Şimdi Ara

St kanuni GT250R % Hyo GT250R? Sizce hangisi...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
22.577
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi günler arkadaşlar... Yakında gt250r alıyorum (ikinci el)

    Ama hangisi karar veremedim hala
    Bazı arkadaşlar hyo daha iyi derken bazıları enjeksiyon ve bazı yenilikler olduğu için st kanuniyi öreniyorlar....

    bu konuda Dh e danışmadan olmaz. Sizce hangisi? St kanuni gt250R% Hyosung Gt250R?




     St kanuni GT250R % Hyo GT250R? Sizce hangisi...


     St kanuni GT250R % Hyo GT250R? Sizce hangisi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Baba Naber -- 17 Haziran 2009; 7:35:03 >







  • Sabahlara kadar hyosung gt 250r derim bu konuyu uzun süre araştırdım onlarca kullanıcı yorumundan sonra bu yönde düşünmekteyim nedeninini sorarsan malumunuz kanuni gibi bir markanın el atması üzerine makinede sorunlar yaşanmaya başlandı montajdan kaynaklı , devir kesici diye milleti uyuttular , bazı parçalarını değiştirip adileştirdiler bana kalırsa safkan hyosung st hyodan daha önde tabii bunlar nacizane fikirlerim farklı yorumlarıda değerlendirmelisin...
  • Kanuni markasının kötü imajı malum herkesçe bilinir. Ben şahsen 7-8 bin ytl bir motosiklete vereceksem, risk almak istemem. Biraz daha ekleyip ninja 250r bakardım. Ama tabii konumuz hyosung mu kanuni mi ...

    2.ellerde hyosunglar çok değer kaybetti. Servis yedek parça olayı sorunlu. Kanuni de ilgilenmiyor. ST lerde ise yeni özellikler var ama şimdiden pek çok kullanıcının canı sıkılmış durumda. İlginç arızalar çıkabiliyor. İnceleme fırsatım oldu. İşçiliğin pek kaliteli olduğunu söyleyemem.

    Yinede ben olsam ST Kanuni alırdım. Hem yüksek model. Hem satması daha kolay ...
  • İkinci el S&T Kanunilerin Hyosunglardan daha kolay satıldığına katılmıyorum. Tam tersi hatta. Millet kanuni yazısını gördü mü kaçarak uzaklaşıyor. Öz be öz Hyosung tercih ediliyor.
    İşte Hyosung markasının fiyat/performansının alıcıları çektiğini gören kanuni kaymağı yemek için global getirirken böyle bir hamle yaptı. Bakalım çakallıkları nerede patlayacak. Şahsen üzerinde S&T Kanuni yazan böyle bir motor almazdım.
  • O paraya ER6F alınır (S&T kanuni)



    Ha 5 milyarım var 2. el alacağım zaten diyorsan hyosung alırsınBırak sen tabloları falan,devir kesici var diyorlar yokmuş hyosung fan club da denemişlerdi.
  • Aslında ana makina olarak ikiside aynı yerden geliyo ama sonrasında kanuni güzelim motoru harcamış resmen.Saf hyosung almak daha mantıklı.Yok işte hyosungda devir kesici yokmuş fln filan kulak aldırma sen bunlara.2.el alacaksan hyosung,0 alacaksan o fiyata 2.el 600cc civarında daha iyi modeller bulabilirsin.
  • sonuç olarak diyorsunuzki ikinci el alıcaksan ki alıcam.... hyosung al
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Voge R125 alınır mı ?
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bir şey daha öğrendim




    S&T Kanuni motosikletler Güney Kore'de S&T holding'e ait Hyosung fabrikasında üretilmektedir. Motorlar bayiye kadar fabrikada kapatılmış kasalarda gelir. Kuralkan A.Ş. nin bu süreçteki tek rolu ithalattır. Ne üretimde ne montajda şu ana kadar hiçbir payı yoktur.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Baba Naber

    Bir şey daha öğrendim




    S&T Kanuni motosikletler Güney Kore'de S&T holding'e ait Hyosung fabrikasında üretilmektedir. Motorlar bayiye kadar fabrikada kapatılmış kasalarda gelir. Kuralkan A.Ş. nin bu süreçteki tek rolu ithalattır. Ne üretimde ne montajda şu ana kadar hiçbir payı yoktur.




    Belki üretim maliyetlerini kısarak daha kalitesiz malzeme kullanmaya zorlamış olabilirler,tamamen komplo teorisidir kimse bir şey biliyorum da yazıyorum sanmasın,tahmin sadece.
  • ST-Kanuni motorlarda enjeksyon yok.

    ST-Kanuni motorlarda devir kesici yok.

    ST-Kanuni'nin Hyosung'dan bir üstünlüğü falan yok. Tam aksine KAZZIK fiyatı ve bisiklet tamircisinden bozma servisleriyle; gözümde Hyosung'dan çok daha kalitesiz bir marka bu ST-Kanuni.

    Sen Hyosung al derim; boşver.. Bu adamlar el attıkları herşeyi kurutup heba ettiler; yine aynı şey oluyor. (bkz. MZ efsanesi)
  • Hyosung'un servis ve yedek parça olayını iyice bi araştırmanızı tavsiye ederim. Şu an hyo ları sahiplenen yok bildiğim kadarıyla. Bu konuda bi sıkıntı yaşayabilirsiniz. Hyo ve S&T hakkında çok yazıldı çizildi motosiklet forumlarına bakmanızı öneririm.
  • bende daha yeni hyosung gt250r aldım 2. el benimde şüphelerim vardı ama şu ana kadar söyliceğim en kötü şeyi bazen boşa atıor motor başka eksisi vitesi biraz zor geçio aslında zor değilde işte değişik geldi ama bende acemiyim ayrıyetten hyosung nedir ne değildir işte bilgi burada

    Founded in 1978 as a division of the Hyosung Group of industries, Hyosung began producing Japanese Suzuki motorcycle designs under license for the Korean market in Changwon, South Korea in 1979. In 1986, they established their own research and development center in Hamamatsu, Japan, and the next year, they began mass production of their own designs. They were the official motorcycle supplier for the 1988 Summer Olympics in Seoul. In 2003, Hyosung Motors & Machinery Inc. was spun off from the Hyosung Group to become its own corporate entity. In June 2007, Hyosung Motors Division was acquired by Korean company S&T Motors (Science and Technology).
  • 2 yıldır Hyosung250R kullanıyorum. makina sorunsuzdur.
    S T de enjeksiyon ve devir kesici yok..
  • S&T lerde devir kesici ve enjeksiyon vardır. Hyosung larda şu an ne yedek parça ne de garanti hiçbir şey yok. Arkadaşım 4000 kmdeki GV 650 sinin bütün parçalarını cepten değiştiriyor. Geçen hafta 700 lira para verdi ki normal şartlarda garantiden değişmesi gereken parçalar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Minik_cooper

    S&T lerde devir kesici ve enjeksiyon vardır. Hyosung larda şu an ne yedek parça ne de garanti hiçbir şey yok. Arkadaşım 4000 kmdeki GV 650 sinin bütün parçalarını cepten değiştiriyor. Geçen hafta 700 lira para verdi ki normal şartlarda garantiden değişmesi gereken parçalar.



    Hangi parçalar onlar, sorabilirmiyim? Arkadaşınızın GV650'si kaç yılında trafiğe çıktı, onuda paylaşırsanız mümkünse.
    ---

    Istediğiniz motosiklet ustasına gidin. S&T Kanuni GT250R'da devir kesici varmı diye sorun. Hatta verin motoru, denesin.
    Hayır, S&T Kanuni GT250R'da devir kesici falan yoktur. Bu sebepledirki Hyosung GT250R'ların sıkça yaşadığı krank problemi bu makinalardada görüldü. Internette bolca örneği var. Hatta bir kullanıcı S&T Kanuni ile davalık durumdaydı bu sebeple, konu ne oldu bilemiyorum.

    Enjeksyon'a gelince. Ters yerleştirilmiş harici bir parça tadında karbüratör bozması bir enjeksyon(!?) var S&T'lerde. Tabii buna 16. yüzyıldan beri enjeksyon denmiyordur bence.. İleri karbüratör sistemi demek daha mantıklı!




  • GV 650 15/02/2009 trafiğe çıkışlı ve 4000 km de. Motosiklet ustalarının yapmış olduğu açıklamaların çoğu burada yapılan açıklamalar gibi kulaktan dolma bilgilerle. Benim amacım zaten S&T Kanuni markasını savunmak değil. Antalya' da S&T Kanuni bayisinde bilgi işlem sorumlusu olarak çalışıyorum. Bir çok modelini deneme fırsatım oldu. Aynı zamanda servisimizdeki ustamız fabrikaya davet edildi. Şirkete döndüğünde deneyimlerini ve aldığı eğitimleri bizimle paylaştı. S&T Kanuni GT 250R modelinde devir kesici olduğundan eminim. Çünkü denedim, biliyorum.

    Ben sadece Antalya'dan örnek vereyim size ; Hyosung GV 650 göstergesine yetkili servisi 1.200 TL fiyat verirken aynı gösterge S&T Kanuni' de 660 TL. Birçok parçada bu tip farklılıklar mevcut.

    Ve de halen motosiklet bayilerinde Hyosung satışları devam ediyor. Ne garantisi, ne yedek parçası hiç bir şeyi olmadan. Asıl tepki göstermeniz gereken konunun bu olduğunu düşünüyorum.

    Benim bu söylediklerim Antalya için geçerli. Diğer illerdeki durumu bilmiyorum. Şu an Antalya'da 2 tane bayi var Hyosung satan ama dediğim gibi garanti falan hiç bir şey yok. 10 - 20 milyarlık motosikleti alıp garanti hizmeti alamamak çok saçma olsa gerek




  • Bana hangi parçalar olduğunu ve nasıl bozulduklarını bildirirmisiniz?
    Onun için soruyorum..

    Çünkü genelde S&T de olsa, Hyosung da olsa, Honda da olsa, Ducati de olsa parça değişimlerinde kullanıcı hatası sorunu vardır. Ben çok nadiren duydum garantiden parça değiştiğini. O da fabrika çıkışında sorunlu olan parçalar oluyor.

    Hyosung'ı savunmak gibi bir gayem yok. Ama S&T Kanuni'de çalışan birininde olaya objektif yaklaşamayacağından eminim. Size ilgili linki yollicam. Devir kesici olmamasından dolayı krank kıran S&T Kanuni GT250R motor, hala davalık.

    Hyosung için yedek parça yok diyorsunuz. Ama gösterge Hyosung'ta 1200 lira, S&T'de 660 lira diyorsunuz. O nasıl oluyor?

    S&T'den yedek parça temini yapılabilir pekala... Açıkçası ben üzerinde Kanuni yazan bir ürüne extra'dan bu kadar para vermektense, Hyosung'ı tercih ederim herhalukarda. Kanuninin MZ'e neler yaptığını cümle alem gördü. Aynı şeyi Hyosung'a da yapıyorlar. Yazık, güzel bir orta segment marka, Türkiye'de bitme noktasına getirildi.




  • ST Kanuni ile Hyosung arasındaki tek farkın 'marka' olduğunu sanıyordum Global motor ile olan problemlerden dolayı. Bu durumu doğru düzgün açıklayabilecek bir yetkili yok mu? Fabrika çıkışı var denilen parçalar sonradan mı yok oluyor yoksa?


    Amacım kesinlikle polemik yaratmak değil, heryerde farklı şeyler okuyorum ve artık bunalıyor insan. Lütfen bir yardımcı olun.
  • hacim olarak bir fark varmı acaba ?
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.