Şimdi Ara

STAR WARS: Squadrons (2020) [ANA KONU] (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
3
Favori
4.581
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kapalı betaya kabul edilmişim
  • kapalı betayı bu akşam 19:00'da test edeceğim ama adamlar bi mail atmış sanarsın devlet sırrı

    ekran görüntüsü paylaşmak bile yasak

    inen oyunun ismi maverick olarak görünüyor

    indikten sonra da uygulamanın ismi ea playtest



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi defected -- 24 Temmuz 2020; 13:33:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: defected

    kapalı betayı bu akşam 19:00'da test edeceğim ama adamlar bi mail atmış sanarsın devlet sırrı

    ekran görüntüsü paylaşmak bile yasak

    inen oyunun ismi maverick olarak görünüyor

    indikten sonra da uygulamanın ismi ea playtest
    Bende bunu yazacaktım acaba güvenmiyorlarmı oyuna anlamadım indiriyoruz bakalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ReflexAction -- 24 Temmuz 2020; 16:48:34 >
  • single oynayabileceğimiz bilmiyordum ya akşam akşam süpriz oldu

    grafikler fena değil
    sesler zaten muazzam. kulaklık için binaural seçeneği koymuşlar.

    kontroller battlefront 2 kadar rahat gelmedi bana nedense.
    ya da uzun süredir oynamıyorum diye hamlaşmış olabilirim.

    multiplayer'da yine battlefront'taki tokluğu bulamadım nedense



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi defected -- 24 Temmuz 2020; 20:0:55 >
  • Bana çok fazla sarmadı oyun sizde durum nedir?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Star Wars: Squadrons'un Yeni Fragmanı Tek Oyunculu Modu Tanıtıyor

    STAR WARS: Squadrons (2020) [ANA KONU]

    Yayıncı Electronic Arts ve geliştirici Motive Studios, birinci şahıs uçuş savaş oyunu Star Wars: Squadrons için yeni bir oynanış fragmanı yayınladı ve fragmanda oyunun tek oyunculu modu tanıtılıyor.

    Star Wars: Squadrons'un tek oyunculu modu Return of the Jedi'dan sonraki olayları ele alacak ve her iki tarafın ikonik ve yeni liderlerinin galaksi için verdiği mücadele, iki grup arasında dönüşümlü bakış açılarıyla anlatılacak. Yeni Cumhuriyet, özgürlük için savaşıyor. İmparatorluk düzen istiyor. Galaksinin en iyileri arasına katılmanı istiyoruz.

    Star Wars: Squadrons PlayStation 4, Xbox One ve PC (Origin, Steam & Epic Games Store) için 2 Ekim'de çıkacak. Tüm platformlarda cross-play desteği sunacak ve PlayStation 4 ile PC'de sanal gerçeklik ile de oynanabilecek.




    https://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Star_Wars_Squadronsun_Yeni_Fragmani_Tek_Oyunculu_Modu_Tanitiyor-104182.htm




  • Abi kim uzay gemisi sürmek ister ki battlefront 2de o tarz modlar boş oynayanı yok

    yap adam gibi bir jedi oyunu ne boş boş uğraşlar bunlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hamza5806 -- 30 Ağustos 2020; 6:43:39 >
  • Venomstr kullanıcısına yanıt
    bence tıpkı filmi gibi, buram buram kalite kokuyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Star Wars: Squadrons – “Hunted” CG Short | PS4

  • Bu oyun cidden sadece gemi sürmek içinmi yapıldı xd

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • melkor23 kullanıcısına yanıt
    Mevcut oyun içindeki Starfight modu görev odaklı. Salt PVP Yoktu o mod gelecek. Hava filosuyla ilgili özel bir hikaye gelecek. En önemlisi de Hotas joystick desteğine kavusuyor konsollar bu oyunla. Ön siparişi çoktan verdim sabırsızlıkla bekliyorum. Ace Combat 7 resmen Sony nin VR ına kurban gitti üstüne dedicated serverlarda gelmedi. Capital conquest oyuna eklenmedi. Hawx, Ace combat vs tarzı pilot bazlı oyunları sevenler için nimet oldu.
  • defected kullanıcısına yanıt
    Hocam Gamepad de çok ince ayarlar var onları yapmanız gerek. AMevcut oyun menusunu bilmiyorum ama oyun çıktıktan sonra kontrol edip paylaşabilirim.
  • GAMESTOP İNCELEMESİ (translate ile çevrilmiştir.)

    STAR WARS: Squadrons (2020) [ANA KONU]

    STAR WARS: Squadrons (2020) [ANA KONU]



    Star Wars: Squadrons 2 Ekim'de PC, PlayStation 4 ve Xbox One için satışa sunulacak. Devam etmekte olan bu inceleme, oyunun tek oyunculu hikaye kampanyasının tamamını ve 8 saatlik oyunun ardından genel oyun mekaniklerini değerlendiriyor. Önümüzdeki günlerde, düşüncelerimizi sonlandırmadan önce genel bir sürüm ortamında nasıl performans gösterdiğini görmek için oyunun çevrimiçi çok oyuncusunu (yayın öncesi aşamada erişemediğimiz önemli bir bileşen) test edeceğiz.

    Son birkaç on yılda çeşitli Star Wars medya ürünleriyle yaşadığım tüm iniş çıkışlar için, X-Wing ve TIE Fighter'ın MS-DOS üzerindeki biçimlendirici uzay savaşı simülasyonları (veya en azından benim anılarım) her zaman olmuştur. sabit bir vurgu oldu. Şu anda Jedi soyları veya uzay politikalarında olup bitenlerin aksine, doğası gereği havalı bilim kurgu fantezi uçaklarının ayrıntılarına odaklandığınızda yoldan sapmak zordur.
    Son uçuş simülatöründen bu yana 20 yıllık dönemi dolduran birkaç arcade tarzı Star Wars uzay savaşı oyunu oldu ve hatta bazıları iyiydi. Ancak Star Wars: Squadrons, atari tarzı uçuş oyunlarının yaklaşılabilir gösterisini büyük ölçüde korurken, simülatör karmaşıklıklarından bazılarına hoş bir dönüş yapıyor. Ve tek oyunculu hikaye kampanyasına dayanan denge Filoları çok iyi çalışıyor ve bir Yıldız Savaşına gerçekten aktif bir katılımcıymış gibi hissettiren bir deneyim yaratıyor.

    Herhangi bir tür uçuş oyunu oynadıysanız temel mekanikler aşina olacaktır. Dövüşçünüzü yukarı ve aşağı fırlatırsanız, sola ve sağa yatırırsınız. İleriye doğru uçarsınız, geriye değil ve hasta olana kadar dönebilirsiniz. Nişangahınızı bir düşmana yönlendirirsiniz ve ardından onlara lazerler veya füzeler ateşlersiniz. Aksiyonun birinci şahıs kokpit görünümüne kilitlendiniz, ancak Squadron'un tüm görevleri uzayda, bu da irtifayı korumanın endişelenmeniz gereken bir şey olmadığı ve bunun yerine, yapabilmenin harika özgürlüğünü elde edeceğiniz anlamına geliyor. herhangi bir eksen boyunca uçun - geminizi yuvarlamak ve baş aşağı uçmak bir eğlencedir. İsterseniz, özellikle daha düşük zorluk seviyelerinde, çoğunlukla bu ilkelere dayanarak Squadrons kampanyasını bitirebilirmişsiniz gibi geliyor ve bu harika. Ancak Squadrons, geminize gücü yeniden yönlendirme yeteneği ile biraz daha derine iniyor, size açabileceği avantajlarda ve bununla birlikte gelen hususlarda güzel bir karmaşıklık katmanı getiren bir sistem.

    Squadrons'taki her yıldız savaşçısı, farklı gemi bileşenlerine öncelik vermek için güç beslemesini yeniden dengeleme becerisine sahiptir: motorlar, lazer silahları ve bazı gemilerde kalkan sistemi. Bunu yapmak, diğerlerinin verimliliğini düşürme pahasına o sistemle ilgili belirli faydalara erişmenizi sağlar. Tüm gücü motorlara yönlendirmek, geminizi daha manevra kabiliyetine sahip hale getirir, size daha yüksek bir maksimum hız sağlar ve bir hız artışı sağlar; lazerlere öncelik vermek, onları daha uzun süre ateşlemenizi sağlar; Kalkanlara odaklanmak, onların daha hızlı şarj olmalarına ve hatta normalden daha fazla hasarı emmek için aşırı yüklenmelerine izin verecektir. Ayrıca, kalkanlı gemiler, kalkan kapsamını geminin ön tarafına mı yoksa geminin arkasına mı yönlendirmeyi veya hepsini dengelemeyi seçebilir. 90'ların Yıldız Savaşları simülatörleriyle tam olarak aynı değil (güç saptırma o kadar ayrıntılı değildir ve ateşleme modellerinizi veya bunun gibi herhangi bir şeyi ayarlayamazsınız), ancak dikkate değer sistemler orada ve hala çok şey var işlerin ortasında olduğunuzda düşünün.
    Sistemleri eşit derecede dengeli bırakabilir ve yine de iyi olabilirsiniz, ancak bu ani kararları bir görevin ortasında vermek ve olmanız gereken as pilot gibi davranmak heyecan verici. Elbette, X-Wing'inizin Star Destroyer'ın üzerinden geçmesine izin verebilir ve lazerleriniz bitene kadar hedefleme modülüne ateş edebilir, bu sırada biraz hasar yiyebilir ve ardından tekrarlayabilirsiniz. Ancak, onları aşırı şarj etmek için yaklaşırken gücü kalkanlarınıza kaydırırsanız, aşırı ısınmadan önce bir düzine daha fazla atış yapmak için ateş etmeye başladığınızda her şeyi lazerlere çevirirseniz işleri kesinlikle daha verimli bir şekilde yapabilirsiniz. Gaza bastığınızda, kurtulmak için gaza basıp, yolunuza çıkan tüm kule ateşini emmek için kalkanlarınızı hızla arkaya kaydırın. Zihninizin görev hedeflerinizin üzerinde sürekli olarak bu mekaniklerle meşgul olması, en basit sortilere bile dahil ve heyecan verici bir avantaj sağlayabilir, özellikle de kötü bir konfigürasyondaysanız kendinizi daha büyük bir riske atabileceğinizi bilmek durum.
    Sistemleri eşit derecede dengeli bırakabilir ve yine de iyi olabilirsiniz, ancak bu ani kararları bir görevin ortasında vermek ve olmanız gereken as pilot gibi davranmak heyecan verici. Elbette, X-Wing'inizin Star Destroyer'ın üzerinden geçmesine izin verebilir ve lazerleriniz bitene kadar hedefleme modülüne ateş edebilir, bu sırada biraz hasar yiyebilir ve ardından tekrarlayabilirsiniz.




  • Puanları fena değil.


  • Vr çöp.
  • arkadaşlar steam ea play 'de olacak mı bu oyun,yoksa ayrıca satın mı alınacak

  • 6 aya ea play'e eklerler demedi demeyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sauadron'u denedim cok fazla pratik istiyor oyle starfighter oynamaya benzemiyor. Boostlari 3 e bolmusler ok tuslariyla hangisine gegis yaparsan onun boostu nu aktif ediyon L3 ile. ama Bunlar; Kalkan, hiz, lazer. hangisi aciksa diger ikisinin gardi dusuyor. alt oka basinca hepsi balanced yani ortalama oluyor ama bu kez boost kapaniyor. LT ile A tusunu kesin degistirmek gerek. LT surekli hedef degistiriyor ,SW2 deki gibi Basili tutunca odaklanma yok. Gamepad joystickten daha rahat. Ozel silahlar 6 taneile basliyorsun riund icinde supply bolgelerinde bekleyip dolduruyorsun. Ayrica kalkan doldukca LB ile yeniliyorsun. Guzel oyun ama bana sorsalar SW2 starfighter a PVP modu mu gelse bu mu? SW2 Pvp isterdim. Hikayeyi ayiriyorum tabi o harika...Birazda Sensiti ity ve dead zin ayari yapmak gerek ozellikle Sensitvityleri 10 derece dusurup Sag ve sol manevra ve donuslerin Deadzonlarini +10 yapmak iyi olacaktir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.