Şimdi Ara

starex kullanan var mı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
33
Cevap
0
Favori
6.402
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Selam,

    130 beygirlik transporterlerin kronik sorunlarından bahsetmişsiniz. Bunların neler olduğunu anlatabilir misiniz biraz? Ayrıca 105 beygirliklerin triger kayış değişim masrafının fazla tuttuğunu söylemişlerdi bu konuda fikriniz var mı? Caravelle için hangisini tavsiye edersiniz?

    Teşekkürler
  • VW bir de baskı balatası yapmayı öğrense tam süper olacak.
    Bugün bir arkadaş arabasız geldi. Noldu dedim. baskı balatası gitmiş Golf 'ünün. (golf V)
    Alman malı diye Transporter çok sağlam sorunsuz her işin altından kalkan bir araçmış zannediliyor ama işin aslı öyle değil.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ertegece

    Selam,

    130 beygirlik transporterlerin kronik sorunlarından bahsetmişsiniz. Bunların neler olduğunu anlatabilir misiniz biraz? Ayrıca 105 beygirliklerin triger kayış değişim masrafının fazla tuttuğunu söylemişlerdi bu konuda fikriniz var mı? Caravelle için hangisini tavsiye edersiniz?

    Teşekkürler


    130 luklarda kronik sorunlar :
    1.Baskı balata
    2.Turbo bozulması
    3.Şanzuman indirme
    En önemlileri bunlar.Baskı balata hariç diğerleri yüksek devirde ve bilinçsiz kullanımdan kaynaklanıyor.Yani altında bir binek oto varmış gibi kullanımdan.105 liklerde pek sorun yaşanmaz.Daha önce de bahsetmiştim.Triger yetkili servislerde pahalı ama özel servisler öyle adamın belini bükecek şekilde değil.Bize 750 ytl ye maloldu.750 ytl ye periyodik bakım, triger, kurum temizliği ve birkaç parça da dahil.Zaten tek bakım 200 ytl falan.Düşünün artık Caravelleye ise 105 lik gitmez bence.Eğer bütçeniz elveriyorsa 174 lük tavsiye ederim.Ama 130 luk alıp düzgünce kullanırsanız da bi problem olacağını zannetmiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 58_transporter_58 -- 26 Temmuz 2007; 19:10:00 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    VW bir de baskı balatası yapmayı öğrense tam süper olacak.
    Bugün bir arkadaş arabasız geldi. Noldu dedim. baskı balatası gitmiş Golf 'ünün. (golf V)
    Alman malı diye Transporter çok sağlam sorunsuz her işin altından kalkan bir araçmış zannediliyor ama işin aslı öyle değil.


    Yanlış bilgilendirme olmasın.130 luk transporterlar hariç diğer yeni nesil transporterlar ve özellikle de eski kasa transporterlar çok sağlam ve sorunsuzdur.Bastın mı gider, yük vurdun altından kalkar, insana binek konforu yaşatır.Ama nedense yeni 130 luklar sorunlu ve transporterın adını kirletiyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tempraclube

    starexin 100 bg denildiği gibi biraz aşırı yakıyor sebebine gelince motorunun turbosuz oluşu ağır kasayı kaldıramıyor ama yeni crdilerde turboyla bu sorunu epey azaltmışlar.Gelelim yol tutuşuna aracın fiyatı ucuz olduğu için araç üzerinde fabrikadan gelen lastiklerde biraz kalitesiz oluyor ki buda yol tutuşunu aşırı derecede etkiliyor.Arkadaşların bazısı transporterle starexi kıyaslıyor ama yanlış ister fiyatta olsun ister konforda olsun.çünkü starex sadece(minibüs modeli hariç) ticaret aracıdır yük taşımaya elverişlidir ama transporter özelliklede yeni kasaları ticari ve binek aracın birleşimi mpv araçları andırıyor (ticari bi araçta 220 göstergeye gerek yok vs)pek ticari denemez.ticari aracın torku, yük kapasitesi,ucuz maliyeti önemli ;otobanda kaç vurduğu nasıl makasa girdiği önemli değil sonuçta ticaret yapıyorsunuz yarış deil .arkadaş 140 bg al bence 100 bg pazarda 11000-13000 ytl arası

    Merhaba, bende 100 lük starex var. Lakin turbolu. Bu ayrıntıyı kaçırmayalım. eski model starexlerde olmayabilir. Önde kaput üxerinde ayrı bir soğutma kanalı varsa o turbolu olur. 100 lüklerin crdi lere göre fazla yakması motor sisteminden kaynaklanıyor. Bunun teknik izahı forumda bulunabilir.
    Selamlar.




  • Transporterin fiyatının alınabilir seviyelere düştüğü günleri ölmeden görebilecekmiyim acaba

    Gerçekten çok güzel bi araç...
  • Fiyatı ucuz, rahat ve kullanışlı bir araba. Yalnız tüketimi emsallerine göre yüksek (kullananlar, bunlardan biride amcamlar öyle söylüyor)
  • http://www.acacentrum.cz/h1-van-technicka-data.php

    bu sitede yakıt tüketim değerlerini görebilirsiniz. Birkaç avrupa sitesinde de karşılaştım. tüketimi katalog verisi olarak özellikle crdi için çok makul. Hatta şehir içinde 11lt gözüküyor ki, makul değer. Sanırım türkiye'de 100hp olanların yakıt sistemi ayarları ile sorunları var. Birde lastik ölçüleri bendeki katalogda dahi 195 R15. Nedense 205 lastik takılı. 195 olursa en az %10 daha az yakacaktır.
  • hyundai starex 100 bg tabiiki ford gibi dayanıklı bir araba değil çok yakıyor diyorlar doğru ben hususi amaçla kullanıyorum antalya 55 lt euro dizel
    90-100 km ile tabi radar kontrolü çok istesenizde fazlasını yapamazsınız araç modifiye istemekte bunlar yük taşımayan ailesi ile kullananlar içindir
    bostancı sanayi çiçek kardeşler 160 ytl enjektörler küçültülür ümraniye sanayi sitesi makasçıdan makaslar yumuşakları ile değiştirilir 300-400 ytl
    zenon far ben kısa için yaptım 240 ytl triger komple kayış rulman değişimi 250 ytl bostancı sanayi ön takım çukurlarve tümsekler 3 vites giriyorum
    maliyet 2x25ytl artı işçilik michelin 4 mevsim lastik 178x4 2 adet kar lastiği 2x200 ytl rot balans 40 ytl ücretsiz kar lastiği takımı veya çıkarması
    10000 bakım yağ *yağ filtresi*yakıt filtresi*polen filtre*mazot filtresi ve bunların işçiliği 20 ytl toplam maliyeti yaklaşık 130 ytl ve içinize sine sine .
    tabiki araba hassas şirket arabası ise birden fazla kişi kullanıyorsa starex elinizde patlayabilir.ben sıfır aldım 2003 aralık tabiiki zaman zaman pişman
    oldum zaman zaman iyidir dedim tabiiki vw mercedes görünce içim gitmiyor değil insan nefsi işte.ama herkesin bütçesi belli çok zenginseniz yedek
    parçanın yaktığı yakıtın önemi yok.bütçe kısıtlı ise hyundai starex aslında bunları fabrikanın yapması lazım ben hata yapıp aldım ikinci eli dehşet düştü
    alan hurdaya kadar kullanacak yada bedavaya vereceksiniz.parçaları doğan şahin kadar ucuz yolda bırakmıyor ben memnunum.ve öyleyim diyebilirim bilgi için secondmatex@hotmail.com saygılar




  • 140 crdi minübüs düz vites beyaz arıyorum.satan varsa mesaj yazsın lütfen
  • starex ler de kullanılan 140 hp lik crdi motor kia sorento da kullanılanla aynı ayrıca hyundaı h1 de kullanılan 170 hp lik crdi motorla kia sorentodaki motor aynıdır.
  • selamlar
    2 hafta önce 2005 model starex crdi svx aldım.98 000 kmde .
    araç full donanım ve otomatik vites..
    önümüzdeki hafta içi aracımı vip e çeviricem..
    merak ettiğim bazı konular vardı starex alırken.az yakan crdi 140 motoru tavsiye ettiler ..bu motorun yakıt değerleri hakkında güncel bilgilere sahip olan varsa paylaşırsa sevinirim.
    100 kmde ,10-11 litre ye kadar razıyım inşallah daha çok yakmaz..(otomatik vites faktörüde var tabi)

    ayrıca bakımlarını kaçbin km de yaptıracaz ve 10-40 yağmı kullanılıyor ???
  • 2005 model 100 BG starex orjinal (9+1koltuklu) minibüs sahibiyim. Özel kullanım için aldım ve çoğunlukla şehirler arası kullandım. Şu anda kilometresi 38.000 de ve ben bugüne kadar yağ ve filitre dışında hiç bir parçasını değiştirmedim. Son derece konforlu ve seri kullanıma sahip. Kısacası çok mennunum. Diğer marka minibüsleri kullanmadığım için yakıt konusunda bir şey demem mümkün değil. Ama bildiğim bir şey var bir binek otodan daha fazla yakıt maliyeti yok. İşlerimin yoğunluğu nedeniyle seyahat yapamadığım için yaklaşık bir buçuk senedir garajda, ama ikinci elinin düşük olduğu söylendiğinden kullanamadığım halde satışa çıkarmıyorum. Adil satış fiyatı konusunda bilgi sahibi olan varsa ve bana bildirirse sevinirim.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.