Şimdi Ara

SMS İLE KALAN DAKİKA SORGULAMA BAŞLADI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
3.042
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Toplu servisleri canlıya süre paketlerinin, kalan süre bilgi alınmıştır. SMS kanalında tarifenin güncel kalan SÜRE bilgisi, diğer kanallarda ise ek olarak opsiyonların da kalan bilgisi öğrenilebilmektedir.

    SMS

    Bundle tarifenin kalan süre bilgisi (bireysel+kurumsal) yön bazında (vodafone içi, her yöne...vb) öğrenilebilmektedir. GUNCEL yazarak 7001'e mesaj gönderilmesi gerekmektedir. Cevap olarak gelen mesaj örneği aşagıdaki gibi olacaktır;

    “20.01.2012 itibari ile, tarifenizde kalan bakiyenizyurtiçi heryöne 498 dk, Vodafone içi 478 dk dır. 15.02.2012 23:59 tarihine kadar bakiyenizi kullanabilirsiniz”

    (Toplu süre paketi kullanmayan aboneler ise GUNCEL yazarak 7001'e mesaj gönderdiğinde, faturalandırılmamış KDV dahil toplam harcama tutarını öğrenmektedirler)

    Özet olarak sms kanalından şu anda sadece bundle tarifenin kalan süre bilgisi öğrenilebilmektedir. Bundle sms-data ve diğer opsiyon-kampanyaların kalan bilgisi ilerleyen günlerde sms kanalında devreye alınacaktır.

    Online Self Servis
    www.vodafone.com.tr adresinden online self servise giriş yaparak bundle tarifenin kalan süre bilgisi ve varsa sms veya data opsiyonlarının kalan bilgisi öğrenilebilmektedir.


    IPHONE Vodafone Self Servis
    Iphone kullanan Vodafone aboneleri, App Store üzerinden Vodafone Self Servis uygulamasını indirerek, uygulamadan Paket Bakiyelerim alanından tarifenin kalan süre, sms, data bilgilerini ve varsa sms-data opsiyonlarının kalan bilgileri ayrı ayrı görebilmektedirler.


    Cep Self Servis (m.vodafone.com.tr)
    İnternet uyumlu cep telefonundan (cihazın wap 2.0 desteği olması gerekmektedir) m.vodafone.com.tr wap adresine giriş yaparak bundle tarifesinin kalan süre, sms, data bilgilerini ve varsa sms-data opsiyonlarının kalan bilgileri ayrı ayrı görebilmektedirler.







  • Ücret bilgisi paylaşılmamış kobi..
    Ayrıca vf bunlarla uğraşmayı ve sistemini geliştirmeye devam etsin ancak kapsama alanı bazı bölgelerde hala devam ediyorken,konferans görüşme yaptırmıyorken ve KKTC sabit hatları mevcut paket dk. aratmıyorken bence daha çok çalışması lazım.
  • evet üzret konusunu bende merak ediyorum gerçekten
  • vay be iyileştirdiler bayağı sistemi.
  • deneme amacli guncel yazip gönderdim, 40 kurusum gitti. Bunlara guvenip, sazan gibi nasil atladiysam artik.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.