Şimdi Ara

SMS Infocomm Teknoloji Servis Ltd. Şti. [MUTLU SON]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
116
Cevap
3
Favori
13.740
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar Çizgi faciasının üzerine yenilenen Asus yetkili servisi "SMS Infocomm Teknoloji Servis Ltd. Şti." nin sınavını hepimizin gözleri önünde verecek.Mayıs 2014 faturalı Rampage IV Black Edition x79 anakartımın ram slotları çalışmıyor.Stabilite sorunları var ve mavi ekran yiyorum."ankara" nickli arkadaşla yaklaşık 2 saat süren testlerimiz sonucu forumdan aldığım 4930K'nın ve anakartın arızalı olduğu ortaya çıktı.3 haftalık mavi ekran macerasının sonucu ortaya çıktı.Satın aldığım 3 parçadan 2'si arızalıymış.Bunu bilerek yaptılarsa beni gerçekten insan düşmanı haline getirdiklerini söyleyebilirim.Bilerek yaptılarsa ne biçim vicdan sahibi bu insanlar anlamıyorum.Vatan faturalı olmasına rağmen sürecin hızlı işlemesi için direkt Asus RMA açtım ve pazartesi ürünü kendilerine gönderiyorum.Sıcak gelişmeleri buradan takip edebiliriz.Bakalım gelen gideni aratacak mı?Yoksa Asus sahalara geri mi döndü göreceğiz.

    Süreç:
    1-) Anakarttaki sorunu anlatan RMA formunu doldurdum.Ertesi gün cevap maili geldi ve UPs Kargo ile ürünü göndermemi söylediler ve gönderdim.
    2-) 13 Aralık'ta gönderdiğim anakart 17 Aralıkta ellirine geçmiş.
    3-) Her hafta pazartesi günleri aradım ve sürekli olarak test ediyoruz dediler.Sadece birinci hafta anakartınız sağlam gözüküyor dediler ve bu da beni çok korkuttu.En son aramamda bana söyledikleri şeyi söylemeye dilim varmıyor.
    4-) Sonuç olarak 20 iş gününü dolmasına 5 iş günü kala aradım ve değişim raporu göndereceğiz dediler.Tamam dedim.2 gün sonra tekrar aradığım zaman değişim makbuzunu göndermemiz 15 iş günü sürebilir dediler ama ertesi iş günü değişim raporu elime ulaştı.
    5-) x79 anakart veremediklerinden ötürü x99'a zorunlu geçiş yapmak zorunda kaldım. X99 deluxe anakart-4x4Kingston Predator 3000Mhz cl15 ram aldım.İşlemci için hala beklemedeyim.(işlemci ve anakart beraber arızalıydılar)20 iş günü dolmasına rağmen Vatan 2 gün ek süre istedi.Bu cuma günü yardımcı olmazlarsa tüketici haklarına başvuru yapacağım.Bunu da ek olarak söyleyeyim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AC Kiriklar -- 14 Ocak 2015; 15:51:46 >







  • Bir asus anakart kullanicisi olarak sonucu merakla bekliyorum. Umarim en kisa surede probleminizi cozerler. Iki parcaninda arizali cikmasi ise bambaska bir olay kime guvenecegini sasiriyor insan. Ulasabildiniz mi size bu parcalari satanlara ?? Ne tepki verdiler ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynen bende sonucu merak ediyorum.sanırım fatih abi bu yeni teknik servisle de sorun yaşamıştı.
  • Ups kargodan kurye çağırdım.Geldiler anakartı hemen aldılar gittiler.Gerçekten bu kadar kaliteli çalışan bir kargo firması daha yok TR'de. Bakalım aynı kaliteyi SMS'den de bekliyorum.
  • Bu firmada yamuk yaparsa sikayet ederiz buda gider bak cizgiye o kadar sikayet yagdirdik en sonunda asus basti kicina tekmeyi :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha yeni anakartımı yollamıştım,2 haftada sorunu çözüp getirdiler.Biraz düzelmeye ihtiyaçları var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nasıl yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 15 yıldır bilgisayar ile iç içeyim çizgi elektronik ile hiç bir sorun yaşamadım. Hatta anakart seçerken Asus arkasında çizgi var derdik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AC Kırıklar

    Vatan faturalı olmasına rağmen sürecin hızlı işlemesi için direkt Asus RMA açtım ve pazartesi ürünü kendilerine gönderiyorum.

    Aynı şeyi Çizgi döneminde yapan biri olarak söylemeliyim ki, eğer para iadesi kararı çıkarsa o parayı Vatan'dan sırf bu sebeple daha geç alabilirsiniz. Nitekim yetkili servis ile bizim sistemimiz - altyapımız aynı değil diyerek sizi uğraştıracaklardır. Haberiniz olsun. Ayrıca geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankara

    15 yıldır bilgisayar ile iç içeyim çizgi elektronik ile hiç bir sorun yaşamadım. Hatta anakart seçerken Asus arkasında çizgi var derdik

    Bilmiyorum ama bana cok cektirdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Feanor Tasartir

    quote:

    Orijinalden alıntı: AC Kırıklar

    Vatan faturalı olmasına rağmen sürecin hızlı işlemesi için direkt Asus RMA açtım ve pazartesi ürünü kendilerine gönderiyorum.

    Aynı şeyi Çizgi döneminde yapan biri olarak söylemeliyim ki, eğer para iadesi kararı çıkarsa o parayı Vatan'dan sırf bu sebeple daha geç alabilirsiniz. Nitekim yetkili servis ile bizim sistemimiz - altyapımız aynı değil diyerek sizi uğraştıracaklardır. Haberiniz olsun. Ayrıca geçmiş olsun.

    İadelik bir durum yok.Aynı anakartı almak için mücadele edeceğim.
  • Benim bildiğim SMS Infocomm sınavı çoktan kaybetti .

    Forumda konusu var. Gelen gideni aratacak gibi söyleyeyim...

    Yine de umarım sıkıntı yaşamazsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Infinitum -- 13 Aralık 2014; 20:47:55 >
  • İlk sınav mı?
    Firma değişikliğinden bu yana açılan şikayet konularına dayanarak söyleyebilirimki SMS Infocomm sınavdan fena çaktı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beterin beteri ''SMS Infocomm''.
  • Merakla bekliyorum, umarım konu uçmaz.
  • Maalesef ülkemizin herhangi bir biriminde,insanlara hizmet etmek için bulunan şahıslarda öyle bir ruh hali var ki sanki herkes kendisine muhtaç ya da kendisi olmasa işler yürümeyecek ya da tanrı onlar bizse onların kullarıyız gibi bir zihniyet var.Bu durumun değişmesi umuduyla açılan bir konu bu sadece.Farkında olmaları gereken şey "müşteri daima haklıdır." Böyle düşünemedikleri için kurumsal olma ihtimalleri yok.3 kuruş para için insanların güvenini kaybetmeyi göze alabiliyorlar.Bu konuyu kapatacak kişi de Asus marka birşey kullanıyor olabilir ve o ürünü arızalabilir.O zaman hakkını aramak,kendisine aptal gibi davranılmasını önlemek için gerekirse internet ortamında onları rezil etmek istemeyecek mi? Dürüst olan herkesin cevabı bellidir.Hakkını sonuna kadar aramayacak mı?Arayacak.Tabii 1000 lira günlük cep harçlığı olanlar istisna...Konunun kapatılması için bir sebep göremiyorum o yüzden.Hakaret yok,kötü reklam yok.Haksız rekabet yok.Kötü reklam yapacak olanlar kendileri olacaktır.Biz bu işten anlamıyoruz Çizgi'yi mumla arayacaksınız dedirtme potansiyeli olanlar da kendileri...Son kullanıcı anakarta ne yapabilir ki?Göreceğiz.Vezir mi olacaklar rezil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AC Kiriklar -- 13 Aralık 2014; 23:33:45 >




  • Çizgi ilk zamanlar iyiydi hakkını yemeyelim yinede.

    Ancak sonradan çizgi çizgisini bozdu.Haketti bu tekmeyide asustan.

    Sms baştan 2-0 geride başladı ülkemizde en iyisi gigabyte ınki diye biliyorum.

    Servispointde fena değil hani.

    Bi asus tutturamadı şu olayı.Yurtdışında iyi garanti şartları.


    Bana kalırsa en iyisini evga yapıyor.Apple 2 diyelim.Refurbished yolluyor heralde oda direk değişim yaptık diyorlar sonrada.

    Ancak en iyi servis evganın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hadi bakalım bende bekliyorum.
  • Hocam geçmiş olsun umarım başıma gelen başınıza gelmezhttps://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=99849225

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Simplyfor

    Çizgi ilk zamanlar iyiydi hakkını yemeyelim yinede.

    Ancak sonradan çizgi çizgisini bozdu.Haketti bu tekmeyide asustan.

    Sms baştan 2-0 geride başladı ülkemizde en iyisi gigabyte ınki diye biliyorum.

    Servispointde fena değil hani.

    Bi asus tutturamadı şu olayı.Yurtdışında iyi garanti şartları.


    Bana kalırsa en iyisini evga yapıyor.Apple 2 diyelim.Refurbished yolluyor heralde oda direk değişim yaptık diyorlar sonrada.

    Ancak en iyi servis evganın.

    Tabii ki hocam 7-8 sene önce Çizgi garantili olduğu için Asus almaya ve aldırmaya özen gösterirdim.Yiğidi öldürürüz ama hakkını da veririz tabii ki. Artık vasıfsız eleman çalıştırdıklarından mıdır yoksa kendini kurnaz zanneden ve iyi niyeti suistimal eden insanlarımızdan mıdır bilinmez,Çizgi bozuldu.Tekrardan yiğidin hakkını verelim.En çok şikayetin olduğu zamanda bile Powercolor 7990 ekran kartımın iadesini almışlardı. Sadece canımı çok sıkan durduk yere kendi kapanan ve arızalanan socket 775 Maximus formula anakartımı garip bir şekilde sebepsiz garanti dışı bırakmışlardı.Açıklama bile yapmamışlardı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AC Kiriklar -- 14 Aralık 2014; 0:51:56 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.