Şimdi Ara

St kanuni GT250R % Hyo GT250R? Sizce hangisi... (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
22.577
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdemirbas

    Arkadaşım ben sana ikisini de kullanan birisinin söylediklerini anlatıyorum. Dinlersin dinlemezsin saygısızlığın lüzumu yok.
    Ben ikisini de kullanmadım o yüzden yorum yapamam.
    Burası da forum olduğuna göre bilgilerimizi ve duyduklarımızı paylaşacağız ki doğru bişeyler bulalım.
    Böyle konuşman hoş değil.


    Arkadaşım, olayı kişisel alma. Sana ithafen yazmadım. Ortalıkta dolaşan saçma sapan yorumlara ithafen yazdım.
    CBR125'i, GT250 ile kıyaslamak bile yanlış; birde üstüne GT250R yerine CBR125 al demiyorlarmı..? Eleştirim bu konuyaydı!

    ---

    Bu arada diesel'in de dediği gibi, GT250R bu sınıfta ~en azından Türkiye sınırları içerisinde~ rakipsizdir! Ninja250R'dan da birçok konuda üstün olduğunu düşünüyorum!




  •  St kanuni GT250R % Hyo GT250R? Sizce hangisi...


    Şimdi hyosung 250 cc naked aldık diyelim , garantisi yok , peki bi parçası lazım olduğu zaman zorda kalır mıyız ? (parça bulma sıkıntısı , fiyatların ederinden yükseklerde olması vs) Şu makineye iyi deniliyor , görüntüye bakarsan ducati monstera benziyor ki monster tip olarak en iyi motosiklet bana göre , ikinci eli 4-5 bin arası , almak çok mantıklı bi hareket değil de nedir ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muşmula -- 23 Ağustos 2011; 20:44:07 >
  • ikisinide üreten kişi aynı sonuçta.Hyosungları üreten mühendisler fabrika hyosung'un üzerinde iyileştirme yaparak hataları düzelterek,gelişen teknolojiye ayak uydurarak yeni modelli üretmeye başladı.Tek fark türkiye distribütörü değişmiştir eski distribütör isim haklarını bilmem kaç yılına kadar satın aldığı için hyosung adı altında satılamayacağından st kanuni olarak satılmaktadır.Distribütör problemi olmasaydı cbr 125 in kasa değişimi tarzı birşey sözkonusu olacaktı yani şimdi nasılki 2012 cbr125 mi iyi yoksa 2009 model cbr125 mi gibi bir soru sormak saçma olacaksa bu sorduğun soruda saçma olur.

    Sorduğun soru şu anlama gelir

    2011 model hyosung mu alayım yoksa 2009 model mi?

    Kanuni nin motosiklet ile tek alakası aldıktan sonra servise götürmendir.Sende yetkili servise gitmezsin olur biter.Motosiklet komple param parça halde gelmiyorki birleştirmede sorun yaşansın.Servisin sıfır km motosiklette yaptığı iş gelen kasadan çıkarmak koltuğunu takmak,zannediyorum ön tekeri takılı gelmiyor hatırladığım kadarıyla bir tekeri takılı olmuyor onu takıyorlar büyük ihtimalle ön teker olması lazım herneyse ön tekeri takıp yağını koyup veriyor sana.Servisten çekiniyorsan ordan çıkar en ykaın motorcuya gider ön teker vidalarını sıktırır yağını boşalttırıp castrol koydurursun tamamdır servisle işin biter.

    Ha ama şunuda söyleyeyim sıfır km alıp garantisi bozulmasın yetkili servis dışında başka yere götürmeyeyim dersen o motor çin malı motordan farklı olmaz.Kanuni servisleri bildiğin kasap gibi adamlar arkadaşlarında dediği gibi bisikletçiden bozma.Her nekadar her kanuni bayisine st kanuni yetkisi verilmedi çok titizleniyoruz bu konuya falan deselerde yemişim onların titizliğini.O servise gittiğin sürece o motordan hayır gelmez.Koydukları yağları bile çakma olur.
    Gerekirse garantisini yak adam gibi bir ustaya götür motosikletini.Garantisi olup paso bozulacağına garantisi olmasın ama bozulmasın.İkinci el alacağım demişsin zaten garantiyle falan işin olmaz o zaman sen bul adam gibi bir usta problemsiz birşekilde kullanırsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ~VeNoM~ -- 24 Ağustos 2011; 2:46:56 >




  • dostum hyosung ve s&t kanuni arasında kalite açısından gram fark yoktur. ikiside aynı firmadır. şimdi diyceksin madem aynı niye adları farklı çünkü hyosung firması 2008 yılından sonra ad değişikliği yapmıştır ve bazı ülkelere farklı markalar basarak piyasaya sunmuştur. hyosung gt250rde 2008 öncesi modellerde devir kesici yoktu bazı arkadaşlar motoru hünharca kullanınca krank kırma olayları gerçekleşti ama bu olay 2008 sonrası modellerde giderilmiştir. kısacası st kanuni hyosung markasının türkiyedki adı olup kalite açısından hiçbir fark yoktur. ama st kanuni 2008 sonrası hyosung olduğundan gerekli ekstra özellikleri üstünde barındırır. bu konuda kafan karışmasın
  • arkadaşlar bu metin birebirhttp://www.stkanuni.com.tr sitesinden alıntıdır.
    KAMUOYUNA DUYURU

    Şirketimiz Kuralkan Holding ve bağlı şirketleri 24 yıldır motosiklet sektöründe faaliyette bulunan ve bu güne kadar MZ, Kanuni MZ ve Kanuni markalarını ülkemize kazandırmış büyük ve köklü bir topluluktur.

    Şirketimiz sektör içerisinde son derece saygın ve ilkeli bir duruş sergilemekte ve sektörün saygınlığı korumak için üzerine düşen sorumluluğu yapmakta ve yapmaya da devam edecektir.

    Şirketimiz bu ilkeli duruşu sebebi ile çeşitli polemiklere ve sektöre zarar verici diyaloglara girmemek için özel bir gayret göstermektedir.

    Ancak son günlerde Global Motor adlı şirket gerçek dışı beyan ve açıklamaları ile şirketimizi karalamaya ve sektör içerisinde başkalarına haksızlık yapan bir şirket konumuna düşürme çabası içerisine girmiştir. Şirketimizin polemiklere girmeme ve ilkeli duruşu adı geçen şirketin aleyhte propagandası ile yanlış anlaşılmaya ve sanki adı geçen şirket haklıymış gibi sektörde ve kamuoyunda bir kanaatin uyanmasına sebebiyet verdiği için kamuoyuna işin esasına ilişkin açıklama yapma gereği duyulmuştur.

    Global Motor adlı şirket 15.07.2005 tarihinde Güney Kore’li Hyosung Machinery Co. ile 1 yıl süreli iyi niyet Mektubu imzalamış ve dünyaca tanınan HYOSUNG marka motosikletleri Türkiye’ye getirmeye başlamıştır. Ancak kısa süre içerisinde gerek çalışma esasları ve gerekse haksız ve kötü niyetli olarak HYOSUNG markasını sanki kendi markasıymış gibi Türk Patent Enstitüsü’ne başvurarak daha iyiniyet Mektubunu imzalanmasının üzerinden 1 ay geçmeden15.08.2005 tarihinde 2005/30811 no ile kendi adına tescil ettirerek başkasının fikri ve sınai hakkını gasp etmiştir.Global Motor’un bu tutum ve davranışları ve Hyosung Machinery Co’nun defalarca markasının iadesini taleplerine karşılık Global Motor bu durumu kendisi ile Distribütörlük Anlaşması imzalanması için bir tehdit ve şantaj unsuru olarak kullanmaya çalışmış ve Hyosung Machinery Co. ticari ahlak ve etik kurallarına uygun düşmeyen bu davranışları sebebi ile Global Motor ile distribütörlük anlaşması imzalamamış ve ticari işbirliğini devam ettirmemiştir. Bu arada Hyosung Machinery şirketi 2007 yılında S&T Motor olarak unvan değiştirmiştir.

    Türkiye’de Hyosung markasını hakkı ile temsil edecek firma arayışına giren S&T Motors Co. araştırmaları neticesinde şirketimiz ile işbirliği yapmaya karar vermiş ve şirketimiz tarafından da uygun bulunan bu teklif üzerine S&T Motors’un ürettiği Hyosung ve S&T marka motosikletlerin Türkiye’de Hyosung ve S&T Kanuni markaları ile satışa sunulması şeklinde anlaşmaya varılmış ve 14 Aralık 2007 tarihinde Distribütörlük Anlaşması imzalanmıştır. Bu anlaşma ile şirketimiz gerek Hyosung ve gerekse S&T Kanuni marka motosikletlerin Türkiye tek Distribütörü olarak atanmıştır.

    Şirketimiz dışında Türkiye’de gerek Hyosung ve gerekse S&T Kanuni marka motosikletlerin başka hiçbir şirket ya da şahıs distribütörü değildir, bu yönde Global Motor tarafından kamuoyuna yapılan açıklamalar ve web sitelerindeki açıklamaların gerçekle hiçbir ilgisi olmayıp tamamen sektörü ve kamuoyunu yanıltmaya matuf çabalar olarak görüyoruz.

    Nitekim Global Motor’un tüm aleyhe propagandasına rağmen şirketimiz sektörün yüz akı olan ve 2008 Mart ayı içinde yapılan Motoshow 2008 fuarına yeni ürünleri ile katılmış ve tüketiciler ile S&T Kanuni motosikletlerini buluşturmuştur.

    Öte yandan S&T Motor tarafından Global Motor aleyhine kendisine ait bulunan Hyosung markasını haksız ve kötü niyetli olarak tescil ettirmiş olması sebebi ile bu tescilin hükümsüz kılınması ve S&T Motors adına tescili için Beyoğlu Fikri ve sınai Haklar Hukuk Mahkemesinde 2008/9 Esas sayı ile dava açılmış ve dava devam etmektedir.

    Global Motor 2015 yılına kadar S&T Motors ile Hyosung markalı ürünleri ithal etmek konusunda anlaşması varmış gibi gerek tüketicileri, gerek sektörü ve gerekse kamuoyunu yanıltmaktadır. Global Motor’un S&T Motors ile hiçbir Distribütörlük anlaşması yoktur.

    Global Motor’un bu haksız saldırılarına karşı hukuki, cezai ve idari her türlü yol ve yöntem kullanılarak gerekli cevaplar verileceğinden hiç kimsenin şüphesi olmamalıdır.

    Kamuoyunun bilgisine saygı ile sunarız.

    Kuralkan Motorlu Araçlar Üretim San ve Dış Tic.A.Ş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaGneTıC -- 2 Kasım 2011; 21:18:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdemirbas

    Birkaç gün önce Gt250n kullanan bi arkadaşla konuştum. Kendisinin baya bi motosiklet tecrübesi vardı. Japon'la kıyaslanmayacağını herkes kabul eder zaten de o bu motosikletin biraz sakat olduğunu söylemişti. Virajda mesela vites düşürüp gaza yüklenince kıç attığını söyledi. Bir de malzeme kalitesi olarak. Bunun yerine Cbr125 daha iyi diyodu. Şimdi güç için ayrı tabi.
    Hevesini kırmak istemem ben de gerçekten bi ara çok sevmiştim Gt250R'yi; açıkçası insan bu motorun görünüşünden büyüleniyo. Bu fiyata Ducati almış gibi... İyi düşünmek lazım hepsini.

    canım kardeşim bu motor 2 silindirli torku yüksek sen bunu abes kullanırsan tabiki kıç atma denilen şeyi yapar. arkadaşlar son zamanlarda altın elbiseli adam programlarını izledim ve çok kaliteli bilgi verici bir yapım. sizinde izlemenizi öneririm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaGneTıC

    quote:

    Orijinalden alıntı: mdemirbas

    Birkaç gün önce Gt250n kullanan bi arkadaşla konuştum. Kendisinin baya bi motosiklet tecrübesi vardı. Japon'la kıyaslanmayacağını herkes kabul eder zaten de o bu motosikletin biraz sakat olduğunu söylemişti. Virajda mesela vites düşürüp gaza yüklenince kıç attığını söyledi. Bir de malzeme kalitesi olarak. Bunun yerine Cbr125 daha iyi diyodu. Şimdi güç için ayrı tabi.
    Hevesini kırmak istemem ben de gerçekten bi ara çok sevmiştim Gt250R'yi; açıkçası insan bu motorun görünüşünden büyüleniyo. Bu fiyata Ducati almış gibi... İyi düşünmek lazım hepsini.

    canım kardeşim bu motor 2 silindirli torku yüksek sen bunu abes kullanırsan tabiki kıç atma denilen şeyi yapar. arkadaşlar son zamanlarda altın elbiseli adam programlarını izledim ve çok kaliteli bilgi verici bir yapım. sizinde izlemenizi öneririm.

    kıç atma olayı her güçlü motorda olur.




  • an itibariyle fiyatı : 10.375 tl olup ohaaaa dedirtmiştir...

    Aynı paraya cbr 250r veya ninja 250r almak daha mantıklı...

    Yada 5 6 bin civarına 2.el hyo almak dahada mantıklı...Tabii temizini bulabilirsen...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: genelkurmay89

    an itibariyle fiyatı : 10.375 tl olup ohaaaa dedirtmiştir...

    Aynı paraya cbr 250r veya ninja 250r almak daha mantıklı...

    Yada 5 6 bin civarına 2.el hyo almak dahada mantıklı...Tabii temizini bulabilirsen...


    1-2 bin lira daha ekleyip evladiyelik cbr 600 f alınır o paraya

    Bu segmentte motorun maksimum ederi 8,000 tl'dir bana göre ha çok zorluyorlarsa en kötü cbr 250 r yada ninja çok daha üstün kalite olarak alternatif olarak sym dahi bana göre hyosung dan iyidir kaldı ki kanuni servisi parmak atmışken ..

    Ben almayayım alanada mani olmayayım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _DIESEL_ -- 9 Şubat 2012; 13:48:48 >




  • ikiside degil.
  • konuyu açan adam ölmüş beyler ve bide kuyuya taş atmış
  • Körler sağırlar , birbirini ağırlar .

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.