Şimdi Ara

Şok marketleri bisiklet ile teslimat siparişi (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
266
Cevap
2
Favori
26.783
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
568 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dondurmayida online da satiyorlar mantikli dolap mevzusu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Düz yolda neyse de, öteki türlü eleman bacak ağrısından kıvranır. Ayrıca şok ilk kuruluşta migrosun muydu? Şimdi google'da bakınca yan kuruluşlar onur express market ile diasa görünüyorŞok marketleri bisiklet ile teslimat siparişi 

  • Şok marketleri bisiklet ile teslimat siparişi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çok ilginç.

  • Akşamları Şok markete uğrarım genelde evime en yakın o olduğu için. Orada çalışanların çektiklerine de şahit oluyorum doğal olarak. Şube başı en fazla şimdiye kadar 3 personel gördüm ki genelde 2 kişiler...


    Bu insanlar

    -kasaya mı baksın,

    -raf mı düzeltsin,

    -müşterilerle mi ilgilensin,

    -temizlik mi yapsın,

    -depo mu yerleştirsin,

    -müşterilere eve servis mi yapsın?


    Yazık gerçekten çok yazık...

  • İçinizde azıcık insanlık varsa Şok gibi marketlere online sipariş vermeyin...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: alper5398

    Bizim burda Macro Center böyle bisikletle getiriyor ama şimdi baktım elektrikliymiş onlarınki.

    Bu bisikletlerde elektrikli , genelde kimse dikkat etmemiş bu arada.

  • İstegelsin gibi indirimler + kampanyalar ile çoğu üründe bu sayılan marketlerden daha ucuza soğuk zinciri bozmadan araba ile evinize istediğiniz saat aralığında ürün getiren bir sistem varken böyle şeyleri kullanmaya gerek yok. Bu bisikletle çalışmayı düşünen arkadaşlarda motor ehliyeti alıp düzgün iş yaparlarsa en az 3000-3500 liraya çalışabilirler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtesHırsızı -- 23 Kasım 2020; 0:24:3 >
  • İstanbul beşiktaşta şuana kadar sadece tup tup ları gördüm yani tüm filoları bisiklet değil

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Araçla teslimat yapılmayan hiçbir yerden asla sipariş vermem. İnsanlık zaten ölmüş.

  • Migros bildiğim kadarıyla getirme ücreti alıyor. A101'den emin değilim. Şok getirme ücreti almıyor. Bizim ev markete uzak getirirken hep elimde taşıyordum. Geçen internetten söyledim. Ne ile getirdi bilmiyorum ama en azından bir araçla getiriyor.

  • bizim mahalle bakkalının elemanları bile elektrikli bisiklet ile teslimat yapıyorlar yuh!

  • ttfvol kullanıcısına yanıt

    Bisiklet kullanımı veya bunun yaygınlaşması fakirlik göstergesi değildir. Günümüzde bisiklet kullanımının yaygınlaşması, gelişmişlik seviyesini gösteren bir durum olarak bile görünmekte. Özellikle Amsterdam ve bisiklet üzerine ufak çaplı bir araştırma yapmanı öneririm.


    Bu görseldeki fakirlik insanlık dışı çalışma şartları ve harcanan emek karşılığında aldığın maaştır.

    İnsanlık dışı çalışmaktan kastım:

    Bu bisikleti kim kullanmakta ?

    Bunu dışında başka bir sorumluluğu var mıdır ?

    Hangi mesafeye servis yapmaktadır ?

    Servis kaç kg’a kadar yapılmaktadır ?

    Servis elemanı koruyucu ekipman ve kıyafet kullanmakta mıdır ?

    Olumsuz hava şartlarında servis yapılması zorunluluk mudur ?

    Servis elemanının molaları neye göre belirlenmiştir ? Bu mola dakikalarına uyulmakta mıdır ?

    ( ilk aklıma gelenler )


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buradaki duyarlı insanların bu sömürü düzenine karşı çıkan yorumlarını okumak çok değerli, gerçekten çalışan çocukların sırtlarından derilerini nasıl yüzeriz resmen onun hesabını yapıyorlar yazıklar olsun, bu sistemi kullanmayın arkadaşlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu ŞOK öyle şerefsiz ki bir sistem yapmışlar mesela kasiyer ürünleri okutuyor müşteri o ara bir tane okutulan ürünü fiyatı fazla geldi veya başka sebeple almaktan vazgeçmek istese normal bir iptal tuşuyla geri alamıyorsun bir sürü iade fişi filan kesmeyle uğraştırıyorlar çocukları ve müşteriyi de bekletmek durumunda kalıyorlar bilmiyorum tüm şubelerde böyle mi ama bu durumdan dolayı kasiyer ile müşteri çok kez karşı karşıya geliyor, bilerek ürün iptalini zor hale getiriyorlar ki satış artsın diye, kasiyeri zorlayıp satmaya yönlendirsin diye, bazı uyanık kasiyerlerde karşılarında dişlerine göre müşteri bulurlarsa ama okuttuk bir kere artık iptal edemiyoruz falan deyip geçiştirmeye çalışabiliyorlar ŞOK yönetimi bu yaklaşımı istiyor hepsinden yazıklar olsun yuh diyorum hep bunu yazmak istiyordum iyi denk geldi gerçekten servis ve hizmet kalitesinde BİM in yanından geçemezler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Abi sorsan cevapları basit, doğanın kirlenmesini istemiyoruz diye de bir bahane bulmuşlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ImPerspektif I kullanıcısına yanıt
    Yurtdışındaki ülkeleri iyi hoş örnek gösteriyoruz ama onlar çok mu hırlı sanki bu şerefsizler sömürü düzeniyle çalışıyorlar dünyanın başka ülkelerindeki fakir halkı sömürüp kendi ülkesine refah getiriyorlar o düzeninde sonu gelecek merak etmeyin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Warner Bross kullanıcısına yanıt
    Ama Amerika da ciddi bir bahşiş kültürü var bizim insanımızın ise cebinde akrep var 👍🏼

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.