarda sorun diye birşey yoktur.Ayrıca transporterı 10000 de bir servise çağırıyorlar, 105 liklerin periyodik bakım maliyetleri filtrelerin değişmesi durumunda 200-250 ytl arası.Transporterın yüksek fiyatta satıldığından bahsetmişsiniz.Peki abs, asr, esp, klima, hillholder, çift hava yastığı, yol bilg., yüksekliği ayarlanabilir kolçaklı sürücü koltuğu, mp3 çalarlı radyo gibi donanımları 4 mevsim standart sunan, ayrıca kış geldiğinde termal paketi standart hale getirip de bu fiyata araç satan başka marka var mı ? Bu donanım ve performans bakımından transportera rakip olabilecek tek araç vitodur, onun da ne kadar yaktığı ve kaç paraya satıldığı malumunuzdur.Ayrıca yol tutuş ve kalite açısından da bakarsak transporter, starexi ezer geçer.Tabi transporterın bineklere taş çıkartan, dillere destan yol tutşunu da unutmamak gerek.Son olarak da şunu söyleyeyim.Starexin, özellikle de tcı motorluların ne kadar zor satıldığını hepimiz biliyoruz.Starexi alan bir vatandaş paraya sıkışırsa ne olacak peki ? Hadi transporterı sıkışsanızda 1000 ytl altına verseniz havada karada satarsınız.Starexe ne olacak peki ? Ayrıca 2.elde de değer kaybetme miktarlarından hiç bahsetmiyorum bile.Starexi bugün 25.000 ytl ye sıfır alsan yarın 5-6000 ytl aşşağısına bile satamazken transporterı 40000 ytlye alıp 37000 ytlye rahat satarsın.Ayrıca transporterın motor yaptırma fiyatlarından bahseden arkadaşa soruyorum, transporterların 300.000 i rahat devirdiğini 400-500.000 km.ye yaklaştığını biliyor muydunuz ? Eğer motoru bitse bile motor yaptırmaya kalkıldığında starex daha ucuz olsada yakıt giderleriyle bu fark rahatca kapanıyor.Şimdi size soruyorum transporter almak mı, yoksa starex almak mı daha avantajlı ?
    NOT: Nickime bakıp da mesajda marka taraftarlığı yaptığımı düşünmeyin lütfen




    verdiyim fiyatlar zaten özel servis fiyatlarıdır uzun süre transporter 105 lik kullandıkaz çok masrafı nedir biliyorum

    bahsettiyim ön takım fiyatları gerçektir bu ön takım maliyetine sadece 4 tane balata ekstra eklenmiştir gerisi ön takım masrafıdır geçen sene bu zaman yapıldı

    benim transporterın yol tutuşuna donanımına zaten lafım yok o yüzden diyorum zaten paran varsa transporter al diye

    starex zor satılmaktadır ama fiyat kırarsan oda çok kolay satılmakta ama sıfır alırsan starexteki deyer kaybın daha çok olur

    transporterin 300.000 rahat devirdiyi her motor için garanti deyildir hiç belli olmuyor ne yazıkki kimi 300.000 yaparken kimisi kendini 150.000 de koyveriyor ayrıca 300.000 e kadar en az iki kere kurum temizliyi ister transporter ki buda bi motor parası eder zaten

    ayrıca sadece yakıt gideriyle hem aradaki satış fiyatı farkını hemde yaklaşık 3 katı fiyatındaki motor farkını nasıl kapatacaksın çok merak ediyorum


    paran varsa transporter alırsın çünkü kendisi pahalıdır külfeti çok masrafı ağırdır ama konforludur ekonomiktir bastınmıda köpek gibi gider

    ama bütçen darsa starex alınır yakıtından başka savurganlığı yoktur parçası çok ekonomiktir çok sorunsuz bi araçtır transpoterın 200-300 ytl tutan bakımı starexte 100 ytl bile tutmaz hele 140lık modelini alacaksan yakıt sorunuda pek yok güzel araçtır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Platinium -- 19 Temmuz 2007; 11:58:19 >




  • Yakıt olayı fazla abartılıyor. Starexler (CRDI olanları) az yakıyor. 1,9 luk Transporter'dan tabii ki fazla yakar. Biri 105 hp biri 140 hpve 2,5 lt.Performans da ona göre. İkinci elinin ucuz olması sıfırının ucuz olmasından. Ayrıca Starex motor sesi yalıtımında da başarılı bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kkvan -- 19 Temmuz 2007; 11:06:28 >
  • Hep eleştiriler bir yöne çekiliyor...,Bu arada bir gerçek unutuluyor...,
    Unutkan bir millet olduk vesselam..Daha dün kadar yakın zamanlarda sıraya girip fahiş fiyatlardan şahin Dogan brodway aldığımızı.ama ilk virajda arkadan kopup bizi az mı hendeklere savurduğunu....Sonrada belki hayatımızda ilk defa yaptığımız büyük hatada mefta oldugumuzu ..sonra ithal arabalar gelince yerli üreticilerin düzelme yoluna gittiklerini.......bunlar çabuk unutuldular...
    Teknoloji,kalite,konfor,insan hayatına verilen değer....bunlar kolay kazanılmıyorlar..
    Mesela diyelim......
    -25,000 ytl verir 5 yıl içinde yaptığın toplam masraf(yakıt+servis v.s v.s) 50,000 olur.
    -33,850 ytl verir 5 yıl içinde yaptığın toplam masraf " " " " 56,000 olur..
    aradaki 6,000-7,000 farkı yaptığın-yapacağın bir hata ile fazlasıyla çıkartır...
    Boşuna otomobil firmaları abs,asr,edl,ebr,bagımsız arka süspansiyon,çarpışma testleri,2-3-4 hava yastıkları v.s v.s v.s bunları yapıp insan hayatına değer vermek bunun içinde 5-6,000 ytl fazla vermek mi ucuz olsun teknolojiden 2,derece nasibini alsın mı ??? Teknolojiye yatırım pahalıdır..
    Yanılmıyorsam starex en az 7-8 yıldır aynı teknoloji ile üretiliyor...
    Ucuz Çin malı otolar kapımıza kadar geldi dayandı...sanayi bakanlığı sokup sokmama arefesinde..
    Ucuz alacak kadar zengin değilim demiş birileri.......




  • starexin 100 bg denildiği gibi biraz aşırı yakıyor sebebine gelince motorunun turbosuz oluşu ağır kasayı kaldıramıyor ama yeni crdilerde turboyla bu sorunu epey azaltmışlar.Gelelim yol tutuşuna aracın fiyatı ucuz olduğu için araç üzerinde fabrikadan gelen lastiklerde biraz kalitesiz oluyor ki buda yol tutuşunu aşırı derecede etkiliyor.Arkadaşların bazısı transporterle starexi kıyaslıyor ama yanlış ister fiyatta olsun ister konforda olsun.çünkü starex sadece(minibüs modeli hariç) ticaret aracıdır yük taşımaya elverişlidir ama transporter özelliklede yeni kasaları ticari ve binek aracın birleşimi mpv araçları andırıyor (ticari bi araçta 220 göstergeye gerek yok vs)pek ticari denemez.ticari aracın torku, yük kapasitesi,ucuz maliyeti önemli ;otobanda kaç vurduğu nasıl makasa girdiği önemli değil sonuçta ticaret yapıyorsunuz yarış deil .arkadaş 140 bg al bence 100 bg pazarda 11000-13000 ytl arası
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium

    verdiyim fiyatlar zaten özel servis fiyatlarıdır uzun süre transporter 105 lik kullandıkaz çok masrafı nedir biliyorum

    bahsettiyim ön takım fiyatları gerçektir bu ön takım maliyetine sadece 4 tane balata ekstra eklenmiştir gerisi ön takım masrafıdır geçen sene bu zaman yapıldı

    benim transporterın yol tutuşuna donanımına zaten lafım yok o yüzden diyorum zaten paran varsa transporter al diye

    starex zor satılmaktadır ama fiyat kırarsan oda çok kolay satılmakta ama sıfır alırsan starexteki deyer kaybın daha çok olur

    transporterin 300.000 rahat devirdiyi her motor için garanti deyildir hiç belli olmuyor ne yazıkki kimi 300.000 yaparken kimisi kendini 150.000 de koyveriyor ayrıca 300.000 e kadar en az iki kere kurum temizliyi ister transporter ki buda bi motor parası eder zaten

    ayrıca sadece yakıt gideriyle hem aradaki satış fiyatı farkını hemde yaklaşık 3 katı fiyatındaki motor farkını nasıl kapatacaksın çok merak ediyorum


    paran varsa transporter alırsın çünkü kendisi pahalıdır külfeti çok masrafı ağırdır ama konforludur ekonomiktir bastınmıda köpek gibi gider

    ama bütçen darsa starex alınır yakıtından başka savurganlığı yoktur parçası çok ekonomiktir çok sorunsuz bi araçtır transpoterın 200-300 ytl tutan bakımı starexte 100 ytl bile tutmaz hele 140lık modelini alacaksan yakıt sorunuda pek yok güzel araçtır






    Abicim önce şunu söyliyim.Bu sonuçta ticari araç.Fazla zorlama, adam gibi kullan 300.000 de gider 500.000 de.Bizim araba 90000 deyken.Triger ve kurum temizliği istiyordu.Doğruca atarürk oto sanayi, sürekli gittiğimiz özel servise.Adamlar periyodik bakımı yaptı ( filtreler değişmedi ) + triger değişti + kurum temizliği yapıldı+ aracın kapı kolu vs. gibi eksikleri halledildi.Sonuçta 750 ytl ödedik.Ayrıca 3 taksite böldüler.Sizce gerçekten pahalı mı ? Ayrıca 2 kurum temizliği = 1 motor kanısına nasıl vardınız ?

    Evet 0 starex alınca satarken 6000 ytl zarar ettiğimizi, 0 transporter alıp 3000 ytl zarar ettiğimizi varsayıyorum.Arabayla 100.000 km yapıyoruz.Arada 5 kuruş yakıt farkı varsa 100000 km de bu değer 5000 ytl oynuyor. 100000km yaparsak 10 kere bakıma gideriz.Bakımlarda toplam transportera 1000 ytl fazla para harcıyoruz.Ayrıca 750 ytl x 2 = 1500 ytl.Bu da triger, kurum vs. Görüldüğü üzre transporter uzun vadede daha karlı bir araçtır.Ayrıca hyundainin sürekli kampanya yapıp elinizdeki aracın değerini öldürmesi de cabası.Bir de olaya bu açılardan yaklaşalım.
    Saygılar, iyi forumlar




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.