Şimdi Ara

Sony Xperia S Sarı Ekran Sorunu Olanlar (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
681
Cevap
4
Favori
58.568
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet05

    sony mobile forumlarına üye oldum. Moderatörleri ilgileniyor gibi.

    Sarı ekran sorunu ve Türkiyedeki servis sorunu ile ilgili bombalamaya başlayacağım.

    Boşuna nefesini tüketme derim ben çok konuştum özelden bi çok modaratörle fakat sonuç alamadım.Tabi yinede bir zorlamakda fayda var.İnşallah bi sonuç çıkarırsın.
  • Arkadaşlar şu mail bombardımanında sony mobile mail atmıştım bana bir mail geldi tabi ingilizce ne demek istediğini anlamadım şuna bi bakıp yardımcı olabilirmisiniz teşekkürler.




    Sony Mobile



    We would suggest that you contact the support team in your region (not the service location) and raise a complaint. If you send an email to the following email address, you will receive an automated response providing you with a reference number. Once you receive this, please let me know what your reference number is.

    questions.tr@support.sonymobile.com

    I will then be able to pass your details onto the correct team who will be able to investigate your individual issues. Please make sure you are including as much information as possible in the email you send through.

    Please note, this email address is specifically for the contact centre in Turkey.

    - Johnny.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: minur

    quote:

    Orijinalden alıntı: selcukerkol

    quote:

    Orijinalden alıntı: minur

    quote:

    Orijinalden alıntı: cossetti

    quote:

    Orijinalden alıntı: berken2

    bende de sarı ekran,kamera,hoperlör sorunları vardı.Aldığımda hiçbişey yoktu zamanla oldu.1 hafta kadar once verdim teleservise ürünü değiştirmişler(swap).salı gibi ankaradan gelir heralde.

    Öncelikle geçmiş olsun... Umarım sorunların düzelir. İlk parti ise telefonun bu tip sorunlarını daha önce de duymuştuk zaten... Yeni telefon alacaklar için önemli bir konu olan yeni partilerde bu sorunun ortaya cıkıp cıkmadığını saptamak istiyoruz. Sonicpower arkadasımızın telefonu ikinci parti cok şükür ki henüz bir sorun oluşmamış.

    Umarım yeni parti telefonlara sahip olan arkadaslar duyarlı olup fikirlerini bizimle paylaşırlar...Yeniden söylüyorum...Yeni partilerde bu sorun ortaya cıkıyor muuu???Aksini iddaa eden çıksın lütfen ya da bu konu hakkında bilgisi olan !!!(telefonu 1. parti olup sarı ekran sorunu yaşayan arkadaslara geçmiş olsun fakat öğrenmek istediklerim 1. parti harici kullanıcıları tarafından cevaplanırsa memnun olurum)

    Teşekkürler....

    bende ikinci parti mevcut.şükür sıkıntı yok.1-2 donma dışında sıkıntı olmadı.o da normal bana göre çünkü aşırı ısınmadan sonra olabiliyor.güncellemeden sonra donma yaşanmaz diye umuyorum.yalnız ben 1.parti olanını da kullandım 20 gün bayağı zorlamama rağmen sarı leke olmamıştı.umarım hepinizin sorununa bir an evvel çözüm bulurlar

    sizin 2. parti dediğiniz cihazı nerden aldınız. bende almayı düşünüyorum ama 2. parti mi 1. sorunlu olanlardan mı onu nasıl anlayacağım bilmiyorum.

    ben şahsen bu işin içindeyim zaten. ancak ürün yok şu an maalesef.sonuç olarak timlerde aynı ürün vardır,arka kapağı çıkardığınızda ABAB olarak geçer.dedğim gibi ise sorun yaşanmaz.ama AAAB ise sıkıntı olabilir

    cevabınız için teşekür ederim fakat bu kadar sorunu okuduktan sonra almaya cesaret edemiyorum. gakaxy s2 alacağım kısmet olursa. androidtelefonları sitesinde 1300 tl civarında şu an...
  • rica ederim.ama istediğini al tabi ki,ancak unutmamak gerekir s2 de eskidi.ama bu güzel cihaz olduğu gerçeğini değiştirmez.S2 alacaksan da 9100G olmamasına dikkat et.onlar normal s2 değil çünkü.ama piyasada s2 diye satılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarabaci

    Arkadaşlar şu mail bombardımanında sony mobile mail atmıştım bana bir mail geldi tabi ingilizce ne demek istediğini anlamadım şuna bi bakıp yardımcı olabilirmisiniz teşekkürler.




    Sony Mobile



    We would suggest that you contact the support team in your region (not the service location) and raise a complaint. If you send an email to the following email address, you will receive an automated response providing you with a reference number. Once you receive this, please let me know what your reference number is.

    questions.tr@support.sonymobile.com

    I will then be able to pass your details onto the correct team who will be able to investigate your individual issues. Please make sure you are including as much information as possible in the email you send through.

    Please note, this email address is specifically for the contact centre in Turkey.

    - Johnny.

    google translate den anladığım kadarı ile seni türkiyedeki yetkililere yönlendirmiş dostum.
  • Öğrendiğim kadarıyla 1. parti telefonlarda sony ekranları sharp dan almış.Şu anda kendi ekranları kullanıyorlarmış.
  • Arkadaşlar,

    Sony Mobile forumlarından bir moderatör ile yazışıyorum. Özel mesaj attım cevap geldi. Bende Türkiyedeki servis sorunlarından vs bahsettim.

    Cihazını Teleservice'e gönderip olumlu netice alamayan arkadaşlar servis form bilgilerini gönderirlerse Türk kullanıcıların Teleservice tarafından mağdur edildiğinden bahsedeceğim...

    Gönderip göndermemekte serbestsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcukerkol

    quote:

    Orijinalden alıntı: minur

    quote:

    Orijinalden alıntı: selcukerkol

    quote:

    Orijinalden alıntı: minur

    quote:

    Orijinalden alıntı: cossetti

    quote:

    Orijinalden alıntı: berken2

    bende de sarı ekran,kamera,hoperlör sorunları vardı.Aldığımda hiçbişey yoktu zamanla oldu.1 hafta kadar once verdim teleservise ürünü değiştirmişler(swap).salı gibi ankaradan gelir heralde.

    Öncelikle geçmiş olsun... Umarım sorunların düzelir. İlk parti ise telefonun bu tip sorunlarını daha önce de duymuştuk zaten... Yeni telefon alacaklar için önemli bir konu olan yeni partilerde bu sorunun ortaya cıkıp cıkmadığını saptamak istiyoruz. Sonicpower arkadasımızın telefonu ikinci parti cok şükür ki henüz bir sorun oluşmamış.

    Umarım yeni parti telefonlara sahip olan arkadaslar duyarlı olup fikirlerini bizimle paylaşırlar...Yeniden söylüyorum...Yeni partilerde bu sorun ortaya cıkıyor muuu???Aksini iddaa eden çıksın lütfen ya da bu konu hakkında bilgisi olan !!!(telefonu 1. parti olup sarı ekran sorunu yaşayan arkadaslara geçmiş olsun fakat öğrenmek istediklerim 1. parti harici kullanıcıları tarafından cevaplanırsa memnun olurum)

    Teşekkürler....

    bende ikinci parti mevcut.şükür sıkıntı yok.1-2 donma dışında sıkıntı olmadı.o da normal bana göre çünkü aşırı ısınmadan sonra olabiliyor.güncellemeden sonra donma yaşanmaz diye umuyorum.yalnız ben 1.parti olanını da kullandım 20 gün bayağı zorlamama rağmen sarı leke olmamıştı.umarım hepinizin sorununa bir an evvel çözüm bulurlar

    sizin 2. parti dediğiniz cihazı nerden aldınız. bende almayı düşünüyorum ama 2. parti mi 1. sorunlu olanlardan mı onu nasıl anlayacağım bilmiyorum.

    ben şahsen bu işin içindeyim zaten. ancak ürün yok şu an maalesef.sonuç olarak timlerde aynı ürün vardır,arka kapağı çıkardığınızda ABAB olarak geçer.dedğim gibi ise sorun yaşanmaz.ama AAAB ise sıkıntı olabilir

    cevabınız için teşekür ederim fakat bu kadar sorunu okuduktan sonra almaya cesaret edemiyorum. gakaxy s2 alacağım kısmet olursa. androidtelefonları sitesinde 1300 tl civarında şu an...

    Saturnde 1400 lira 6 taksit i9100 telpa (G değil)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sharpie -- 22 Mayıs 2012; 19:19:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Facebook'ta 10 saat önce
    Sony Türkiye
    Merhaba Mehmet Bey,

    Konu hakkında Sony Ericsson Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri Hizmetleri yardımcı olacaktır.
    473 77 77

    İyi Günlerr...


    ------------------------------

    SONY Türkiye Sony Ericsson diye bir firma/marka kalmadığının farkında bile değil. Gülermisin ağlarmısın.
  • Facebook'ta 10 saat önce
    Sony Türkiye
    Merhaba Mehmet Bey,

    Konu hakkında Sony Ericsson Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri Hizmetleri yardımcı olacaktır.
    473 77 77

    İyi Günlerr...


    ------------------------------

    SONY Türkiye Sony Ericsson diye bir firma/marka kalmadığının farkında bile değil. Gülermisin ağlarmısın.
  • Sonunda telefonumla ilgili bir gelişme aldım.Parça değiştirildi diye yazmışlar ama ne parçası belirtmemişler.Allah aşkına parça değiştirildi diye bişey olbilirmi ya adam gibi yaz ne yaptıysan.Yarın arayıp öğrenicem bakalım neymiş ne değilmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sharpie

    quote:

    Orijinalden alıntı: selcukerkol

    quote:

    Orijinalden alıntı: minur

    quote:

    Orijinalden alıntı: selcukerkol

    quote:

    Orijinalden alıntı: minur

    quote:

    Orijinalden alıntı: cossetti

    quote:

    Orijinalden alıntı: berken2

    bende de sarı ekran,kamera,hoperlör sorunları vardı.Aldığımda hiçbişey yoktu zamanla oldu.1 hafta kadar once verdim teleservise ürünü değiştirmişler(swap).salı gibi ankaradan gelir heralde.

    Öncelikle geçmiş olsun... Umarım sorunların düzelir. İlk parti ise telefonun bu tip sorunlarını daha önce de duymuştuk zaten... Yeni telefon alacaklar için önemli bir konu olan yeni partilerde bu sorunun ortaya cıkıp cıkmadığını saptamak istiyoruz. Sonicpower arkadasımızın telefonu ikinci parti cok şükür ki henüz bir sorun oluşmamış.

    Umarım yeni parti telefonlara sahip olan arkadaslar duyarlı olup fikirlerini bizimle paylaşırlar...Yeniden söylüyorum...Yeni partilerde bu sorun ortaya cıkıyor muuu???Aksini iddaa eden çıksın lütfen ya da bu konu hakkında bilgisi olan !!!(telefonu 1. parti olup sarı ekran sorunu yaşayan arkadaslara geçmiş olsun fakat öğrenmek istediklerim 1. parti harici kullanıcıları tarafından cevaplanırsa memnun olurum)

    Teşekkürler....

    bende ikinci parti mevcut.şükür sıkıntı yok.1-2 donma dışında sıkıntı olmadı.o da normal bana göre çünkü aşırı ısınmadan sonra olabiliyor.güncellemeden sonra donma yaşanmaz diye umuyorum.yalnız ben 1.parti olanını da kullandım 20 gün bayağı zorlamama rağmen sarı leke olmamıştı.umarım hepinizin sorununa bir an evvel çözüm bulurlar

    sizin 2. parti dediğiniz cihazı nerden aldınız. bende almayı düşünüyorum ama 2. parti mi 1. sorunlu olanlardan mı onu nasıl anlayacağım bilmiyorum.

    ben şahsen bu işin içindeyim zaten. ancak ürün yok şu an maalesef.sonuç olarak timlerde aynı ürün vardır,arka kapağı çıkardığınızda ABAB olarak geçer.dedğim gibi ise sorun yaşanmaz.ama AAAB ise sıkıntı olabilir

    cevabınız için teşekür ederim fakat bu kadar sorunu okuduktan sonra almaya cesaret edemiyorum. gakaxy s2 alacağım kısmet olursa. androidtelefonları sitesinde 1300 tl civarında şu an...

    Saturnde 1400 lira 6 taksit i9100 telpa (G değil)

    Arkadaslar hangi telefona elimi atsam sorun cikti androidtelefonlari. Com yetkilileri 9100 oldugunu soyledi ozellikle aradim telefonla uzerinde mali400 gpu olan degil mi dedim evet dediler fakat ayni urunu bu siteden alip 9100g cikan birinin sikayetvar sitesinde ki sikayetini gorunce vazgectim. Ayrica site yetkilileri sansiniza bu cikmis demisler... ise bakin... bende hepsiburada dan lg optimus 3d siparis ettim disarda 1350 tl civari su an hepsiburada. Comda 1060 tl 12 taksitle aldim gelmesini bekliyorum arkadaslar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk kullanıcıları adamdan saymıyorlar. Değiştirmedikleri gibi çözüm için ayak sürüyorlar. Facebooktaki Sony Türkiye ve Sony Mobile Tr. sayfalarını bombalıyorum.
    Bu telefonu ben almasaydım bir Fransız vatandaşı almış olacak ve bu sorun çıktığında da Sony paşa paşa değişecekti. Ben Türküm diye ayak sürüyecek. Yok öyle yağma !!! Dünya kadar para sayıp 2. sınıf muamelesini kabul etmem. Bu telefonu yakarım Sony firmasınıda madara ederim.
  • tam bir ay once aldigim telefonumda bugun ekranin alt kosesinde sari ekran sorunu cikti. Telefonumdan cok memnunum. Bu hafta yogun oldugum icin haftaya servise vericem, telefonu serviste olan arkadaslar durumlari hakkinda bilgi verirlerse sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beni bugün telesevice den aradılar ve faturayı istediler neden diye sordun telefonu değiştirecez dediler ben de seve seve dedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leothesaint

    beni bugün telesevice den aradılar ve faturayı istediler neden diye sordun telefonu değiştirecez dediler ben de seve seve dedim

    Sizin cihazınızdaki sorunlar neydi ve sarı ekran sorunu hangi boyutta idi ? Derecelendirirsek ( 0: Çok Kötü - 5: Rahatsız etmiyordu )
  • 1- Sarı ekran problemi yüzünden cihazı Teleservice e gönderen, tamir edilen ve ekran sararması ile ilgili bir daha problem yaşamayan,
    2- Sarı ekran problemi yüzünden cihazı Teleservice e gönderen, tamir edilen ve ekran saraması problemi devam eden,
    3- Sarı ekran problemi yüzünden cihazı Teleservice e gönderen, tamir olmayacağı için cihazı değiştirilen ve ekran sararması ile ilgili bir daha problem yaşamayan,
    4- Sarı ekran problemi yüzünden cihazı Teleservice e gönderen, tamir olmayacağı için cihazı değiştirilen ve ekran sararması ile tekrar problem yaşayan arkadaşların vereceği bilgiler ile ilgili data oluşturmayı öneriyorum...

    Teleservice'e cihaz gönderilsinmi ? gönderilmesinmi ?
  • Yurtdışı cihazlar ile alakalı Türkiye'deki garanti koşulları . Gerisi Yalan

    Ayrıca bir yıl değil, iki yıl

    Garanti kitapçığından alıntıdır.

    Garantinin coğrafi kapsamı

    Eğer Ürünü, Avrupa Ekonomik Alanı'na (EEA) üye olan ülkelerinin birinden veya İsviçre’den veya Türkiye Cumhuriyeti’nden satın aldıysanız ve bu Ürün EEA veya İsviçre veya Türkiye’de satılmaktaysa, Ürününüzü herhangi bir EEA ülkesi veya İsviçre veya Türkiye’de, bu Ürünün tamamen aynısının yetkili bir Sony dağıtıcısı tarafından bu ülkelerde satılıyor olması halinde, Ürününüzün servise ihtiyaç duyduğu ülkede geçerli olan garanti koşulları kapsamında servise götürebilirsiniz. Bulunduğunuz ülkede, Ürününüzün satılıp satılmadığını saptamak için lütfen yerel Sony Çağrı Merkezi'ni arayın. Lütfen belirli servislerin, Ürününüzü satın aldığınız ülke dışında verilemiyor olabileceğini göz önünde bulundurun, örneğin, Ürününüzün diğer ülkelerde eş değer olarak satılan ürünlerden farklı, harici veya dahili parçaları olması sebebiyle servis verilemiyor olabilir. Bunlara ek olarak lütfen, bazı zamanlarda SIM-kilitli Ürünlerin tamirinin mümkün olmadığını unutmayın. ** Bazı ülkelerde/bölgelerde ilave bilgiler (örneğin geçerli bir garanti kartı) talep edilebilir.



    http://www-support-downloads.sonymobile.com/common/warranty_phones_TR_24.pdf
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet05


    Yurtdışı cihazlar ile alakalı Türkiye'deki garanti koşulları . Gerisi Yalan

    Ayrıca bir yıl değil, iki yıl

    Garanti kitapçığından alıntıdır.

    Garantinin coğrafi kapsamı

    Eğer Ürünü, Avrupa Ekonomik Alanı'na (EEA) üye olan ülkelerinin birinden veya İsviçre’den veya Türkiye Cumhuriyeti’nden satın aldıysanız ve bu Ürün EEA veya İsviçre veya Türkiye’de satılmaktaysa, Ürününüzü herhangi bir EEA ülkesi veya İsviçre veya Türkiye’de, bu Ürünün tamamen aynısının yetkili bir Sony dağıtıcısı tarafından bu ülkelerde satılıyor olması halinde, Ürününüzün servise ihtiyaç duyduğu ülkede geçerli olan garanti koşulları kapsamında servise götürebilirsiniz. Bulunduğunuz ülkede, Ürününüzün satılıp satılmadığını saptamak için lütfen yerel Sony Çağrı Merkezi'ni arayın. Lütfen belirli servislerin, Ürününüzü satın aldığınız ülke dışında verilemiyor olabileceğini göz önünde bulundurun, örneğin, Ürününüzün diğer ülkelerde eş değer olarak satılan ürünlerden farklı, harici veya dahili parçaları olması sebebiyle servis verilemiyor olabilir. Bunlara ek olarak lütfen, bazı zamanlarda SIM-kilitli Ürünlerin tamirinin mümkün olmadığını unutmayın. ** Bazı ülkelerde/bölgelerde ilave bilgiler (örneğin geçerli bir garanti kartı) talep edilebilir.



    http://www-support-downloads.sonymobile.com/common/warranty_phones_TR_24.pdf

    valla kardeş benimde merak ettiğim bir konu. 1 ay sonra bende yurtdışından Xperia P getirtecem. İnşaallah türkiye de garanti geçerli olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydin60

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet05


    Yurtdışı cihazlar ile alakalı Türkiye'deki garanti koşulları . Gerisi Yalan

    Ayrıca bir yıl değil, iki yıl

    Garanti kitapçığından alıntıdır.

    Garantinin coğrafi kapsamı

    Eğer Ürünü, Avrupa Ekonomik Alanı'na (EEA) üye olan ülkelerinin birinden veya İsviçre’den veya Türkiye Cumhuriyeti’nden satın aldıysanız ve bu Ürün EEA veya İsviçre veya Türkiye’de satılmaktaysa, Ürününüzü herhangi bir EEA ülkesi veya İsviçre veya Türkiye’de, bu Ürünün tamamen aynısının yetkili bir Sony dağıtıcısı tarafından bu ülkelerde satılıyor olması halinde, Ürününüzün servise ihtiyaç duyduğu ülkede geçerli olan garanti koşulları kapsamında servise götürebilirsiniz. Bulunduğunuz ülkede, Ürününüzün satılıp satılmadığını saptamak için lütfen yerel Sony Çağrı Merkezi'ni arayın. Lütfen belirli servislerin, Ürününüzü satın aldığınız ülke dışında verilemiyor olabileceğini göz önünde bulundurun, örneğin, Ürününüzün diğer ülkelerde eş değer olarak satılan ürünlerden farklı, harici veya dahili parçaları olması sebebiyle servis verilemiyor olabilir. Bunlara ek olarak lütfen, bazı zamanlarda SIM-kilitli Ürünlerin tamirinin mümkün olmadığını unutmayın. ** Bazı ülkelerde/bölgelerde ilave bilgiler (örneğin geçerli bir garanti kartı) talep edilebilir.



    http://www-support-downloads.sonymobile.com/common/warranty_phones_TR_24.pdf

    valla kardeş benimde merak ettiğim bir konu. 1 ay sonra bende yurtdışından Xperia P getirtecem. İnşaallah türkiye de garanti geçerli olur

    Eğer Ürünü, Avrupa Ekonomik Alanı'na (EEA) üye olan ülkelerinin birinden veya İsviçre’den veya Türkiye Cumhuriyeti’nden satın aldıysanız ve bu Ürün EEA veya İsviçre veya Türkiye’de satılmaktaysa, Ürününüzü herhangi bir EEA ülkesi veya İsviçre veya Türkiye’de, bu Ürünün tamamen aynısının yetkili bir Sony dağıtıcısı tarafından bu ülkelerde satılıyor olması halinde, Ürününüzün servise ihtiyaç duyduğu ülkede geçerli olan garanti koşulları kapsamında servise götürebilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.